Weltrusten.quote:
Maar je mag best de vrouwelijke Yuri worden hoorquote:Op zondag 21 november 2010 21:56 schreef B.ertha het volgende:
Ik post trouwens niet zo vaak, maar af en toe doe ik wel lurken naar updates van jullie zijde
Ben gewoon zo druk dat ik meestal niet verder kom dan zwaaien dus dan laat ik het meestal maar helemaal
Ach, zolang het geen Lamborghini Gallardo is heb je weinig te vrezenquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
OMG..die Ferrari staat net weer voor de deur. Wordt er even later paniekerig aangebeld door een man met de vraag of die auto van ons is.
Dus eerst nog gevraagd of hij 1 of ander klein autootje bedoelde
Kwam er een flinke lading rook of stoom onder de motorkap vandaan
Opeens komt de eigenaar aanlopen..stapt in, start de motor en rijdt weg?
Want een auto die "maar" 300k-350k kost hoef je je niet druk over te maken?quote:Op zondag 21 november 2010 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach, zolang het geen Lamborghini Gallardo is heb je weinig te vrezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is dat nou weer voor een onzin?quote:Op zondag 21 november 2010 23:05 schreef MadMaster het volgende:
Figuren die 300k-350k langs de stoeprand parkeren, daar heb ik niet zo'n medelijden mee...
Generaliserend: Ik vind het vervelender voor pak 'm beet Diaan als d'r mini-autootje beschadigd raakt, dan zo'n pooierbak van iemand die het kennelijk kan betalen...quote:Op zondag 21 november 2010 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een onzin?
>quote:Op zondag 21 november 2010 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Generaliserend: Ik vind het vervelender voor pak 'm beet Diaan als d'r mini-autootje beschadigd raakt, dan zo'n pooierbak van iemand die het kennelijk kan betalen...
Dat lijkt me heel duidelijk.quote:
Nee, niet echt...quote:
Het is dus wel duidelijk. Het is duidelijk dat ik het niet met je eens ben. En dat bedoelde ik met >quote:Op zondag 21 november 2010 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet echt...
Mag ik dan vragen waarom je het niet met mij eens bent, vooropgesteld dat ik niet zeg dat zo'n dure bak beschadigd (al dan niet opzettelijk) moet worden?
Voor die persoon is het niet net zo kut en onhandig, aangezien je een ferrari doorgaans voor 'er bij' hebt. Als dat ding ontploft heeft de eigenaar vast nog andere middelen om van A naar B te komen.quote:Op zondag 21 november 2010 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is dus wel duidelijk. Het is duidelijk dat ik het niet met je eens ben. En dat bedoelde ik met ><
Ik vind het nogal een suffe opmerking om te stellen dat het niet zo erg is als een dure auto in de fik vliegt omdat die persoon toch wel veel geld heeft. Het is voor die persoon net zo kut en net zo onhandig als voor iemand met een klein bakkie. Waarom zou het minder weg zijn?
Voor de Ferraririjder is het waarschijnlijk een minder groot probleem, maar de schrik dat je auto in de fik staat zal er niet (veel) minder om zijnquote:Op zondag 21 november 2010 23:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Voor die persoon is het niet net zo kut en onhandig, aangezien je een ferrari doorgaans voor 'er bij' hebt. Als dat ding ontploft heeft de eigenaar vast nog andere middelen om van A naar B te komen.
Een ferrari heb je alleen maar om mee te patsen, niet omdat het nou zo'n handige auto is.
Laptop liep even vast, dus met enige vertraging...quote:Op zondag 21 november 2010 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is dus wel duidelijk. Het is duidelijk dat ik het niet met je eens ben. En dat bedoelde ik met ><
Ik vind het nogal een suffe opmerking om te stellen dat het niet zo erg is als een dure auto in de fik vliegt omdat die persoon toch wel veel geld heeft. Het is voor die persoon net zo kut en net zo onhandig als voor iemand met een klein bakkie. Waarom zou het minder weg zijn?
Voor de eigenaar waarschijnlijk wel. 'Bezint eer gij begint', denk ik dan maar...quote:Op zondag 21 november 2010 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor de Ferraririjder is het waarschijnlijk een minder groot probleem, maar de schrik dat je auto in de fik staat zal er niet (veel) minder om zijn
Weltrusten MM.quote:Op zondag 21 november 2010 23:52 schreef MadMaster het volgende:
En zo gaan we de maandag tegemoet...![]()
Ingecalculeerd? Maalt er niet om? Rightquote:Op zondag 21 november 2010 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laptop liep even vast, dus met enige vertraging...
Ik vind het minder erg voor iemand met een grote pimpmobiel dan voor iemand met een koekblik, omdat de eigenaar van de pimpmobiel bewust die auto gekocht heeft, weet wat dat ding kost en daar kennelijk niet om maalt. Schade zal niet goedkoop zijn, maar dat zal ongetwijfeld ingecalculeerd zijn.
Iemand met een koekblikje heeft vaak jarenlang moeten sappelen om dat ding te kunnen kopen en zal minder snel een nieuw bakkie kunnen aanschaffen. Schade is dodelijk voor mensen met een kleine beurs.
En dus interesseert het me geen reet als er weer eens een Ferrari huppeldepup in de fik is gevlogen o.i.d., met mijn buurvrouw met d'r aanrijding in d'r 12 jaar oude Seatje heb ikwel te doen...
quote:Op zondag 21 november 2010 21:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar je mag best de vrouwelijke Yuri worden hoor
Tevens gefeliciteerd
Nee dat ligt niet aan jou.quote:Op maandag 22 november 2010 02:19 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
Die zwaait wat minder trouwens de laatste tijd, of ligt dat aan mij
u riep??quote:Op maandag 22 november 2010 02:19 schreef lubje25 het volgende:
[..]
![]()
Die zwaait wat minder trouwens de laatste tijd, of ligt dat aan mij
quote:Op maandag 22 november 2010 02:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
goed hoor, en hier? nog iets belangrijks gemist?
Zijn gangetje, Ik ben kapot, ik ga slapenquote:Op maandag 22 november 2010 02:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
goed hoor, en hier? nog iets belangrijks gemist?
Truste lubje.quote:Op maandag 22 november 2010 02:44 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zijn gangetje, Ik ben kapot, ik ga slapen![]()
Ik had gehoord dat het zelfs zou gaan sneeuwen.quote:Op maandag 22 november 2010 12:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Het gaat gewoon vriezen deze week hoor ik net, de winter is er vroeg bij
Iemand heeft zitten slapenquote:Ook krijgt hij geen auto van de zaak, al dan niet met chauffeur en ingebouwde tv.
Nee ook absoluut niet... Twan geeft er (vooralsnog) ook niets om. Hij heeft het er nooit over gehad.. en dat vind ik prima. Hij is ook niet echt van het naar buiten gaan in de sneeuw spelen.quote:Op maandag 22 november 2010 15:10 schreef LadyBlack het volgende:
Houdt Peace wel van schaatsen e.d. dan? Mijn moeder kan ook niet schaatsen (veel te bang) maar heeft mij wel naar schaatsles laten gaan, ik vond het namelijk fantastisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |