nou precies dit iddquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:23 schreef Faxie het volgende:
Absoluut niet slecht, maar geen wow factor, dus zal volgens mij ook wel ergens rechts van het midden uitkomen. Er zit niet echt progressie in het nummer. Ik vind de maat wel lekker trouwens.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:08 schreef belsen het volgende:
Als ik moet kiezen tussen bagger of pareltje, ga ik voor pareltje bagger, maar ik kan me goed vinden in een uitslag iets meer rechts links van het midden. Het is niet slecht, maar weet me toch niet te grijpen, wat een dergelijk nummer eigenlijk wel zou moeten doen.
Vind niet dat het uitmaakt hoeveel je thuis bent in een genre, ieders mening telt. Gewoon stemmen! En dan stemmen wat je zelf vindt en niet wat het vast is...quote:Op maandag 22 november 2010 15:32 schreef female81 het volgende:
Leuk topicidee in ieder geval.
Stemmen kan ik in dit geval niet, want daarvoor ben ik te weinig thuis in dergelijke muziek. Gevoelsmatig is het vast goed, maar ik hoor 'het' niet.
Maar misschien zit er in de toekomst wel iets bij waar ik iets zinnigs over kan zeggen...
Sure.quote:Op maandag 22 november 2010 16:23 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Mag ik een nieuw nummer plaatsen?
Is het misschien een idee om na een bepaald aantal stemmen (bv 30)quote:
Ik denk dat het beter is om bv na 2 of 3 dagen weer een nieuwe te doen, als iemand iets post wat weinig mensen interessant vinden kun je lang wachten op 30 stemmen.quote:Op maandag 22 november 2010 17:10 schreef ralfseltje het volgende:
Is het misschien een idee om na een bepaald aantal stemmen (bv 30)
een nieuw nummer te mogen posten?
klinkt goed, maar voor mijn gevoel meer iets voor de lentequote:Op maandag 22 november 2010 17:40 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Nu heel wat anders:
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
Ben er zelf helemaal verliefd op!
Trouwens, TS, waarom mogen de nummers niet "te oud" zijn? Goede muziek is toch van alle tijden?
Voor nu leek het me ook meteen een mooie kans om wat nieuwe nummers voorbij te laten komen. Voor je het weet zijn we over de Beatles aan het stemmen en loop je toch een beetje de spanning mis.quote:Op maandag 22 november 2010 17:40 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Trouwens, TS, waarom mogen de nummers niet "te oud" zijn? Goede muziek is toch van alle tijden?
Negatievelaar.quote:Op maandag 22 november 2010 18:02 schreef krioro het volgende:
Bij deze heb ik weer zo ongeveer hetzelfde gevoel als bij de eerste, ik vind het best aardig maar er is niets wat het echt uniek maakt in mijn oren, en daarom kan ik er het etiket pareltje niet aan hangen. Dus toch weer bagger.
Mwoah, ik zou mezelf eerder heel erg kritisch noemen (dat wilde ik er eigenlijk in mijn eerste post al als disclaimer bij zetten voor de rest van het topic).quote:
Ja, dat maakt stemmen lekker makkelijk en het zet je zo fijn voor het blok.quote:Op maandag 22 november 2010 18:32 schreef Faxie het volgende:
Is het niet mogelijk op wat meer opties te krijgen? Stuk of 5 ofzo? Het is nu een beetje alles of niets naar mijn idee.
Dit dus.quote:Op maandag 22 november 2010 18:05 schreef Grobbel het volgende:
First Aid Kit was echt overdonderend mooi live (stonden precies een jaar geleden in Doornroosje als voorprogramma van Port O'Brien). Maar als ik het zo hoor doet het me toch wat minder.
Maar bagger is het zeker niet, dus bij gebrek aan andere opties wel voor pareltje gekozen.
Schattig, aardig in het gehoor liggend, maar ook weer geen 'wow-factor'. Te zouteloos. Beetje zingen-rondom-het-kampvuur-muziek vind ik het trouwens.quote:
Dat dacht ik ook voor mezelf. Maar ik heb nu net het laatste nummer geluisterd en verrassing, ik vind het tof! De muziek en vocalen zijn lekker, niet te rechtdoorzee, en op een zodanig goede manier uitgevoerd dat ik het wel kan waarderen. Pareltje dus, woohoo!quote:Op dinsdag 23 november 2010 03:13 schreef female81 het volgende:
Nou heb ik de lat ook wel zeer hoog liggen, wat betreft of een nummer de wow-factor heeft of niet (dat is iets anders dan 'gewoon leuk'), dus misschien duurt het nog een nummer of 50 voordat er een deuntje met die eigenschap bij zit.
Mij ook niet. Het beoogt misschien wel diepgang, maar ik vind het het echt ontberen.quote:
Eerst maar eens kijken of dit blijft lopen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:24 schreef Grobbel het volgende:
Vind dit trouwens een leuk concept. Alleen jammer dat het zo weinig aandacht krijgt.
Ideetje wellicht om nieuwe 'entries' op den duur ook naar de OP te verplaatsen? Of is dat te veel gedoe voor de modjes voor te weinig resultaten?
lekker.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:03 schreef Elusive het volgende:
nieuwe dag, nieuwe ronde![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
he die is best lekker, wel raar dat dit trouwens die b-kant is van hun singlequote:
Je kunt er nog steeds naar luisteren, er op stemmen en er op reageren. Ik geloof niet dat er een regel is die dat verbiedt.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:12 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Avey Tare heeft wel erg kort gestaan, ik dacht: die luister ik later wel. Maar er is alweer een nieuwe.
In de openingspost staat: een aantal keer per week een nieuwe. Avey Tare heeft zeven uur gestaan. Vind ik iets te weinig persoonlijk.
Welnee, het zijn gewoon een stel negatievelingen, niks van aantrekken!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:48 schreef Arn0 het volgende:
Verdorie zeg, heb ik de twijfelachtige eer het eerste baggernummer gepost te hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, 7 uur is wel wat kort, maar we moeten ook niet te veel willen vangen in verboden.quote:Op woensdag 24 november 2010 07:16 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je kunt er nog steeds naar luisteren, er op stemmen en er op reageren. Ik geloof niet dat er een regel is die dat verbiedt.
Niets vernieuwends, maar dit klinkt prima. Doet me denken aan een kruising tussen BRMC en Rolling Stones.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:03 schreef Elusive het volgende:
nieuwe dag, nieuwe ronde![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Doet me wel wat denken aan:quote:Op donderdag 25 november 2010 11:47 schreef Gehenna het volgende:
Wat vindt men van de nieuwe Massive Attack?
Zeker niet meer dan enigszins aardig vind ik, dus bagger gestemd.quote:
Ja, Massive Attack is tof. Pareltje.quote:
Ik wou eerst een heel verhaal met al mijn wikken en wegen er in posten maar dit vertolkt mijn gedachten ook wel aardig.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, Massive Attack is tof. Pareltje.
Het deed mij denken aan Kraftwerk, maar zoals zovaak kan Massive Attack mij nooit heel lang boeien. Ik heb zelf Mezzanine, maar het is niet een favoriet van me. Ondanks dat ik hoor dat het echt wel deugt, weet het mij zelden echt te grijpen. Andere Bristol-acts doen me in elk geval meer.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:34 schreef Gehenna het volgende:
heeft er qua sfeer wel iets van weg jah, maar massive attack klinkt wat duisterder....
Dit is mijn favo van Massive Attack. En het is ook nog eens een remixquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:21 schreef belsen het volgende:
[..]
Het deed mij denken aan Kraftwerk, maar zoals zovaak kan Massive Attack mij nooit heel lang boeien. Ik heb zelf Mezzanine, maar het is niet een favoriet van me. Ondanks dat ik hoor dat het echt wel deugt, weet het mij zelden echt te grijpen. Andere Bristol-acts doen me in elk geval meer.
Fijn nummer ja. Hyperdub stijl ligt me sowieso meestal wel. Pareltje.quote:
Uhuh, is ook beetje zo;quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:52 schreef Grobbel het volgende:
Oef. Dat nummer is wel heel erg 3FM...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Desondanks vind ik het een vet nummer
Rise and rise again, until lambs become lions...
Dat mag van mij best; het zal ongetwijfeld meer mensen bekoren dan de zoveelste obscure plaat waar ik dagelijks mee zit te dwepen. Maar persoonlijk vind ik het veel te gladgestreken en 'gemaakt' voor quasi-alternatieve radio.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:23 schreef Stinus het volgende:
[..]
Zeker wel! Maar volgens mij van Grobbel niet
De oude sound verkocht waarschijnlijk niet goed.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:31 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat mag van mij best; het zal ongetwijfeld meer mensen bekoren dan de zoveelste obscure plaat waar ik dagelijks mee zit te dwepen. Maar persoonlijk vind ik het veel te gladgestreken en 'gemaakt' voor quasi-alternatieve radio.
En niet dat het heel relevant is, maar ik ken Kensington al een paar jaar, ook wel eens live gezien. Vond ze voorheen toch wat frisser klinken dan dit.
Totaal niets bijzonders. Bagger.quote:
Veel te geforceerd, zowel de muziek als de clip. Ze willen graag diepzinnig overkomen, maar het is een vlak, nietszeggend liedje. Bagger wat mij betreft.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:34 schreef Stinus het volgende:
Van Nederlandse bodem:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Hey, grappig, ik had nog nooit van Visions Of Trees gehoord, tot pas geleden, toen ik de EP van oOoOO aanschafte met een remix door hen erop. Toffe muziek. Pareltje.quote:
Wat een heerlijk nummer.quote:Op maandag 29 november 2010 14:27 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Visions of Trees - Cult of Cobras
Overigens komt dit op simpele speakertjes niet tot zijn recht!
Ik luisterde het even op m'n laptop, door m'n laptopspeakertjes, voordat ik het hier plaatste, dan valt het nogal tegen. Dus ik sloot vervolgens de koptelefoon aan, en het klonk meteen een stuk beter!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Hoewel ik het op zich wel enigszins eens ben met wat belsen erover zegt, vind ik het toch wel kek. Pareltje.quote:
Wat het modje zegt.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Die stem vind ik echt gewoon irritant om te horen.
Hey, alweer een bekende! Een van mijn favoriete nummers van de afgelopen paar weken.quote:
Ik twijfelde even om dat nummer te posten, aangezien hun ep als bijna een half jaar oud is. Toch maar gedaan omdat ik dit zo'n vet nummer vind.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Hey, alweer een bekende! Een van mijn favoriete nummers van de afgelopen paar weken.
Ah, ik heb de EP pas een paar weken, voor mij is het nog recenter. En kan hier prima wat mij betreft.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:55 schreef ChickenTonight het volgende:
[..]
Ik twijfelde even om dat nummer te posten, aangezien hun ep als bijna een half jaar oud is. Toch maar gedaan omdat ik dit zo'n vet nummer vind.
Creep is ook al zo tof ja, Jessica King vind ik hun beste track. Binnenkort komen er nieuwe releases van ze als het goed is.quote:
Erg toffe plaat, ik heb hem een beetje ontdekt via Gerard Ekdom. Absoluut een pareltje voor mij.:)quote:Op donderdag 2 december 2010 19:09 schreef Henkiepsv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Ik denk eerlijk gezegd dat veel mensen het snellen zullen afkraken maar ik vind het heerlijk en moet het in dit topic geplaatst hebben. Leuk topic.
Ik vind het helemaal niets, gewoon mijn genre niet dus bagger.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef ChickenTonight het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Te vinden op Fuck dance, let's art van !K7.
Erg mooi, hier houd ik van. Pareltje!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef ChickenTonight het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Bagger, ik vind die stem waardeloos.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:09 schreef Henkiepsv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Ik denk eerlijk gezegd dat veel mensen het snellen zullen afkraken maar ik vind het heerlijk en moet het in dit topic geplaatst hebben. Leuk topic.
Goeie, alleen vind ik dat stemmetje er doorheen weer een beetje vervelend. Maar toch. Pareltje.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef ChickenTonight het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Hmm, klinkt niet slecht, maar het doet me niet wat. Bagger dan maar.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:32 schreef Paul-89 het volgende:
Ellie Goulding covert Your Song van Elton John. Elton zelf zei : "Ellie did a fantistic job."
Maar wat vinden jullie ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Best goed gezongen en alles, maar ik kan er niet iets in ontdekken dat het echt bijzonder maakt, als het nou een liedje van haarzelf was dan was het wat anders, maar gezien het feit dat het ook nog eens een cover is, ga ik in dit geval toch voor bagger.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:32 schreef Paul-89 het volgende:
Ellie Goulding covert Your Song van Elton John. Elton zelf zei : "Ellie did a fantistic job."
Maar wat vinden jullie ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Ik heb gestemd op bagger. Ik vind dit maar een beetje voortkabbelen. Neigt naar Easy Tune. En (erger nog) Muzak.quote:Op zondag 5 december 2010 09:25 schreef female81 het volgende:
Hoewel ik voor de zoveelste keer niet het gevoel heb dat ik het uit mezelf zal gaan opzetten (ik had al gezegd dat de lat hoog ligt...), heeft het wel iets spannends. Apart.
Tja... wanneer is het dan wel leuk genoeg voor mij? Ik zal zelf eens een van m'n meestgedraaide nummers van verleden jaar erin, van de niet-bekende tenminste, erin gooien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Goeeeeeddddquote:Op zondag 5 december 2010 09:25 schreef female81 het volgende:
Hoewel ik voor de zoveelste keer niet het gevoel heb dat ik het uit mezelf zal gaan opzetten (ik had al gezegd dat de lat hoog ligt...), heeft het wel iets spannends. Apart.
Tja... wanneer is het dan wel leuk genoeg voor mij? Ik zal zelf eens een van m'n meestgedraaide nummers van verleden jaar erin, van de niet-bekende tenminste, erin gooien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Leuk!quote:Op zondag 5 december 2010 09:25 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Niet heel slecht, wel nogal saai, bagger.quote:
Gaaf, mooi, pareltje.quote:
Madlib maakt enkel goede muziek, parel natuurlijk.quote:
Hier kan ik echt helemaal niets mee.Zit je te wachten tot het nummer een beetje op gang komt, denk je dat het eindelijk zo ver is, en dan zakt het toch weer terug. Nee, geen pareltje.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:33 schreef friekin_ het volgende:
Ik gooi er ook 1 in. Ik heb 'm al flink lopen pluggen overal, maar toch..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.After a debut making it to more than one critic's "best of" list for 2008, Elephant9 returns with Walk the Nile. If Dodovoodoo demonstrated this keyboard power trio's affiliation for Tony Williams' late-1960s Lifetime and early Weather Report, mixed with a bit of progressive rock-era Keith Emerson, then Walk the Nile steps a tad further away from its core influences, further evolving Elephant9's definitive voice.
Uitgebracht ergens in april dit jaar![]()
meter
[ Bericht 0% gewijzigd door wallofdolls op 05-12-2010 13:15:14 ]
Heb ik ook een beetje, er zat meer in...maar desalniettemin geweldig hoorquote:Op zondag 5 december 2010 12:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier kan ik echt helemaal niets mee.Zit je te wachten tot het nummer een beetje op gang komt, denk je dat het eindelijk zo ver is, en dan zakt het toch weer terug. Nee, geen pareltje.
quote:Op zondag 5 december 2010 13:08 schreef wallofdolls het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk, al vind ik het wat eentonig. Toch net een pareltje.full stops and exclamation marks
Mijzelf doet het altijd wat denken aan bepaalde intercity-treinen, met van die paarse stoelen. De 'oude generatie' (ergens halverwege de jaren 90 op het spoor gekomen) laat bij het starten af en toe zulke geluidjes horen.quote:Op zondag 5 december 2010 12:28 schreef wallofdolls het volgende:
Ik vind dat hoge riedeleltje juist heel erg opwindend.
Het origineel van Feist ligt mij (veel) beter, maar toch heeft hij er een geheel eigen versie van gemaakt. Dus net een pareltje.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:33 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Ik moest 'm twee keer luisteren alvorens een mening erover te kunnen vormen, maar hij's tof. Pareltje.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:33 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Klinkt lekker. Pareltje.quote:Op zondag 5 december 2010 09:25 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Aangezien we de vorige 3 nummers bijna collectief in slaap vielen, weer even iets wilders.Ik vind het geen reet aan. Bagger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.After a debut making it to more than one critic's "best of" list for 2008, Elephant9 returns with Walk the Nile. If Dodovoodoo demonstrated this keyboard power trio's affiliation for Tony Williams' late-1960s Lifetime and early Weather Report, mixed with a bit of progressive rock-era Keith Emerson, then Walk the Nile steps a tad further away from its core influences, further evolving Elephant9's definitive voice.
Uitgebracht ergens in april dit jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meterOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Daar was ik wel aan toe, eindelijk weer eens parel gestemdquote:Op zondag 5 december 2010 13:08 schreef wallofdolls het volgende:
Aangezien we de vorige 3 nummers bijna collectief in slaap vielen, weer even iets wilders.
Ja, probeer tijd te nemen voor ieder nummer.quote:
Aangezien we de vorige 3 nummers bijna collectief in slaap vielen, weer even iets wilders.Niet dramatisch slecht of zo, maar ook niet bepaald fris. Mochten ze een keer in de buurt staan voor niet al te veel geld ga ik wellicht wel even kijken, maar 'pareltje' is me teveel eer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.After a debut making it to more than one critic's "best of" list for 2008, Elephant9 returns with Walk the Nile. If Dodovoodoo demonstrated this keyboard power trio's affiliation for Tony Williams' late-1960s Lifetime and early Weather Report, mixed with a bit of progressive rock-era Keith Emerson, then Walk the Nile steps a tad further away from its core influences, further evolving Elephant9's definitive voice.
Uitgebracht ergens in april dit jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
"Ja maar meester zij begon"quote:Op zondag 5 december 2010 17:02 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Je begon er anders zelf mee, harry
Gaaf!quote:Op maandag 6 december 2010 14:43 schreef female81 het volgende:
Mijzelf doet 'ie wat denken aan Texas van Benjamin Theves, van vijf jaar terug. Alleen is dat wél een duidelijke persoonlijke topper.
Klein, subtiel verschilletje qua mate van 'wow factor', meer niet.
Maar goed, zoek díe maar eens op. In dit topic mag ik hem echter niet posten wegens veels te oud.
* belsen in de gordijnen zit...quote:Op maandag 6 december 2010 12:31 schreef female81 het volgende:
Een nieuwe. Deze is iets gepeperder dan die vorige die ik postte, van de Young Jazz Rebels. Het kán zijn dat ik er wat rock-liefhebbende Fok!kers mee in de gordijnen jaag.![]()
Hmm, ik vind 'm niet bijzonder en ook niet heel lekker, maar toch net een pareltje.quote:Op maandag 6 december 2010 12:31 schreef female81 het volgende:
Een nieuwe. Deze is iets gepeperder dan die vorige die ik postte, van de Young Jazz Rebels. Het kán zijn dat ik er wat rock-liefhebbende Fok!kers mee in de gordijnen jaag.Op zich geen echte topfavoriet, eerder subtop, wel zit het qua hedendaagse dancenummers bij m'n favorieten --> Er ís gewoon heel weinig hedendaagse dance die me echt iets doet, ondanks dat ik in principe wel van dance houd.
Ik ben nieuwsgierig naar wat anderen van deze, voor mijn gevoel, relatieve uitschieter (tenmiste, als je het over dance & het jaar 2010 hebt...) vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Dit is typisch zo'n nummer dat als je deze stijl de hele avond dit hoort gillend gek wordt maar als los nummer wel lekker klinkt. Gestemd op parel.quote:Op maandag 6 december 2010 12:31 schreef female81 het volgende:
Ik ben nieuwsgierig naar wat anderen van deze, voor mijn gevoel, relatieve uitschieter (tenmiste, als je het over dance & het jaar 2010 hebt...) vinden.
Ik vind 'dance' zelden interessant, maar dit is best aardig. Niet heel bijzonder maar toch net leuk genoeg om als pareltje te bestempelen.quote:
Ik kan er niets aan doen, ik stoor me aan de stem van de zanger. Het klinkt ontzettend geforceerd, niet prettig om naar de luisteren. Heb het tot halverwege gehaald.quote:Op woensdag 8 december 2010 04:23 schreef female81 het volgende:
Saai liedje, zeg.
Nou is singer/songwriter sowieso al een stijl waar voor mij niet veel te halen valt, dat wel.
Een nieuwe, een ietwat winterse plaat waar ik zowaar een potentieel hitje in hoor (kan zó op Radio 2), alleen is het nog niet gebeurd. Een van m'n favorieten van 2010 in ieder geval, en laat je niet direct afschrikken door de 'Radio 2'-opmerking.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Elephant9 it is!quote:Op maandag 6 december 2010 09:22 schreef Norrage het volgende:
Ik vind dat Elephant ook bagger! (hmm, dat klinkt negatiever dan het is haha...maar echt positief ben ik niet...)
Die stem is in het begin best irritant, maar wat hij er daarna mee doet (even omhoog), vind ik echt super. De muziek is sowieso goed. Pareltje.quote:Op woensdag 8 december 2010 04:23 schreef female81 het volgende:
Saai liedje, zeg.
Nou is singer/songwriter sowieso al een stijl waar voor mij niet veel te halen valt, dat wel.
Een nieuwe, een ietwat winterse plaat waar ik zowaar een potentieel hitje in hoor (kan zó op Radio 2), alleen is het nog niet gebeurd. Een van m'n favorieten van 2010 in ieder geval, en laat je niet direct afschrikken door de 'Radio 2'-opmerking.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Mwah. De intro is erg goed. Een album met dat soort gepingel zou zo mijn interessem kunnen wekken. Maar het is weer zo'n singer/songwriter die totaal niet heeft bedacht hoe hij er bij moet zingen. En datklinkt dan ook erg matig. Baggerquote:Op maandag 6 december 2010 23:41 schreef marcodej het volgende:
Afelopen week gezien in DWDD, en vond het wel een heel mooi nummer. Hou wel van deze stijl.
Case Mayfield heet eigenlijk Kees Veerman en komt uit Volendam, maar maakt muziek die niks met palingsound te maken heeft. Hij maakt gewoon hele mooie singer/songwriter muziek. Helaas geen officieel clipje van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Nee, dit is niks voor mij. Ik vind de stem op zich wel kunnen, maar het nummer zelf is nogal saai en traag. Trage nummers kunnen prima zijn maar dan moet het wel 'iets' hebben en dat heeft dit nummer niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 04:23 schreef female81 het volgende:
Saai liedje, zeg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Tja, dat krijg je al heel snel met het nauwe culturele wereldje van Nederlandse acts. Als ze maar een klein beetje talent hebben en de juiste connecties kunnen ze zo 'groot' worden via DWDD of 3FM - terwijl de daadwerkelijke kwaliteit redelijk inwisselbaar is en er letterlijk tig andere artiesten met exact dezelfde exposure tot dezelfde resultaten zouden komen.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:47 schreef wallofdolls het volgende:
Mwah. De intro is erg goed. Een album met dat soort gepingel zou zo mijn interessem kunnen wekken. Maar het is weer zo'n singer/songwriter die totaal niet heeft bedacht hoe hij er bij moet zingen. En datklinkt dan ook erg matig. Bagger
En er zijn tig bands of zangers die niet de juiste connecties hebben en daar hoor je nooit wat van.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:12 schreef Grobbel het volgende:
Tja, dat krijg je al heel snel met het nauwe culturele wereldje van Nederlandse acts. Als ze maar een klein beetje talent hebben en de juiste connecties kunnen ze zo 'groot' worden via DWDD of 3FM - terwijl de daadwerkelijke kwaliteit redelijk inwisselbaar is en er letterlijk tig andere artiesten met exact dezelfde exposure tot dezelfde resultaten zouden komen.
Gewoonlijk totaal niet my cunt of tea maar dit nummer gaat er hier wel in. De muziek springt niet gelijk in het gehoor maar na een aantal luisterbeurten ben ik het mooi gaan vinden. De stem is inderdaad even wennen, maar sluit toch wel goed aan met de muziek.quote:Op woensdag 8 december 2010 04:23 schreef female81 het volgende:
Saai liedje, zeg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Dat was min of meer ook mijn punt inderdaad.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:16 schreef ranja het volgende:
[..]
En er zijn tig bands of zangers die niet de juiste connecties hebben en daar hoor je nooit wat van.
Een record. 15sec.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Imo super gaaf
Nee dit is bagger. Ik hou niet van meeste metal vanwege die jodelende gitaren en hier zitten ze constant te jodelen.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Imo super gaaf
Oh noesquote:
Dat kan, ik hou er wel vanquote:Op woensdag 8 december 2010 16:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee dit is bagger. Ik hou niet van meeste metal vanwege die jodelende gitaren en hier zitten ze constant te jodelen.
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:02 schreef Grobbel het volgende:
Lap. Ik was in de running voor een nog scherper record, maar ik kon zo gauw de video niet wegklikken. Nu op 7 seconden blijven steken.
Dream theater is wel een goede vergelijking ja.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:05 schreef Trashcanman het volgende:
Ik ga de hele clip wel afluisteren, no problemo.
Een pareltje gaat het voor mij niet worden, al vind ik het alles behalve vervelende muziek. Het is me te veel a la Dream Theater (heel vreemd ook), en dat gaat me al vrij snel vervelen.
Niet zo vreemd aangezien er DT leden in zittenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dream theater is wel een goede vergelijking ja.
(offtopic: Waarom heb je nou die atoombom naar Las Vegas gebracht trashcanman?)
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:20 schreef Trashcanman het volgende:
(offtopic: Waarom zou ik voor al van mijn acties een motief moeten hebben?)
Bagger, heb nu wel zin om F-Zero x te spelen.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Imo super gaaf
Het lijkt me dat je een nogal motiefloos persoon bent.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:20 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Niet zo vreemd aangezien er DT leden in zitten
(offtopic: Waarom zou ik voor al van mijn acties een motief moeten hebben?)
compleet effen inderdaad. Ik hou niet van overbodige zooi.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je een nogal motiefloos persoon bent.
Mooi, deze tekst ga ik onthouden voor als ik weer algemene kritiek heb op indie-muziek.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je al heel snel met het nauwe culturele wereldje van Nederlandse acts. Als ze maar een klein beetje talent hebben en de juiste connecties kunnen ze zo 'groot' worden via DWDD of 3FM - terwijl de daadwerkelijke kwaliteit redelijk inwisselbaar is en er letterlijk tig andere artiesten met exact dezelfde exposure tot dezelfde resultaten zouden komen.
quote:Tja, dat krijg je al heel snel met het nauwe culturele wereldje van indie-acts. Als ze maar een klein beetje talent hebben en de juiste connecties kunnen ze zo 'groot' worden via blogs - terwijl de daadwerkelijke kwaliteit redelijk inwisselbaar is en er letterlijk tig andere artiesten met exact dezelfde exposure tot dezelfde resultaten zouden komen.
Ehm, de mensen die die blogs lezen zijn een iets grotere groep dan het kleine aantal mensen dat de muziek voor DWDD en (veelal) 3FM selecteert.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:03 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Mooi, deze tekst ga ik onthouden voor als ik weer algemene kritiek heb op indie-muziek.
Even oefenen
[..]
Met dit verschil dat er schandalig veel blogs zijn, en er ondertussen zoveel hype-pogingen worden ondernomen (soms zelfs nog allemaal op dezelfde site/blog) dat een menselijk gehoor er eigenlijk niet meer aan toe komt om alles daadwerkelijk te horen. Dan is zo'n hype of zo'n handige netwerkklapper ineens een stuk minder vruchtbaar. Snoepje van de maand wordt nu al gauw snoepje van de dag, met een hoge vergetelhoekkans een week later. En als muzikale hyperbolen standaard al op standje 11 staan qua volume, kan er überhaupt nog van hypes worden gesproken?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:03 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Mooi, deze tekst ga ik onthouden voor als ik weer algemene kritiek heb op indie-muziek.
Even oefenen
[..]
Het is eigenlijk de bedoeling dat er maar 1 nummer per 24 uur gepost wordt.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:07 schreef psaexorp het volgende:
Ik dacht dat die meter een standaard pic was bij al die polls, totdat de wijzer bij dat piel nummer helemaal aan de bagger kant zat
Ik hou wel van gepiel, maar dan moet het wel ergens heengaan. Dit was weer dat saaie conservatorium gerag.
Nieuw nummer bitte!![]()
Hurts.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:14 schreef Gehenna het volgende:
een nieuwe kerstsingle, een die binnenkort wel eens helemaal kapot kan worden gedraaid op de radio...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Laten we hopen van nietquote:Op donderdag 9 december 2010 10:14 schreef Gehenna het volgende:
een nieuwe kerstsingle, een die binnenkort wel eens helemaal kapot kan worden gedraaid op de radio...
Ja, ik dacht: pik in, het is winter.quote:
Hartstikke tof juist!quote:Op donderdag 9 december 2010 19:36 schreef belsen het volgende:
Nee, Hurst doet het niet.
[..]
Ja, ik dacht: pik in, het is winter.
Hier kwam ie goed uit. Dank.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hartstikke tof juist!
Ik mag 'm niet meer gebruiken van remlof en swj![]()
Ben blij dat mijn inspanning nog van enig nut is geweest.
Aardig gitaarspel maar die zang:quote:
Best leuke muziek, jammer van de irritante stem. Bagger.quote:
Doet me denken aan een soort Eftelingmuziek en dat is niet iets wat ik buiten de Efteling zou willen horen. Bagger.quote:
Hurts is me tegengevallen na de eerste paar nummers die ik van ze hoorde. Deze vind ik ook niks. Bagger.quote:
Ja hoor, alleen jammer dat ik 4 van die baggernummers moest luisteren net.quote:
Gadverdamme, wat heb ik toch een hekel aan van die gitaarjengelaars die oh zo gevoelig zijn. Nee. Bagger.quote:Op maandag 6 december 2010 23:41 schreef marcodej het volgende:
Afelopen week gezien in DWDD, en vond het wel een heel mooi nummer. Hou wel van deze stijl.
Case Mayfield heet eigenlijk Kees Veerman en komt uit Volendam, maar maakt muziek die niks met palingsound te maken heeft. Hij maakt gewoon hele mooie singer/songwriter muziek. Helaas geen officieel clipje van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Ik vind zijn stem in tegenstelling tot anderen in dit topic wel fijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 04:23 schreef female81 het volgende:
Saai liedje, zeg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Oh, gadverdamme, nee.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Imo super gaaf
Kwijlerig. Bagger.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:14 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:18 schreef Grobbel het volgende:
Tsja. Het is alsof ie (het geweldige) 'Do the Astral Plane' van Flying Lotus hoorde en dacht "Hmm, dat kan nog veel gladder."
Hypnotiserend inderdaad. Te bijzonder om bagger te noemen, maar ik zal het zelf niet snel opzetten, daarvoor is het te eentonig.quote:Op vrijdag 10 december 2010 04:11 schreef female81 het volgende:
Een nieuwe, verleden week ontdekt. Tip: Paar keer luisteren, dit hypnotiserende liedje heeft enige inwerktijd nodig omdat hij aanvankelijk wat saai lijkt. Ik heb het wel een kans gegeven, omdat ik de eerste keer in de verte al 'iets' hoorde (was bij die van Patrice trouwens precies hetzelfde verhaal).
Dat gelul aan het einde hoort er uiteraard niet bij; het is een radiorip en een upload van mezelf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Bagger gestemd. Ik vind dit echt maar een beetje doordreutelen. Het wordt nergens spannend of boeiend. Sorry, niet mijn ding...quote:Op vrijdag 10 december 2010 04:11 schreef female81 het volgende:
Een nieuwe, verleden week ontdekt. Tip: Paar keer luisteren, dit hypnotiserende liedje heeft enige inwerktijd nodig omdat hij aanvankelijk wat saai lijkt. Ik heb het wel een kans gegeven, omdat ik de eerste keer in de verte al 'iets' hoorde (was bij die van Patrice trouwens precies hetzelfde verhaal).
Hoewel ik een groot liefhebber ben van elektronische muziek, vind ik dit geen reet aan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 04:11 schreef female81 het volgende:
Dat gelul aan het einde hoort er uiteraard niet bij; het is een radiorip en een upload van mezelf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Saaaaaaaaai. Bagger.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:53 schreef Crutch het volgende:
Ik ben al een tijdje helemaal verkocht aan deze dame:
Heerlijk puur en goed gespeeld nummer, wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Hmm, ik had zo m'n bedenkingen bij de eerste tonen van het nummer, maar het werd toch een erg lekker nummer.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:24 schreef ValHallen het volgende:
Aangezien er voor de vorige niet echt veel animo is..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
De nieuwe Mogwai! Album komt uit begin 2011 en dit is de eerste vrijgegeven single
Het klinkt misschien raar, maar ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:35 schreef Arn0 het volgende:
Drie nummers op 12u tijd, het loopt nu wel een beetje uit de hand
Had niet gehoeven, het is toch baggerquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het klinkt misschien raar, maar ik ben het met je eens
Ik loop al dagen te azen om eens mijn nummer te laten horen maar steeds als ik de 24 uur wil afwachten omdat dat in de regels staat kruipt er wel iemand voor. Ik heb gewoon even stout gedaan en ook eens voorgedrongen.
Wat ranja zegt. Bagger.quote:
Best leuk, niet heel bijzonder maar nét genoeg. Pareltje.quote:
Ja, tof nummer. Pareltje.quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:51 schreef belsen het volgende:
Zijn er spelregels?
Je, het geposte nummer mag niet te oud zijn, we proberen een beetje hip te blijven. Welke termijn laat ik nog even in het midden, maar denk in maanden en niet in jaren. Verder mag ieder nummer, van gabber tot softrock, van jazz tot thrashmetal, van Nederpop tot obscure dubstep, van internationale sterren tot vrienden en bekenden.
Ja, liefst wel, want de tijd is de zeef, die de meeste bagger doet vergeten. Stemmen over de Pixies, is zoiets als het praten over de integriteit van Pinokkio.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:11 schreef Grobbel het volgende:
Je hebt het niet helemaal begrepen geloof ik. Dit topic is alleen bedoeld voor nieuwe nummers.
[..]
Ah sorry, daar heb ik overheen gelezenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:11 schreef Grobbel het volgende:
Je hebt het niet helemaal begrepen geloof ik. Dit topic is alleen bedoeld voor nieuwe nummers.
[..]
Ja, en eigenlijk vind ik, dat ik hem al te snel doe... 5/6 stemmen voor de vorige twee. Zo kun je toch ook geen oordeel vellen. Ik zat met dit nummer ook al een week te wachten. Dit topic gaat aan zijn eigen succes ten onder.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:26 schreef Grobbel het volgende:
Bah, je bent me net voor met het plaatsen van een nieuwe.
waardeloze gast die Wouter Hamel, bewijst hij opnieuw.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:26 schreef belsen het volgende:
Dan grijp ik mijn kans waar.
De laatste single van Wouter Hamel, hangende tegen de ska. Wat vinden we ervan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Klinkt lekker en ik word er vrolijk vanquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:26 schreef belsen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Sterker nog, dat album van haar waar die opstaat is uit 2003quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat nummer van Butterfly Boucher is trouwens ook al een jaar of 4 oud.
Gelukkig maar, ik kende haar nog niet en nu wel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:45 schreef Crutch het volgende:
Mijn fout, ik heb de regels niet gelezen.
Ik vind zijn muziek over het algemeen wel leuk, maar dit nummer niet echt. Bagger, omdat ik het absoluut geen pareltje kan noemen.quote:
Sowieso. Die zeef waar belsen het een paar posts geleden over had is wat minder van toepassing op platen die per definitie al amper bekend zijn. Je had me ook kunnen wijsmaken dat het een plaat van vorige week was in elk geval.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik kende haar nog niet en nu wel.
Bevalt me wel, pareltje.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:26 schreef belsen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Graag gedaan, ik vind 'r erg goed.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik kende haar nog niet en nu wel.
Uiteraard een pareltje. Dan moet ik wel flink mijn best doen om niet te denken aan hoe Nick eruit ziet of hoe hij op het podium staat. Hehe.quote:Op zondag 12 december 2010 09:48 schreef Grobbel het volgende:
Zal ik er dan maar een keer eentje doen? Zachtjes uitgedrukt een opvallende clip.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Mocht je trouwens het nummer willen horen zonder alle geluidseffecten van de clip (zoals de vele oerschreeuwen in de eerste helft), dan is het nummer hier ook op soundcloud te luisteren: http://soundcloud.com/one-only-canyons/my-rescue
Vocalen zijn trouwens van Nick Allbrook, tevens bassist van Tame Impala.
DIe clipquote:Op zondag 12 december 2010 09:48 schreef Grobbel het volgende:
Zal ik er dan maar een keer eentje doen? Zachtjes uitgedrukt een opvallende clip.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Mocht je trouwens het nummer willen horen zonder alle geluidseffecten van de clip (zoals de vele oerschreeuwen in de eerste helft), dan is het nummer hier ook op soundcloud te luisteren: http://soundcloud.com/one-only-canyons/my-rescue
Meer dan een pareltje: geweldig nummer, geweldige clip!quote:Op zondag 12 december 2010 09:48 schreef Grobbel het volgende:
Leukquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:26 schreef belsen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Zeker met die clip erbij lijkt het intro wel erg op een fragment van Two Tribes van Frankie Goes To Hollywood...quote:Op zondag 12 december 2010 09:48 schreef Grobbel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
quote:Op zondag 12 december 2010 10:47 schreef Panic_A het volgende:
Je hoort duidelijk overeenkomsten met Tame Impala, 3x geluisterd en ik ga voor pareltje.
Voor mensen die dit goed vinden, luister ook eens naar Pond. Ook een band die nauw verwant is aan Tame Impala.
Uit jouw mond komende is dat gewoon een compliment.quote:Op zondag 12 december 2010 12:19 schreef wallofdolls het volgende:
Wel een aardig nummer. Niet super. Een zesje, dus net aan een pareltje.
Niet een nummer waarvan ik meteen van onder de indruk ben maar echt een plaat die ik per draaibeurt beter ga vinden is mijn verwachting, dus ik ga voor het pareltje.quote:Op zondag 12 december 2010 09:48 schreef Grobbel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Mwoah, net aardig genoeg om het geen bagger te noemen. Had meer ingezeten als de muziek wat anders gearrangeerd was geweest denk ik.quote:
Grappig, ik leg de lat iets anders blijkbaar. Vond het niet interresant genoeg om parel genoemd te worden dus wordt het automatisch bagger.quote:Op zondag 12 december 2010 19:09 schreef krioro het volgende:
Mwoah, net aardig genoeg om het geen bagger te noemen. Had meer ingezeten als de muziek wat anders gearrangeerd was geweest denk ik.
Maar dat jij deze niks zou vinden had ik op zich wel ingecalculeerd.quote:Op zondag 12 december 2010 20:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Grappig, ik leg de lat iets anders blijkbaar. Vond het niet interresant genoeg om parel genoemd te worden dus wordt het automatisch bagger.
Kwestie van halfvol/halfleeg? als het niet duidelijk boven halfvol uitstijgt is het leeg.
Nou, meestal doe ik het net zoals jij eigenlijk, maar ik dacht laat ik eens over m'n hart strijken.quote:Op zondag 12 december 2010 20:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Grappig, ik leg de lat iets anders blijkbaar. Vond het niet interresant genoeg om parel genoemd te worden dus wordt het automatisch bagger.
Kwestie van halfvol/halfleeg? als het niet duidelijk boven halfvol uitstijgt is het leeg.
Nee. We gaan niet stemmen als Zwitserland. Gewoon, een uitgesproken mening.quote:Op zondag 12 december 2010 20:49 schreef Pink_Floyd het volgende:
Mss moet er een optie middelmatig bij
Ik wilde er nog bij zeggen: ik vind Tame Impala een stuk beter. Innerspeaker vond ik echt een goed album.quote:Op zondag 12 december 2010 12:27 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Uit jouw mond komende is dat gewoon een compliment.
Tof!quote:Op maandag 13 december 2010 06:20 schreef Grobbel het volgende:
Vroeg moeten opstaan heeft zo zijn voordelen (zelfs al is dit onderhand de enige). Hier nog maar eentje, dit keer van een totaal ander kaliber. Afkomstig van een plaat van vorig jaar, maar de clip is net 2 maanden oud. Vind het persoonlijk wel een mooi contrast tussen de lieftallige zang en de rijke productie van Phil Elvrum (Microphones, Mount Eerie).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Niet dat ik zeg van wow maar toch best wel leuk, dus pareltje.quote:
Nooit van gehoord, best wel heel tof.quote:Op dinsdag 14 december 2010 02:45 schreef wallofdolls het volgende:
http://peterhart.bandcamp.com/track/deja-vu
Ik heb wel eerder dingen van hem gepost. Hij heeft echt een stuk of 10 geniale nummers gemaakt in de 10 jaar dat ie nu actief is. Helaas maar 10. En allemaal net niet af, wat de meeste nummers ook wel ten goede komt, maar toch. De rest is een beetje mwah mwah, maar hij heeft zoveel talent. Ik heb echt live optredens gezien dat ik echt met m'n bek wagenwijd openstond..quote:Op dinsdag 14 december 2010 02:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, best wel heel tof.
Ik gok erop dat je het nummer niet heb afgeluisterd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:28 schreef Radioheader het volgende:
Bagger gestemd, saai liedje. Ik luister niet naar dit soort lieve vrouwen muziek, dus dit kan ik niet waarderen.
Misschien had ik er achter moeten zetten: en dat was toen ook al bagger? Maar wel belangrijk, nu is het onbetekenende bagger.quote:Op woensdag 15 december 2010 06:56 schreef female81 het volgende:
Beetje vreemde manier om muziek op te beoordelen, of het wel voldoende op de gemiddelde hedendaagse muziek lijkt.Maar goed, ik ben nou eenmaal niet zo hip.
Jawel, nu zelfs 3 keer, maar ik kan het niet ontdekken.... Het blijft saai en het boeit me totaal niet. Sorry....quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik gok erop dat je het nummer niet heb afgeluisterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |