quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Slaap lekker Liebchenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga slapen, trusten allemaal
Hey meisquote:Op donderdag 18 november 2010 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hey enfer![]()
[..]
truste marijke
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:13 schreef MPG het volgende:
Ja ik kwam binnen toen jullie net het topic volblaften.
Nu dus twee topics gemist door 1 avondje uit
Ik zal zo wel ff kijkenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
De wiki moet nog bijgewerkt worden
we hebben een heel belangrijk congresquote:Op donderdag 18 november 2010 23:14 schreef Pheno het volgende:
Kudt, moet ik toch iets anders verzinnen als ik wil. Zal even vragen of er bezwaar is hier, ik ben de dag erop ook al weg
er missen nu ook een paar topics in de OPquote:Op donderdag 18 november 2010 23:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal zo wel ff kijken![]()
Ik moet eerst ff teruglezen, want ik ben genoemd in de topics die ik gemist heb!
dat vermoedde ik al, ik dacht dat het mijn schuld was, ik post altijd door het slotjequote:Op donderdag 18 november 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
sorry, ik had de lapo niet door...ik zat online te shoppen
Slaap lekker snoetje..het was weer fijnquote:Op donderdag 18 november 2010 23:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En nu ik aan het einde gekomen ben met het uitdagende duel met ST, ga ik zo slapen.
Dag dag prinsen en prinsessen.
ah overleef je ook wel weerquote:Op donderdag 18 november 2010 23:13 schreef MPG het volgende:
Ja ik kwam binnen toen jullie net het topic volblaften.
Nu dus twee topics gemist door 1 avondje uit
Zeg schat, je zblijft toch nog wel ongeveer 4 tientjes van de limiet van mijn goldcard weg he? Ik moet nog tanken...quote:Op donderdag 18 november 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 18 november 2010 23:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En nu ik aan het einde gekomen ben met het uitdagende duel met ST, ga ik zo slapen.
Dag dag prinsen en prinsessen.
dan heb je hem ook verdiendquote:Op donderdag 18 november 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vermoedde ik al, ik dacht dat het mijn schuld was, ik post altijd door het slotje
Ik heb ervan genoten.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker snoetje..het was weer fijn
geeft niet, daar ben je vrouw voor.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
Dat deed je vroeger alquote:Op donderdag 18 november 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vermoedde ik al, ik dacht dat het mijn schuld was, ik post altijd door het slotje
jamaar..rokjesquote:Op donderdag 18 november 2010 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg schat, je zblijft toch nog wel ongeveer 4 tientjes van de limiet van mijn goldcard weg he? Ik moet nog tanken...
true.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
geeft niet, daar ben je vrouw voor.
En foto'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2010 23:18:51 ]
ik zat alleen te kijken hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
En foto's...
Van jou in rokje dus![]()
...
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:18 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga ook een rokje aan doen op de meet
heb ik besloten
dan word ik misschien net zo geliefd als taartje
Natuurlijk hebben ze die. En anders kom je een keer bij bij ons shoppen, wij hebben nu allemaal vet veel nieuwe winkelsquote:Op donderdag 18 november 2010 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zat alleen te kijken hoor![]()
morgen maar kijken of ze die die ik wil in de stad hebben
heb ik besloten
dan word ik misschien net zo geliefd als taartjewat in de spoiler staat is totaal onbelangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent gewoon wie je bent, en daar doen ze het maar mee
Juin uit Eigen Tuin!
heb ik besloten
dan word ik misschien net zo geliefd als taartjedat ben je al LANG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ik moet een H&M hebbenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben ze die. En anders kom je een keer bij bij ons shoppen, wij hebben nu allemaal vet veel nieuwe winkels!
precies datquote:Op donderdag 18 november 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
wat in de spoiler staat is totaal onbelangrijk
liefquote:Op donderdag 18 november 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat in de spoiler staat is totaal onbelangrijk
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat ben je al LANG!Ja he ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze hebben leuke bij de H&Mquote:
aar is pas een gloednieuwe hele grote van geopend bij bij onsquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ja he ?JaaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik heb zojuist twee topics gemistquote:
hebben wij..en de 28e is het koopzondagquote:Op donderdag 18 november 2010 23:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die moeten wij hier ook hebben ja
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja..maar dan wordt het wel een heel duur rokjequote:Op donderdag 18 november 2010 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
aar is pas een gloednieuwe hele grote van geopend bij bij ons!
maar dan is mijn geld er nog nietquote:Op donderdag 18 november 2010 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hebben wij..en de 28e is het koopzondag
Top voor de tipquote:Op donderdag 18 november 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ze hebben leuke bij de H&M
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |