Je vraagt je toch af hoe sommigen door de adoptie-procedure zijn gekomen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:14 schreef Greys het volgende:
Komen de stokjes van de orchidee die ik heb vermoord toch nog van pas![]()
Tweede kansen!quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:16 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af hoe sommigen door de adoptie-procedure zijn gekomen.
En wat heb je nu geleerd mevrouw Greys?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Tweede kansen!
Ik heb van mijn fouten geleerd en heb berouw
Dat orchideeën het na een jaar goed verzorgen niet op eigen houtje verder redden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En wat heb je nu geleerd mevrouw Greys?
Greys, lees mijn laatste bericht op de vorige pagina.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat orchideeën het na een jaar goed verzorgen niet op eigen houtje verder redden.
Die waar je aan Pisces vraagt of er niet wat meer grond bij moet?quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Greys, lees mijn laatste bericht op de vorige pagina.
Pesies! Het blijven je kinderen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat orchideeën het na een jaar goed verzorgen niet op eigen houtje verder redden.
Andere indeling wss.quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Die waar je aan Pisces vraagt of er niet wat meer grond bij moet?
Of hebben wij het aantal posts per pagina anders staan?
Ik heb net het klemmetje er af gehaald en het plantje om het stokje gewikkeld
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:26 schreef APK het volgende:
Hij is wel een van z'n teelballen verloren tijdens de operatie
Arme Boner.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:26 schreef APK het volgende:
The bottle seems to be the way to go![]()
[ afbeelding ]
Als APK niet oppast wordt het een Bonnie.quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 17:08 schreef shmoopy het volgende:
Sodeknetter, wat gaat dat hard allemaal, jongens!
Duurt het echt 2 weken voordat de boontjes arriveren?
Ik heb al potjes voor ze klaar staan, de adoptiepapieren zijn al rond, ik heb een zacht bedje van natte watten voor de eerste nacht om uit hun schulpje te weken kruipen, mijn moederhart, wat doen ze?!??!!!
*eenzaam met lege schoot uit het raam staart*
Jij hebt hem ook vastgebonden!quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:26 schreef APK het volgende:
The bottle seems to be the way to go![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |