Haha leuk dat lijstje!quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:04 schreef tombolafan het volgende:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------![]()
![]()
![]()
Eerste lijstje
![]()
![]()
![]()
![]()
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[ afbeelding ]
Foto's tot nu toe:
Kuikenboon van Pisces29 na een week:
[ afbeelding ]
Bep&Bep Boon van Greys na ruim een week :
[ afbeelding ]
Oefenboon van DeZwabber na 2 weken:
[ afbeelding ]
Boon van tliciouz na 2 weken:
[ afbeelding ]
Is het ook.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:09 schreef Levolution het volgende:
Erg grappig, maar hoe gaan ze controleren hoe hoog je plantje is? Een foto is toch fraudegevoelig?
Toch zeker een week of 2 geleden geloof ik.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
Cat, hoe lang geleden had jij eBony () aangevraagd?
Aw, en het was nog weel een must, die mutsquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toch zeker een week of 2 geleden geloof ik.
En moest je een must krijgen bij je bonen? Heb ik niet, opperdeop waarschijnlijk.![]()
Weel?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aw, en het was nog weel een must, die muts
En na 0 dagen ook!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:09 schreef Dhaha het volgende:
Ik geef het nu al op, de langste is 300cm![]()
[ afbeelding ]
Je kunt één pakketje per adres aanvragen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:06 schreef Dhaha het volgende:
Zojuist een boon aangevraagd
Mag je er ook meerdere per persoon?
Classy!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:06 schreef minilot het volgende:
Ik heb vanavond een boon besteld! Helaas las ik pas daarna dat ik er ook Fok bij had kunnen invullen.
Mijn prijsboon zal ik Louis Paul noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bep&Bep Boon van Greys:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oefenboon van DeZwabber:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boon van tliciouz:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boner van APK:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eBony en yVory van Cat22:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Ik kreeg vandaag ook een email van Hak.
Dat het nu 7 dagen geleden is dat ik hem geplant heb.
En nog steeds niks te zien![]()
![]()
![]()
Even geduld hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 11:17 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kreeg vandaag ook een email van Hak.
Dat het nu 7 dagen geleden is dat ik hem geplant heb.
En nog steeds niks te zien![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Je kan toch gewoon FOK!.nl intikken?quote:
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Kon ik ook niet intikken.quote:Op zondag 21 november 2010 11:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon FOK!.nl intikken?
Maar ik heb de boon ook besteld!![]()
Ben gek op bruine bonen!!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
Voor de mensen die nog gaan bestellen bij HAK:
Eerst bij waar ik een 1 gepaint heb kiezen voor [overig, namelijk]
en dan bij waar ik een 2 gepaint heb zelf FOK.nl intikken
Dan moet het lukken, net nog geprobeerd
Euh ja, gisteren kreeg ik dat overige niet te zien... jammer dan! Maakt ook niets uit... gaat om de lol!
Nu maar wachten tot Bonelientje de naam van mijn boontje dus binnen is.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
Ik heb een boontje besteld![]()
Nu nog een naam verzinnen voor de kleine spruit
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.![]()
ik fok.nlquote:Op zondag 21 november 2010 13:18 schreef Zoheetik het volgende:
Ik heb gewoon "internet" aangegeven, bij "Hoe heb j eover deze actie gehoord?"![]()
![]()
Je moet eerst aanklikken dat je het via overige gehoord hebt (zie plaatje hierboven ergens), door te scrollen in het keuzelijstjequote:Op zondag 21 november 2010 14:00 schreef Sorella het volgende:
Overige is bij mij lichtgrijs![]()
Straks nog een keer proberen en anders bestel ik hem maar gewoon.
daarna kun je gewoon fok invullen
Ik heb me gisteren ook aangemeld, ben dus in afwachting van de boon (kan ik mooi nog een naam bedenken).
klerkje![]()
Overige staat er niet tussen wel: via de tv commercial of via de libelle of via de advertentie in groter groeien![]()
Zit een scrollbalkje naast, maar die valt niet echt op.quote:Op zondag 21 november 2010 16:34 schreef Sorella het volgende:
Overige staat er niet tussen wel: via de tv commercial of via de libelle of via de advertentie in groter groeien
Optie staat er echt
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.![]()
Dit is wel de moeilijkste site ooit zo te zienquote:Op zondag 21 november 2010 16:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zit een scrollbalkje naast, maar die valt niet echt op.
Optie staat er echt![]()
![]()
Nou ik vind het wel meevallenquote:Op zondag 21 november 2010 16:38 schreef JDx het volgende:
[..]
Dit is wel de moeilijkste site ooit zo te zien
Weer 4cm winst vannacht voor de kuikenboontjes
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: