Ik heb de mijne al geplant, ik doe niet mee voor de dagprijzen, maar ik zal zo even wat foto's uploadenquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:01 schreef Stali het volgende:
Ik doe mee. Heb net een boontje aangevraagd.
Wil Ollie niet ook meedoen? Dan vraag je voor hem een pakketje aanquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:02 schreef Stali het volgende:
Shit vergeten via FOK!.nl in te vullen. Had via internet ingevuld. Nou ja, jammer dan.
Leuk ben benieuwd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de mijne al geplant, ik doe niet mee voor de dagprijzen, maar ik zal zo even wat foto's uploaden
quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:04 schreef tliciouz het volgende:
Oh leuk! Ik heb hem net 2 weekjes.
[ afbeelding ]
Je dochter wil vast ook meedoen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:18 schreef Maes het volgende:
Mijn boontje is onderweg. En ik heb niet via Fok ingevuldnog maar 1 bestellen dan
Ja ben nu ook op zoek naar een grote tak of iets anders want hij gaat hangen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van jou is al hoog! Je hebt langere potloden nodig straks
Deze 1e was al voor Rquote:
die heb ik wel voor je, we hebben net een boom in de achtertuin gekaptquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ben nu ook op zoek naar een grote tak of iets anders want hij gaat hangen.
Een bamboe stokje ofzoquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ben nu ook op zoek naar een grote tak of iets anders want hij gaat hangen.
Gewoon vaak hier updates en foto's plaatsen, dan helpen wij je er wel aan herinneren dat je boon toe is aan reanimatiequote:Op vrijdag 19 november 2010 16:29 schreef kieskleurig het volgende:
Boon aangevraagd![]()
Ben benieuwd, normaal gaat alles dat groen is en hoort te bloeien snel dood bij mij
Geen flauw idee, het gaat vriezen volgende week, dus dat zal wel nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:33 schreef Adelante het volgende:
Kunnen die gewoon al buiten in de grond, dan doe ik ook mee
Oh werkte dat turfding zo.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg twee wedstrijdboontjes in het pakketje.
Eentje er van heb ik in het bijgeleverde turftabletje gestopt volgens de gebruiksaanwijziging, de andere heb ik eerst laten ontkiemen in nat keukenrolpapier en daarna in wat potgrond in hetzelfde potje gestopt. Links zit de boon in het turftabletje (dat ronde dingetje dat je ziet) en rechts is eerst los ontkiemd en daarna geplant.
Mijn bonen heten Bep. Bep Boon. Allebei, gewoon, omdat het kan
[ afbeelding ]
Hoe lang geleden geplant?quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:45 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Oh werkte dat turfding zo.
Ik heb er water bij gedaan, het velletje eraf getrokken en vermengd met potgrond
Maar nog geen resultaat te zien...
Paar dagen terug pas.. maar het kan zijn dat ze een beetje diep in het potje zitten..quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:48 schreef Greys het volgende:
Hoe lang geleden geplant?
En heb je het daarna nog wel af en toe bevochtigd?
Oh dan komen ze echt nog wel hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:53 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Paar dagen terug pas.. maar het kan zijn dat ze een beetje diep in het potje zitten..
En de grond is nog vochtig.. dus dat zit ook wel goed...
Overigens heb ik ze niet eerst laten ontkiemen..
Die boon die niet wil ontkiemen, misschien in wat natte keukenrol/watten eerst laten ontkiemen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:51 schreef larry_flynt het volgende:
Heb het zelf via hak besteld. Eén zaadje wil maar niet uitkomen en het ander is na het ontkiemen gestopt met groeien...
Je krijgt er idd een turftabletje bij. Ik vond dat wat krap voor twee bonen, dus ik heb het tabletje zelf in een beetje potgrond gezet en daar naast dus Bep 2 geplant. Dus als je ze ruim wilt behuizen, dan inderdaad even wat potgrond bij je moeder meebietsen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Krijg je er grond bij? De site is in flash, en dat kan m'n iPhone niet aan. Anders jat ik wat potgrond bij m'n moeder.
Twee weken?quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:04 schreef tliciouz het volgende:
Oh leuk! Ik heb hem net 2 weekjes.
[ afbeelding ]
Nee, zie post twee in dit topicquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:25 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb er ook 1 geplant afgelopen zondag.
Waar kun je dan nog aangeven dat je van Fok bent?
Staat die van jou bij het daglicht/een raam, misschien scheelt dat nog een beetjequote:Op vrijdag 19 november 2010 17:24 schreef APK het volgende:
[..]
Twee weken?![]()
Ik heb een underachiever, zal morgen wel even een foto plaatsen
Meh, dan bestel ik er nog maar 1.quote:
Bij het raam, naast de verwarming en 's avonds onder een lampquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
Staat die van jou bij het daglicht/een raam, misschien scheelt dat nog een beetje
Ja, maar dat merk je allemaal vanzelf. Je moet zodra je je boon geplant hebt, je killah-bean aanmelden op de site en dan wijst alles voor zichquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Meh, dan bestel ik er nog maar 1.
En je hoeft op de haksite toch alleen een foto van de boon op de laatste dag te zetten?
Boemboon!quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb ook mijn boon aangevraagd!
Awquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:33 schreef APK het volgende:
[..]
Bij het raam, naast de verwarming en 's avonds onder een lamp
Wat een leuke naamquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:41 schreef indaha het volgende:
Ik had mijn boon al aangevraagd maar niet via Fok maar ik doe dan gewoon niet mee voor de prijzen maar voor de lol.
Ik wacht nog tot hij arriveert en dan noem ik hem Boney M
Zwabber, hoe heb jij dat gedaan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
yes, een nieuwe aangevraagd, die ga ik dan wel officieel aanmelden
dan is die boon die ik nu heb wel de trainingsboon
Da's op zich ook best logisch toch?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:44 schreef pgrferrari het volgende:
Meh, je kan er per huisadres maar 1 aanvragen.
Jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zwabber, hoe heb jij dat gedaan?
Heb je 2 huizen?
En je doet toch ook nog mee met de prijs op de Hak-site?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:49 schreef Greys het volgende:
En anders doe je toch gewoon voor de lol mee met de boon die je al hebt?
Dat zou ik niet doen. Dan zou ik gewoon een vriend of vriendin vragen of zij ook mee willen doen en dan bij die aanmelding wel FOK.nl zettenquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:57 schreef Zoheetik het volgende:
Hihi. Ook boontje aangevraagd. Ik ben slecht met planten maar dat doet er niet toe. Uitdaging++
Over dat maar 1x per adres aan kunnen vragen: misschien kun je de straat net iets verkeerd schrijven zodat 't HAK-systeem 't niet ziet als dezelfde straat maar TNT wel?
Dat sowieso natuurlijk. Iedereen die zijn/haar boon na het planten aanmeldt op de site van HAK, doet gewoon mee voor die prijzen daar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En je doet toch ook nog mee met de prijs op de Hak-site?
En dat is uiteindelijk waar het eerst om ging, dus hartstikke leukquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk. Iedereen die zijn/haar boon na het planten aanmeldt op de site van HAK, doet gewoon mee voor die prijzen daar.
Wanneer heb jij je boon geplant pisces?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dat is uiteindelijk waar het eerst om ging, dus hartstikke leuk
Na een week is hij nu te zienquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wanneer heb jij je boon geplant pisces?
En is hij al boven de grond?
Die van mij nog niet
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
Mijn zoon las de TT en dacht dat het om een wedstrijd 'meeste ruften' ging na het eten van bruine bonen![]()
Succes!quote:In ieder geval, ik doe mee
quote:
quote:
Ja hoor, wil ik, ik ga morgen er mee aan de slagquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Wil jij misschien de lijstjes bij houden in dit topic?
Een namenlijstje van alle bonen hier bv?
[..]
Leuk, ik hoopte het al!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hoor, wil ik, ik ga morgen er mee aan de slag
Dan doe je alsnog gewoon mee voor de prijzen van HAK zelf hoor!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:49 schreef dralion13 het volgende:
Ik was vergeten Fok! in te vullen, en je kan maar 1 per adres aanvragen
Het gaat erom hoe hoog ie is na bijvoorbeeld 3 wekenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:45 schreef Stokstaart het volgende:
Maar als je nou nu pas meedoet kun je toch never nooit meer winnen ?
Jawel, want je meldt je boon aan op het moment van planten op de site van HAK.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:45 schreef Stokstaart het volgende:
de tijd gaat pas in als je de boon binnen hebt en hem geregistreerd hebtquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:45 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is het warenhuis?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zal ik de mijnesen in het warenhuis zetten? Kijken of het scheelt?
En als je nou 300 bonen zaait en de grootste uiteindelijk doorgeeft ?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de tijd gaat pas in als je de boon binnen hebt en hem geregistreerd hebt
de aktie zelf loopt langer dan drie weken
nee ze gooit em bij de v&d naar binnenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het warenhuis?
Een kasje ofzo?
Een kas jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het warenhuis?
Een kasje ofzo?
dan wens ik je veel succes met het bestellen van 300 bonenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En als je nou 300 bonen zaait en de grootste uiteindelijk doorgeeft ?
Dan ben je een valsspelertquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En als je nou 300 bonen zaait en de grootste uiteindelijk doorgeeft ?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee ze gooit em bij de v&d naar binnen
Netjes Zwabbertquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
ongeveer twee weken, 18 cm![]()
[ afbeelding ]
De boon zelf komt uiteindelijk bij iedereen boven de grond om verder te groeienquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Netjes Zwabbert![]()
Wat ik me afvraag, de ene pot de boontjes veel lager in de grond, dan iemand die het in een grote pot doet met veel aarde op de bodem... Daar zit dan ook al 4 cm verschil in.![]()
Nou ja, dat zal dan wel
dan moeten die mensen hun boon niet zo diep begravenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Netjes Zwabbert![]()
Wat ik me afvraag, de ene pot de boontjes veel lager in de grond, dan iemand die het in een grote pot doet met veel aarde op de bodem... Daar zit dan ook al 4 cm verschil in.![]()
Nou ja, dat zal dan wel
Ah okequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
De boon zelf komt uiteindelijk bij iedereen boven de grond om verder te groeien
Dus dan zal het daarna wel niet zo heel veel meer schelen.
behalve bij oh-ohquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
De boon zelf komt uiteindelijk bij iedereen boven de grond om verder te groeien
Vertel?quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:56 schreef Mirjam het volgende:
hey, tof
heb net mijn boon aangevraagd
Hendrik Jan de Tuinmanboonquote:
Meh, mijne staat er al 6 dagen, maar zie nog steeds niets.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
4 cm groei na een nachtje![]()
Oh en mijn boon heet kuikenboon![]()
Mijne kwam echt pas na 7 dagen door, daarvoor níks te zien.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Meh, mijne staat er al 6 dagen, maar zie nog steeds niets.
Ik zou niet te veel water geven, de tweede boon bij mij is volgens mij aan het schimmelen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
Mijne kwam echt pas na 7 dagen door, daarvoor níks te zien.Ik kreeg nog een mail die dag "hij is nu een week oud, is er nog niks te zien, geef hem extra water en anders wat extra aarde". En een halve dag later was er BOEM een stukje boon.
Nee, ook maar een klein beetje, maar misschien als herinnering, voor de mensen die écht heel weinig hebben gegeven en waarbij er nog niks groeit.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou niet te veel water geven, de tweede boon bij mij is volgens mij aan het schimmelen.
Nou, ik dacht dus dat ik gek werd netquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
4 cm groei na een nachtjeStraks weer een foto maken.
Oh en mijn boon heet kuikenboon boontjes heten kuikenboontjes![]()
Ik heb ook even geknipperd met m'n ogen vanochtendquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dus dat ik gek werd netWant die van mij zijn ook in één nacht een aantal centimeters de lucht in gevlogen
WTF?
Mijne hebben bijna 2 dagen in de watten gelegen (maar toen waren ze nog exact hetzelfdequote:Op zaterdag 20 november 2010 12:46 schreef Greys het volgende:
APK heeft zijn boon een aantal dagen eerder geplant dan ik. En volgens mij gaat die van mij nu harder. Dus een glazen pot zal toch helpen dan, denk ikEven foto maken.
Wauw, wat een lijst alquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:04 schreef tombolafan het volgende:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------![]()
![]()
![]()
Eerste lijstje
![]()
![]()
![]()
![]()
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[ afbeelding ]
Foto's tot nu toe:
Kuikenboon van Pisces29 na een week:
[ afbeelding ]
Bep&Bep Boon van Greys na ruim een week :
[ afbeelding ]
Oefenboon van DeZwabber na 2 weken:
[ afbeelding ]
Boon van tliciouz na 2 weken:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:13 schreef bladerdeegroller het volgende:
Aangevraagd.. Ben erg benieuwd.
quote:
Leuk!quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:20 schreef DJMO het volgende:
ik heb gisteren (nav dit topic) een boon besteld .. wel op m'n eigen naam, maar kijken of Jan het spannend vind om zo'n boon te zien groeien![]()
En poezel houd de wachtquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Leuk!
Bep1 en Bep2 vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag er meer in dat ie wacht tot ze in zn bakje komen als lunchquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En poezel houd de wacht![]()
![]()
Hoe kjoet
De mutsen zijn niet voor niets opquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:08 schreef DeZwabber het volgende:
de actie loopt nu ineens twee keer zo hard geloof ik
Die poes had ik nog niet eens gezien.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En poezel houd de wacht![]()
![]()
Hoe kjoet
Haha leuk dat lijstje!quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:04 schreef tombolafan het volgende:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------![]()
![]()
![]()
Eerste lijstje
![]()
![]()
![]()
![]()
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[ afbeelding ]
Foto's tot nu toe:
Kuikenboon van Pisces29 na een week:
[ afbeelding ]
Bep&Bep Boon van Greys na ruim een week :
[ afbeelding ]
Oefenboon van DeZwabber na 2 weken:
[ afbeelding ]
Boon van tliciouz na 2 weken:
[ afbeelding ]
Is het ook.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:09 schreef Levolution het volgende:
Erg grappig, maar hoe gaan ze controleren hoe hoog je plantje is? Een foto is toch fraudegevoelig?
Toch zeker een week of 2 geleden geloof ik.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
Cat, hoe lang geleden had jij eBony () aangevraagd?
Aw, en het was nog weel een must, die mutsquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toch zeker een week of 2 geleden geloof ik.
En moest je een must krijgen bij je bonen? Heb ik niet, opperdeop waarschijnlijk.![]()
Weel?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aw, en het was nog weel een must, die muts
En na 0 dagen ook!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:09 schreef Dhaha het volgende:
Ik geef het nu al op, de langste is 300cm![]()
[ afbeelding ]
Je kunt één pakketje per adres aanvragen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:06 schreef Dhaha het volgende:
Zojuist een boon aangevraagd
Mag je er ook meerdere per persoon?
Classy!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:06 schreef minilot het volgende:
Ik heb vanavond een boon besteld! Helaas las ik pas daarna dat ik er ook Fok bij had kunnen invullen.
Mijn prijsboon zal ik Louis Paul noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bep&Bep Boon van Greys:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oefenboon van DeZwabber:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boon van tliciouz:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boner van APK:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eBony en yVory van Cat22:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Ik kreeg vandaag ook een email van Hak.
Dat het nu 7 dagen geleden is dat ik hem geplant heb.
En nog steeds niks te zien![]()
![]()
![]()
Even geduld hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 11:17 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kreeg vandaag ook een email van Hak.
Dat het nu 7 dagen geleden is dat ik hem geplant heb.
En nog steeds niks te zien![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Je kan toch gewoon FOK!.nl intikken?quote:
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Kon ik ook niet intikken.quote:Op zondag 21 november 2010 11:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon FOK!.nl intikken?
Maar ik heb de boon ook besteld!![]()
Ben gek op bruine bonen!!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
Voor de mensen die nog gaan bestellen bij HAK:
Eerst bij waar ik een 1 gepaint heb kiezen voor [overig, namelijk]
en dan bij waar ik een 2 gepaint heb zelf FOK.nl intikken
Dan moet het lukken, net nog geprobeerd
Euh ja, gisteren kreeg ik dat overige niet te zien... jammer dan! Maakt ook niets uit... gaat om de lol!
Nu maar wachten tot Bonelientje de naam van mijn boontje dus binnen is.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
Ik heb een boontje besteld![]()
Nu nog een naam verzinnen voor de kleine spruit
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.![]()
ik fok.nlquote:Op zondag 21 november 2010 13:18 schreef Zoheetik het volgende:
Ik heb gewoon "internet" aangegeven, bij "Hoe heb j eover deze actie gehoord?"![]()
![]()
Je moet eerst aanklikken dat je het via overige gehoord hebt (zie plaatje hierboven ergens), door te scrollen in het keuzelijstjequote:Op zondag 21 november 2010 14:00 schreef Sorella het volgende:
Overige is bij mij lichtgrijs![]()
Straks nog een keer proberen en anders bestel ik hem maar gewoon.
daarna kun je gewoon fok invullen
Ik heb me gisteren ook aangemeld, ben dus in afwachting van de boon (kan ik mooi nog een naam bedenken).
klerkje![]()
Overige staat er niet tussen wel: via de tv commercial of via de libelle of via de advertentie in groter groeien![]()
Zit een scrollbalkje naast, maar die valt niet echt op.quote:Op zondag 21 november 2010 16:34 schreef Sorella het volgende:
Overige staat er niet tussen wel: via de tv commercial of via de libelle of via de advertentie in groter groeien
Optie staat er echt
Dit is wel de moeilijkste site ooit zo te zienquote:Op zondag 21 november 2010 16:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zit een scrollbalkje naast, maar die valt niet echt op.
Optie staat er echt![]()
![]()
Nou ik vind het wel meevallenquote:Op zondag 21 november 2010 16:38 schreef JDx het volgende:
[..]
Dit is wel de moeilijkste site ooit zo te zien
Weer 4cm winst vannacht voor de kuikenboontjes
Ja maar jij bent sowieso een hele handige harry Tombyquote:
Ik ga hem Boonanza noemen![]()
En als het een meisjesboon is: Bones
Hoe kan je het verschil zien tussen een jongetjes- en een meisjesboon dan?quote:Op zondag 21 november 2010 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
En als het een meisjesboon is: Bones![]()
![]()
Geen ideequote:Op zondag 21 november 2010 20:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hoe kan je het verschil zien tussen een jongetjes- en een meisjesboon dan?
Hoe lang zit die laatste onder de grond inmiddels?quote:Op zondag 21 november 2010 20:03 schreef larry_flynt het volgende:
Eén zaadje is gaan schimmelen, en de ander wil het plantje niet boven komen...
Je krijgt er als het goed is twee, dus beide namen kan je gebruikenquote:Op zondag 21 november 2010 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
En als het een meisjesboon is: Bones
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Een bonentweeling; daar heb ik nou altijd van gedroomd
Dikke week.... Heb net even gekeken maar het is een plantje geworden onder de grond volgens mijquote:Op zondag 21 november 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang zit die laatste onder de grond inmiddels?
[..]
Je krijgt er als het goed is twee, dus beide namen kan je gebruiken.... Heb de grond nu even weggehaald. We zullen zien. Ik noem hem/het Underground
![]()
![]()
Underground, stoeah!quote:Op zondag 21 november 2010 20:37 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Dikke week.... Heb net even gekeken maar het is een plantje geworden onder de grond volgens mij.... Heb de grond nu even weggehaald. We zullen zien. Ik noem hem/het Underground
quote:Op zondag 21 november 2010 20:37 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Dikke week.... Heb net even gekeken maar het is een plantje geworden onder de grond volgens mij.... Heb de grond nu even weggehaald. We zullen zien. Ik noem hem/het Underground
foto, foto, foto, foto
Yay!quote:
Ik heb een heel lang bamboe stokje naast mijn bonenplantje geprikt om hem later aan vast te kunnen maken. Hoop niet dat ie door de hoogte er van geïntimideerd word
Dames en heren,
Ik moet jullie helaas treurig nieuws melden, na eerdere berichten dat één zaadje ten prooi was gevallen aan schimmel, maar dat de ander het zou redden, moet ik jullie helaas mededelen dat beide het niet overleefd hebben.
Na een grondige inspectie waarom het zaadje met wortel, wat was overgezet naar de turf, niet omhoog kwam, bleek dat de wortel er niet meer was en het zaadje vol zat met een soort wit sap... Dit betekent helaas dat er geen hoop meer is en ik hem zal moeten begraven....![]()
![]()
Ja ik had hem net nog wat water gegevenquote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
Oef
Maar het ziet er ook wel héél erg nat uit, maar ik moet denk ik blij zijn dat ik geen boer ben geworden
![]()
![]()
Zou je bij de groenteboer ook gewoon twee bruine bonen kunnen kopen?
Voor de sterfgevallen?
Wat een triest berichtquote:Op zondag 21 november 2010 21:08 schreef larry_flynt het volgende:
Dames en heren,
Ik moet jullie helaas treurig nieuws melden, na eerdere berichten dat één zaadje ten prooi was gevallen aan schimmel, maar dat de ander het zou redden, moet ik jullie helaas mededelen dat beide het niet overleefd hebben.
Na een grondige inspectie waarom het zaadje met wortel, wat was overgezet naar de turf, niet omhoog kwam, bleek dat de wortel er niet meer was en het zaadje vol zat met een soort wit sap... Dit betekent helaas dat er geen hoop meer is en ik hem zal moeten begraven....
[ afbeelding ]![]()
Sterkte...I'm the patron saint of the denial.
Gestorven in de knop.quote:Op zondag 21 november 2010 21:08 schreef larry_flynt het volgende:
Dames en heren,
Na een grondige inspectie waarom het zaadje met wortel, wat was overgezet naar de turf, niet omhoog kwam, bleek dat de wortel er niet meer was en het zaadje vol zat met een soort wit sap... Dit betekent helaas dat er geen hoop meer is en ik hem zal moeten begraven....
[ afbeelding ]Zoveel potentie die ze niet waar hebben kunnen maken.
RIP bruine bonen.
![]()
En voor hun nabestaanden natuurlijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Ik denk dat ie raar staat te kijken als je het zo brengtquote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
Voor de sterfgevallen?
Ze moeten wel van Hak zijn natuurlijk.. Misschien is dat wel een lucratief handeltje. Een pot bonen kopen en dan tegen woekerprijzen op Marktplaats zetten. Twee halen, 1 betalenquote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
Voor de sterfgevallen?![]()
![]()
Eentje is al ruim 5 cm na een week!
We noemen ons kindje Teun.... Teun Boon
![]()
De andere is helaas aan schimmel gestorven, denk ik...
![]()
![]()
dag acht.... nog geen groen zichtbaar
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.![]()
Er is al een 'Boner'quote:Op maandag 22 november 2010 16:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dock en Boner zijn verstuurd, zegt men
Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Die van mij schiet niet echt op, misschien moet ik 'em maar 'Arie Boonsma' gaan noemenquote:Op maandag 22 november 2010 18:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er kan altijd nog een boner bij
Morgen verhuist eBony van de Spa naar haar duister graf prikkelarme relaxruimte.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Ik heb nog steeds geen boon![]()
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*![]()
Ik ook niet...en ook nog geen bonenmailquote:
Mijn bonenmail ging rechtstreeks naar mijn spamfolder (waar ik hem na anderhalve week vondquote:Op maandag 22 november 2010 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook niet...en ook nog geen bonenmail) en het duurde na aanmelden 2 weken voor ik eBony, yVory en Billy in huis had. Houdt moedt!
Ik heb me ook aangemeld.
Al dat drama om 2 boontjes, ik vind het nu al geweldig.Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik![]()
En waarschijnlijk gaan ze Boonie en Clyde heten, maar dat kan nog veranderen als ik ze eenmaal zie.
Kan maar zo zijn dat die namen helemaal niet bij ze passen.
Als het pannen van daken waait
Zit er al een wortel an dan?quote:Op maandag 22 november 2010 18:52 schreef Cat22 het volgende:
Morgen verhuist eBony van de Spa naar haar duister graf prikkelarme relaxruimte.Belangrijk punt! Als de naam niet bij ze past groeien ze op voor galg en rad!quote:Op maandag 22 november 2010 23:48 schreef shmoopy het volgende:
En waarschijnlijk gaan ze Boonie en Clyde heten, maar dat kan nog veranderen als ik ze eenmaal zie.
Kan maar zo zijn dat die namen helemaal niet bij ze passen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik ga me nu al verheugen op je verslagen.quote:Op maandag 22 november 2010 23:43 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb me ook aangemeld.
Al dat drama om 2 boontjes, ik vind het nu al geweldig.
Nee, maar eBony is wel al een stuk groter gegroeid. Ik denk dat ze beter wortelt als Billy zich ermee gaat bemoeien in een bedje van tuinaarde.quote:
Ik maak er een bonensoap van.quote:Op maandag 22 november 2010 23:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga me nu al verheugen op je verslagen.![]()
[..]
Nee, maar eBony is wel al een stuk groter gegroeid. Ik denk dat ze beter wortelt als Billy zich ermee gaat bemoeien in een bedje van tuinaarde.
En als ze sterallures krijgen gaan ze in de bonensoep.
Liede ... en gevaar!quote:Op maandag 22 november 2010 23:56 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik maak er een bonensoap van.
En als ze sterallures krijgen gaan ze in de bonensoep.I am loving it already.
Ja, een klein groen dingetje te zien vandaagquote:Op maandag 22 november 2010 23:12 schreef pgrferrari het volgende:
Nog steeds niks te zien na 8 dagen![]()
Boon Apart komt eraan![]()
![]()
Naar het voorbeeld van grote broer Koffi, is nu ook kleine broer Rhum opgekomenik ga dadelijk foto's maken!
![]()
Zie je nou wel, geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, een klein groen dingetje te zien vandaag![]()
Boon Apart komt eraan![]()
Oh en foto!
Ja, maak ik vanmiddag.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zie je nou wel, geduld is een schone zaak![]()
Oh en foto!![]()
![]()
Als die andere ook boven komt noem ik die Bone Anna of Ali Boussaboon.![]()
![]()
Jaquote:
Een ex-Feyenoorder?Ja ja NAC nu, ik snap hem
Nac jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja
Een ex-Feyenoorder?Ja ja NAC nu, ik snap hem
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Derde lijstje
![]()
![]()
![]()
![]()
Fotoverslagen:
Kuikenboontjes van Pisces29:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bep&Bep Boon van Greys:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oefenboon van DeZwabber:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boon van tliciouz:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boner van APK:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eBony en yVory van Cat22:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Underground van larry_flint (helaas is Underground overleden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
De Kuikenboontjes![]()
op Zondag:
Kuikenboontjes![]()
vandaag
:
Ze gaan lekker
Tof, piscesquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
De Kuikenboontjes![]()
op Zondag:
[ afbeelding ]
Kuikenboontjes![]()
vandaag
:
[ afbeelding ]
Ze gaan lekker![]()
Moet je er niet wat meer grond bijdoen en een bamboestokje er naast zetten?![]()
Nopequote:Op dinsdag 23 november 2010 11:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tof, pisces![]()
Moet je er niet wat meer grond bijdoen en een bamboestokje er naast zetten?Stokje komt nog en genoeg aarde nu.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:52 schreef -Miauw- het volgende:
Ik hoop dat ik Boonie St.Claire snel in huis heb!
![]()
Zal wel 2 weken duren.![]()
Wat gaan sommige boontjes al hard![]()
En de namen die voorbij komen, geweldig!
Ik hoop mijn boontje ook snel binnen te krijgen, ongeduldig![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:52 schreef -Miauw- het volgende:
Ik hoop dat ik Boonie St.Claire snel in huis heb![]()
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!![]()
lang nagedacht.. maar als boon hier gearriveerd is, wordt het Bruin Boon (naar een personage uit Dik Trom)
en nee, ik ben niet van zins vals te gaan spelen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik heb de mijne nog niet binnen.
Die trouwens Molleboontje gaat heten.Zolang er was is, is er leven.![]()
Ik heb een boon voor op het werk aangevraagd. Ben heel erg benieuwd
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:![]()
Ik moest lachen om die turnster, met benen wijd in de krant
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik moest lachen om die turnster, met benen wijd in de krant![]()
Ik heb het nog geen eens gezien
![]()
Tis maar waar je op let![]()
![]()
Maisjus, je weet tochquote:
Jaaaaaaaa daar is ie dan eindelijk!quote:
En leuk, nog meer nieuwe bonenadoptanten!
Maar weet niet of ik nu ooit nog bruine bonen kan eten..m'n baby'squote:Op dinsdag 23 november 2010 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa daar is ie dan eindelijk!
En leuk, nog meer nieuwe bonenadoptanten!
With the stars as her umbrella![]()
Slechts drie dagen geleden, de gezusters Bep en Bep:
Vandaag, haast 23 cm!In drie dagen tijd in lengte verdubbeld
Sodeknetter, wat gaat dat hard allemaal, jongens!
Duurt het echt 2 weken voordat de boontjes arriveren?
Ik heb al potjes voor ze klaar staan, de adoptiepapieren zijn al rond, ik heb een zacht bedje van natte watten voor de eerste nacht om uit hun schulpje te weken kruipen, mijn moederhart, wat doen ze?!??!!!
*eenzaam met lege schoot uit het raam staart*Als het pannen van daken waait
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:08 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb al potjes voor ze klaar staan, de adoptiepapieren zijn al rond, ik heb een zacht bedje van natte watten voor de eerste nacht om uit hun schulpje te weken kruipen, mijn moederhart, wat doen ze?!??!!!
*eenzaam met lege schoot uit het raam staart*![]()
Zouden het buitenlandse bonen zijn
With the stars as her umbrella![]()
't Is gewoon niet eerlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:59 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Doordat jij thuis zit staat daar de verwarming aan, bij mij alleen 's avonds even
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.![]()
Het zijn vast Chinese adoptieboontjes.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Zouden het buitenlandse bonen zijn
Mijn collega's zaten vandaag allemaal Surinaamse bruine bonen met rijst-recepten aan me door te geven, hoe barbaars!
Dat gaat echt hardquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:59 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Greys, je moet hem eigenlijk niet vastklippen, je moet hem om het stokje laten draaien.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:59 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan groeit hij sneller.![]()
Je vraagt je toch af hoe sommigen door de adoptie-procedure zijn gekomen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:14 schreef Greys het volgende:
Komen de stokjes van de orchidee die ik heb vermoord toch nog van pas![]()
Tweede kansen!quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:16 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af hoe sommigen door de adoptie-procedure zijn gekomen.
Ik heb van mijn fouten geleerd en heb berouw
En wat heb je nu geleerd mevrouw Greys?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Tweede kansen!
Ik heb van mijn fouten geleerd en heb berouwOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
.
Succes deze keer Greys.
En aan de boon van Greys: Sterkte.
Ik wacht nog steeds op mijn bonen... Maar boontje komt om zijn loontje dus misschien moet ik nog even wachten?![]()
Dat orchideeën het na een jaar goed verzorgen niet op eigen houtje verder redden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En wat heb je nu geleerd mevrouw Greys?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Greys, lees mijn laatste bericht op de vorige pagina.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat orchideeën het na een jaar goed verzorgen niet op eigen houtje verder redden.![]()
Die waar je aan Pisces vraagt of er niet wat meer grond bij moet?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Greys, lees mijn laatste bericht op de vorige pagina.
Of hebben wij het aantal posts per pagina anders staan?
Ik heb net het klemmetje er af gehaald en het plantje om het stokje gewikkeld
Pesies! Het blijven je kinderen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat orchideeën het na een jaar goed verzorgen niet op eigen houtje verder redden.
Andere indeling wss.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Die waar je aan Pisces vraagt of er niet wat meer grond bij moet?
Of hebben wij het aantal posts per pagina anders staan?
Ik heb net het klemmetje er af gehaald en het plantje om het stokje gewikkeld
Mooizo, dan kan hij namelijk in de stok klimmen![]()
![]()
The bottle seems to be the way to go![]()
Hij is wel een van z'n teelballen verloren tijdens de operatie
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:26 schreef APK het volgende:
Arme Boner.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:26 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Als APK niet oppast wordt het een Bonnie.quote:
OMG, ik word gewoon vrolijk van teruglezen hier
En damn, weer foto's enzow, even schema bijwerken
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:08 schreef shmoopy het volgende:
*eenzaam met lege schoot uit het raam staart*
Het duurt behoorlijk lang iddMaar je krijgt ze gegarandeerd als baby
![]()
Jij hebt hem ook vastgebonden!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:26 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
iBenny is onze 56e bonenFOK!ker!
Oh, ik zie dat het topic bijna vol is... Ik zal mn schema en foto-post als Fipo in het volgende topic gooien, met deze OP als OP
Maar goed, zomaar volposten doen we natuurlijk niet...
Voor de ECHT fanatieke bonenfokkers:
Deze is gewoon mooi
Ik heb een OP klaar staan!quote:Op woensdag 24 november 2010 00:51 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik zie dat het topic bijna vol is... Ik zal mn schema en foto-post als Fipo in het volgende topic gooien, met deze OP als OPIT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties Forumhop: Hop naar: