Nu.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:57 schreef iamredleader het volgende:
OP volgt? Wanneer dan?
Tevensgoeiemiddag!
Nesle!!!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:21 schreef Nesle het volgende:
Thanks for the birthdaywishes!enne ik ben twintig geworden! Haha
Ja gaat super! Super verjaardag gehad, etentje gekregen in de hoogste binnenkomer in de Lekker 2011! Mogen jullie uitzoeken welke dat is, en verderrrr school gaat prima, heb m'n propedeuse in ontvangst genomen twee weken geleden en over 7 maandjes vertrek ik alweer naar het buitenland voor mijn minors...quote:
Goed om te horen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:31 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja gaat super! Super verjaardag gehad, etentje gekregen in de hoogste binnenkomer in de Lekker 2011! Mogen jullie uitzoeken welke dat is, en verderrrr school gaat prima, heb m'n propedeuse in ontvangst genomen twee weken geleden en over 7 maandjes vertrek ik alweer naar het buitenland voor mijn minors...
Van juli tot en met eind januari, waarvan twee maanden ongeveer bestaan uit reizen. Heb ook echt zin om weg te gaan!quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed om te horen.![]()
Voor hoe lang ga je dan naar het buitenland?
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:35 schreef Nesle het volgende:
[..]
Van juli tot en met eind januari, waarvan twee maanden ongeveer bestaan uit reizen. Heb ook echt zin om weg te gaan!
Rotspul he?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag lekker opgeschoten, de zoldertrap is nu bruikbaar, de zoldervloer ligt er helemaal in en de schuine kanten zijn inmiddels geïsoleerd.
Nu ff lekker douchen, want die isolatie jeukt
Heerlijk spul is het, als ik er aan denk jeukt het alquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rotspul he?
Het begint al aardig vorm te krijgen heb?
Hoe ze dit ooit voor elkaar hebben gekregen bij een botsing weet ik niet maar mooi vind ik het wel
[ afbeelding ]
niet zo vroeg eten danquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:20 schreef Etcetera het volgende:
Vervelend punt altijd, de uren tussen eten en wachten op visite
Vaak komt het omdat het verkeerd gesneden/gezaagd wordtquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heerlijk spul is het, als ik er aan denk jeukt het al
En die trein is idd een knap staaltje werk
In mijn geval omdat het in allemaal hoeken en kieren gefrutseld moet wordenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vaak komt het omdat het verkeerd gesneden/gezaagd wordt
quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
OMG..die Ferrari staat net weer voor de deur. Wordt er even later paniekerig aangebeld door een man met de vraag of die auto van ons is.
Dus eerst nog gevraagd of hij 1 of ander klein autootje bedoelde
Kwam er een flinke lading rook of stoom onder de motorkap vandaan
Opeens komt de eigenaar aanlopen..stapt in, start de motor en rijdt weg?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even op p2000 kijken of er bij jou in de buurt nu een autobrand is.
Dat hoor ik dan vanzelfquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even op p2000 kijken of er bij jou in de buurt nu een autobrand is.
Ik heb toch het gevoel dat het stoom is maar dan zit er ook iets heel erg niet goed. Ik zou de auto dan ook niet starten en verplaatsenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:20 schreef iamredleader het volgende:
Het waren toch bepaalde modellen Ferrari die min of meer spontaan in de fik vlogen?
Ja logisch toch? Zeker met een auto van dik 3 tonquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:30 schreef iamredleader het volgende:
Mijn eerste reactie zou zijn de motorkap open te doen en indien nodig de ANWB bellen
Hij was toch al (bijna) afgeschreven?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ja logisch toch? Zeker met een auto van dik 3 ton
Nee, net klaar.quote:
Oe, lekker!quote:Op zondag 21 november 2010 00:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
tijd voor een biertje?
Hier wel. Net terug van en feestje waarna ik nog naar huis moest rijden
Nu een Guinness
Sorry, Defensie moet bezuinigen op de voertuigen met chauffeurs.quote:
Al gedaan.quote:Op zondag 21 november 2010 00:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan zal je zelf wat in moeten schenken
Ik pak zo een Highland Park 15Y.quote:Op zondag 21 november 2010 00:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en dan gelijk maar door naar wat sterkers.
Een lekkere Springbank 15Y
Erg he. Smaak hebben we dus niet.quote:Op zondag 21 november 2010 00:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he bah, da's ook al zo'n vieze whisky
Weltrusten.quote:Op zondag 21 november 2010 00:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als dat het ergste is
Ik ga maffen
quote:Op zondag 21 november 2010 08:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
toevallig vertelde een kennis gisteravond op een feestje een soortgelijk verhaal. feestje bij iemand thuis, kind mee. Op een gegeven moment om half 6 's morgens kind wakker en ouders ook nog....
Nee aan het voorbereiden voor zometeen, 6-punten wedstrijdquote:Op zondag 21 november 2010 13:15 schreef iamredleader het volgende:
Zo, iedereen aan het bijkomen van de zaterdagavond?
Jaquote:Op zondag 21 november 2010 13:15 schreef iamredleader het volgende:
Zo, iedereen aan het bijkomen van de zaterdagavond?
Graag gedaan.quote:
Wel een wazig ding zeg.quote:Op zondag 21 november 2010 15:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ah, met de juiste zoektermen lukt het wel
Een theremin
quote:Op zondag 21 november 2010 15:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nu ik er even over nadenk (en wat werd bevestigd op Wikipedia) de Beach Boys gebruikten dat ding ook (maar dan in een andere uitvoering)
Weer een proeverij?quote:Op zondag 21 november 2010 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik was om 06:00 uur thuis. 2 Nachtbussen gehad en nog een stuk lopen. Maar een gezellig feestje was het wel
Nee hoorquote:
Nee, we moesten juist tegen een directe concurrent, vandaar, wij scoren wel 3 punten en zij niet, waardoor we ze nu voorbij gaan op de ranglijstquote:Op zondag 21 november 2010 18:17 schreef Etcetera het volgende:
Een directe concurrent heeft ook gewonnen?
Nee, die winnen we altijd voor spek en bonenquote:
quote:
Mijn avond zal niet heel lang meer duren, neequote:Op zondag 21 november 2010 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
Gaat het een korte of lange avond worden voor je?
Da's maar goed ook. Je zou raar opkijken als hij weg is en er een briefje ligt: "Ik zit in de kroeg. Tot straks. Groetjes Jair"quote:Op zondag 21 november 2010 19:33 schreef iamredleader het volgende:
Daarna door naar huis, alwaar mijn zoontje zeker op mij wacht
Hey ouwe! Ik ben naar de kroeg. Je eten staat in de magnetron"quote:Op zondag 21 november 2010 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's maar goed ook. Je zou raar opkijken als hij weg is en er een briefje ligt: "Ik zit in de kroeg. Tot straks. Groetjes Jair"
Ik zou even moeten slikken. En daarna zou ik prompt een eigen briefje achterlaten: "papa is ook naar de kroeg". En dan naar een andere kroeg gaan, en lekker een biertje op z'n gezondheid drinkenquote:Op zondag 21 november 2010 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
Da's maar goed ook. Je zou raar opkijken als hij weg is en er een briefje ligt: "Ik zit in de kroeg. Tot straks. Groetjes Jair"
Wat fijn dat hij eten voor me heeft gemaaktquote:Op zondag 21 november 2010 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
Hey ouwe! Ik ben naar de kroeg. Je eten staat in de magnetron"
quote:Op zondag 21 november 2010 19:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zou even moeten slikken. En daarna zou ik prompt een eigen briefje achterlaten: "papa is ook naar de kroeg". En dan naar een andere kroeg gaan, en lekker een biertje op z'n gezondheid drinken
quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 18:41 schreef Cobra4 het volgende:
Nou MM, je bent op tijd naar de musical geweest. Ik denk dat de reserve Dakota nu in de fik staat.
18:40:10 21-11-10 10/005 GROUP-1 Prio 1 Theaterhangaar 6 WASSENAARSEWEG - N441 75 KWK Brandmelding OMS 66740
1503252 BRW Katwijk (Korpscoördinator)
1503611 BRW Valkenburg (Korpsalarm)
1503900 BRW Veiligheidsregio Hollands Midden (Monitorcode)
quote:Op zondag 21 november 2010 20:05 schreef Cobra4 het volgende:
ME zet grof geschut in bij ontruiming kraakpanden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weltrusten.quote:
Maar je mag best de vrouwelijke Yuri worden hoorquote:Op zondag 21 november 2010 21:56 schreef B.ertha het volgende:
Ik post trouwens niet zo vaak, maar af en toe doe ik wel lurken naar updates van jullie zijde
Ben gewoon zo druk dat ik meestal niet verder kom dan zwaaien dus dan laat ik het meestal maar helemaal
Ach, zolang het geen Lamborghini Gallardo is heb je weinig te vrezenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
OMG..die Ferrari staat net weer voor de deur. Wordt er even later paniekerig aangebeld door een man met de vraag of die auto van ons is.
Dus eerst nog gevraagd of hij 1 of ander klein autootje bedoelde
Kwam er een flinke lading rook of stoom onder de motorkap vandaan
Opeens komt de eigenaar aanlopen..stapt in, start de motor en rijdt weg?
Want een auto die "maar" 300k-350k kost hoef je je niet druk over te maken?quote:Op zondag 21 november 2010 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach, zolang het geen Lamborghini Gallardo is heb je weinig te vrezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is dat nou weer voor een onzin?quote:Op zondag 21 november 2010 23:05 schreef MadMaster het volgende:
Figuren die 300k-350k langs de stoeprand parkeren, daar heb ik niet zo'n medelijden mee...
Generaliserend: Ik vind het vervelender voor pak 'm beet Diaan als d'r mini-autootje beschadigd raakt, dan zo'n pooierbak van iemand die het kennelijk kan betalen...quote:Op zondag 21 november 2010 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een onzin?
>quote:Op zondag 21 november 2010 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Generaliserend: Ik vind het vervelender voor pak 'm beet Diaan als d'r mini-autootje beschadigd raakt, dan zo'n pooierbak van iemand die het kennelijk kan betalen...
Dat lijkt me heel duidelijk.quote:
Nee, niet echt...quote:
Het is dus wel duidelijk. Het is duidelijk dat ik het niet met je eens ben. En dat bedoelde ik met >quote:Op zondag 21 november 2010 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet echt...
Mag ik dan vragen waarom je het niet met mij eens bent, vooropgesteld dat ik niet zeg dat zo'n dure bak beschadigd (al dan niet opzettelijk) moet worden?
Voor die persoon is het niet net zo kut en onhandig, aangezien je een ferrari doorgaans voor 'er bij' hebt. Als dat ding ontploft heeft de eigenaar vast nog andere middelen om van A naar B te komen.quote:Op zondag 21 november 2010 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is dus wel duidelijk. Het is duidelijk dat ik het niet met je eens ben. En dat bedoelde ik met ><
Ik vind het nogal een suffe opmerking om te stellen dat het niet zo erg is als een dure auto in de fik vliegt omdat die persoon toch wel veel geld heeft. Het is voor die persoon net zo kut en net zo onhandig als voor iemand met een klein bakkie. Waarom zou het minder weg zijn?
Voor de Ferraririjder is het waarschijnlijk een minder groot probleem, maar de schrik dat je auto in de fik staat zal er niet (veel) minder om zijnquote:Op zondag 21 november 2010 23:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Voor die persoon is het niet net zo kut en onhandig, aangezien je een ferrari doorgaans voor 'er bij' hebt. Als dat ding ontploft heeft de eigenaar vast nog andere middelen om van A naar B te komen.
Een ferrari heb je alleen maar om mee te patsen, niet omdat het nou zo'n handige auto is.
Laptop liep even vast, dus met enige vertraging...quote:Op zondag 21 november 2010 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is dus wel duidelijk. Het is duidelijk dat ik het niet met je eens ben. En dat bedoelde ik met ><
Ik vind het nogal een suffe opmerking om te stellen dat het niet zo erg is als een dure auto in de fik vliegt omdat die persoon toch wel veel geld heeft. Het is voor die persoon net zo kut en net zo onhandig als voor iemand met een klein bakkie. Waarom zou het minder weg zijn?
Voor de eigenaar waarschijnlijk wel. 'Bezint eer gij begint', denk ik dan maar...quote:Op zondag 21 november 2010 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor de Ferraririjder is het waarschijnlijk een minder groot probleem, maar de schrik dat je auto in de fik staat zal er niet (veel) minder om zijn
Weltrusten MM.quote:Op zondag 21 november 2010 23:52 schreef MadMaster het volgende:
En zo gaan we de maandag tegemoet...![]()
Ingecalculeerd? Maalt er niet om? Rightquote:Op zondag 21 november 2010 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laptop liep even vast, dus met enige vertraging...
Ik vind het minder erg voor iemand met een grote pimpmobiel dan voor iemand met een koekblik, omdat de eigenaar van de pimpmobiel bewust die auto gekocht heeft, weet wat dat ding kost en daar kennelijk niet om maalt. Schade zal niet goedkoop zijn, maar dat zal ongetwijfeld ingecalculeerd zijn.
Iemand met een koekblikje heeft vaak jarenlang moeten sappelen om dat ding te kunnen kopen en zal minder snel een nieuw bakkie kunnen aanschaffen. Schade is dodelijk voor mensen met een kleine beurs.
En dus interesseert het me geen reet als er weer eens een Ferrari huppeldepup in de fik is gevlogen o.i.d., met mijn buurvrouw met d'r aanrijding in d'r 12 jaar oude Seatje heb ikwel te doen...
quote:Op zondag 21 november 2010 21:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar je mag best de vrouwelijke Yuri worden hoor
Tevens gefeliciteerd
Nee dat ligt niet aan jou.quote:Op maandag 22 november 2010 02:19 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
Die zwaait wat minder trouwens de laatste tijd, of ligt dat aan mij
u riep??quote:Op maandag 22 november 2010 02:19 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
Die zwaait wat minder trouwens de laatste tijd, of ligt dat aan mij
quote:Op maandag 22 november 2010 02:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
goed hoor, en hier? nog iets belangrijks gemist?
Zijn gangetje, Ik ben kapot, ik ga slapenquote:Op maandag 22 november 2010 02:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
goed hoor, en hier? nog iets belangrijks gemist?
Truste lubje.quote:Op maandag 22 november 2010 02:44 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zijn gangetje, Ik ben kapot, ik ga slapen![]()
Ik had gehoord dat het zelfs zou gaan sneeuwen.quote:Op maandag 22 november 2010 12:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Het gaat gewoon vriezen deze week hoor ik net, de winter is er vroeg bij
Iemand heeft zitten slapenquote:Ook krijgt hij geen auto van de zaak, al dan niet met chauffeur en ingebouwde tv.
Nee ook absoluut niet... Twan geeft er (vooralsnog) ook niets om. Hij heeft het er nooit over gehad.. en dat vind ik prima. Hij is ook niet echt van het naar buiten gaan in de sneeuw spelen.quote:Op maandag 22 november 2010 15:10 schreef LadyBlack het volgende:
Houdt Peace wel van schaatsen e.d. dan? Mijn moeder kan ook niet schaatsen (veel te bang) maar heeft mij wel naar schaatsles laten gaan, ik vond het namelijk fantastisch
Waarom met kerst wel en de week voor kerst niet?quote:Op maandag 22 november 2010 15:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ook absoluut niet... Twan geeft er (vooralsnog) ook niets om. Hij heeft het er nooit over gehad.. en dat vind ik prima. Hij is ook niet echt van het naar buiten gaan in de sneeuw spelen.
Ik vind sneeuw alleen mooi met kerst.![]()
Hee C4
Geeft zo'n gedoe met alle inkopen enz.quote:Op maandag 22 november 2010 15:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom met kerst wel en de week voor kerst niet?
Dus sneeuw op een vrije zondag zou ook okay moeten zijnquote:Op maandag 22 november 2010 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geeft zo'n gedoe met alle inkopen enz.Met kerst zit je toch gewoon thuis. Alhoewel dit jaar gaan we op 1e kerstdag naar Dokkum, geen sneeuw dan zou ook fijn zijn.
quote:Op maandag 22 november 2010 15:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus sneeuw op een vrije zondag zou ook okay moeten zijn
En in de herfst vindt je de blaadjes wel mooi maar niet als ze op straat liggen?quote:Op maandag 22 november 2010 15:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Als ik er de volgende dag maar geen last van heb. Ik vind sneeuw best leuk en mooi om te zien, maar de troep die je ervan krijgt niet en ik vind het best gevaarlijk in combinatie met flinke vorst.
quote:Op maandag 22 november 2010 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En in de herfst vindt je de blaadjes wel mooi maar niet als ze op straat liggen?
En in de lente vindt je de lammetjes wel mooi maar niet als ze op je bord liggen?
En in de zomer dan vindt je de zon wel mooi maar niet als 'ie op jou schijnt?
quote:Op maandag 22 november 2010 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En in de herfst vindt je de blaadjes wel mooi maar niet als ze op straat liggen?
En in de lente vindt je de lammetjes wel mooi maar niet als ze op je bord liggen?
En in de zomer dan vindt je de zon wel mooi maar niet als 'ie op jou schijnt?
En als je trein vertraging heeft(wat geen gekke gedachte is) dan haal je die overstap niet en ben je veel meer te laat dan 15 minuten.quote:Op maandag 22 november 2010 16:40 schreef Diaan73 het volgende:
Grmbl ik moet woensdag naar Utrecht en ik moet gewoon 20 minuten wachten in Deventerdat was in september nog niet. Ik overweeg een trein later te nemen, dat scheelt maar 10 minuten in aankomsttijd, maar kan ik wel een half uur later weg. Ben ik 15 minuten te laat.. moet kunnen toch?
De trein erna gaat rechtstreeks!!quote:Op maandag 22 november 2010 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En als je trein vertraging heeft(wat geen gekke gedachte is) dan haal je die overstap niet en ben je veel meer te laat dan 15 minuten.
De vraag is: waar moet je heen dat 15 minuten te laat niet zo erg is?
Nou, dan had ik het wel gewetenquote:Op maandag 22 november 2010 16:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De trein erna gaat rechtstreeks!!
Een vergadering van het werk. In het begin wordt er vooral het verslag van de vorige keer besproken. het begint nooit echt stipt om 10:00 uur. Als ik de trein met 20 minuten wachttijd neem, kom ik precies om 10 uur aan in Utrecht en ben ik ook te laat.
Lekkerquote:Op maandag 22 november 2010 16:52 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga even boodschappen doen en een kapsalon halen.
quote:Op maandag 22 november 2010 16:55 schreef iamredleader het volgende:
Tevens b.ertha gefeliciteerd met je Bachelor titel
Vanmiddag zelf m'n examen ook gehaald
quote:Op maandag 22 november 2010 16:59 schreef iamredleader het volgende:
Helaas gaat het met m'n grootvader minderhij is opgenomen, verlammingsverschijnselen. We wachten op nader nieuws van de radioloog.
Dan post ik hem wel.quote:Op maandag 22 november 2010 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
En er stond er nog eentje maar die was me iets te grof
Oh bahquote:Op maandag 22 november 2010 16:59 schreef iamredleader het volgende:
Helaas gaat het met m'n grootvader minderhij is opgenomen, verlammingsverschijnselen. We wachten op nader nieuws van de radioloog.
Dat was het zeker.quote:
Sterkte.quote:Op maandag 22 november 2010 16:59 schreef iamredleader het volgende:
Dat dusquote:Op maandag 22 november 2010 17:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor mij zijn ze op het randje, ik hou wel van morbide grappen maar af en toe gaan ze te ver
Slechte nacht, bagger geslapen, en toen Jair ook nog eens begon te spoken om kwart voor vijf was de koek op. Hij is bij tinuviel gaan slapen, ik lag in de woonkamer op de bank met m'n telefoon en heb maar even gezwaaid hierquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:16 schreef LadyBlack het volgende:
Wow red, was je nou zo vroeg of zo laat?slechte nacht gehad?
Nare berichten over je opa hoor....
Scherp +1quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Stond ik net bij de tramhalte. staat er een man mat zij handen in zijn zak, zegt hij tegen mij ''Ik voel me klote''. Ik zeg tegen hem dan moet je je handen uit je zakken halen.
Ik dank je van harte, goed ideequote:Op dinsdag 23 november 2010 10:51 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, beterschap dan Jojo..... ziek is ook niet leuk.
Geen idee of je koffie wilt nu, maar IARL kan vast wel wat gebruiken![]()
[ afbeelding ]
En anders ik wel
Beterschap, geef toe aan het ziek-zijn, dan kan je lichaam zich ook goed herstellen. Aldus spreekt een ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 23 november 2010 10:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog steeds ziek. met paracetamol gaat het wel maar ik hoop dat het morgen wel weer klaar is. Ik verveel me nu al.
Zelfs als ik ziek ben, kan ik niet niks doen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog steeds ziek. met paracetamol gaat het wel maar ik hoop dat het morgen wel weer klaar is. Ik verveel me nu al.
Met een goed boek en een glas goede whisky bij de kachel, daar wordt je wel lekker lui van me dunkt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:57 schreef MadMaster het volgende:
De pelletkachel is nu al een succes.
Vanmorgen om 7.00 uur stond 'ie al volop te loeien, nadat ik gisterenavond de timer-functie ingesteld had en was het heerlijk warm in de huiskamer...
Denk alleen dat het me een uur gaat kosten per avond, aangezien het een heel andere warmte is dan van een CV en je daar dus veel sneller suf van wordt...
Nice, very relaxed. Ik weet nu zeker waar de volgende AKQ/SC/Whisky/Bier-meet gehouden wordtquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:57 schreef MadMaster het volgende:
Vanmorgen om 7.00 uur stond 'ie al volop te loeien, nadat ik gisterenavond de timer-functie ingesteld had en was het heerlijk warm in de huiskamer...
Denk alleen dat het me een uur gaat kosten per avond, aangezien het een heel andere warmte is dan van een CV en je daar dus veel sneller suf van wordt...
Ik ga daar maar eens een datum voor prikken, denk ik zo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nice, very relaxed. Ik weet nu zeker waar de volgende AKQ/SC/Whisky/Bier-meet gehouden wordt
Hé Soempie, long time no hear...quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:48 schreef Soempie het volgende:
Hoi allemaal. Ik las over de bachelor van B., gefeliciteerd! En IARL, heel veel sterkte natuurlijk.
Je zal een keer niet dwars liggen als het om voedsel en drank gaat...quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ipv koffie neem ik thee en ipv speculaas neem ik een stukje chocolade!!
Ik denk het niet, maar wanneer is het?quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé Soempie, long time no hear...
Jij en Wiebel komen natuurlijk dit keer wel naar een meet?!?
Wanneer jij wil/kan...quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar wanneer is het?
quote:
That's me!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zal een keer niet dwars liggen als het om voedsel en drank gaat...
Op 2 februari is Jair jarig, dat valt in 2011 op een woensdag, dus het weekend erna liever nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:14 schreef MadMaster het volgende:
Ja, het zal een zaterdag worden, ik denk eind januari/begin februari...
Zijn er nog meer beklemde dagen waar ik rekening mee moet houden?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Op 2 februari is Jair jarig, dat valt in 2011 op een woensdag, dus het weekend erna liever niet
Mooi he?quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:57 schreef MadMaster het volgende:
Hey drukke arbeidert!quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:48 schreef Soempie het volgende:
Hoi allemaal. Ik las over de bachelor van B., gefeliciteerd! En IARL, heel veel sterkte natuurlijk.
Ola!quote:
Dan moet ik wel een datum krijgen en die is dan ook nog onder voorbehoud want ik schijn een week naar Tjechie te gaan in Februari.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:29 schreef MadMaster het volgende:
Nem, ik ga er wel van uit dat jij de eerstkomende meet aanwezig bent, aangezien jij het bier (incl. Hobbelpaard) moet verzorgen...
Maak je voorkeuren bekend, dan houd ik daar rekening mee...quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet ik wel een datum krijgen en die is dan ook nog onder voorbehoud want ik schijn een week naar Tjechie te gaan in Februari.
Krijg je die niet meer van het Rijk?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:02 schreef Cobra4 het volgende:
Zo, net maar even een nieuwe jas gekocht.
Nou, ja...niet februari dusquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maak je voorkeuren bekend, dan houd ik daar rekening mee...
Geen burger jassen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Krijg je die niet meer van het Rijk?
Gezien de omstandigheden:quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:27 schreef iamredleader het volgende:
Korte update over m'n grootvader. Gaat nu wat beter, stabiel moet ik eigenlijk zeggen. De aanpak wordt bestralen, daar zijn ze inmiddels mee begonnen. Hopelijk mag hij morgen of overmorgen naar huis, dat is nog even afwachten. Het is in elk geval geen "heel slecht" nieuws. Goed is het ook niet, want hij gaat dood. Zo simpel is het. Maar het is in elk geval geen "kom nog even snel langs om afscheid te nemen", zoals vorig jaar december met tinuviel's oma in Berlijn.
Even een pak van m'n hart, ga nu ff een frisse neus halen![]()
disclaimer: die smiley is omdat ik zowel huil als blij ben!
Fijn dat het wat beter gaat en behandeling bekend is.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:27 schreef iamredleader het volgende:
Korte update over m'n grootvader. Gaat nu wat beter, stabiel moet ik eigenlijk zeggen. De aanpak wordt bestralen, daar zijn ze inmiddels mee begonnen. Hopelijk mag hij morgen of overmorgen naar huis, dat is nog even afwachten. Het is in elk geval geen "heel slecht" nieuws. Goed is het ook niet, want hij gaat dood. Zo simpel is het. Maar het is in elk geval geen "kom nog even snel langs om afscheid te nemen", zoals vorig jaar december met tinuviel's oma in Berlijn.
Zit jij MM nou de zwarte piet toe te schuiven?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:57 schreef Diaan73 het volgende:
@mm jij bent die zwarte piet of niet?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zit jij MM nou de zwarte piet toe te schuiven?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:57 schreef Diaan73 het volgende:
@mm jij bent die zwarte piet of niet?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
heel veel sterkte Red voor jou en je familie.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:27 schreef iamredleader het volgende:
OMDquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:53 schreef MadMaster het volgende:
Zo inpakken en naar Orchestral Manoeuvres In The Dark in Paradiso.
Heb ze voor het laatst in 1982 ([ afbeelding ]) gezien en hun nieuwe album heb ik nog niet gehoord.
Hoop dus op veel oud werk...
Ik zit mijn hoofd te breken welk nummer ik van ze kenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:53 schreef MadMaster het volgende:
Zo inpakken en naar Orchestral Manoeuvres In The Dark in Paradiso.
Heb ze voor het laatst in 1982 ([ afbeelding ]) gezien en hun nieuwe album heb ik nog niet gehoord.
Hoop dus op veel oud werk...
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit mijn hoofd te breken welk nummer ik van ze ken
Ik hoop meer op Electricity, Tesla Girls en Enola Gay, de meer uptempo nummers...quote:
Ja, die dusquote:
Minder algemeen bekend maar zeker erg mooi.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoop meer op Electricity, Tesla Girls en Enola Gay, de meer uptempo nummers...
Echt een gouwe ouwe.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, die dus
Kwam volgens mij nog bij de popquiz op TV langs vorig jaar.
Stonden er mensen bij Vienna te huilen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's Ultravox, die heb ik begin dit jaar gezien in Paradiso...
Geen idee, ik zat op mijn vertrouwde opname plekje, boven de massa...quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stonden er mensen bij Vienna te huilen?
Tijdesn het laatste concert van Ultravox welk ik heb gezien was het doodstil tijdens "Vienna". Op wat gesnik na.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, ik zat op mijn vertrouwde opname plekje, boven de massa...
Ziet er goed uit!!quote:
En terecht blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heerlijk, zo'n kat met vooruitziende blikquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:19 schreef LadyBlack het volgende:
Oh joy, met de kat naar de dierenarts omdat het beestje diarree heeft, en dan produceert ie onderweg in de auto even een kweekje voor de dierenarts in zn draagmand
Ik geniet elke dag van m'n bankquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ik geniet nu nog even van mn bank. Morgen naar Utrecht... lekker even lezen en muziek luisteren in de trein.
Bedoel je zitbank?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik geniet elke dag van m'n bank
De opmerking was dubbelzinnigquote:
Nice, en net op tijdquote:Ow, we hebben winterbandenNiet via autobandenmarkt trouwens. Een lokale garage waar we altijd de auto in onderhoud hebben, was ong. even duur en we konden onze zomerbanden daar op laten slaan.
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De opmerking was dubbelzinnig![]()
[..]
quote:Nice, en net op tijdde voorspelling is dat het vanaf donderdag goed koud/nat/sneeuw/rommelig wordt
quote:
quote:daarom ook gisteren gebeld en voor vandaag afgesproken. De banden had de garage nog op voorraad. Het was wel heel erg druk geweest, zei Peace.
Nee, maar dan moet ik het morgenochtend doen en dan moet ik vroeger dan normaal m'n bed uit, dus het is kiezen tussen 2 kwadenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
Slaap lekker Red!!
TM, dan moet je dat niet doen!!!
Okay... dan snap ik het wel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet ik het morgenochtend doen en dan moet ik vroeger dan normaal m'n bed uit, dus het is kiezen tussen 2 kwaden
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:07 schreef Etcetera het volgende:
Change of plans: ga me morgen ziekmelden. En meteen het UWV bellen. I'm out of there.
Kun je niet iets voor jezelf beginnen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:07 schreef Etcetera het volgende:
Change of plans: ga me morgen ziekmelden. En meteen het UWV bellen. I'm out of there.
quote:Op woensdag 24 november 2010 01:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kun je niet iets voor jezelf beginnen?
Zo ja, dan wil ik mijn plannen best ontvouwen. Afstand (ca. 200 km) wordt een probleem...
het valt objectief gezien wel mee, maar ik zit daar niet fijn, waardoor ik het niet echt objectief meer wil zien. Dat ik keelpijn heb helpt ook niet moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet het wel echt erg zijn daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |