Beterschap, geef toe aan het ziek-zijn, dan kan je lichaam zich ook goed herstellen. Aldus spreekt een ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 23 november 2010 10:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog steeds ziek. met paracetamol gaat het wel maar ik hoop dat het morgen wel weer klaar is. Ik verveel me nu al.
Zelfs als ik ziek ben, kan ik niet niks doen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog steeds ziek. met paracetamol gaat het wel maar ik hoop dat het morgen wel weer klaar is. Ik verveel me nu al.
Met een goed boek en een glas goede whisky bij de kachel, daar wordt je wel lekker lui van me dunkt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:57 schreef MadMaster het volgende:
De pelletkachel is nu al een succes.
Vanmorgen om 7.00 uur stond 'ie al volop te loeien, nadat ik gisterenavond de timer-functie ingesteld had en was het heerlijk warm in de huiskamer...
Denk alleen dat het me een uur gaat kosten per avond, aangezien het een heel andere warmte is dan van een CV en je daar dus veel sneller suf van wordt...
Nice, very relaxed. Ik weet nu zeker waar de volgende AKQ/SC/Whisky/Bier-meet gehouden wordtquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:57 schreef MadMaster het volgende:
Vanmorgen om 7.00 uur stond 'ie al volop te loeien, nadat ik gisterenavond de timer-functie ingesteld had en was het heerlijk warm in de huiskamer...
Denk alleen dat het me een uur gaat kosten per avond, aangezien het een heel andere warmte is dan van een CV en je daar dus veel sneller suf van wordt...
Ik ga daar maar eens een datum voor prikken, denk ik zo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nice, very relaxed. Ik weet nu zeker waar de volgende AKQ/SC/Whisky/Bier-meet gehouden wordt
Hé Soempie, long time no hear...quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:48 schreef Soempie het volgende:
Hoi allemaal. Ik las over de bachelor van B., gefeliciteerd! En IARL, heel veel sterkte natuurlijk.
Je zal een keer niet dwars liggen als het om voedsel en drank gaat...quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ipv koffie neem ik thee en ipv speculaas neem ik een stukje chocolade!!
Ik denk het niet, maar wanneer is het?quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé Soempie, long time no hear...
Jij en Wiebel komen natuurlijk dit keer wel naar een meet?!?
Wanneer jij wil/kan...quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar wanneer is het?
quote:
That's me!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zal een keer niet dwars liggen als het om voedsel en drank gaat...
Op 2 februari is Jair jarig, dat valt in 2011 op een woensdag, dus het weekend erna liever nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:14 schreef MadMaster het volgende:
Ja, het zal een zaterdag worden, ik denk eind januari/begin februari...
Zijn er nog meer beklemde dagen waar ik rekening mee moet houden?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Op 2 februari is Jair jarig, dat valt in 2011 op een woensdag, dus het weekend erna liever niet
Mooi he?quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:57 schreef MadMaster het volgende:
Hey drukke arbeidert!quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:48 schreef Soempie het volgende:
Hoi allemaal. Ik las over de bachelor van B., gefeliciteerd! En IARL, heel veel sterkte natuurlijk.
Ola!quote:
Dan moet ik wel een datum krijgen en die is dan ook nog onder voorbehoud want ik schijn een week naar Tjechie te gaan in Februari.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:29 schreef MadMaster het volgende:
Nem, ik ga er wel van uit dat jij de eerstkomende meet aanwezig bent, aangezien jij het bier (incl. Hobbelpaard) moet verzorgen...
Maak je voorkeuren bekend, dan houd ik daar rekening mee...quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet ik wel een datum krijgen en die is dan ook nog onder voorbehoud want ik schijn een week naar Tjechie te gaan in Februari.
Krijg je die niet meer van het Rijk?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:02 schreef Cobra4 het volgende:
Zo, net maar even een nieuwe jas gekocht.
Nou, ja...niet februari dusquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maak je voorkeuren bekend, dan houd ik daar rekening mee...
Geen burger jassen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Krijg je die niet meer van het Rijk?
Gezien de omstandigheden:quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:27 schreef iamredleader het volgende:
Korte update over m'n grootvader. Gaat nu wat beter, stabiel moet ik eigenlijk zeggen. De aanpak wordt bestralen, daar zijn ze inmiddels mee begonnen. Hopelijk mag hij morgen of overmorgen naar huis, dat is nog even afwachten. Het is in elk geval geen "heel slecht" nieuws. Goed is het ook niet, want hij gaat dood. Zo simpel is het. Maar het is in elk geval geen "kom nog even snel langs om afscheid te nemen", zoals vorig jaar december met tinuviel's oma in Berlijn.
Even een pak van m'n hart, ga nu ff een frisse neus halen![]()
disclaimer: die smiley is omdat ik zowel huil als blij ben!
Fijn dat het wat beter gaat en behandeling bekend is.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:27 schreef iamredleader het volgende:
Korte update over m'n grootvader. Gaat nu wat beter, stabiel moet ik eigenlijk zeggen. De aanpak wordt bestralen, daar zijn ze inmiddels mee begonnen. Hopelijk mag hij morgen of overmorgen naar huis, dat is nog even afwachten. Het is in elk geval geen "heel slecht" nieuws. Goed is het ook niet, want hij gaat dood. Zo simpel is het. Maar het is in elk geval geen "kom nog even snel langs om afscheid te nemen", zoals vorig jaar december met tinuviel's oma in Berlijn.
Zit jij MM nou de zwarte piet toe te schuiven?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:57 schreef Diaan73 het volgende:
@mm jij bent die zwarte piet of niet?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zit jij MM nou de zwarte piet toe te schuiven?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:57 schreef Diaan73 het volgende:
@mm jij bent die zwarte piet of niet?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zit jij MM nou de zwarte piet toe te schuiven?
heel veel sterkte Red voor jou en je familie.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:27 schreef iamredleader het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |