Liebchenquote:
Ja, snap ik. En het is gewoon kut dat dat gevoel er is. Maar wat wil je dan? Nu doorwerken met een rare werkgever en werk wat je sloopt? Dat gevoel is ook niks. Waarom dan niet 1x falen, werk zoeken wat nu bij je past en daarna weer eens verder kijken?quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar het voelt echt als een faal![]()
En dat is misschien wel niet zo, maar het voelt zo en dan maak ik me daar weer druk om
Ik zal m'n best doen... Dankjewel in elk geval!![]()
Da's niets voor jou!quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:51 schreef MPG het volgende:
Ik was vanmorgen bekant mijn koffie vergeten te drinken![]()
!
wat heb jij dan allemaal aan je kop, dat je dat vergeet?quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:51 schreef MPG het volgende:
Ik was vanmorgen bekant mijn koffie vergeten te drinken![]()
!
Is ook wel zoquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, snap ik. En het is gewoon kut dat dat gevoel er is. Maar wat wil je dan? Nu doorwerken met een rare werkgever en werk wat je sloopt? Dat gevoel is ook niks. Waarom dan niet 1x falen, werk zoeken wat nu bij je past en daarna weer eens verder kijken?![]()
Yw
Ooohhhhh.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:52 schreef suikertaartje het volgende:
Ja. Nou ben ik op mijn werk voor cursus, begint het veel later pas.
Liebchenquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar het voelt echt als een faal![]()
En dat is misschien wel niet zo, maar het voelt zo en dan maak ik me daar weer druk om
Ik zal m'n best doen... Dankjewel in elk geval!![]()
Goed zo!quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is ook wel zoGa wel even flink ontspannen van het weekend en maandag maar weer verder kijken
quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:52 schreef suikertaartje het volgende:
Ja. Nou ben ik op mijn werk voor cursus, begint het veel later pas.
Liebchenquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Ik heb nog niet alles teruggelezen, maar het is geen faal! Juist goed dat je het onderkent!
En nu heb je een knuffel nodig, dus bij dezen:![]()
Veel te druk in mijn koppie. En moe. En bluh.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's niets voor jou!Ben je ziek?
Veel te veel...quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat heb jij dan allemaal aan je kop, dat je dat vergeet?
Je lijkt mij welquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Veel te druk in mijn koppie. En moe. En bluh.
quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zal ik langskomen en some nerd butt kicken?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:05 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kan niet quoten, maar nerd butt kicken klinkt als een plan!
Wat heb je gegeten dan?quote:
Veel plezierquote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:05 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kan niet quoten, maar nerd butt kicken klinkt als een plan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |