quote:Op donderdag 18 november 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja hoor, ik ben totaal ongevaarlijk
Heb bij twee eerdere meets ook twee onbekenden opgehaald, en ik vond het wel zo gezellig
Heerhugowaard Kruis is bij de uitvalsweg naar Rustenburg. Een van de oudste buurtschappen van HHW, en dan in een nieuwbouwijkje dat er aan vast ligt van ca 22 jaar oud
hell yeah! In de side bar staan al achtbanen die ik gedaan heb, maar deze is net open.quote:
* LovelyLady geeft een lief tikjequote:Op donderdag 18 november 2010 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje schopt zichzelf naar boven
de middenweg is ook goed (Obdam)quote:Op donderdag 18 november 2010 23:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke nou misschien moest ik dat maar doen
![]()
Zal ik naar HHW komen? station ofzo... en uiteraard wil ik wel een bijdrage doen in de benzine kosten...
Obdam?????????!!!1 daar zou ik nog niet dood gevonden willen wordenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de middenweg is ook goed (Obdam)
En benzinekosten, ik ga er toch heen
ik kijk niet hoor ik word echt doodziek als ik er al naar kijkquote:Op donderdag 18 november 2010 23:40 schreef Pheno het volgende:
Nu krijg ik weer zin in mijn favo, vanaf 1:00![]()
Ik kan je bevestigen dat Sym geheel ongevaarlijk is. Tenzij hij in zo'n drie jaar tijd echt 180 graden is gedraaidquote:Op donderdag 18 november 2010 23:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke nou misschien moest ik dat maar doen
![]()
Zal ik naar HHW komen? station ofzo... en uiteraard wil ik wel een bijdrage doen in de benzine kosten...
komt wel goed, we spreken het van de week wel ff goed afquote:Op donderdag 18 november 2010 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Obdam?????????!!!1 daar zou ik nog niet dood gevonden willen worden
Maar is goed hoor
ja maar als ik met de trein zou gaan zou ik ook geld kwijt zijn....
ik ben nog geen spat veranderdquote:Op donderdag 18 november 2010 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan je bevestigen dat Sym geheel ongevaarlijk is. Tenzij hij in zo'n drie jaar tijd echt 180 graden is gedraaid.
Oh, we zijn vorig jaar naar Florida geweest, zelfs voor het ontbijt er nog even in. Alle rollercoasters die ernaast staan komen me erg bekend voorquote:Op donderdag 18 november 2010 23:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kijk niet hoor ik word echt doodziek als ik er al naar kijk
Zolang hij niet 150 gaat rijden op de snelwegquote:Op donderdag 18 november 2010 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan je bevestigen dat Sym geheel ongevaarlijk is. Tenzij hij in zo'n drie jaar tijd echt 180 graden is gedraaid.
slaap lekker enfermerelquote:
is goed hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
komt wel goed, we spreken het van de week wel ff goed af
ik ben geen fan van achtbanen, hoogtes en hoge snelhedenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, we zijn vorig jaar naar Florida geweest, zelfs voor het ontbijt er nog even in. Alle rollercoasters die ernaast staan komen me erg bekend voorHulk (dat geluid van dat ding
), Montu, Dueling Dragons, Kraken, Manta, echt, ik krijg er geen genoeg van.
Ik moet die bij Mount Fuji nog eens doen, maar ja, dat zal wel even duren
Ik denk dat je je beter voelt bij Symph dan bij mijquote:Op donderdag 18 november 2010 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zolang hij niet 150 gaat rijden op de snelweg
vind ik het prima
[..]
dat haalt mijn auto niet eensquote:Op donderdag 18 november 2010 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zolang hij niet 150 gaat rijden op de snelweg
vind ik het prima
Dat is goedquote:Op donderdag 18 november 2010 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat haalt mijn auto niet eens
Ik heb een hele degelijke Picasso diesel
Zafiraquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn auto haalt het wel. Dat wist ik een paar dagen na aanschaf alquote:Op donderdag 18 november 2010 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat haalt mijn auto niet eens
Ik heb een hele degelijke Picasso diesel
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zafira
Heb er heel even ingereden (ja ik weet dat het niet mag) Maar fijne bak
Ik ga overigens mijn bedje opzoeken... Slaap lekker![]()
En tot morgenSlaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zafira is ook een lekkere auto
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Mooi. Welterustenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ow pheno? Ik heb inmiddels mijn spelletje
En nu ga ik ECHT slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |