OMDquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:53 schreef MadMaster het volgende:
Zo inpakken en naar Orchestral Manoeuvres In The Dark in Paradiso.
Heb ze voor het laatst in 1982 ([ afbeelding ]) gezien en hun nieuwe album heb ik nog niet gehoord.
Hoop dus op veel oud werk...
Ik zit mijn hoofd te breken welk nummer ik van ze kenquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:53 schreef MadMaster het volgende:
Zo inpakken en naar Orchestral Manoeuvres In The Dark in Paradiso.
Heb ze voor het laatst in 1982 ([ afbeelding ]) gezien en hun nieuwe album heb ik nog niet gehoord.
Hoop dus op veel oud werk...
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit mijn hoofd te breken welk nummer ik van ze ken
Ik hoop meer op Electricity, Tesla Girls en Enola Gay, de meer uptempo nummers...quote:
Ja, die dusquote:
Minder algemeen bekend maar zeker erg mooi.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoop meer op Electricity, Tesla Girls en Enola Gay, de meer uptempo nummers...
Echt een gouwe ouwe.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, die dus
Kwam volgens mij nog bij de popquiz op TV langs vorig jaar.
Stonden er mensen bij Vienna te huilen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's Ultravox, die heb ik begin dit jaar gezien in Paradiso...
Geen idee, ik zat op mijn vertrouwde opname plekje, boven de massa...quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stonden er mensen bij Vienna te huilen?
Tijdesn het laatste concert van Ultravox welk ik heb gezien was het doodstil tijdens "Vienna". Op wat gesnik na.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, ik zat op mijn vertrouwde opname plekje, boven de massa...
Ziet er goed uit!!quote:
En terecht blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zit jij MM nou de zwarte piet toe te schuiven?
Heerlijk, zo'n kat met vooruitziende blikquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:19 schreef LadyBlack het volgende:
Oh joy, met de kat naar de dierenarts omdat het beestje diarree heeft, en dan produceert ie onderweg in de auto even een kweekje voor de dierenarts in zn draagmand
Ik geniet elke dag van m'n bankquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ik geniet nu nog even van mn bank. Morgen naar Utrecht... lekker even lezen en muziek luisteren in de trein.
Bedoel je zitbank?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik geniet elke dag van m'n bank
De opmerking was dubbelzinnigquote:
Nice, en net op tijdquote:Ow, we hebben winterbandenNiet via autobandenmarkt trouwens. Een lokale garage waar we altijd de auto in onderhoud hebben, was ong. even duur en we konden onze zomerbanden daar op laten slaan.
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De opmerking was dubbelzinnig![]()
[..]
quote:Nice, en net op tijdde voorspelling is dat het vanaf donderdag goed koud/nat/sneeuw/rommelig wordt
quote:
quote:daarom ook gisteren gebeld en voor vandaag afgesproken. De banden had de garage nog op voorraad. Het was wel heel erg druk geweest, zei Peace.
Nee, maar dan moet ik het morgenochtend doen en dan moet ik vroeger dan normaal m'n bed uit, dus het is kiezen tussen 2 kwadenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
Slaap lekker Red!!
TM, dan moet je dat niet doen!!!
Okay... dan snap ik het wel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet ik het morgenochtend doen en dan moet ik vroeger dan normaal m'n bed uit, dus het is kiezen tussen 2 kwaden
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:07 schreef Etcetera het volgende:
Change of plans: ga me morgen ziekmelden. En meteen het UWV bellen. I'm out of there.
Kun je niet iets voor jezelf beginnen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:07 schreef Etcetera het volgende:
Change of plans: ga me morgen ziekmelden. En meteen het UWV bellen. I'm out of there.
quote:Op woensdag 24 november 2010 01:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kun je niet iets voor jezelf beginnen?
Zo ja, dan wil ik mijn plannen best ontvouwen. Afstand (ca. 200 km) wordt een probleem...
het valt objectief gezien wel mee, maar ik zit daar niet fijn, waardoor ik het niet echt objectief meer wil zien. Dat ik keelpijn heb helpt ook niet moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet het wel echt erg zijn daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |