Waarom met kerst wel en de week voor kerst niet?quote:Op maandag 22 november 2010 15:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ook absoluut niet... Twan geeft er (vooralsnog) ook niets om. Hij heeft het er nooit over gehad.. en dat vind ik prima. Hij is ook niet echt van het naar buiten gaan in de sneeuw spelen.
Ik vind sneeuw alleen mooi met kerst.![]()
Hee C4
Geeft zo'n gedoe met alle inkopen enz.quote:Op maandag 22 november 2010 15:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom met kerst wel en de week voor kerst niet?
Dus sneeuw op een vrije zondag zou ook okay moeten zijnquote:Op maandag 22 november 2010 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geeft zo'n gedoe met alle inkopen enz.Met kerst zit je toch gewoon thuis. Alhoewel dit jaar gaan we op 1e kerstdag naar Dokkum, geen sneeuw dan zou ook fijn zijn.
quote:Op maandag 22 november 2010 15:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus sneeuw op een vrije zondag zou ook okay moeten zijn
En in de herfst vindt je de blaadjes wel mooi maar niet als ze op straat liggen?quote:Op maandag 22 november 2010 15:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Als ik er de volgende dag maar geen last van heb. Ik vind sneeuw best leuk en mooi om te zien, maar de troep die je ervan krijgt niet en ik vind het best gevaarlijk in combinatie met flinke vorst.
quote:Op maandag 22 november 2010 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En in de herfst vindt je de blaadjes wel mooi maar niet als ze op straat liggen?
En in de lente vindt je de lammetjes wel mooi maar niet als ze op je bord liggen?
En in de zomer dan vindt je de zon wel mooi maar niet als 'ie op jou schijnt?
quote:Op maandag 22 november 2010 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En in de herfst vindt je de blaadjes wel mooi maar niet als ze op straat liggen?
En in de lente vindt je de lammetjes wel mooi maar niet als ze op je bord liggen?
En in de zomer dan vindt je de zon wel mooi maar niet als 'ie op jou schijnt?
En als je trein vertraging heeft(wat geen gekke gedachte is) dan haal je die overstap niet en ben je veel meer te laat dan 15 minuten.quote:Op maandag 22 november 2010 16:40 schreef Diaan73 het volgende:
Grmbl ik moet woensdag naar Utrecht en ik moet gewoon 20 minuten wachten in Deventerdat was in september nog niet. Ik overweeg een trein later te nemen, dat scheelt maar 10 minuten in aankomsttijd, maar kan ik wel een half uur later weg. Ben ik 15 minuten te laat.. moet kunnen toch?
De trein erna gaat rechtstreeks!!quote:Op maandag 22 november 2010 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En als je trein vertraging heeft(wat geen gekke gedachte is) dan haal je die overstap niet en ben je veel meer te laat dan 15 minuten.
De vraag is: waar moet je heen dat 15 minuten te laat niet zo erg is?
Nou, dan had ik het wel gewetenquote:Op maandag 22 november 2010 16:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De trein erna gaat rechtstreeks!!
Een vergadering van het werk. In het begin wordt er vooral het verslag van de vorige keer besproken. het begint nooit echt stipt om 10:00 uur. Als ik de trein met 20 minuten wachttijd neem, kom ik precies om 10 uur aan in Utrecht en ben ik ook te laat.
Lekkerquote:Op maandag 22 november 2010 16:52 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga even boodschappen doen en een kapsalon halen.
quote:Op maandag 22 november 2010 16:55 schreef iamredleader het volgende:
Tevens b.ertha gefeliciteerd met je Bachelor titel
Vanmiddag zelf m'n examen ook gehaald
quote:Op maandag 22 november 2010 16:59 schreef iamredleader het volgende:
Helaas gaat het met m'n grootvader minderhij is opgenomen, verlammingsverschijnselen. We wachten op nader nieuws van de radioloog.
Dan post ik hem wel.quote:Op maandag 22 november 2010 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
En er stond er nog eentje maar die was me iets te grof
Oh bahquote:Op maandag 22 november 2010 16:59 schreef iamredleader het volgende:
Helaas gaat het met m'n grootvader minderhij is opgenomen, verlammingsverschijnselen. We wachten op nader nieuws van de radioloog.
Dat was het zeker.quote:
Sterkte.quote:Op maandag 22 november 2010 16:59 schreef iamredleader het volgende:
Dat dusquote:Op maandag 22 november 2010 17:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor mij zijn ze op het randje, ik hou wel van morbide grappen maar af en toe gaan ze te ver
Slechte nacht, bagger geslapen, en toen Jair ook nog eens begon te spoken om kwart voor vijf was de koek op. Hij is bij tinuviel gaan slapen, ik lag in de woonkamer op de bank met m'n telefoon en heb maar even gezwaaid hierquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:16 schreef LadyBlack het volgende:
Wow red, was je nou zo vroeg of zo laat?slechte nacht gehad?
Nare berichten over je opa hoor....
Scherp +1quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Stond ik net bij de tramhalte. staat er een man mat zij handen in zijn zak, zegt hij tegen mij ''Ik voel me klote''. Ik zeg tegen hem dan moet je je handen uit je zakken halen.
Ik dank je van harte, goed ideequote:Op dinsdag 23 november 2010 10:51 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, beterschap dan Jojo..... ziek is ook niet leuk.
Geen idee of je koffie wilt nu, maar IARL kan vast wel wat gebruiken![]()
[ afbeelding ]
En anders ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |