quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Slaap lekker Liebchenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga slapen, trusten allemaal
Hey meisquote:Op donderdag 18 november 2010 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hey enfer![]()
[..]
truste marijke
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:13 schreef MPG het volgende:
Ja ik kwam binnen toen jullie net het topic volblaften.
Nu dus twee topics gemist door 1 avondje uit
Ik zal zo wel ff kijkenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
De wiki moet nog bijgewerkt worden
we hebben een heel belangrijk congresquote:Op donderdag 18 november 2010 23:14 schreef Pheno het volgende:
Kudt, moet ik toch iets anders verzinnen als ik wil. Zal even vragen of er bezwaar is hier, ik ben de dag erop ook al weg
er missen nu ook een paar topics in de OPquote:Op donderdag 18 november 2010 23:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal zo wel ff kijken![]()
Ik moet eerst ff teruglezen, want ik ben genoemd in de topics die ik gemist heb!
dat vermoedde ik al, ik dacht dat het mijn schuld was, ik post altijd door het slotjequote:Op donderdag 18 november 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
sorry, ik had de lapo niet door...ik zat online te shoppen
Slaap lekker snoetje..het was weer fijnquote:Op donderdag 18 november 2010 23:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En nu ik aan het einde gekomen ben met het uitdagende duel met ST, ga ik zo slapen.
Dag dag prinsen en prinsessen.
ah overleef je ook wel weerquote:Op donderdag 18 november 2010 23:13 schreef MPG het volgende:
Ja ik kwam binnen toen jullie net het topic volblaften.
Nu dus twee topics gemist door 1 avondje uit
Zeg schat, je zblijft toch nog wel ongeveer 4 tientjes van de limiet van mijn goldcard weg he? Ik moet nog tanken...quote:Op donderdag 18 november 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 18 november 2010 23:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En nu ik aan het einde gekomen ben met het uitdagende duel met ST, ga ik zo slapen.
Dag dag prinsen en prinsessen.
dan heb je hem ook verdiendquote:Op donderdag 18 november 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vermoedde ik al, ik dacht dat het mijn schuld was, ik post altijd door het slotje
Ik heb ervan genoten.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker snoetje..het was weer fijn
geeft niet, daar ben je vrouw voor.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
Dat deed je vroeger alquote:Op donderdag 18 november 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vermoedde ik al, ik dacht dat het mijn schuld was, ik post altijd door het slotje
jamaar..rokjesquote:Op donderdag 18 november 2010 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg schat, je zblijft toch nog wel ongeveer 4 tientjes van de limiet van mijn goldcard weg he? Ik moet nog tanken...
true.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
geeft niet, daar ben je vrouw voor.
En foto'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2010 23:18:51 ]
ik zat alleen te kijken hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
En foto's...
Van jou in rokje dus![]()
...
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga ook een rokje aan doen op de meet
heb ik besloten
dan word ik misschien net zo geliefd als taartje
Natuurlijk hebben ze die. En anders kom je een keer bij bij ons shoppen, wij hebben nu allemaal vet veel nieuwe winkelsquote:Op donderdag 18 november 2010 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zat alleen te kijken hoor![]()
morgen maar kijken of ze die die ik wil in de stad hebben
heb ik besloten
dan word ik misschien net zo geliefd als taartjewat in de spoiler staat is totaal onbelangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent gewoon wie je bent, en daar doen ze het maar mee
Juin uit Eigen Tuin!
heb ik besloten
dan word ik misschien net zo geliefd als taartjedat ben je al LANG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ik moet een H&M hebbenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben ze die. En anders kom je een keer bij bij ons shoppen, wij hebben nu allemaal vet veel nieuwe winkels!
precies datquote:Op donderdag 18 november 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
wat in de spoiler staat is totaal onbelangrijk
liefquote:Op donderdag 18 november 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat in de spoiler staat is totaal onbelangrijk
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat ben je al LANG!Ja he ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze hebben leuke bij de H&Mquote:
aar is pas een gloednieuwe hele grote van geopend bij bij onsquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ja he ?JaaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik heb zojuist twee topics gemistquote:
hebben wij..en de 28e is het koopzondagquote:Op donderdag 18 november 2010 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die moeten wij hier ook hebben ja
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja..maar dan wordt het wel een heel duur rokjequote:Op donderdag 18 november 2010 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
aar is pas een gloednieuwe hele grote van geopend bij bij ons!
maar dan is mijn geld er nog nietquote:Op donderdag 18 november 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hebben wij..en de 28e is het koopzondag
Top voor de tipquote:Op donderdag 18 november 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ze hebben leuke bij de H&M
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Dat zeg je zeker ook in je club?quote:
ja godver!quote:Op donderdag 18 november 2010 23:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar dan is mijn geld er nog niet
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat accentueert mijn heupen goed denk ik!quote:
ja ik krijg dat altijd rond de 5e.. kan ik ook weinig aan doen he?quote:
die staat jou sexy..... weet ik nu alquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
het staat je goedquote:Op donderdag 18 november 2010 23:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat accentueert mijn heupen goed denk ik!
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ninjapak ook al. Al die Japanners were hip-notizedquote:
dan kom ik wel een keer naar jou, gaan we samen naar Amsterdamquote:Op donderdag 18 november 2010 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik krijg dat altijd rond de 5e.. kan ik ook weinig aan doen he?
[..]
die staat jou sexy..... weet ik nu al
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan kom ik wel een keer naar jou, gaan we samen naar Amsterdam
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ne sont pas partis
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb 2 rokjes
een grijzeen een denim zwarte
jaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 18 november 2010 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
of Alkmaar daar hebben ze ook een H&M
kom jij ook uit NH?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
of Alkmaar daar hebben ze ook een H&M
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.who cares![]()
Ik vind dat ze die hier hebbenquote:
Slaap lekker mooi lief suikertaartjequote:
ik Schagen - Beverwijk - Heerhugowaardquote:Op donderdag 18 november 2010 23:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oorspronkelijk Bergen toen Alkmaar en nu Hoorn
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.who caresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik, want jij
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Je komt m maar halenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind dat ze die hier hebben![]()
En anders neemt MPG er maar eentje voor me mee
Oja, dankje voor de reminderquote:Op donderdag 18 november 2010 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Slaap lekker mooi lief suikertaartje
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de liefde... das belangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik, want jij
toch?![]()
dan kom ik wel lopend, dat is gratisquote:Op donderdag 18 november 2010 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Je komt m maar halen![]()
Neem ik jou en mn goldcrad mee.
jaquote:Op donderdag 18 november 2010 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de liefde... das belangrijk
toch?
dichtbijquote:Op donderdag 18 november 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik Schagen - Beverwijk - Heerhugowaard
lekker slapen jijquote:
Dat zei jesus ook al.quote:
Nee, ik moet nog 2 uur cursussen morgenochtend, maar daarna wel weekendquote:Op donderdag 18 november 2010 23:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dichtbij![]()
![]()
[..]
lekker slapen jij
heb je trouwens weekend?
durf ik dat?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:31 schreef Symphonic het volgende:
LL: voor de meet pik ik je wel op, kun je meerijden
uhm,quote:
hahahahaquote:
Owja. 'Overwerken' met de 'systeembeheerder'*quote:Op donderdag 18 november 2010 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog 2 uur cursussen morgenochtend, maar daarna wel weekend
Fuck. Was het zo obvious?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja. 'Overwerken' met de 'systeembeheerder'*
*=wel.o.k
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:33 schreef Pheno het volgende:
Hier moet ik heen!
Holy f**k achtbaan die in 4.9 seconden naar 240 km/h gaat(2s 100 km/h)
ik word spontaan misselijkquote:Op donderdag 18 november 2010 23:33 schreef Pheno het volgende:
Hier moet ik heen!
Holy f**k achtbaan die in 4.9 seconden naar 240 km/h gaat(2s 100 km/h)
Ja. Duh.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fuck. Was het zo obvious?
ja hoor, ik ben totaal ongevaarlijkquote:Op donderdag 18 november 2010 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
durf ik dat?
[..]
uhm,dat ken ik dan net weer niet
[..]
hahahaha
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Duh.
Ik zal je vantevoren wel even op het matje roepen.
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja hoor, ik ben totaal ongevaarlijk
Heb bij twee eerdere meets ook twee onbekenden opgehaald, en ik vond het wel zo gezellig
Heerhugowaard Kruis is bij de uitvalsweg naar Rustenburg. Een van de oudste buurtschappen van HHW, en dan in een nieuwbouwijkje dat er aan vast ligt van ca 22 jaar oud
hell yeah! In de side bar staan al achtbanen die ik gedaan heb, maar deze is net open.quote:
* LovelyLady geeft een lief tikjequote:Op donderdag 18 november 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje schopt zichzelf naar boven
de middenweg is ook goed (Obdam)quote:Op donderdag 18 november 2010 23:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke nou misschien moest ik dat maar doen
![]()
Zal ik naar HHW komen? station ofzo... en uiteraard wil ik wel een bijdrage doen in de benzine kosten...
Obdam?????????!!!1 daar zou ik nog niet dood gevonden willen wordenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de middenweg is ook goed (Obdam)
En benzinekosten, ik ga er toch heen
ik kijk niet hoor ik word echt doodziek als ik er al naar kijkquote:Op donderdag 18 november 2010 23:40 schreef Pheno het volgende:
Nu krijg ik weer zin in mijn favo, vanaf 1:00![]()
Ik kan je bevestigen dat Sym geheel ongevaarlijk is. Tenzij hij in zo'n drie jaar tijd echt 180 graden is gedraaidquote:Op donderdag 18 november 2010 23:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke nou misschien moest ik dat maar doen
![]()
Zal ik naar HHW komen? station ofzo... en uiteraard wil ik wel een bijdrage doen in de benzine kosten...
komt wel goed, we spreken het van de week wel ff goed afquote:Op donderdag 18 november 2010 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Obdam?????????!!!1 daar zou ik nog niet dood gevonden willen worden
Maar is goed hoor
ja maar als ik met de trein zou gaan zou ik ook geld kwijt zijn....
ik ben nog geen spat veranderdquote:Op donderdag 18 november 2010 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan je bevestigen dat Sym geheel ongevaarlijk is. Tenzij hij in zo'n drie jaar tijd echt 180 graden is gedraaid.
Oh, we zijn vorig jaar naar Florida geweest, zelfs voor het ontbijt er nog even in. Alle rollercoasters die ernaast staan komen me erg bekend voorquote:Op donderdag 18 november 2010 23:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kijk niet hoor ik word echt doodziek als ik er al naar kijk
Zolang hij niet 150 gaat rijden op de snelwegquote:Op donderdag 18 november 2010 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan je bevestigen dat Sym geheel ongevaarlijk is. Tenzij hij in zo'n drie jaar tijd echt 180 graden is gedraaid.
slaap lekker enfermerelquote:
is goed hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
komt wel goed, we spreken het van de week wel ff goed af
ik ben geen fan van achtbanen, hoogtes en hoge snelhedenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, we zijn vorig jaar naar Florida geweest, zelfs voor het ontbijt er nog even in. Alle rollercoasters die ernaast staan komen me erg bekend voorHulk (dat geluid van dat ding
), Montu, Dueling Dragons, Kraken, Manta, echt, ik krijg er geen genoeg van.
Ik moet die bij Mount Fuji nog eens doen, maar ja, dat zal wel even duren
Ik denk dat je je beter voelt bij Symph dan bij mijquote:Op donderdag 18 november 2010 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zolang hij niet 150 gaat rijden op de snelweg
vind ik het prima
[..]
dat haalt mijn auto niet eensquote:Op donderdag 18 november 2010 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zolang hij niet 150 gaat rijden op de snelweg
vind ik het prima
Dat is goedquote:Op donderdag 18 november 2010 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat haalt mijn auto niet eens
Ik heb een hele degelijke Picasso diesel
Zafiraquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn auto haalt het wel. Dat wist ik een paar dagen na aanschaf alquote:Op donderdag 18 november 2010 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat haalt mijn auto niet eens
Ik heb een hele degelijke Picasso diesel
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zafira
Heb er heel even ingereden (ja ik weet dat het niet mag) Maar fijne bak
Ik ga overigens mijn bedje opzoeken... Slaap lekker![]()
En tot morgenSlaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zafira is ook een lekkere auto
Juin uit Eigen Tuin!
Mooi. Welterustenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ow pheno? Ik heb inmiddels mijn spelletje
En nu ga ik ECHT slapen
ik hou me altijd redelijk aan de snelheid.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn auto haalt het wel. Dat wist ik een paar dagen na aanschaf al![]()
.
Ik rij meestal nét iets meer dan de max. Oftewel iets van 130 op de snelweg, ja dat kan prima hier in het zuidoostenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hou me altijd redelijk aan de snelheid.
Als ik naar Portugal rij zet ik mijn auto in Frankrijk op de 140 cruisecontrol en dat rijdt heerlijk.
In Nederland mag je blij zijn als je de 120 haalt
Om 5 uur valt het mee met de drukte. Morgenvroeg helemaalquote:Op donderdag 18 november 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hou me altijd redelijk aan de snelheid.
Als ik naar Portugal rij zet ik mijn auto in Frankrijk op de 140 cruisecontrol en dat rijdt heerlijk.
In Nederland mag je blij zijn als je de 120 haalt
He bah, verstandig doen.quote:
ik ook, iets, en ik ben er wel achter dat het naar mijn werk *40 km geen 3 minuten scheelt als ik me gewoon aan de snelheid houquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik rij meestal nét iets meer dan de max. Oftewel iets van 130 op de snelweg, ja dat kan prima hier in het zuidoosten.
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 18-11-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 233 LovelyLady
02. 159 suikertaartje
03. 128 pgrferrari
04. 126 goldfinger1963
05. 115 Woeste_Woerd
06. 107 Trevland
07. 087 PeZu
08. 084 Symphonic
09. 066 MPG
10. 060 Enfermera
11. 054 Fha
12. 053 TheFamousMan
13. 051 Marijkezwolle
14. 050 wel.o.k
15. 047 Muck
16. 045 Flippiee
17. 045 Ladylike
18. 042 Pheno
19. 040 naatje_1
20. 033 Pien85
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van donderdag 18 november 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
005. 273 LovelyLady
016. 190 pgrferrari
017. 183 Symphonic
022. 159 suikertaartje
024. 157 goldfinger1963
045. 122 PeZu
052. 111 Trevland
100. 067 MPG
Dat is in de spits zeker zo. Daarbuiten scheelt het vrij veel. Ik heb ook een serieuze afstand af te leggen dus dan kan het misschien ook wat meer uitmakenquote:Op vrijdag 19 november 2010 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook, iets, en ik ben er wel achter dat het naar mijn werk *40 km geen 3 minuten scheelt als ik me gewoon aan de snelheid hou
met je laptop in bed dus.....quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:40 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb eigenlijk wel trek in koffie...toch maar zo eruit.
*snif. En ik had al zo'n kudt-ochtendquote:
Je hebt geen bureaustoel met wieltjes?quote:
goedemorgen Phenoquote:Op vrijdag 19 november 2010 07:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
*snif. En ik had al zo'n kudt-ochtend
quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga eerst koffie halen trouwens, ben al 3 kwartier aan het werk zonder koffie
ik normaal ook niet, maar het liep ff zoquote:Op vrijdag 19 november 2010 07:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zet de pc niet eens aan als ik geen koffie heb
wokkiequote:
Paracetamol doet niets bij mequote:
deze had ik nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 19 november 2010 04:49 schreef friemelaar het volgende:
[ afbeelding ]
poeh, wat hebben jullie een zootje achtergelaten zeg![]()
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]
Zo klaar, nu is het weer schoon voor de ochtendploeg
Het had een apart effect op me, dat weet ik welquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het had een apart effect op me, dat weet ik wel
quote:
lekker zooitje hier, dat we allemaal het effect van morfine kennenquote:
koffie en ontbijt gooi ik er net inquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:42 schreef LovelyLady het volgende:
koffie en ontbijt
en dan ga ik eens actief doen![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
lekker zooitje hier, dat we allemaal het effect van morfine kennen![]()
hoidoei
duck
pezu
Seksquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:42 schreef LovelyLady het volgende:
koffie en ontbijt
en dan ga ik eens actief doen![]()
mobieltje schatquote:Op vrijdag 19 november 2010 07:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met je laptop in bed dus.....![]()
de keren dat ik in bed met een laptop lig zijn heel zeldzaam
Mogguh Phenoquote:Op vrijdag 19 november 2010 07:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
*snif. En ik had al zo'n kudt-ochtend
dat kan niet, wederhelft is naar zijn werkquote:
Hey Marijkequote:Op vrijdag 19 november 2010 08:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Wat heb ik slecht geslapenIk merk dat ik me veel te druk maak om m'n werk
Bluh....
Hoe is het hier dan?
Ja, vandaag vrijquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey Marijke
Wat is er met je werk?![]()
Ben je vrij vandaag ?
Tjquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Wat heb ik slecht geslapenIk merk dat ik me veel te druk maak om m'n werk
Bluh....
Hoe is het hier dan?
toekiequote:
Dag meneer TJquote:
Oh beetje lullig dan dus....maar meis vandaag ben je lekker vrij, maak je hoofdje lekker leeg en probeer het van je af te zetten, maandag weer een nieuwe dag/kansenquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, vandaag vrijEn het is zo druk en een doelgroep die ik lastig vind en ik wilde een dagje vrij moest ik maar compenseren (terwijl een collega met kids maandag vrij was ivm de kids en niet hoeft te compenseren). Dat soort dingen, ik ben er erg druk van in m'n hoofd
Hoe is het eigenlijk bij jou dan?
dat is inderdaad lekker motiverendquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vandaag vrijEn het is zo druk en een doelgroep die ik lastig vind en ik wilde een dagje vrij moest ik maar compenseren (terwijl een collega met kids maandag vrij was ivm de kids en niet hoeft te compenseren). Dat soort dingen, ik ben er erg druk van in m'n hoofd
Hoe is het eigenlijk bij jou dan?
Pandaquote:
Ferrariquote:
Hoe is het daar?quote:
Ja, ik weet het wel, maar het lukt wat moeilijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dag meneer TJ![]()
[..]
Oh beetje lullig dan dus....maar meis vandaag ben je lekker vrij, maak je hoofdje lekker leeg en probeer het van je af te zetten, maandag weer een nieuwe dag/kansen
Het gaat hier eigenlijk wel oke, J gaat vanavond naar zijn moeder op bezoek in Hilversum en (verder kijk even in het LIF dieet topic)
Ik ga mijn koffie op drinken en dan ga ik even de was ophangen enzo
Ja hequote:Op vrijdag 19 november 2010 09:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is inderdaad lekker motiverend
Jaja, dat zei je vorige week ook al.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohjadie moest ik ook nog bellen
nou komt wel weer een keeer
En, alles goed?quote:
Dus meteen even bellenquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohjadie moest ik ook nog bellen
nou komt wel weer een keeer
Nee want het is de bedoeling dat je juist zonder stress lekker aan het werk bent, het moet wel leuk blijven, en als mensen gaan voortrekken mbt vrij nemen, vind ik dat je niet echt professioneel omgaat met je mensen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik weet het wel, maar het lukt wat moeilijkIk denk dat ik met m'n werkconsulent ga overleggen... Ik ben niet van plan mijn situatie verergeren door daar te werken
[..]
Ja heEn het gaat vanaf het begin af aan al zo lekker stroef... Afspraken komen ze niet na, ik ben een keer voor de kat z'n viool daar heen geweest omdat de afspraak was afgezegd (ze zouden m'n voicemail hebben ingesproken, niets gezien). Nou ja, een hoop gedoe. En ik werk met mensen die van alles aan problemen hebben, terwijl ik mijn handen eigenlijk al vol heb aan mezelf
Ik merk dat ik daar echt moeilijk mee kan omgaan... Maar wil dan ook weer niet te snel opgeven en ik wil laten zien dat ik gemotiveerd ben bla bla bla, dus ik leg mezelf ook alweer van alles op
Weet ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:15 schreef pgrferrari het volgende:
Jaja, dat zei je vorige week ook al.
Geen tijd voorquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leuk gedaan
maar die spelvouten kunnen niet he?
Jou avatar trouwensquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leuk gedaan
maar die spelvouten kunnen niet he?
Fijnquote:
Heb meteen m'n consulent maar gebeld en ze geeft me toestemming dat als het niet gaat ik mag stoppen om gezondheidsredenenquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want het is de bedoeling dat je juist zonder stress lekker aan het werk bent, het moet wel leuk blijven, en als mensen gaan voortrekken mbt vrij nemen, vind ik dat je niet echt professioneel omgaat met je mensen.
Zeker even aan de bel trekken hoor![]()
[..]
Weet ik
[..]
Geen tijd voor
Dat hoort zoquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom lievv ?
tot ik je weer ziet?
of is dat grappig bedoeld
Morgen Enfequote:
hij is leuk he? Dankzij Muckquote:
Mogguh Zussiequote:
Geen gezwets, fijn dat je het toch even kwijt kan ? Tis al vervelend genoeg dat je er zo over piekert maar het feit dat je werkconsulente zegt dat je mag stoppen als het echt niet meer gaat is toch wel een beetje een opluchting?quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn
[..]
Heb meteen m'n consulent maar gebeld en ze geeft me toestemming dat als het niet gaat ik mag stoppen om gezondheidsredenenFijn dat ze me wel snapt
Maar zal maandag even met een leidinggevende overleggen, misschien dat die ook nog wat kunnen betekenen. Sorry voor m'n gezwets
![]()
Dankjequote:Op vrijdag 19 november 2010 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij is leuk he? Dankzij Muck![]()
[..]
Mogguh Zussie![]()
[..]
Geen gezwets, fijn dat je het toch even kwijt kan ? Tis al vervelend genoeg dat je er zo over piekert maar het feit dat je werkconsulente zegt dat je mag stoppen als het echt niet meer gaat is toch wel een beetje een opluchting?
nou ... KNUFFEL... dus
Ik ga nu de was ophangen en de wc schoonmaken ...
LLquote:
Goedemorgen Pienquote:
Jah wel goed, zo naar de dokter (niets ernstigs)...quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LL![]()
Hoe is het met jou dan meis?
En wat was er gisteravond?
[..]
Goedemorgen Pien![]()
Pgrquote:
Marijkquote:
Hey meisquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij is leuk he? Dankzij Muck![]()
[..]
Mogguh Zussie![]()
[..]
Geen gezwets, fijn dat je het toch even kwijt kan ? Tis al vervelend genoeg dat je er zo over piekert maar het feit dat je werkconsulente zegt dat je mag stoppen als het echt niet meer gaat is toch wel een beetje een opluchting?
nou ... KNUFFEL... dus
Ik ga nu de was ophangen en de wc schoonmaken ...
Was ist los?quote:
Gelukkig niets ernstigsquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:42 schreef Ladylike het volgende:
Hey Pien
[..]
Jah wel goed, zo naar de dokter (niets ernstigs)...
Dat doe ik wel ff in PM
@ trev: gooi het in de groep
(niet kapot gooien he...)
Jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pgr![]()
[..]
Marijk
Hoe ist? Ik lees iets over stoppen met werken om je gezondheid? Wat ist?![]()
[..]
Hey meis
Zusje heeft suikerziekte en om 4 uur onder uit gegaan en daarna heeft ze de heltijd gehoest, dus heb ik bagger geslapenquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:42 schreef Ladylike het volgende:
Hey Pien
[..]
Jah wel goed, zo naar de dokter (niets ernstigs)...
Dat doe ik wel ff in PM
@ trev: gooi het in de groep
(niet kapot gooien he...)
hmm das idd klotequote:Op vrijdag 19 november 2010 09:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zusje heeft suikerziekte en om 4 uur onder uit gegaan en daarna heeft ze de heltijd gehoest, dus heb ik bagger geslapen
quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zusje heeft suikerziekte en om 4 uur onder uit gegaan en daarna heeft ze de heltijd gehoest, dus heb ik bagger geslapen
Heb ff teruggelezen, lastig meid.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
Nou ik maak me er te druk om en lig er wakker van
Maar ga niet meteen stoppen, eerst overleggen enzo. Maar het mag wel van mijn werkcoach
Ja, maar het voelt echt als een faalquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heb ff teruggelezen, lastig meid.Maar je moet je niet over de kop werken, soms lukken dingen gewoon niet. Als je dan 'simpeler' werk doet en je beter voelt, dan is dat eik beter, heb ik ook aan den lijve gemerkt
Wilde vroeger altijd met probleemjongeren werken, heb er stage gelopen toen ik 18 was (en gewerkt met jongeren die toen 17 waren), later nog wat jongere kinders ook. Ben daar ook mee gekapt, het is bewonderenswaardig werk maar voor mij echt te lastig. Zelfs nu denk ik.
Niet teveel piekeren, zoals LL al zegt.
Liebchenquote:
Ja, snap ik. En het is gewoon kut dat dat gevoel er is. Maar wat wil je dan? Nu doorwerken met een rare werkgever en werk wat je sloopt? Dat gevoel is ook niks. Waarom dan niet 1x falen, werk zoeken wat nu bij je past en daarna weer eens verder kijken?quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar het voelt echt als een faal![]()
En dat is misschien wel niet zo, maar het voelt zo en dan maak ik me daar weer druk om
Ik zal m'n best doen... Dankjewel in elk geval!![]()
Da's niets voor jou!quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:51 schreef MPG het volgende:
Ik was vanmorgen bekant mijn koffie vergeten te drinken![]()
!
wat heb jij dan allemaal aan je kop, dat je dat vergeet?quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:51 schreef MPG het volgende:
Ik was vanmorgen bekant mijn koffie vergeten te drinken![]()
!
Is ook wel zoquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, snap ik. En het is gewoon kut dat dat gevoel er is. Maar wat wil je dan? Nu doorwerken met een rare werkgever en werk wat je sloopt? Dat gevoel is ook niks. Waarom dan niet 1x falen, werk zoeken wat nu bij je past en daarna weer eens verder kijken?![]()
Yw
Ooohhhhh.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:52 schreef suikertaartje het volgende:
Ja. Nou ben ik op mijn werk voor cursus, begint het veel later pas.
Liebchenquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar het voelt echt als een faal![]()
En dat is misschien wel niet zo, maar het voelt zo en dan maak ik me daar weer druk om
Ik zal m'n best doen... Dankjewel in elk geval!![]()
Goed zo!quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is ook wel zoGa wel even flink ontspannen van het weekend en maandag maar weer verder kijken
quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:52 schreef suikertaartje het volgende:
Ja. Nou ben ik op mijn werk voor cursus, begint het veel later pas.
Liebchenquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Ik heb nog niet alles teruggelezen, maar het is geen faal! Juist goed dat je het onderkent!
En nu heb je een knuffel nodig, dus bij dezen:![]()
Veel te druk in mijn koppie. En moe. En bluh.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's niets voor jou!Ben je ziek?
Veel te veel...quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat heb jij dan allemaal aan je kop, dat je dat vergeet?
Je lijkt mij welquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Veel te druk in mijn koppie. En moe. En bluh.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zal ik langskomen en some nerd butt kicken?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:05 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kan niet quoten, maar nerd butt kicken klinkt als een plan!
Wat heb je gegeten dan?quote:
Veel plezierquote:
gebruik je Firefox?quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:05 schreef suikertaartje het volgende:
Wij hebben een proeverij gedaan van allemaal verschillende gerechtjesquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten dan?
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je lijkt mij welProbeer dan ook eens wat rustiger aan te doen en wat meer te slapen
![]()
Doe maar, je bent dan de 4e al, dus komt goedquote:
was het ookquote:
Meer voor mij dus!quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Meer voor mij dus!
Panda is lekker![]()
![]()
...
het water loopt me in de mondquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wij hebben een proeverij gedaan van allemaal verschillende gerechtjes
Carpaccio van ossenhaas met rucola, Parmezaanse kaas en tomatenmayonaise
Dun gesneden geroosterde tonijn ingewreven met 5 spices en een Aziatische dressing
Loempia van Pekingeend met een dip van Hoi-Sin saus en mango
Yaki Tori spiesjes Japanse mini kipsaté
Gambas in krokant Oosters broodkruim met wasabi mayonaise
Thaise kip-cocos soep met koriander, bosui en een spiesje van geroosterde kip
Spiesje van kipsaté met grove pindasaus en cassave
Singapore Spare ribs Aziatisch gemarineerd, met sojasaus en sesamzaadjes
Nachos cheese uit de oven met chilisaus
Turks brood met met knoflook-kruidenboter, aioli en olijven
Wonders frietzak met mayonaise
Ja dat dusquote:
lovelyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:28 schreef wel.o.k het volgende:
thanks, komt ie.
gloeiende gloeiende pokke mainframemet je achterlijke datasets en overleden cylinder instellingen,
als ik zeg dat je data set DQ#s.@conf.* moet accepteren begin dan niet over wrong cylinder size als je nog niet weet hoe groot de dataset is.
![]()
ik kan geen NOOP meer zien, pokke ding met je brakke certificate store.
STOR, NOOP, nog 1 keer en ik kom het persoonlijk op je diskset krassen![]()
zo, he he. nu even een bakkie.
best wel jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Sorry.... luchtte het op?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
lovely
doneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooiquote:![]()
Friemelquote:
Ik heb geen flauw idee wat het is, maarquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:28 schreef wel.o.k het volgende:
thanks, komt ie.
gloeiende gloeiende pokke mainframemet je achterlijke datasets en overleden cylinder instellingen,
als ik zeg dat je data set DQ#s.@conf.* moet accepteren begin dan niet over wrong cylinder size als je nog niet weet hoe groot de dataset is.
![]()
ik kan geen NOOP meer zien, pokke ding met je brakke certificate store.
STOR, NOOP, nog 1 keer en ik kom het persoonlijk op je diskset krassen![]()
zo, he he. nu even een bakkie.
irritantquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat het is, maar![]()
lekkerquote:
nee, ik moet een script maken om op een IBM mainframe bestanden af te leveren maar het wil even niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb geen idee waar het over gaat maar sterkte ermee WOK
Is het PLC programmeren?
aaah das liefquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als het kon zou ik het met je delen
de datum komt elk jaar terug, dus dat is het probleem nietquote:
Dat kon ik er nog net uit destillerenquote:
Mag je helemaal zelf weten hequote:
alles eens weg gooien en nog eens opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kon ik er nog net uit destillerenKnuff!
Coolquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
mijn zoon vertelt mij even alles over vissen
no way dat doet ie met zijn vaderquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CoolDus jij gaat binnenkort vissen
vissen of phishing ?quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
mijn zoon vertelt mij even alles over vissen
En sowieso techniek is soms stomquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alles eens weg gooien en nog eens opnieuw beginnen.![]()
ik zie vast iets over het hoofdmaar wat
ik heb de kraspen vast geslepenquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En sowieso techniek is soms stomDan doe je alles goed, maar wil ie nog niet
Maar komt vast goed, want jij bent vet goed en slim![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |