Ik moest lachenquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:28 schreef wel.o.k het volgende:
thanks, komt ie.
gloeiende gloeiende pokke mainframemet je achterlijke datasets en overleden cylinder instellingen,
als ik zeg dat je data set DQ#s.@conf.* moet accepteren begin dan niet over wrong cylinder size als je nog niet weet hoe groot de dataset is.
![]()
ik kan geen NOOP meer zien, pokke ding met je brakke certificate store.
STOR, NOOP, nog 1 keer en ik kom het persoonlijk op je diskset krassen![]()
zo, he he. nu even een bakkie.
best wel jaquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Sorry.... luchtte het op?
quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
lovely
doneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooiquote:![]()
Friemelquote:
Ik heb geen flauw idee wat het is, maarquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:28 schreef wel.o.k het volgende:
thanks, komt ie.
gloeiende gloeiende pokke mainframemet je achterlijke datasets en overleden cylinder instellingen,
als ik zeg dat je data set DQ#s.@conf.* moet accepteren begin dan niet over wrong cylinder size als je nog niet weet hoe groot de dataset is.
![]()
ik kan geen NOOP meer zien, pokke ding met je brakke certificate store.
STOR, NOOP, nog 1 keer en ik kom het persoonlijk op je diskset krassen![]()
zo, he he. nu even een bakkie.
irritantquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat het is, maar![]()
lekkerquote:
nee, ik moet een script maken om op een IBM mainframe bestanden af te leveren maar het wil even niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb geen idee waar het over gaat maar sterkte ermee WOK
Is het PLC programmeren?
aaah das liefquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als het kon zou ik het met je delen
de datum komt elk jaar terug, dus dat is het probleem nietquote:
Dat kon ik er nog net uit destillerenquote:
Mag je helemaal zelf weten hequote:
alles eens weg gooien en nog eens opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kon ik er nog net uit destillerenKnuff!
Coolquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
mijn zoon vertelt mij even alles over vissen
no way dat doet ie met zijn vaderquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CoolDus jij gaat binnenkort vissen
vissen of phishing ?quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
mijn zoon vertelt mij even alles over vissen
En sowieso techniek is soms stomquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alles eens weg gooien en nog eens opnieuw beginnen.![]()
ik zie vast iets over het hoofdmaar wat
ik heb de kraspen vast geslepenquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En sowieso techniek is soms stomDan doe je alles goed, maar wil ie nog niet
Maar komt vast goed, want jij bent vet goed en slim![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |