Waar heb je het over?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:31 schreef Holograph het volgende:
Houdt Pechtold zich bezig met tegenvallers van zijn hervormingen? Of houdt hij die voor gemak even weg?
Stel je hervormt de WW. Leuk, dat levert 1 Miljard euro op. Maar houdt hij er wel rekening mee dat mensen helemaal niet binnen 1 jaar aan het werk komen en dat ze daarom door de bijstand in worden gejaagd?quote:
Daarom wellicht ook afspraken over criteria?? En bovendien gold dat ook ten tijde van de vraag van Rutte aan Balkenende...quote:Op donderdag 18 november 2010 20:33 schreef Holograph het volgende:
[..]
Stel je hervormt de WW. Leuk, dat levert 1 Miljard euro op. Maar houdt hij er wel rekening mee dat mensen helemaal niet binnen 1 jaar aan het werk komen en dat ze daarom door de bijstand in worden gejaagd?
Paste nietquote:Op donderdag 18 november 2010 20:33 schreef Sloggi het volgende:
De TT klopt niet, hervormingen moet tussen aanhalingstekens.
Zonder zadel.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Thieme zit idd op haar stokpaardje
altijd nog 100 x beter dan die PVVquote:Op donderdag 18 november 2010 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Schattig, opkomen voor de postbodes
Ik meende het, had een "quote:Op donderdag 18 november 2010 20:43 schreef Tem het volgende:
[..]
altijd nog 100 x beter dan die PVV
Ergo: afrekenbare doelen NOG niet nodig (en veel gepraat er omheen)quote:
PvdD wordt altijd een beetje belachelijk gemaakt maar zijn goed voorbereid en goed voor de achterban... kan je van de PVV niet zeggen.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik meende het, had een "" moeten zijn..
En wat heeft de PVV ermee te maken??
De ene noemt het 100 dagen het land in, de andere noemt het na 100 dagen "verantwoordings dag", veel verschil zit er niet tussen(hooguit 100 dagen).quote:Op donderdag 18 november 2010 20:49 schreef mootie het volgende:
Ben ik nou de enige die verantwoordingsdag heel knullig vindt klinken? Er hoeft dan dus niks gerealiseerd te zijn, er hoeft alleen maar meegedeeld te worden hoe de stand van zaken is.
Verkeerde topic??quote:Op donderdag 18 november 2010 20:51 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Bosma gebruikt een apart argument tegen het hebben van leden... Brinkman kan hem hiermee, in het licht van de afgelopen incidenten, om de oren slaan.
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:53 schreef Sloggi het volgende:
Het agentenverhaal recht proberen te lullen is een hopeloze onderneming.
Stond van de week iig op twitter, anders even googelenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:53 schreef feeling_sinister het volgende:
Heeft iemand misschien een quote van Opstelten dat die 3000 agenten er niet komen?
Gelul is het!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:54 schreef Tem het volgende:
BoehoehoeFinancieel lijk uit de kast....
Oja, gevonden: http://www.inoverheid.nl/(...)n-telt-ons-land.htmlquote:Op donderdag 18 november 2010 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stond van de week iig op twitter, anders even googelen
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:55 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Oja, gevonden: http://www.inoverheid.nl/(...)n-telt-ons-land.html
Economische schommelingen, maar die verschillen tegenwoordig per week, dus dat zijn argumenten die geen enkele partij hoort te gebruiken, want dat maakt beloftes altijd zinloos.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:54 schreef Tem het volgende:
BoehoehoeFinancieel lijk uit de kast....
Het kabinet en bijhorende fracties blijven zich krampachtig in bochten wringenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Economische schommelingen, maar die verschillen tegenwoordig per week, dus dat zijn argumenten die geen enkele partij hoort te gebruiken, want dat maakt beloftes altijd zinloos.
Er verdwijnen ook een hoop banen.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:58 schreef Holograph het volgende:
Het is toch duidelijk dat minder JSF's kopen geen stelselwijziging is? Dat is eenmalig.
als je er in plaats van 40 50 koopt levert het stelselmatig toch meer kosten op.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:58 schreef Holograph het volgende:
Het is toch duidelijk dat minder JSF's kopen geen stelselwijziging is? Dat is eenmalig.
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:55 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Oja, gevonden: http://www.inoverheid.nl/(...)n-telt-ons-land.html
Dat is een verkrachting van de term stelselwijziging.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als je er in plaats van 40 50 koopt levert het stelselmatig toch meer kosten op.
maar je kan het stelselmatig wel met een aantal miljoen minder doen.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat is een verkrachting van de term stelselwijziging.
meneer de VVDer is duidelijk geen goede woordvoerder eerder.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bochten, wringen
Meneer de VVD-er liegt..
Niet iedereen is zo goed als Rutte.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
meneer de VVDer is duidelijk geen goede woordvoerder eerder.
Nee, hij liegt echt.. En beseft dat zelf ook volgens mij..quote:Op donderdag 18 november 2010 21:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
meneer de VVDer is duidelijk geen goede woordvoerder eerder.
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:05 schreef feeling_sinister het volgende:
Ah ''voorgevoel'', nu komen de kwaliteitsargumenten van de VVD.
een woordvoerder hoeft ook niet beter te zijn, maar als je door Roemer en Cohen in een hoek gedrukt word, ben je niet goed bezig.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:05 schreef Holograph het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo goed als Rutte.
Slaat als kut op dirkquote:Op donderdag 18 november 2010 21:07 schreef Holograph het volgende:
[..]
Is iets pas een hervorming als het uit de mond van Pechtold komt?
Want veranderingen zijn ook hervormingenquote:Op donderdag 18 november 2010 21:09 schreef Holograph het volgende:
De SGP bevestigt dat alle 17 punten hervormingen zijn. Ontken het maar eens.
Per definitie wel. Dat je een eigen definitie aan het woord hervormen geeft is een ander verhaal.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Want veranderingen zijn ook hervormingen
Leuk als je steun hebt van een fundamentalistische partij als de SGP terwijl je juist strijd tegen het fundamentalisme van een bepaalde andere groep....quote:Op donderdag 18 november 2010 21:09 schreef Holograph het volgende:
De SGP bevestigt dat alle 17 punten hervormingen zijn. Ontken het maar eens.
Bij hervormen denk ik aan aanpakken van een stelsel, niet aan een onderdeel van een stelsel een komma verzetten...quote:Op donderdag 18 november 2010 21:13 schreef Holograph het volgende:
[..]
Per definitie wel. Dat je een eigen definitie aan het woord hervormen geeft is een ander verhaal.
Rechts Nederland:quote:Op donderdag 18 november 2010 21:13 schreef remlof het volgende:
Maar goed, per saldo komen er dus 500 agenten minder, want dat worden animalcops
Ik heb telefoon, dus kan het debat ff niet volgen.. Graag opmerkelijke dingen posten!!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zat even niet op te letten, maar zat de CDA-mevrouw nou het vorige CDA-kabinet af te branden?
ja doeiquote:Op donderdag 18 november 2010 21:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb telefoon, dus kan het debat ff niet volgen.. Graag opmerkelijke dingen posten!!
Opmerkelijke dingen: er staat nu een enorme debiel bij de microfoon. Gekke Geert is gesprekjes voeren?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb telefoon, dus kan het debat ff niet volgen.. Graag opmerkelijke dingen posten!!
Dank!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:21 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Volgens mij kwam het er op neer dat dit kabinet wel daadkrachtig is en dingen aanpakt en het vorige niet.
Evenveel of minder dan nuquote:Op donderdag 18 november 2010 21:36 schreef Imzadi het volgende:
Waarom nou van niemand een goed antwoord over hoeveel politieagenten we straks echt zullen hebben. (Al dan niet inclusief 'De Animal-cops van Gaus'.)
Minder vanwege "onvoorziene" economische schommelingen.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:36 schreef Imzadi het volgende:
Waarom nou van niemand een goed antwoord over hoeveel politieagenten we straks echt zullen hebben. (Al dan niet inclusief 'De Animal-cops van Gaus'.)
http://www.liberalemedia.(...)ervormingen-van.htmlquote:Op donderdag 18 november 2010 21:43 schreef Tem het volgende:
Iemand een link naar die lijst toevallig?
thanxquote:Op donderdag 18 november 2010 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
http://www.liberalemedia.(...)ervormingen-van.html
Agnes Kant heeft het hart op de goede plek maar bracht het niet altijd geniaal (understatement)...quote:Op donderdag 18 november 2010 21:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
SP is mn partij niet, maar Roemer is wel een verademing tov die geit die een jaartje geleden aan het blaten was
Vind ik ook..quote:Op donderdag 18 november 2010 21:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Agnes Kant heeft het hart op de goede plek maar bracht het niet altijd geniaal (understatement)...
Verder wel een topwijf
Onvervalst SP geluid van Roemerquote:Op donderdag 18 november 2010 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heb ik iets cruciaals gemist??
Jammer dat ik dat gemist heb!quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:43 schreef Tem het volgende:
Iemand een link naar die lijst toevallig?
Nah, niet in slaap gevallen dit keer.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Slaapt iedereen??
Ik vindt Cohen best ok nu!!
particuliere huursector?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Even een terzijde..
Wat als je een flexwerker bent (of iig nergens een vast contact hebt), bovenmodaal verdient, en dus geen huurwoning meer kunt krijgen, nmaar dus *geen vast contract) ook niet kunt kopen?
Onder de brug gaan wonen??
Die "hervorming" van de huurmarkt lijkt mij niet wtaerdicht..
Thee drinken is verboden?? Gaan toch veel vrouwen (en mannen) een probleem krijgenquote:
Als je je hele salaris (zeker als alleenstaande) aan je huur wilt besteden en verder bij je buren en vrienden wilt eten is dat wél een optie. Of als je als 25+ nog in een studentenkamer wilt wonen natuurlijkquote:
Gewoon vragen of hij Lucassen kentquote:Op donderdag 18 november 2010 22:19 schreef Arglist het volgende:
'Kies voor de helden en niet voor de hufters'
'Kiest voor de slachtoffers en niet voor de daders'
Hmmmm, is hij Lucassen nu al vergeten?
Die zit dan ook niet in de regering maar verleent gedoogsteun, zoals cohen ook op bepaalde punten kan doen.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:19 schreef Arglist het volgende:
Rutte? (sorry, ff afgeleid...)quote:Op donderdag 18 november 2010 22:19 schreef Arglist het volgende:
Misschien is Lucassen wel een held, in zijn belevingswereld dan. Immers gedoogt hij 'm.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewoon vragen of hij Lucassen kent
Ja dus? Hij mag wel indirect zeggen dat hij hufterigheid verafschuwt, maar mag zich niet direct over Lucassen uitspreken? Beetje zielig of niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die zit dan ook niet in de regering maar verleent gedoogsteun, zoals cohen ook op bepaalde punten kan doen.
Het heeft geen zin om Lucassen aan te pakken, die zit niet in het kabinet en is een zaak van wilders, dat is een antwoord waar je op kunt rekenen en alle discussies de mond snoert.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:21 schreef Arglist het volgende:
[..]
Misschien is Lucassen wel een held, in zijn belevingswereld dan. Immers gedoogt hij 'm.
Dan verdien je wel heel beroerd. Maar je kan nog steeds in de sociale sector, alleen een paar procent meer betalen.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je je hele salaris (zeker als alleenstaande) aan je huur wilt besteden en verder bij je buren en vrienden wilt eten is dat wél een optie. Of als je als 25+ nog in een studentenkamer wilt wonen natuurlijk
Ik snap heus wel hoe het zit, maar niets verlet hem om te zeggen wat hij van Lucassen vindt. Echter doet hij dat niet, maar hij spreekt zich liever in het algemeen over hufterigheid uit, onze MP, van alle Nederlanders....quote:Op donderdag 18 november 2010 22:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om Lucassen aan te pakken, die zit niet in het kabinet en is een zaak van wilders, dat is een antwoord waar je op kunt rekenen en alle discussies de mond snoert.
Modaal zei hij toch.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan verdien je wel heel beroerd. Maar je kan nog steeds in de sociale sector alleen paar procent meer betalen.
Maakt Rutte dus geen reet uit wie het is als hij maar de meerderheid heeft...al is het de pedo partijquote:Op donderdag 18 november 2010 22:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om Lucassen aan te pakken, die zit niet in het kabinet en is een zaak van wilders, dat is een antwoord waar je op kunt rekenen en alle discussies de mond snoert.
Gaat niet over mij, maar dat terzijde..quote:Op donderdag 18 november 2010 22:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan verdien je wel heel beroerd. Maar je kan nog steeds in de sociale sector alleen paar procent meer betalen.
Je kan terecht in de sociale huursector alleen moet je meer betalen.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaat niet over mij, maar dat terzijde..
Je tweede zin snaop ik niet (maar ik heb vast iets gemist in de hervormingen vd huurmarkt, heb ze niet uitvoerig bestudeerd)
lees dit maar:quote:Op donderdag 18 november 2010 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaat niet over mij, maar dat terzijde..
Je tweede zin snaop ik niet (maar ik heb vast iets gemist in de hervormingen vd huurmarkt, heb ze niet uitvoerig bestudeerd)
NET boven modaal bedoelde ik (iig boven de grens voor een "sociale"huurwoning).. En ik ben een "zij"quote:
Hoe heette die tandarts? Gerrit Zalm?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op een jongere versie van mijn vorige tandarts.
Ik begreep tot nu toe dat je NIET meer in aanmerking komt voor een (sociale) huurwoning als je net iets te veel verdient..quote:Op donderdag 18 november 2010 22:28 schreef Arglist het volgende:
[..]
Je kan terecht in de sociale huursector alleen moet je meer betalen.
Nee, dat was zo'n tandarts die je door verwees zodra je het even niet betalen kon.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoe heette die tandarts? Gerrit Zalm?
Dank je!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:28 schreef Tem het volgende:
[..]
lees dit maar:
http://www.vn.nl/Opiniema(...)-op-de-huurmarkt.htm
Ten tweede: Rutte en Verhagen willen huurverhogingen differentiëren naar inkomen. Wie minder dan 43.000 euro per jaar verdient, krijgt een huurstijging die gelijk is aan de inflatie. Maar wie een hoger inkomen verzamelt, kan rekenen op een jaarlijkse huurstijging gelijk aan de inflatie plus 5 procent. Dit is zowel economisch als politiek interessant. Economisch: voor de inkomensgroep boven de 43.000 euro komt de prijs van de huurwoning steeds dichter bij de marktprijs te liggen. Deze 'scheefhuurders' gaan dus minder scheef huren, maar hebben - door het recht op koop - ook een alternatief. Politiek: het rechtse kabinet beperkt de huurstijging voor de onderkant van de inkomensverdeling, en laat de HWN'ers, de Hard Werkende Nederlanders, extra betalen voor hun woongenot.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NET boven modaal bedoelde ik (iig boven de grens voor een "sociale"huurwoning).. En ik ben een "zij"
Nogmaals, dank je!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:32 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ten tweede: Rutte en Verhagen willen huurverhogingen differentiëren naar inkomen. Wie minder dan 43.000 euro per jaar verdient, krijgt een huurstijging die gelijk is aan de inflatie. Maar wie een hoger inkomen verzamelt, kan rekenen op een jaarlijkse huurstijging gelijk aan de inflatie plus 5 procent. Dit is zowel economisch als politiek interessant. Economisch: voor de inkomensgroep boven de 43.000 euro komt de prijs van de huurwoning steeds dichter bij de marktprijs te liggen. Deze 'scheefhuurders' gaan dus minder scheef huren, maar hebben - door het recht op koop - ook een alternatief. Politiek: het rechtse kabinet beperkt de huurstijging voor de onderkant van de inkomensverdeling, en laat de HWN'ers, de Hard Werkende Nederlanders, extra betalen voor hun woongenot.
Ik denk dat dit het antwoord is waar je naar zocht. En mijn welgemeende excuses.
en modaal is:quote:Op donderdag 18 november 2010 22:32 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ten tweede: Rutte en Verhagen willen huurverhogingen differentiëren naar inkomen. Wie minder dan 43.000 euro per jaar verdient, krijgt een huurstijging die gelijk is aan de inflatie. Maar wie een hoger inkomen verzamelt, kan rekenen op een jaarlijkse huurstijging gelijk aan de inflatie plus 5 procent. Dit is zowel economisch als politiek interessant. Economisch: voor de inkomensgroep boven de 43.000 euro komt de prijs van de huurwoning steeds dichter bij de marktprijs te liggen. Deze 'scheefhuurders' gaan dus minder scheef huren, maar hebben - door het recht op koop - ook een alternatief. Politiek: het rechtse kabinet beperkt de huurstijging voor de onderkant van de inkomensverdeling, en laat de HWN'ers, de Hard Werkende Nederlanders, extra betalen voor hun woongenot.
Ik denk dat dit het antwoord is waar je naar zocht. En mijn welgemeende excuses.
Femke vraagt goed door, en laat Rutte niet zomaar ergens mee wegkomenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:38 schreef Tem het volgende:
Femke is altijd de enige die over vrouwen emancipatie begintdat kan ik altijd erg waarderen.
Nu pas??? Is vast zo afgelopen..quote:
Jammer.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu pas??? Is vast zo afgelopen..
Heb mijn best gedaan om het hier (in min of meer relevante topics) aan te kondigenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jammer.Zag net pas dat het op was.
Uitstellen tm Prinsjesdag volgend jaar, klinkt een beetje als Balkenende IV, alleen dan met gedoogsteun.quote:
Eerst zien..quote:Op donderdag 18 november 2010 22:51 schreef Tem het volgende:
Over een half jaar zijn ze al weer weg.....
Ik hoop het niet want ik wil het wel eens zien allemaal maar zoals het nu gaat met dat PVV gedoe valt het straks bij het eerste ingewikkelde punt.quote:
daar zit ik al paar dagen aan te denken, het knalt straks uit elkaar, ik denk echt dat dit kabinet het niet haaltquote:Op donderdag 18 november 2010 22:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want ik wil het wel eens zien allemaal maar zoals het nu gaat met dat PVV gedoe valt het straks bij het eerste ingewikkelde punt.
Ze kunnen daar wel wat OWZ subsidie gebruiken idd.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want ik wil het wel eens zien allemaal maar zoals het nu gaat met dat PVV gedoe valt het straks bij het eerste ingewikkelde punt.
Beetje laat, en dus moe, wat is OWZ??quote:Op donderdag 18 november 2010 22:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze kunnen daar wel wat OWZ subsidie gebruiken idd.
Ik ben het niet met zijn uitgangspunten eens, maar vaak is hij vrij goed (concreet en redelijk)quote:
ik lui, ik bedoelde ontwikkelingssamenwerking.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beetje laat, en dus moe, wat is OWZ??
Gelukkig, je bent er nog!quote:Op donderdag 18 november 2010 23:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee nee, zit ondertussen ook even te posten in andere POL-topics.
Hopelijk heb je eindelijk gestudeerd??quote:Op donderdag 18 november 2010 23:02 schreef Zolcon het volgende:
Hoi![]()
Ik mis gewoon een leuk debatBen ook echt kapot na deze dag van 14 uur....
Wat heb ik gemist?
Vandaag van 09:00 tot 15:00 college en vanaf 16:30 tot 22:00 gewerkt. Wat je al niet moet doen om als student een beetje rond te kunnen komenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je eindelijk gestudeerd??
Weinig denk ik..quote:Op donderdag 18 november 2010 23:05 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Vandaag van 09:00 tot 15:00 college en vanaf 16:30 tot 22:00 gewerkt. Wat je al niet moet doen om als student een beetje rond te kunnen komen![]()
Maar wat heb ik gemist vandaag? aan topics en aan het debat of nieuws.
Goedenavondquote:Op donderdag 18 november 2010 23:02 schreef Zolcon het volgende:
Hoi![]()
Ik mis gewoon een leuk debatBen ook echt kapot na deze dag van 14 uur....
Wat heb ik gemist?
Dank voor de infoquote:Op donderdag 18 november 2010 23:08 schreef Toverheks het volgende:
P&W gasten
peter r de vries-paul van vliet-en iemand die over sharpe komt praten.
Hoiquote:
Als De vriest er is dan kijk ik niet. Vervelend ventje vind ik hemquote:Op donderdag 18 november 2010 23:08 schreef Toverheks het volgende:
P&W gasten
peter r de vries-paul van vliet-en iemand die over sharpe komt praten.
Vertelquote:Op donderdag 18 november 2010 23:10 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Als De vriest er is dan kijk ik niet. Vervelend ventje vind ik hem
Verder heugelijk nieuws, ik heb vandaag een discussie gevoerd met een PVV'er! (Een stemmer, geen lid)
Kon je hem verstaan?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:10 schreef Zolcon het volgende:
Verder heugelijk nieuws, ik heb vandaag een discussie gevoerd met een PVV'er! (Een stemmer, geen lid)
Hormoontjes??quote:Op donderdag 18 november 2010 23:12 schreef Zolcon het volgende:
Thieme ziet er kinky uit met die staart en een spijkerbroek.
Ja. Hij was het eens met de standpunten. Maar had verder niet zoveel tegen de Islam. Beetje een non discussie. Wordt hopelijk vervolgd.quote:
hard gewerktquote:
En nu laat je de hormoontjes losquote:
Mannenwerk gedaan. Dan krijg je dat.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En nu laat je de hormoontjes los
Het CDA gaat er bij de PS verkiezingen met de zetels vandoor, dus voor het kabinet zal het niet gek veel uitmaken als ze verantwoordingsdag aanhouden.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja. Hij was het eens met de standpunten. Maar had verder niet zoveel tegen de Islam. Beetje een non discussie. Wordt hopelijk vervolgd.
En een deskundige op het gebied van verkiezingen en kiezersgedrag heeft me gemeld dat de klap bij de PVV n.a.v. deze hele 'crisis' over een paar maanden pas echt komt.
Ik heb zelfs getwijfeld OF ik het zou openen.. Gezien dat punt is het een doorslaand succesquote:Op donderdag 18 november 2010 23:15 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Mannenwerk gedaan. Dan krijg je dat.
Waarom is dit trouwens pas deel 1. Weinig animo vandaag?
Hoe deden cohen en wilders het?
Of het CDA de kiezers over neemt zou ik niet te zeker zijn. Ik denk eerder dat de VVD flink gaat winnen maar ook de SP zal licht profiteren. CDA en PvdA zullen alleen maar verder dalen.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het CDA gaat er bij de PS verkiezingen met de zetels vandoor, dus voor het kabinet zal het niet gek veel uitmaken als ze verantwoordingsdag aanhouden.
Maar dit is een VEEEL interessanter debat dan dat over Lucassen. Dit gaat over ECHTE beslissingen van het kabinet.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs getwijfeld OF ik het zou openen.. Gezien dat punt is het een doorslaand succes
Maar "men" is minder geinteresseerdquote:Op donderdag 18 november 2010 23:17 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Maar dit is een VEEEL interessanter debat dan dat over Lucassen. Dit gaat over ECHTE beslissingen van het kabinet.
Ik vind Rutte een beetje hetzelfde als met de regeringsverklaring een hoop gebral en overal omheen lullen.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:17 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Maar dit is een VEEEL interessanter debat dan dat over Lucassen. Dit gaat over ECHTE beslissingen van het kabinet.
Simpele zielen.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar "men" is minder geinteresseerd
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:19 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Simpele zielen.
Heb trouwens een 7 voor mijn tentamen![]()
(Nu genoeg over mij)
Omdat ze als het om belangrijke zaken gaat, ineens in een voor 90% mensen onverstaanbare taal beginnen te praten. Als het om pietleutigheden gaat waar ze elkaar lekker af kunnen vallen en met een verheven vingertje wijzen, dan is het net RTL Boulevard.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar "men" is minder geinteresseerd
Ja, ik ookquote:Op donderdag 18 november 2010 23:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vind Rutte een beetje hetzelfde als met de regeringsverklaring een hoop gebral en overal omheen lullen.
Vergeet niet dat er bij PS verkiezingen over de laatste 3x een opkomst beneden de 50% hadden en dat juist de PVV/SP stemmers zijn die bij dat soort verkiezingen thuis blijven.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:17 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Of het CDA de kiezers over neemt zou ik niet te zeker zijn. Ik denk eerder dat de VVD flink gaat winnen maar ook de SP zal licht profiteren. CDA en PvdA zullen alleen maar verder dalen.
Daar heb je gelijk in. Maar ik ben overtuigd van een definitieve neergang van de PvdA en het CDA. Hoewel dat bij het CDA vanwege de trouwere achterban (veelal ouderen) langer zal duren.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er bij PS verkiezingen over de laatste 3x een opkomst beneden de 50% hadden en dat juist de PVV/SP stemmers zijn die bij dat soort verkiezingen thuis blijven.
Wedden dat je ook over D66 leest?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar ik ben overtuigd van een definitieve neergang van de PvdA en het CDA. Hoewel dat bij het CDA vanwege de trouwere achterban (veelal ouderen) langer zal duren.
Ik ben op dit moment veel aan het lezen over de VDB (Vrijzinnig democratische bond) en een eventuele nieuwe oprichting van die partij. Ik denk dat zo'n partij het gat in het midden goed kan opvullen. Misschien binnenkort een topic van mij over die partij (en waarin die verschilt van D66)
Wie is dat wijf?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:24 schreef betyar het volgende:
volg ook een beetje P&W wat een maf mens is dat zeg.
Ja dat doe ik ook, heel veel. Maar er zitten verschillen tussen beide partijen. Maar inderdaad D66 is de partij die het op dit moment het beste opvangt. Die post komt ergens volgende week denk ik (ben nu bezig met een vergelijking tussen Oude-VDB, Nieuwe VDB en D66 )quote:Op donderdag 18 november 2010 23:25 schreef JoaC het volgende:
[..]
Wedden dat je ook over D66 leest?
Oh die!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:27 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Oh die!!Een "vinex moslim"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rutte wil iets niet doen.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Kom net binnenvallen na 2 uurtjes weggeweest te zijn. Waarom is iedereen overstuur?
In het debat bedoel je??quote:Op donderdag 18 november 2010 23:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Kom net binnenvallen na 2 uurtjes weggeweest te zijn. Waarom is iedereen overstuur?
Interessant omdat ze een boek schrijft waarin wordt gesproken over een harige kut? of is er meer?quote:
Waar zijn de tijden van Lubbers?, dat er nog eens een minister afgefakkeld werd vanwege terechte fouten.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:27 schreef betyar het volgende:
[..]
En Rutte heeft het ook gehad, dit hij is toch geen mp.
NEE WIJ! HELEMAAL OVER DE TOEREN! VOLSLAGEN IDIOOT DIT NATUURLIJK!!!!quote:
Dat is genoeg.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik denk nu echt aan de moslim versie van Heleen van Rooyen
Yuk, maar smaken verschillen (even afgezien van de seksuele voorkeur)quote:Op donderdag 18 november 2010 23:32 schreef Zolcon het volgende:
Thieme... Kan iemand een screencapture maken
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:32 schreef Zolcon het volgende:
Thieme... Kan iemand een screencapture maken
Als je dat gezicht en haar enge religie even wegdenkt. Die kont en dat haar! Strenge juffrouwquote:Op donderdag 18 november 2010 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yuk, maar smaken verschillen (even afgezien van de seksuele voorkeur)
Van haar hele verschijning, spijkerbroekquote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:34 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Van haar hele verschijning, spijkerbroek
Toch bedankt voor de snelheid.
Jammer dat hij nu geen politicus meer onder zich heeft. Morgen gastcollegequote:De pr-adviseur van Rita Verdonk en Trots op Nederland, Kay van de Linde, stapt op. Aanleiding is de ophef die is ontstaan over zijn uitlatingen op een gastcollege van de Universiteit van Amsterdam.
klopt een paar moties, en dan eindequote:Op donderdag 18 november 2010 23:38 schreef Friek_ het volgende:
Volgens mij is nu de afsluiting gaande. Als ik het tenminste goed heb.
In meiquote:Op donderdag 18 november 2010 23:43 schreef Zolcon het volgende:
Verantwoordingsdag, klinkt echt leuk!Wanneer is dat ik wil ook!
Thieme liep langs![]()
Pechtold is altijd boos in de kamer. Weinig momenten dat hij dat niet isquote:Op donderdag 18 november 2010 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Pechtold blijft scherp!!
En boos..
een cursus doen alsof je dualistisch denkt ws.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:41 schreef betyar het volgende:
Zou Stef Blok momenteel een cursus volgen?
Ik maakte een grapjequote:
Stel je niet aan zeg.. Lange tenen door de hormoontjes??quote:
Is dat geen vereiste was bij de sollicitatie bij de VVD.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
een cursus doen alsof je dualistisch denkt ws.
Hou eens op met je hormoontjes.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stel je niet aan zeg.. Lange tenen door de hormoontjes??
Alleen als je fractievoorzitter bent blijkbaar.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Is dat geen vereiste was bij de sollicitatie bij de VVD.
Wanneer jij ophoudt over Thiemequote:Op donderdag 18 november 2010 23:46 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hou eens op met je hormoontjes.
Ze heeft wel een plezante kont. Verder is het inderdaad niet zoveel. Maar lekkere kont in spijkerbroek plus paardenstaartquote:Op donderdag 18 november 2010 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wanneer jij ophoudt over Thieme
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:48 schreef Zolcon het volgende:
Verbeek is aan het bellen dat haar man het bad nog even uit moet laten.
echt he zo gekleed is die thieme echt een gruwelijke vrouw gewoonquote:Op donderdag 18 november 2010 23:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ze heeft wel een plezante kont. Verder is het inderdaad niet zoveel. Maar lekkere kont in spijkerbroek plus paardenstaart
Eens, alleen dat is moeilijk gezien het gebrek aan steun uit het volkquote:Op donderdag 18 november 2010 23:48 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Godverdomme, wat zit ik toch weer naar een toneelstukje te kijken zeg![]()
![]()
Het wordt hoog tijd voor een zakenkabinet
Gewoon een vleesstaafje verpakt in wat rubber voor haar gezicht houden, is ze meteen vegetarisch af.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ze heeft wel een plezante kont. Verder is het inderdaad niet zoveel. Maar lekkere kont in spijkerbroek plus paardenstaart
Spijkerbroek met strak truitje eroverheen. Alleen jammer dat haar jasje niet gewoon een zwart jasje is. Ze pas zo tussen van die kinky studentesquote:Op donderdag 18 november 2010 23:48 schreef RidgeF het volgende:
[..]
echt he zo gekleed is die thieme echt een gruwelijke vrouw gewoon
Ze zat aan de telefoon, of het leek zoquote:
Ik zo:quote:Op donderdag 18 november 2010 23:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Elke keer als ik hoor "17 hervormingen" zit ik zo: ""
Dat moest ik effe kwijt.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok hoor, de mannen spreken.. Tsss
Bad uit moet laten??quote:Op donderdag 18 november 2010 23:50 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ze zat aan de telefoon, of het leek zo
ja idd en een knappe politica is ook nog leuk om te kijken die zure kop van halsema heb ik nu wel genoeg gezien.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:49 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Spijkerbroek met strak truitje eroverheen. Alleen jammer dat haar jasje niet gewoon een zwart jasje is. Ze pas zo tussen van die kinky studentesAls ze heksen kleding aan doet is het wel echt heel erg slecht
Ik zou femmie anders wel flink gevenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:51 schreef RidgeF het volgende:
[..]
ja idd en een knappe politica is ook nog leuk om te kijken die zure kop van halsema heb ik nu wel genoeg gezien.
Thieme is mooier dan Halsema?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:51 schreef RidgeF het volgende:
[..]
ja idd en een knappe politica is ook nog leuk om te kijken die zure kop van halsema heb ik nu wel genoeg gezien.
Tony saxofonyquote:
Of is deze godwin te makkelijk (ik was alleen aan het wikipediaen. 3e hit op google hehe)quote:Antoon (Tony) van Dijck (Berchem, 1922, - Boechout, 19 december 2009) was een Vlaamse SS-officier uit Antwerpen.
Ik vind ze allebei wel iets hebben, beetje van die milfsquote:Op donderdag 18 november 2010 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thieme is mooier dan Halsema?
laat maar, ze had een pittige avond geplant. Vandaar de haast.quote:
Thieme heeft meer ehm bepaald appeal dan halsema zeg maar zo ongeveerquote:Op donderdag 18 november 2010 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thieme is mooier dan Halsema?
Excuus: knapper?? Aanntrekkelijker??
nog veel energie om half twaalf. Die gaat nog wel even door tot een uur of 4.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:53 schreef Friek_ het volgende:
"En nu: the one and only mevrouw Halsema."
Femke ziet er jammer genoeg steeds vermoeider en ouder uit. Anders is ze nog best welquote:Op donderdag 18 november 2010 23:51 schreef RidgeF het volgende:
[..]
Ja toch, je kunt erger krijgen. Maar die linkse idealistentypjes zijn soms wel lekker pittig. Jammer dat ze geen vlees eet (sorry deze gestolen van rutger van geen stijl)quote:Op donderdag 18 november 2010 23:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei wel iets hebben, beetje van die milfs
haha, het zit nog steeds niet lekker tussen beiden.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:53 schreef Friek_ het volgende:
"En nu: the one and only mevrouw Halsema."
Wel een beetje slecht dat Halsema zo met haar pen zit te pielen. Komt zo zenuwachtig over.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:54 schreef betyar het volgende:
[..]
nog veel energie om half twaalf. Die gaat nog wel even door tot een uur of 4.
Als je het puur op schoonheid wil gooien kunnen zowel marianne als femke natuurlijk niet tippen aan sabine uitslagquote:Op donderdag 18 november 2010 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Even afgezien van seksuele voorkeuren: doe Halsema maar...![]()
Thieme is een zevendagsadventist. Dat vind ik toch echt een dikke turn-off.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei wel iets hebben, beetje van die milfs
Ze komt lekker streng over. En heeft een lekkerdere kontquote:Op donderdag 18 november 2010 23:53 schreef RidgeF het volgende:
[..]
Thieme heeft meer ehm bepaald appeal dan halsema zeg maar zo ongeveer
Sabine deed niet meequote:Op donderdag 18 november 2010 23:56 schreef RidgeF het volgende:
[..]
Als je het puur op schoonheid wil gooien kunnen zowel marianne als femke natuurlijk niet tippen aan sabine uitslag
Sabinequote:Op donderdag 18 november 2010 23:56 schreef RidgeF het volgende:
[..]
Als je het puur op schoonheid wil gooien kunnen zowel marianne als femke natuurlijk niet tippen aan sabine uitslag
Ja absoluut. doodeng. Maar ik zou dr toch kunnen als ze inhoudelijk niet zo raar zou zijn.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Thieme is een zevendagsadventist. Dat vind ik toch echt een dikke turn-off.
Daarnaast streng gelovig en anti vlees/kaas.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:57 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ze komt lekker streng over. En heeft een lekkerdere kont
Ze leest dit topic ook mee. Dat bleek gister ook!quote:Op donderdag 18 november 2010 23:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wel een beetje slecht dat Halsema zo met haar pen zit te pielen. Komt zo zenuwachtig over.
Ach, zolang ze dr smoel maar houdt.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:57 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja absoluut. doodeng. Maar ik zou dr toch kunnen als ze inhoudelijk niet zo raar zou zijn.
Voor dickcheese hoef je niet bij Thieme te zijnquote:Op donderdag 18 november 2010 23:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daarnaast streng gelovig en anti vlees/kaas.
oogkleppen en een bitje.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, zolang ze dr smoel maar houdt.
Zolang ze ook maar niet denkt. Maar gewoon puur op uiterlijk (zoals het hoort om 00:00 op donderdag)quote:Op donderdag 18 november 2010 23:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, zolang ze dr smoel maar houdt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Mark is nog beschikbaar.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verdorie, waren er maar lekkere mannen in de TK..
quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:01 schreef Zolcon het volgende:
Over een paar jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit over een paar jaar wel op de perstribune, maar daar heeft het thuiszittend publiek natuurlijk niets aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Wel sympathieke vent btw. Hij bracht vlak voor de verkiezingen een bezoek aan mijn woonplaatsquote:
Hmm, dat wist ik niet. Net even snel wat opgezocht op haar Wikipedia.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Thieme is een zevendagsadventist. Dat vind ik toch echt een dikke turn-off.
Bronquote:Ook haar lidmaatschap van de Zevendedagsadventisten werd door de pers, met name in Nieuwe Revu en de NRC, uitgebreid in beeld gebracht. Thieme gaf een interview aan De Telegraaf, waarin zij verklaarde dat Adam en Eva vegetariërs waren en pas na de zondeval vlees waren gaan eten. Met deze uitspraak zou ze gepleit hebben voor vegetarisme, maar meer nog voor haar geloof in de schepping. Het verwijderen van een passage uit het toenmalige verkiezingsprogramma van de PvdD, waarin de evolutietheorie als verklaring van het ontstaan van soorten werd gegeven, is hiermee in verband gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |