Welnee, het zijn gewoon een stel negatievelingen, niks van aantrekken!quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:48 schreef Arn0 het volgende:
Verdorie zeg, heb ik de twijfelachtige eer het eerste baggernummer gepost te hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, 7 uur is wel wat kort, maar we moeten ook niet te veel willen vangen in verboden.quote:Op woensdag 24 november 2010 07:16 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je kunt er nog steeds naar luisteren, er op stemmen en er op reageren. Ik geloof niet dat er een regel is die dat verbiedt.
Niets vernieuwends, maar dit klinkt prima. Doet me denken aan een kruising tussen BRMC en Rolling Stones.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:03 schreef Elusive het volgende:
nieuwe dag, nieuwe ronde![]()
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
Doet me wel wat denken aan:quote:Op donderdag 25 november 2010 11:47 schreef Gehenna het volgende:
Wat vindt men van de nieuwe Massive Attack?
Zeker niet meer dan enigszins aardig vind ik, dus bagger gestemd.quote:
Ja, Massive Attack is tof. Pareltje.quote:
Ik wou eerst een heel verhaal met al mijn wikken en wegen er in posten maar dit vertolkt mijn gedachten ook wel aardig.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, Massive Attack is tof. Pareltje.
Het deed mij denken aan Kraftwerk, maar zoals zovaak kan Massive Attack mij nooit heel lang boeien. Ik heb zelf Mezzanine, maar het is niet een favoriet van me. Ondanks dat ik hoor dat het echt wel deugt, weet het mij zelden echt te grijpen. Andere Bristol-acts doen me in elk geval meer.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:34 schreef Gehenna het volgende:
heeft er qua sfeer wel iets van weg jah, maar massive attack klinkt wat duisterder....
Dit is mijn favo van Massive Attack. En het is ook nog eens een remixquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:21 schreef belsen het volgende:
[..]
Het deed mij denken aan Kraftwerk, maar zoals zovaak kan Massive Attack mij nooit heel lang boeien. Ik heb zelf Mezzanine, maar het is niet een favoriet van me. Ondanks dat ik hoor dat het echt wel deugt, weet het mij zelden echt te grijpen. Andere Bristol-acts doen me in elk geval meer.
Fijn nummer ja. Hyperdub stijl ligt me sowieso meestal wel. Pareltje.quote:
Uhuh, is ook beetje zo;quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:52 schreef Grobbel het volgende:
Oef. Dat nummer is wel heel erg 3FM...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Desondanks vind ik het een vet nummer
Rise and rise again, until lambs become lions...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |