Dat was min of meer ook mijn punt inderdaad.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:16 schreef ranja het volgende:
[..]
En er zijn tig bands of zangers die niet de juiste connecties hebben en daar hoor je nooit wat van.
Een record. 15sec.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
Imo super gaaf
Nee dit is bagger. Ik hou niet van meeste metal vanwege die jodelende gitaren en hier zitten ze constant te jodelen.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Imo super gaaf
Oh noesquote:
Dat kan, ik hou er wel vanquote:Op woensdag 8 december 2010 16:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee dit is bagger. Ik hou niet van meeste metal vanwege die jodelende gitaren en hier zitten ze constant te jodelen.
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:02 schreef Grobbel het volgende:
Lap. Ik was in de running voor een nog scherper record, maar ik kon zo gauw de video niet wegklikken. Nu op 7 seconden blijven steken.
Dream theater is wel een goede vergelijking ja.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:05 schreef Trashcanman het volgende:
Ik ga de hele clip wel afluisteren, no problemo.
Een pareltje gaat het voor mij niet worden, al vind ik het alles behalve vervelende muziek. Het is me te veel a la Dream Theater (heel vreemd ook), en dat gaat me al vrij snel vervelen.
Niet zo vreemd aangezien er DT leden in zittenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dream theater is wel een goede vergelijking ja.
(offtopic: Waarom heb je nou die atoombom naar Las Vegas gebracht trashcanman?)
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:20 schreef Trashcanman het volgende:
(offtopic: Waarom zou ik voor al van mijn acties een motief moeten hebben?)
Bagger, heb nu wel zin om F-Zero x te spelen.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Imo super gaaf
Het lijkt me dat je een nogal motiefloos persoon bent.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:20 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Niet zo vreemd aangezien er DT leden in zitten
(offtopic: Waarom zou ik voor al van mijn acties een motief moeten hebben?)
compleet effen inderdaad. Ik hou niet van overbodige zooi.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je een nogal motiefloos persoon bent.
Mooi, deze tekst ga ik onthouden voor als ik weer algemene kritiek heb op indie-muziek.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je al heel snel met het nauwe culturele wereldje van Nederlandse acts. Als ze maar een klein beetje talent hebben en de juiste connecties kunnen ze zo 'groot' worden via DWDD of 3FM - terwijl de daadwerkelijke kwaliteit redelijk inwisselbaar is en er letterlijk tig andere artiesten met exact dezelfde exposure tot dezelfde resultaten zouden komen.
quote:Tja, dat krijg je al heel snel met het nauwe culturele wereldje van indie-acts. Als ze maar een klein beetje talent hebben en de juiste connecties kunnen ze zo 'groot' worden via blogs - terwijl de daadwerkelijke kwaliteit redelijk inwisselbaar is en er letterlijk tig andere artiesten met exact dezelfde exposure tot dezelfde resultaten zouden komen.
Ehm, de mensen die die blogs lezen zijn een iets grotere groep dan het kleine aantal mensen dat de muziek voor DWDD en (veelal) 3FM selecteert.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:03 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Mooi, deze tekst ga ik onthouden voor als ik weer algemene kritiek heb op indie-muziek.
Even oefenen
[..]
Met dit verschil dat er schandalig veel blogs zijn, en er ondertussen zoveel hype-pogingen worden ondernomen (soms zelfs nog allemaal op dezelfde site/blog) dat een menselijk gehoor er eigenlijk niet meer aan toe komt om alles daadwerkelijk te horen. Dan is zo'n hype of zo'n handige netwerkklapper ineens een stuk minder vruchtbaar. Snoepje van de maand wordt nu al gauw snoepje van de dag, met een hoge vergetelhoekkans een week later. En als muzikale hyperbolen standaard al op standje 11 staan qua volume, kan er überhaupt nog van hypes worden gesproken?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:03 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Mooi, deze tekst ga ik onthouden voor als ik weer algemene kritiek heb op indie-muziek.
Even oefenen
[..]
Het is eigenlijk de bedoeling dat er maar 1 nummer per 24 uur gepost wordt.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:07 schreef psaexorp het volgende:
Ik dacht dat die meter een standaard pic was bij al die polls, totdat de wijzer bij dat piel nummer helemaal aan de bagger kant zat
Ik hou wel van gepiel, maar dan moet het wel ergens heengaan. Dit was weer dat saaie conservatorium gerag.
Nieuw nummer bitte!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |