Dan doe je alsnog gewoon mee voor de prijzen van HAK zelf hoor!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:49 schreef dralion13 het volgende:
Ik was vergeten Fok! in te vullen, en je kan maar 1 per adres aanvragen
Het gaat erom hoe hoog ie is na bijvoorbeeld 3 wekenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:45 schreef Stokstaart het volgende:
Maar als je nou nu pas meedoet kun je toch never nooit meer winnen ?
Jawel, want je meldt je boon aan op het moment van planten op de site van HAK.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:45 schreef Stokstaart het volgende:
de tijd gaat pas in als je de boon binnen hebt en hem geregistreerd hebtquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:45 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is het warenhuis?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zal ik de mijnesen in het warenhuis zetten? Kijken of het scheelt?
En als je nou 300 bonen zaait en de grootste uiteindelijk doorgeeft ?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de tijd gaat pas in als je de boon binnen hebt en hem geregistreerd hebt
de aktie zelf loopt langer dan drie weken
nee ze gooit em bij de v&d naar binnenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het warenhuis?
Een kasje ofzo?
Een kas jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het warenhuis?
Een kasje ofzo?
dan wens ik je veel succes met het bestellen van 300 bonenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En als je nou 300 bonen zaait en de grootste uiteindelijk doorgeeft ?
Dan ben je een valsspelertquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En als je nou 300 bonen zaait en de grootste uiteindelijk doorgeeft ?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee ze gooit em bij de v&d naar binnen
Netjes Zwabbertquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
ongeveer twee weken, 18 cm![]()
[ afbeelding ]
De boon zelf komt uiteindelijk bij iedereen boven de grond om verder te groeienquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Netjes Zwabbert![]()
Wat ik me afvraag, de ene pot de boontjes veel lager in de grond, dan iemand die het in een grote pot doet met veel aarde op de bodem... Daar zit dan ook al 4 cm verschil in.![]()
Nou ja, dat zal dan wel
dan moeten die mensen hun boon niet zo diep begravenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Netjes Zwabbert![]()
Wat ik me afvraag, de ene pot de boontjes veel lager in de grond, dan iemand die het in een grote pot doet met veel aarde op de bodem... Daar zit dan ook al 4 cm verschil in.![]()
Nou ja, dat zal dan wel
Ah okequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
De boon zelf komt uiteindelijk bij iedereen boven de grond om verder te groeien
Dus dan zal het daarna wel niet zo heel veel meer schelen.
behalve bij oh-ohquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
De boon zelf komt uiteindelijk bij iedereen boven de grond om verder te groeien
Vertel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |