Ik ben niet genoeg bezig met fok! denk ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:56 schreef female81 het volgende:
Zat je er al op te wachten?
(Je had zoiets ook zelf kunnen openen, eigenlijk heb ik zelf zitten wachten tot iemand dat zou doen. Maar dat gebeurde niet.)
Grappig, ik ervaar die plaat juist als heel gevariëerd. Een van de redenen waarom dat nummer hier al een jaar of vijf (sinds ik het op een of andere internetzender ontdekte) om de haverklap opgezet wordt, naast de nogal opvallende geluidjes.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:33 schreef ranja het volgende:
Ha, ik had dit topic nog gemist.
De eerste, Sun Electric: bagger. Begint wel redelijk maar als er wat - al dan niet electronische - blazers inkomen en zeker vanaf 1.30 die piano dan ben ik snel kaar, en als je dan weet dat-ie nog 5 minuten duurt... nee dus.
Geweldig. Waar staat die op? Niet op Bubblegum, die heb ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:00 schreef wallofdolls het volgende:
Ben altijd al benieuwd geweest wat mensen hier nou van vinden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop