Wat een leuke naamquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:41 schreef indaha het volgende:
Ik had mijn boon al aangevraagd maar niet via Fok maar ik doe dan gewoon niet mee voor de prijzen maar voor de lol.
Ik wacht nog tot hij arriveert en dan noem ik hem Boney M
Zwabber, hoe heb jij dat gedaan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
yes, een nieuwe aangevraagd, die ga ik dan wel officieel aanmelden
dan is die boon die ik nu heb wel de trainingsboon
Da's op zich ook best logisch toch?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:44 schreef pgrferrari het volgende:
Meh, je kan er per huisadres maar 1 aanvragen.
Jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zwabber, hoe heb jij dat gedaan?
Heb je 2 huizen?
En je doet toch ook nog mee met de prijs op de Hak-site?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:49 schreef Greys het volgende:
En anders doe je toch gewoon voor de lol mee met de boon die je al hebt?
Dat zou ik niet doen. Dan zou ik gewoon een vriend of vriendin vragen of zij ook mee willen doen en dan bij die aanmelding wel FOK.nl zettenquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:57 schreef Zoheetik het volgende:
Hihi. Ook boontje aangevraagd. Ik ben slecht met planten maar dat doet er niet toe. Uitdaging++
Over dat maar 1x per adres aan kunnen vragen: misschien kun je de straat net iets verkeerd schrijven zodat 't HAK-systeem 't niet ziet als dezelfde straat maar TNT wel?
Dat sowieso natuurlijk. Iedereen die zijn/haar boon na het planten aanmeldt op de site van HAK, doet gewoon mee voor die prijzen daar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En je doet toch ook nog mee met de prijs op de Hak-site?
En dat is uiteindelijk waar het eerst om ging, dus hartstikke leukquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk. Iedereen die zijn/haar boon na het planten aanmeldt op de site van HAK, doet gewoon mee voor die prijzen daar.
Wanneer heb jij je boon geplant pisces?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dat is uiteindelijk waar het eerst om ging, dus hartstikke leuk
Na een week is hij nu te zienquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wanneer heb jij je boon geplant pisces?
En is hij al boven de grond?
Die van mij nog niet
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
Mijn zoon las de TT en dacht dat het om een wedstrijd 'meeste ruften' ging na het eten van bruine bonen![]()
Succes!quote:In ieder geval, ik doe mee
quote:
quote:
Ja hoor, wil ik, ik ga morgen er mee aan de slagquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Wil jij misschien de lijstjes bij houden in dit topic?
Een namenlijstje van alle bonen hier bv?
[..]
Leuk, ik hoopte het al!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hoor, wil ik, ik ga morgen er mee aan de slag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |