Ja maar jij bent sowieso een hele handige harry Tombyquote:
Hoe kan je het verschil zien tussen een jongetjes- en een meisjesboon dan?quote:Op zondag 21 november 2010 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga hem Boonanza noemen![]()
En als het een meisjesboon is: Bones
Geen ideequote:Op zondag 21 november 2010 20:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hoe kan je het verschil zien tussen een jongetjes- en een meisjesboon dan?
Hoe lang zit die laatste onder de grond inmiddels?quote:Op zondag 21 november 2010 20:03 schreef larry_flynt het volgende:
Eén zaadje is gaan schimmelen, en de ander wil het plantje niet boven komen...
Je krijgt er als het goed is twee, dus beide namen kan je gebruikenquote:Op zondag 21 november 2010 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga hem Boonanza noemen![]()
En als het een meisjesboon is: Bones
Dikke week.... Heb net even gekeken maar het is een plantje geworden onder de grond volgens mijquote:Op zondag 21 november 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang zit die laatste onder de grond inmiddels?
[..]
Je krijgt er als het goed is twee, dus beide namen kan je gebruiken
Underground, stoeah!quote:Op zondag 21 november 2010 20:37 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Dikke week.... Heb net even gekeken maar het is een plantje geworden onder de grond volgens mij.... Heb de grond nu even weggehaald. We zullen zien. Ik noem hem/het Underground
quote:Op zondag 21 november 2010 20:37 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Dikke week.... Heb net even gekeken maar het is een plantje geworden onder de grond volgens mij.... Heb de grond nu even weggehaald. We zullen zien. Ik noem hem/het Underground
Yay!quote:
Ja ik had hem net nog wat water gegevenquote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
Oef
Maar het ziet er ook wel héél erg nat uit
Wat een triest berichtquote:Op zondag 21 november 2010 21:08 schreef larry_flynt het volgende:
Dames en heren,
Ik moet jullie helaas treurig nieuws melden, na eerdere berichten dat één zaadje ten prooi was gevallen aan schimmel, maar dat de ander het zou redden, moet ik jullie helaas mededelen dat beide het niet overleefd hebben.
Na een grondige inspectie waarom het zaadje met wortel, wat was overgezet naar de turf, niet omhoog kwam, bleek dat de wortel er niet meer was en het zaadje vol zat met een soort wit sap... Dit betekent helaas dat er geen hoop meer is en ik hem zal moeten begraven....
[ afbeelding ]
Gestorven in de knop.quote:Op zondag 21 november 2010 21:08 schreef larry_flynt het volgende:
Dames en heren,
Ik moet jullie helaas treurig nieuws melden, na eerdere berichten dat één zaadje ten prooi was gevallen aan schimmel, maar dat de ander het zou redden, moet ik jullie helaas mededelen dat beide het niet overleefd hebben.
Na een grondige inspectie waarom het zaadje met wortel, wat was overgezet naar de turf, niet omhoog kwam, bleek dat de wortel er niet meer was en het zaadje vol zat met een soort wit sap... Dit betekent helaas dat er geen hoop meer is en ik hem zal moeten begraven....
[ afbeelding ]
Ik denk dat ie raar staat te kijken als je het zo brengtquote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
Zou je bij de groenteboer ook gewoon twee bruine bonen kunnen kopen?
Voor de sterfgevallen?
Ze moeten wel van Hak zijn natuurlijk.. Misschien is dat wel een lucratief handeltje. Een pot bonen kopen en dan tegen woekerprijzen op Marktplaats zetten. Twee halen, 1 betalenquote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
Zou je bij de groenteboer ook gewoon twee bruine bonen kunnen kopen?
Voor de sterfgevallen?
Er is al een 'Boner'quote:Op maandag 22 november 2010 16:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dock en Boner zijn verstuurd, zegt men
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |