Meh, mijne staat er al 6 dagen, maar zie nog steeds niets.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
4 cm groei na een nachtje![]()
Oh en mijn boon heet kuikenboon![]()
Mijne kwam echt pas na 7 dagen door, daarvoor níks te zien.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Meh, mijne staat er al 6 dagen, maar zie nog steeds niets.
Ik zou niet te veel water geven, de tweede boon bij mij is volgens mij aan het schimmelen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
Mijne kwam echt pas na 7 dagen door, daarvoor níks te zien.Ik kreeg nog een mail die dag "hij is nu een week oud, is er nog niks te zien, geef hem extra water en anders wat extra aarde". En een halve dag later was er BOEM een stukje boon.
Nee, ook maar een klein beetje, maar misschien als herinnering, voor de mensen die écht heel weinig hebben gegeven en waarbij er nog niks groeit.quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou niet te veel water geven, de tweede boon bij mij is volgens mij aan het schimmelen.
Nou, ik dacht dus dat ik gek werd netquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
4 cm groei na een nachtjeStraks weer een foto maken.
Oh en mijn boon heet kuikenboon boontjes heten kuikenboontjes![]()
Ik heb ook even geknipperd met m'n ogen vanochtendquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dus dat ik gek werd netWant die van mij zijn ook in één nacht een aantal centimeters de lucht in gevlogen
WTF?
Mijne hebben bijna 2 dagen in de watten gelegen (maar toen waren ze nog exact hetzelfdequote:Op zaterdag 20 november 2010 12:46 schreef Greys het volgende:
APK heeft zijn boon een aantal dagen eerder geplant dan ik. En volgens mij gaat die van mij nu harder. Dus een glazen pot zal toch helpen dan, denk ikEven foto maken.
Wauw, wat een lijst alquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:04 schreef tombolafan het volgende:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------![]()
![]()
![]()
Eerste lijstje
![]()
![]()
![]()
![]()
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[ afbeelding ]
Foto's tot nu toe:
Kuikenboon van Pisces29 na een week:
[ afbeelding ]
Bep&Bep Boon van Greys na ruim een week :
[ afbeelding ]
Oefenboon van DeZwabber na 2 weken:
[ afbeelding ]
Boon van tliciouz na 2 weken:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:13 schreef bladerdeegroller het volgende:
Aangevraagd.. Ben erg benieuwd.
quote:
Leuk!quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:20 schreef DJMO het volgende:
ik heb gisteren (nav dit topic) een boon besteld .. wel op m'n eigen naam, maar kijken of Jan het spannend vind om zo'n boon te zien groeien![]()
En poezel houd de wachtquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Leuk!
Bep1 en Bep2 vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag er meer in dat ie wacht tot ze in zn bakje komen als lunchquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En poezel houd de wacht![]()
![]()
Hoe kjoet
De mutsen zijn niet voor niets opquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:08 schreef DeZwabber het volgende:
de actie loopt nu ineens twee keer zo hard geloof ik
Die poes had ik nog niet eens gezien.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En poezel houd de wacht![]()
![]()
Hoe kjoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |