Ja, vandaag vrijquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey Marijke
Wat is er met je werk?![]()
Ben je vrij vandaag ?
Tjquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Wat heb ik slecht geslapenIk merk dat ik me veel te druk maak om m'n werk
Bluh....
Hoe is het hier dan?
toekiequote:
Dag meneer TJquote:
Oh beetje lullig dan dus....maar meis vandaag ben je lekker vrij, maak je hoofdje lekker leeg en probeer het van je af te zetten, maandag weer een nieuwe dag/kansenquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, vandaag vrijEn het is zo druk en een doelgroep die ik lastig vind en ik wilde een dagje vrij moest ik maar compenseren (terwijl een collega met kids maandag vrij was ivm de kids en niet hoeft te compenseren). Dat soort dingen, ik ben er erg druk van in m'n hoofd
Hoe is het eigenlijk bij jou dan?
dat is inderdaad lekker motiverendquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, vandaag vrijEn het is zo druk en een doelgroep die ik lastig vind en ik wilde een dagje vrij moest ik maar compenseren (terwijl een collega met kids maandag vrij was ivm de kids en niet hoeft te compenseren). Dat soort dingen, ik ben er erg druk van in m'n hoofd
Hoe is het eigenlijk bij jou dan?
Pandaquote:
Ferrariquote:
Hoe is het daar?quote:
Ja, ik weet het wel, maar het lukt wat moeilijkquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dag meneer TJ![]()
[..]
Oh beetje lullig dan dus....maar meis vandaag ben je lekker vrij, maak je hoofdje lekker leeg en probeer het van je af te zetten, maandag weer een nieuwe dag/kansen
Het gaat hier eigenlijk wel oke, J gaat vanavond naar zijn moeder op bezoek in Hilversum en (verder kijk even in het LIF dieet topic)
Ik ga mijn koffie op drinken en dan ga ik even de was ophangen enzo
Ja hequote:Op vrijdag 19 november 2010 09:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is inderdaad lekker motiverend
Jaja, dat zei je vorige week ook al.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohjadie moest ik ook nog bellen
nou komt wel weer een keeer
En, alles goed?quote:
Dus meteen even bellenquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohjadie moest ik ook nog bellen
nou komt wel weer een keeer
Nee want het is de bedoeling dat je juist zonder stress lekker aan het werk bent, het moet wel leuk blijven, en als mensen gaan voortrekken mbt vrij nemen, vind ik dat je niet echt professioneel omgaat met je mensen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik weet het wel, maar het lukt wat moeilijkIk denk dat ik met m'n werkconsulent ga overleggen... Ik ben niet van plan mijn situatie verergeren door daar te werken
[..]
Ja heEn het gaat vanaf het begin af aan al zo lekker stroef... Afspraken komen ze niet na, ik ben een keer voor de kat z'n viool daar heen geweest omdat de afspraak was afgezegd (ze zouden m'n voicemail hebben ingesproken, niets gezien). Nou ja, een hoop gedoe. En ik werk met mensen die van alles aan problemen hebben, terwijl ik mijn handen eigenlijk al vol heb aan mezelf
Ik merk dat ik daar echt moeilijk mee kan omgaan... Maar wil dan ook weer niet te snel opgeven en ik wil laten zien dat ik gemotiveerd ben bla bla bla, dus ik leg mezelf ook alweer van alles op
Weet ikquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:15 schreef pgrferrari het volgende:
Jaja, dat zei je vorige week ook al.
Geen tijd voorquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leuk gedaan
maar die spelvouten kunnen niet he?
Jou avatar trouwensquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leuk gedaan
maar die spelvouten kunnen niet he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |