Ik heb de mijne al geplant, ik doe niet mee voor de dagprijzen, maar ik zal zo even wat foto's uploadenquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:01 schreef Stali het volgende:
Ik doe mee. Heb net een boontje aangevraagd.
Wil Ollie niet ook meedoen? Dan vraag je voor hem een pakketje aanquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:02 schreef Stali het volgende:
Shit vergeten via FOK!.nl in te vullen. Had via internet ingevuld. Nou ja, jammer dan.
Leuk ben benieuwd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de mijne al geplant, ik doe niet mee voor de dagprijzen, maar ik zal zo even wat foto's uploaden
quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:04 schreef tliciouz het volgende:
Oh leuk! Ik heb hem net 2 weekjes.
[ afbeelding ]
Je dochter wil vast ook meedoen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:18 schreef Maes het volgende:
Mijn boontje is onderweg. En ik heb niet via Fok ingevuldnog maar 1 bestellen dan
Ja ben nu ook op zoek naar een grote tak of iets anders want hij gaat hangen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van jou is al hoog! Je hebt langere potloden nodig straks
Deze 1e was al voor Rquote:
die heb ik wel voor je, we hebben net een boom in de achtertuin gekaptquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ben nu ook op zoek naar een grote tak of iets anders want hij gaat hangen.
Een bamboe stokje ofzoquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ben nu ook op zoek naar een grote tak of iets anders want hij gaat hangen.
Gewoon vaak hier updates en foto's plaatsen, dan helpen wij je er wel aan herinneren dat je boon toe is aan reanimatiequote:Op vrijdag 19 november 2010 16:29 schreef kieskleurig het volgende:
Boon aangevraagd![]()
Ben benieuwd, normaal gaat alles dat groen is en hoort te bloeien snel dood bij mij
Geen flauw idee, het gaat vriezen volgende week, dus dat zal wel nietquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:33 schreef Adelante het volgende:
Kunnen die gewoon al buiten in de grond, dan doe ik ook mee
Oh werkte dat turfding zo.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg twee wedstrijdboontjes in het pakketje.
Eentje er van heb ik in het bijgeleverde turftabletje gestopt volgens de gebruiksaanwijziging, de andere heb ik eerst laten ontkiemen in nat keukenrolpapier en daarna in wat potgrond in hetzelfde potje gestopt. Links zit de boon in het turftabletje (dat ronde dingetje dat je ziet) en rechts is eerst los ontkiemd en daarna geplant.
Mijn bonen heten Bep. Bep Boon. Allebei, gewoon, omdat het kan
[ afbeelding ]
Hoe lang geleden geplant?quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:45 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Oh werkte dat turfding zo.
Ik heb er water bij gedaan, het velletje eraf getrokken en vermengd met potgrond
Maar nog geen resultaat te zien...
Paar dagen terug pas.. maar het kan zijn dat ze een beetje diep in het potje zitten..quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:48 schreef Greys het volgende:
Hoe lang geleden geplant?
En heb je het daarna nog wel af en toe bevochtigd?
Oh dan komen ze echt nog wel hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:53 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Paar dagen terug pas.. maar het kan zijn dat ze een beetje diep in het potje zitten..
En de grond is nog vochtig.. dus dat zit ook wel goed...
Overigens heb ik ze niet eerst laten ontkiemen..
Die boon die niet wil ontkiemen, misschien in wat natte keukenrol/watten eerst laten ontkiemen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:51 schreef larry_flynt het volgende:
Heb het zelf via hak besteld. Eén zaadje wil maar niet uitkomen en het ander is na het ontkiemen gestopt met groeien...
Je krijgt er idd een turftabletje bij. Ik vond dat wat krap voor twee bonen, dus ik heb het tabletje zelf in een beetje potgrond gezet en daar naast dus Bep 2 geplant. Dus als je ze ruim wilt behuizen, dan inderdaad even wat potgrond bij je moeder meebietsen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Krijg je er grond bij? De site is in flash, en dat kan m'n iPhone niet aan. Anders jat ik wat potgrond bij m'n moeder.
Twee weken?quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:04 schreef tliciouz het volgende:
Oh leuk! Ik heb hem net 2 weekjes.
[ afbeelding ]
Nee, zie post twee in dit topicquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:25 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb er ook 1 geplant afgelopen zondag.
Waar kun je dan nog aangeven dat je van Fok bent?
Staat die van jou bij het daglicht/een raam, misschien scheelt dat nog een beetjequote:Op vrijdag 19 november 2010 17:24 schreef APK het volgende:
[..]
Twee weken?![]()
Ik heb een underachiever, zal morgen wel even een foto plaatsen
Meh, dan bestel ik er nog maar 1.quote:
Bij het raam, naast de verwarming en 's avonds onder een lampquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
Staat die van jou bij het daglicht/een raam, misschien scheelt dat nog een beetje
Ja, maar dat merk je allemaal vanzelf. Je moet zodra je je boon geplant hebt, je killah-bean aanmelden op de site en dan wijst alles voor zichquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Meh, dan bestel ik er nog maar 1.
En je hoeft op de haksite toch alleen een foto van de boon op de laatste dag te zetten?
Boemboon!quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb ook mijn boon aangevraagd!
Awquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:33 schreef APK het volgende:
[..]
Bij het raam, naast de verwarming en 's avonds onder een lamp
Wat een leuke naamquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:41 schreef indaha het volgende:
Ik had mijn boon al aangevraagd maar niet via Fok maar ik doe dan gewoon niet mee voor de prijzen maar voor de lol.
Ik wacht nog tot hij arriveert en dan noem ik hem Boney M
Zwabber, hoe heb jij dat gedaan?quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
yes, een nieuwe aangevraagd, die ga ik dan wel officieel aanmelden
dan is die boon die ik nu heb wel de trainingsboon
Da's op zich ook best logisch toch?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:44 schreef pgrferrari het volgende:
Meh, je kan er per huisadres maar 1 aanvragen.
Jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zwabber, hoe heb jij dat gedaan?
Heb je 2 huizen?
En je doet toch ook nog mee met de prijs op de Hak-site?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:49 schreef Greys het volgende:
En anders doe je toch gewoon voor de lol mee met de boon die je al hebt?
Dat zou ik niet doen. Dan zou ik gewoon een vriend of vriendin vragen of zij ook mee willen doen en dan bij die aanmelding wel FOK.nl zettenquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:57 schreef Zoheetik het volgende:
Hihi. Ook boontje aangevraagd. Ik ben slecht met planten maar dat doet er niet toe. Uitdaging++
Over dat maar 1x per adres aan kunnen vragen: misschien kun je de straat net iets verkeerd schrijven zodat 't HAK-systeem 't niet ziet als dezelfde straat maar TNT wel?
Dat sowieso natuurlijk. Iedereen die zijn/haar boon na het planten aanmeldt op de site van HAK, doet gewoon mee voor die prijzen daar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En je doet toch ook nog mee met de prijs op de Hak-site?
En dat is uiteindelijk waar het eerst om ging, dus hartstikke leukquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk. Iedereen die zijn/haar boon na het planten aanmeldt op de site van HAK, doet gewoon mee voor die prijzen daar.
Wanneer heb jij je boon geplant pisces?quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dat is uiteindelijk waar het eerst om ging, dus hartstikke leuk
Na een week is hij nu te zienquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wanneer heb jij je boon geplant pisces?
En is hij al boven de grond?
Die van mij nog niet
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
Mijn zoon las de TT en dacht dat het om een wedstrijd 'meeste ruften' ging na het eten van bruine bonen![]()
Succes!quote:In ieder geval, ik doe mee
quote:
quote:
Ja hoor, wil ik, ik ga morgen er mee aan de slagquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Wil jij misschien de lijstjes bij houden in dit topic?
Een namenlijstje van alle bonen hier bv?
[..]
Leuk, ik hoopte het al!quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hoor, wil ik, ik ga morgen er mee aan de slag
Dan doe je alsnog gewoon mee voor de prijzen van HAK zelf hoor!quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:49 schreef dralion13 het volgende:
Ik was vergeten Fok! in te vullen, en je kan maar 1 per adres aanvragen
Het gaat erom hoe hoog ie is na bijvoorbeeld 3 wekenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:45 schreef Stokstaart het volgende:
Maar als je nou nu pas meedoet kun je toch never nooit meer winnen ?
Jawel, want je meldt je boon aan op het moment van planten op de site van HAK.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:45 schreef Stokstaart het volgende:
de tijd gaat pas in als je de boon binnen hebt en hem geregistreerd hebtquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:45 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is het warenhuis?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zal ik de mijnesen in het warenhuis zetten? Kijken of het scheelt?
En als je nou 300 bonen zaait en de grootste uiteindelijk doorgeeft ?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de tijd gaat pas in als je de boon binnen hebt en hem geregistreerd hebt
de aktie zelf loopt langer dan drie weken
nee ze gooit em bij de v&d naar binnenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het warenhuis?
Een kasje ofzo?
Een kas jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het warenhuis?
Een kasje ofzo?
dan wens ik je veel succes met het bestellen van 300 bonenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En als je nou 300 bonen zaait en de grootste uiteindelijk doorgeeft ?
Dan ben je een valsspelertquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En als je nou 300 bonen zaait en de grootste uiteindelijk doorgeeft ?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee ze gooit em bij de v&d naar binnen
Netjes Zwabbertquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
ongeveer twee weken, 18 cm![]()
[ afbeelding ]
De boon zelf komt uiteindelijk bij iedereen boven de grond om verder te groeienquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Netjes Zwabbert![]()
Wat ik me afvraag, de ene pot de boontjes veel lager in de grond, dan iemand die het in een grote pot doet met veel aarde op de bodem... Daar zit dan ook al 4 cm verschil in.![]()
Nou ja, dat zal dan wel
dan moeten die mensen hun boon niet zo diep begravenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Netjes Zwabbert![]()
Wat ik me afvraag, de ene pot de boontjes veel lager in de grond, dan iemand die het in een grote pot doet met veel aarde op de bodem... Daar zit dan ook al 4 cm verschil in.![]()
Nou ja, dat zal dan wel
Ah okequote:Op vrijdag 19 november 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
De boon zelf komt uiteindelijk bij iedereen boven de grond om verder te groeien
Dus dan zal het daarna wel niet zo heel veel meer schelen.
behalve bij oh-ohquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
De boon zelf komt uiteindelijk bij iedereen boven de grond om verder te groeien
Vertel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |