Sterker nog, dat album van haar waar die opstaat is uit 2003quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat nummer van Butterfly Boucher is trouwens ook al een jaar of 4 oud.
Gelukkig maar, ik kende haar nog niet en nu wel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:45 schreef Crutch het volgende:
Mijn fout, ik heb de regels niet gelezen.
Ik vind zijn muziek over het algemeen wel leuk, maar dit nummer niet echt. Bagger, omdat ik het absoluut geen pareltje kan noemen.quote:
Sowieso. Die zeef waar belsen het een paar posts geleden over had is wat minder van toepassing op platen die per definitie al amper bekend zijn. Je had me ook kunnen wijsmaken dat het een plaat van vorige week was in elk geval.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik kende haar nog niet en nu wel.
Bevalt me wel, pareltje.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:26 schreef belsen het volgende:
Dan grijp ik mijn kans waar.
De laatste single van Wouter Hamel, hangende tegen de ska. Wat vinden we ervan?
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
Graag gedaan, ik vind 'r erg goed.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik kende haar nog niet en nu wel.
Uiteraard een pareltje. Dan moet ik wel flink mijn best doen om niet te denken aan hoe Nick eruit ziet of hoe hij op het podium staat. Hehe.quote:Op zondag 12 december 2010 09:48 schreef Grobbel het volgende:
Zal ik er dan maar een keer eentje doen? Zachtjes uitgedrukt een opvallende clip.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Mocht je trouwens het nummer willen horen zonder alle geluidseffecten van de clip (zoals de vele oerschreeuwen in de eerste helft), dan is het nummer hier ook op soundcloud te luisteren: http://soundcloud.com/one-only-canyons/my-rescue
Vocalen zijn trouwens van Nick Allbrook, tevens bassist van Tame Impala.
DIe clipquote:Op zondag 12 december 2010 09:48 schreef Grobbel het volgende:
Zal ik er dan maar een keer eentje doen? Zachtjes uitgedrukt een opvallende clip.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Mocht je trouwens het nummer willen horen zonder alle geluidseffecten van de clip (zoals de vele oerschreeuwen in de eerste helft), dan is het nummer hier ook op soundcloud te luisteren: http://soundcloud.com/one-only-canyons/my-rescue
Meer dan een pareltje: geweldig nummer, geweldige clip!quote:Op zondag 12 december 2010 09:48 schreef Grobbel het volgende:
Leukquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:26 schreef belsen het volgende:
Dan grijp ik mijn kans waar.
De laatste single van Wouter Hamel, hangende tegen de ska. Wat vinden we ervan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Zeker met die clip erbij lijkt het intro wel erg op een fragment van Two Tribes van Frankie Goes To Hollywood...quote:Op zondag 12 december 2010 09:48 schreef Grobbel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
quote:Op zondag 12 december 2010 10:47 schreef Panic_A het volgende:
Je hoort duidelijk overeenkomsten met Tame Impala, 3x geluisterd en ik ga voor pareltje.
Voor mensen die dit goed vinden, luister ook eens naar Pond. Ook een band die nauw verwant is aan Tame Impala.
Uit jouw mond komende is dat gewoon een compliment.quote:Op zondag 12 december 2010 12:19 schreef wallofdolls het volgende:
Wel een aardig nummer. Niet super. Een zesje, dus net aan een pareltje.
Niet een nummer waarvan ik meteen van onder de indruk ben maar echt een plaat die ik per draaibeurt beter ga vinden is mijn verwachting, dus ik ga voor het pareltje.quote:Op zondag 12 december 2010 09:48 schreef Grobbel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Mwoah, net aardig genoeg om het geen bagger te noemen. Had meer ingezeten als de muziek wat anders gearrangeerd was geweest denk ik.quote:
Grappig, ik leg de lat iets anders blijkbaar. Vond het niet interresant genoeg om parel genoemd te worden dus wordt het automatisch bagger.quote:Op zondag 12 december 2010 19:09 schreef krioro het volgende:
Mwoah, net aardig genoeg om het geen bagger te noemen. Had meer ingezeten als de muziek wat anders gearrangeerd was geweest denk ik.
Maar dat jij deze niks zou vinden had ik op zich wel ingecalculeerd.quote:Op zondag 12 december 2010 20:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Grappig, ik leg de lat iets anders blijkbaar. Vond het niet interresant genoeg om parel genoemd te worden dus wordt het automatisch bagger.
Kwestie van halfvol/halfleeg? als het niet duidelijk boven halfvol uitstijgt is het leeg.
Nou, meestal doe ik het net zoals jij eigenlijk, maar ik dacht laat ik eens over m'n hart strijken.quote:Op zondag 12 december 2010 20:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Grappig, ik leg de lat iets anders blijkbaar. Vond het niet interresant genoeg om parel genoemd te worden dus wordt het automatisch bagger.
Kwestie van halfvol/halfleeg? als het niet duidelijk boven halfvol uitstijgt is het leeg.
Nee. We gaan niet stemmen als Zwitserland. Gewoon, een uitgesproken mening.quote:Op zondag 12 december 2010 20:49 schreef Pink_Floyd het volgende:
Mss moet er een optie middelmatig bij
Ik wilde er nog bij zeggen: ik vind Tame Impala een stuk beter. Innerspeaker vond ik echt een goed album.quote:Op zondag 12 december 2010 12:27 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Uit jouw mond komende is dat gewoon een compliment.
Tof!quote:Op maandag 13 december 2010 06:20 schreef Grobbel het volgende:
Vroeg moeten opstaan heeft zo zijn voordelen (zelfs al is dit onderhand de enige). Hier nog maar eentje, dit keer van een totaal ander kaliber. Afkomstig van een plaat van vorig jaar, maar de clip is net 2 maanden oud. Vind het persoonlijk wel een mooi contrast tussen de lieftallige zang en de rijke productie van Phil Elvrum (Microphones, Mount Eerie).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Niet dat ik zeg van wow maar toch best wel leuk, dus pareltje.quote:
Nooit van gehoord, best wel heel tof.quote:Op dinsdag 14 december 2010 02:45 schreef wallofdolls het volgende:
http://peterhart.bandcamp.com/track/deja-vu
Ik heb wel eerder dingen van hem gepost. Hij heeft echt een stuk of 10 geniale nummers gemaakt in de 10 jaar dat ie nu actief is. Helaas maar 10. En allemaal net niet af, wat de meeste nummers ook wel ten goede komt, maar toch. De rest is een beetje mwah mwah, maar hij heeft zoveel talent. Ik heb echt live optredens gezien dat ik echt met m'n bek wagenwijd openstond..quote:Op dinsdag 14 december 2010 02:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, best wel heel tof.
Ik gok erop dat je het nummer niet heb afgeluisterd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:28 schreef Radioheader het volgende:
Bagger gestemd, saai liedje. Ik luister niet naar dit soort lieve vrouwen muziek, dus dit kan ik niet waarderen.
Misschien had ik er achter moeten zetten: en dat was toen ook al bagger? Maar wel belangrijk, nu is het onbetekenende bagger.quote:Op woensdag 15 december 2010 06:56 schreef female81 het volgende:
Beetje vreemde manier om muziek op te beoordelen, of het wel voldoende op de gemiddelde hedendaagse muziek lijkt.Maar goed, ik ben nou eenmaal niet zo hip.
Jawel, nu zelfs 3 keer, maar ik kan het niet ontdekken.... Het blijft saai en het boeit me totaal niet. Sorry....quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik gok erop dat je het nummer niet heb afgeluisterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |