Nu.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:57 schreef iamredleader het volgende:
OP volgt? Wanneer dan?
Tevensgoeiemiddag!
Nesle!!!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:21 schreef Nesle het volgende:
Thanks for the birthdaywishes!enne ik ben twintig geworden! Haha
Ja gaat super! Super verjaardag gehad, etentje gekregen in de hoogste binnenkomer in de Lekker 2011! Mogen jullie uitzoeken welke dat is, en verderrrr school gaat prima, heb m'n propedeuse in ontvangst genomen twee weken geleden en over 7 maandjes vertrek ik alweer naar het buitenland voor mijn minors...quote:
Goed om te horen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:31 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja gaat super! Super verjaardag gehad, etentje gekregen in de hoogste binnenkomer in de Lekker 2011! Mogen jullie uitzoeken welke dat is, en verderrrr school gaat prima, heb m'n propedeuse in ontvangst genomen twee weken geleden en over 7 maandjes vertrek ik alweer naar het buitenland voor mijn minors...
Van juli tot en met eind januari, waarvan twee maanden ongeveer bestaan uit reizen. Heb ook echt zin om weg te gaan!quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed om te horen.![]()
Voor hoe lang ga je dan naar het buitenland?
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:35 schreef Nesle het volgende:
[..]
Van juli tot en met eind januari, waarvan twee maanden ongeveer bestaan uit reizen. Heb ook echt zin om weg te gaan!
Rotspul he?quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag lekker opgeschoten, de zoldertrap is nu bruikbaar, de zoldervloer ligt er helemaal in en de schuine kanten zijn inmiddels geïsoleerd.
Nu ff lekker douchen, want die isolatie jeukt
Heerlijk spul is het, als ik er aan denk jeukt het alquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rotspul he?
Het begint al aardig vorm te krijgen heb?
Hoe ze dit ooit voor elkaar hebben gekregen bij een botsing weet ik niet maar mooi vind ik het wel
[ afbeelding ]
niet zo vroeg eten danquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:20 schreef Etcetera het volgende:
Vervelend punt altijd, de uren tussen eten en wachten op visite
Vaak komt het omdat het verkeerd gesneden/gezaagd wordtquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heerlijk spul is het, als ik er aan denk jeukt het al
En die trein is idd een knap staaltje werk
In mijn geval omdat het in allemaal hoeken en kieren gefrutseld moet wordenquote:Op zaterdag 20 november 2010 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vaak komt het omdat het verkeerd gesneden/gezaagd wordt
quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
OMG..die Ferrari staat net weer voor de deur. Wordt er even later paniekerig aangebeld door een man met de vraag of die auto van ons is.
Dus eerst nog gevraagd of hij 1 of ander klein autootje bedoelde
Kwam er een flinke lading rook of stoom onder de motorkap vandaan
Opeens komt de eigenaar aanlopen..stapt in, start de motor en rijdt weg?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even op p2000 kijken of er bij jou in de buurt nu een autobrand is.
Dat hoor ik dan vanzelfquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even op p2000 kijken of er bij jou in de buurt nu een autobrand is.
Ik heb toch het gevoel dat het stoom is maar dan zit er ook iets heel erg niet goed. Ik zou de auto dan ook niet starten en verplaatsenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:20 schreef iamredleader het volgende:
Het waren toch bepaalde modellen Ferrari die min of meer spontaan in de fik vlogen?
Ja logisch toch? Zeker met een auto van dik 3 tonquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:30 schreef iamredleader het volgende:
Mijn eerste reactie zou zijn de motorkap open te doen en indien nodig de ANWB bellen
Hij was toch al (bijna) afgeschreven?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ja logisch toch? Zeker met een auto van dik 3 ton
Nee, net klaar.quote:
Oe, lekker!quote:Op zondag 21 november 2010 00:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
tijd voor een biertje?
Hier wel. Net terug van en feestje waarna ik nog naar huis moest rijden
Nu een Guinness
Sorry, Defensie moet bezuinigen op de voertuigen met chauffeurs.quote:
Al gedaan.quote:Op zondag 21 november 2010 00:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan zal je zelf wat in moeten schenken
Ik pak zo een Highland Park 15Y.quote:Op zondag 21 november 2010 00:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en dan gelijk maar door naar wat sterkers.
Een lekkere Springbank 15Y
Erg he. Smaak hebben we dus niet.quote:Op zondag 21 november 2010 00:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he bah, da's ook al zo'n vieze whisky
Weltrusten.quote:Op zondag 21 november 2010 00:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als dat het ergste is
Ik ga maffen
quote:Op zondag 21 november 2010 08:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
toevallig vertelde een kennis gisteravond op een feestje een soortgelijk verhaal. feestje bij iemand thuis, kind mee. Op een gegeven moment om half 6 's morgens kind wakker en ouders ook nog....
Nee aan het voorbereiden voor zometeen, 6-punten wedstrijdquote:Op zondag 21 november 2010 13:15 schreef iamredleader het volgende:
Zo, iedereen aan het bijkomen van de zaterdagavond?
Jaquote:Op zondag 21 november 2010 13:15 schreef iamredleader het volgende:
Zo, iedereen aan het bijkomen van de zaterdagavond?
Graag gedaan.quote:
Wel een wazig ding zeg.quote:Op zondag 21 november 2010 15:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ah, met de juiste zoektermen lukt het wel
Een theremin
quote:Op zondag 21 november 2010 15:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nu ik er even over nadenk (en wat werd bevestigd op Wikipedia) de Beach Boys gebruikten dat ding ook (maar dan in een andere uitvoering)
Weer een proeverij?quote:Op zondag 21 november 2010 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik was om 06:00 uur thuis. 2 Nachtbussen gehad en nog een stuk lopen. Maar een gezellig feestje was het wel
Nee hoorquote:
Nee, we moesten juist tegen een directe concurrent, vandaar, wij scoren wel 3 punten en zij niet, waardoor we ze nu voorbij gaan op de ranglijstquote:Op zondag 21 november 2010 18:17 schreef Etcetera het volgende:
Een directe concurrent heeft ook gewonnen?
Nee, die winnen we altijd voor spek en bonenquote:
quote:
Mijn avond zal niet heel lang meer duren, neequote:Op zondag 21 november 2010 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
Gaat het een korte of lange avond worden voor je?
Da's maar goed ook. Je zou raar opkijken als hij weg is en er een briefje ligt: "Ik zit in de kroeg. Tot straks. Groetjes Jair"quote:Op zondag 21 november 2010 19:33 schreef iamredleader het volgende:
Daarna door naar huis, alwaar mijn zoontje zeker op mij wacht
Hey ouwe! Ik ben naar de kroeg. Je eten staat in de magnetron"quote:Op zondag 21 november 2010 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's maar goed ook. Je zou raar opkijken als hij weg is en er een briefje ligt: "Ik zit in de kroeg. Tot straks. Groetjes Jair"
Ik zou even moeten slikken. En daarna zou ik prompt een eigen briefje achterlaten: "papa is ook naar de kroeg". En dan naar een andere kroeg gaan, en lekker een biertje op z'n gezondheid drinkenquote:Op zondag 21 november 2010 19:35 schreef Cobra4 het volgende:
Da's maar goed ook. Je zou raar opkijken als hij weg is en er een briefje ligt: "Ik zit in de kroeg. Tot straks. Groetjes Jair"
Wat fijn dat hij eten voor me heeft gemaaktquote:Op zondag 21 november 2010 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
Hey ouwe! Ik ben naar de kroeg. Je eten staat in de magnetron"
quote:Op zondag 21 november 2010 19:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zou even moeten slikken. En daarna zou ik prompt een eigen briefje achterlaten: "papa is ook naar de kroeg". En dan naar een andere kroeg gaan, en lekker een biertje op z'n gezondheid drinken
quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 18:41 schreef Cobra4 het volgende:
Nou MM, je bent op tijd naar de musical geweest. Ik denk dat de reserve Dakota nu in de fik staat.
18:40:10 21-11-10 10/005 GROUP-1 Prio 1 Theaterhangaar 6 WASSENAARSEWEG - N441 75 KWK Brandmelding OMS 66740
1503252 BRW Katwijk (Korpscoördinator)
1503611 BRW Valkenburg (Korpsalarm)
1503900 BRW Veiligheidsregio Hollands Midden (Monitorcode)
quote:Op zondag 21 november 2010 20:05 schreef Cobra4 het volgende:
ME zet grof geschut in bij ontruiming kraakpanden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |