Fijnquote:
Heb meteen m'n consulent maar gebeld en ze geeft me toestemming dat als het niet gaat ik mag stoppen om gezondheidsredenenquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want het is de bedoeling dat je juist zonder stress lekker aan het werk bent, het moet wel leuk blijven, en als mensen gaan voortrekken mbt vrij nemen, vind ik dat je niet echt professioneel omgaat met je mensen.
Zeker even aan de bel trekken hoor![]()
[..]
Weet ik
[..]
Geen tijd voor
Dat hoort zoquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom lievv ?
tot ik je weer ziet?
of is dat grappig bedoeld
Morgen Enfequote:
hij is leuk he? Dankzij Muckquote:
Mogguh Zussiequote:
Geen gezwets, fijn dat je het toch even kwijt kan ? Tis al vervelend genoeg dat je er zo over piekert maar het feit dat je werkconsulente zegt dat je mag stoppen als het echt niet meer gaat is toch wel een beetje een opluchting?quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn
[..]
Heb meteen m'n consulent maar gebeld en ze geeft me toestemming dat als het niet gaat ik mag stoppen om gezondheidsredenenFijn dat ze me wel snapt
Maar zal maandag even met een leidinggevende overleggen, misschien dat die ook nog wat kunnen betekenen. Sorry voor m'n gezwets
![]()
Dankjequote:Op vrijdag 19 november 2010 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij is leuk he? Dankzij Muck![]()
[..]
Mogguh Zussie![]()
[..]
Geen gezwets, fijn dat je het toch even kwijt kan ? Tis al vervelend genoeg dat je er zo over piekert maar het feit dat je werkconsulente zegt dat je mag stoppen als het echt niet meer gaat is toch wel een beetje een opluchting?
nou ... KNUFFEL... dus
Ik ga nu de was ophangen en de wc schoonmaken ...
LLquote:
Goedemorgen Pienquote:
Jah wel goed, zo naar de dokter (niets ernstigs)...quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LL![]()
Hoe is het met jou dan meis?
En wat was er gisteravond?
[..]
Goedemorgen Pien![]()
Pgrquote:
Marijkquote:
Hey meisquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij is leuk he? Dankzij Muck![]()
[..]
Mogguh Zussie![]()
[..]
Geen gezwets, fijn dat je het toch even kwijt kan ? Tis al vervelend genoeg dat je er zo over piekert maar het feit dat je werkconsulente zegt dat je mag stoppen als het echt niet meer gaat is toch wel een beetje een opluchting?
nou ... KNUFFEL... dus
Ik ga nu de was ophangen en de wc schoonmaken ...
Was ist los?quote:
Gelukkig niets ernstigsquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:42 schreef Ladylike het volgende:
Hey Pien
[..]
Jah wel goed, zo naar de dokter (niets ernstigs)...
Dat doe ik wel ff in PM
@ trev: gooi het in de groep
(niet kapot gooien he...)
Jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pgr![]()
[..]
Marijk
Hoe ist? Ik lees iets over stoppen met werken om je gezondheid? Wat ist?![]()
[..]
Hey meis
Zusje heeft suikerziekte en om 4 uur onder uit gegaan en daarna heeft ze de heltijd gehoest, dus heb ik bagger geslapenquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:42 schreef Ladylike het volgende:
Hey Pien
[..]
Jah wel goed, zo naar de dokter (niets ernstigs)...
Dat doe ik wel ff in PM
@ trev: gooi het in de groep
(niet kapot gooien he...)
hmm das idd klotequote:Op vrijdag 19 november 2010 09:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zusje heeft suikerziekte en om 4 uur onder uit gegaan en daarna heeft ze de heltijd gehoest, dus heb ik bagger geslapen
quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zusje heeft suikerziekte en om 4 uur onder uit gegaan en daarna heeft ze de heltijd gehoest, dus heb ik bagger geslapen
Heb ff teruggelezen, lastig meid.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
Nou ik maak me er te druk om en lig er wakker van
Maar ga niet meteen stoppen, eerst overleggen enzo. Maar het mag wel van mijn werkcoach
Ja, maar het voelt echt als een faalquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heb ff teruggelezen, lastig meid.Maar je moet je niet over de kop werken, soms lukken dingen gewoon niet. Als je dan 'simpeler' werk doet en je beter voelt, dan is dat eik beter, heb ik ook aan den lijve gemerkt
Wilde vroeger altijd met probleemjongeren werken, heb er stage gelopen toen ik 18 was (en gewerkt met jongeren die toen 17 waren), later nog wat jongere kinders ook. Ben daar ook mee gekapt, het is bewonderenswaardig werk maar voor mij echt te lastig. Zelfs nu denk ik.
Niet teveel piekeren, zoals LL al zegt.
Liebchenquote:
Ja, snap ik. En het is gewoon kut dat dat gevoel er is. Maar wat wil je dan? Nu doorwerken met een rare werkgever en werk wat je sloopt? Dat gevoel is ook niks. Waarom dan niet 1x falen, werk zoeken wat nu bij je past en daarna weer eens verder kijken?quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar het voelt echt als een faal![]()
En dat is misschien wel niet zo, maar het voelt zo en dan maak ik me daar weer druk om
Ik zal m'n best doen... Dankjewel in elk geval!![]()
Da's niets voor jou!quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:51 schreef MPG het volgende:
Ik was vanmorgen bekant mijn koffie vergeten te drinken![]()
!
wat heb jij dan allemaal aan je kop, dat je dat vergeet?quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:51 schreef MPG het volgende:
Ik was vanmorgen bekant mijn koffie vergeten te drinken![]()
!
Is ook wel zoquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, snap ik. En het is gewoon kut dat dat gevoel er is. Maar wat wil je dan? Nu doorwerken met een rare werkgever en werk wat je sloopt? Dat gevoel is ook niks. Waarom dan niet 1x falen, werk zoeken wat nu bij je past en daarna weer eens verder kijken?![]()
Yw
Ooohhhhh.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:52 schreef suikertaartje het volgende:
Ja. Nou ben ik op mijn werk voor cursus, begint het veel later pas.
Liebchenquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar het voelt echt als een faal![]()
En dat is misschien wel niet zo, maar het voelt zo en dan maak ik me daar weer druk om
Ik zal m'n best doen... Dankjewel in elk geval!![]()
Goed zo!quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is ook wel zoGa wel even flink ontspannen van het weekend en maandag maar weer verder kijken
quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:52 schreef suikertaartje het volgende:
Ja. Nou ben ik op mijn werk voor cursus, begint het veel later pas.
Liebchenquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Ik heb nog niet alles teruggelezen, maar het is geen faal! Juist goed dat je het onderkent!
En nu heb je een knuffel nodig, dus bij dezen:![]()
Veel te druk in mijn koppie. En moe. En bluh.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's niets voor jou!Ben je ziek?
Veel te veel...quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat heb jij dan allemaal aan je kop, dat je dat vergeet?
Je lijkt mij welquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Veel te druk in mijn koppie. En moe. En bluh.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zal ik langskomen en some nerd butt kicken?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:05 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kan niet quoten, maar nerd butt kicken klinkt als een plan!
Wat heb je gegeten dan?quote:
Veel plezierquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:05 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kan niet quoten, maar nerd butt kicken klinkt als een plan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |