![bp.gif]()
Een topic als 'Bagger of pareltje' kan ook gemaakt worden met oude muziek. Mogelijk kan deze best naast het andere topic bestaan.
Wat is de bedoeling?Het regelmatig posten van een oud nummer, waarvan je nieuwsgierig bent wat anderen ervan vinden. Stem 'bagger' of 'pareltje', en bij voorkeur met een motivatie.
Zijn er spelregels?-Alle genres mogen, zolang enigszins pop/rock/dance/black music-gerelateerd.
-Het nummer moet minimaal 1 jaar oud zijn (teruggaand tot vele decennia terug). Bij de wat recentere nummers moet je maar een beetje gokken of het al oud genoeg is.
-Hoewel enorm obscuur niet verplicht is, mag het nummer NIET in de Top 40 gestaan hebben. Dit topic is juist bedoeld om dingen onder de aandacht te brengen die door veel mensen over het hoofd gezien zijn.
-Laat wat ruimte tussen het posten van opeenvolgende nummers, zodat de nummers voldoende tijd hebben om reacties te krijgen. In het andere topic stond 'eentje per dag', dat kan je als richtlijn aanhouden.
-Verder: neem het topic een beetje serieus, post ook nummers die daarbij aansluiten, en houd anderen in hun waarde. Lange rijen kotssmiley's passen daar niet bij.
Hoe je de meter maakt:Klik op
deze link en alles wijst zich vanzelf.
En wat te doen als deze vol is?Dan maak je een nieuwe aan, en daar kan je het grootste gedeelte van deze openingspost voor gebruiken.

------------------
Dan zal ik maar beginnen.
Ik wist niet waar te beginnen, heb eens wat door mezelf compleet stukgedraaide nummers op briefjes geschreven en blind getrokken. Wat eruit kwam was het techno/house-nummer hieronder. Is wel een risico hier, dergelijke muziek, ik weet het...
Stem ->
bagger of
pareltje
meter[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2010 09:40:59 ]