Gaat niet over mij, maar dat terzijde..quote:Op donderdag 18 november 2010 22:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan verdien je wel heel beroerd. Maar je kan nog steeds in de sociale sector alleen paar procent meer betalen.
Je kan terecht in de sociale huursector alleen moet je meer betalen.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaat niet over mij, maar dat terzijde..
Je tweede zin snaop ik niet (maar ik heb vast iets gemist in de hervormingen vd huurmarkt, heb ze niet uitvoerig bestudeerd)
lees dit maar:quote:Op donderdag 18 november 2010 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaat niet over mij, maar dat terzijde..
Je tweede zin snaop ik niet (maar ik heb vast iets gemist in de hervormingen vd huurmarkt, heb ze niet uitvoerig bestudeerd)
NET boven modaal bedoelde ik (iig boven de grens voor een "sociale"huurwoning).. En ik ben een "zij"quote:
Hoe heette die tandarts? Gerrit Zalm?quote:Op donderdag 18 november 2010 22:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op een jongere versie van mijn vorige tandarts.
Ik begreep tot nu toe dat je NIET meer in aanmerking komt voor een (sociale) huurwoning als je net iets te veel verdient..quote:Op donderdag 18 november 2010 22:28 schreef Arglist het volgende:
[..]
Je kan terecht in de sociale huursector alleen moet je meer betalen.
Nee, dat was zo'n tandarts die je door verwees zodra je het even niet betalen kon.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoe heette die tandarts? Gerrit Zalm?
Dank je!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:28 schreef Tem het volgende:
[..]
lees dit maar:
http://www.vn.nl/Opiniema(...)-op-de-huurmarkt.htm
Ten tweede: Rutte en Verhagen willen huurverhogingen differentiëren naar inkomen. Wie minder dan 43.000 euro per jaar verdient, krijgt een huurstijging die gelijk is aan de inflatie. Maar wie een hoger inkomen verzamelt, kan rekenen op een jaarlijkse huurstijging gelijk aan de inflatie plus 5 procent. Dit is zowel economisch als politiek interessant. Economisch: voor de inkomensgroep boven de 43.000 euro komt de prijs van de huurwoning steeds dichter bij de marktprijs te liggen. Deze 'scheefhuurders' gaan dus minder scheef huren, maar hebben - door het recht op koop - ook een alternatief. Politiek: het rechtse kabinet beperkt de huurstijging voor de onderkant van de inkomensverdeling, en laat de HWN'ers, de Hard Werkende Nederlanders, extra betalen voor hun woongenot.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NET boven modaal bedoelde ik (iig boven de grens voor een "sociale"huurwoning).. En ik ben een "zij"
Nogmaals, dank je!quote:Op donderdag 18 november 2010 22:32 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ten tweede: Rutte en Verhagen willen huurverhogingen differentiëren naar inkomen. Wie minder dan 43.000 euro per jaar verdient, krijgt een huurstijging die gelijk is aan de inflatie. Maar wie een hoger inkomen verzamelt, kan rekenen op een jaarlijkse huurstijging gelijk aan de inflatie plus 5 procent. Dit is zowel economisch als politiek interessant. Economisch: voor de inkomensgroep boven de 43.000 euro komt de prijs van de huurwoning steeds dichter bij de marktprijs te liggen. Deze 'scheefhuurders' gaan dus minder scheef huren, maar hebben - door het recht op koop - ook een alternatief. Politiek: het rechtse kabinet beperkt de huurstijging voor de onderkant van de inkomensverdeling, en laat de HWN'ers, de Hard Werkende Nederlanders, extra betalen voor hun woongenot.
Ik denk dat dit het antwoord is waar je naar zocht. En mijn welgemeende excuses.
en modaal is:quote:Op donderdag 18 november 2010 22:32 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ten tweede: Rutte en Verhagen willen huurverhogingen differentiëren naar inkomen. Wie minder dan 43.000 euro per jaar verdient, krijgt een huurstijging die gelijk is aan de inflatie. Maar wie een hoger inkomen verzamelt, kan rekenen op een jaarlijkse huurstijging gelijk aan de inflatie plus 5 procent. Dit is zowel economisch als politiek interessant. Economisch: voor de inkomensgroep boven de 43.000 euro komt de prijs van de huurwoning steeds dichter bij de marktprijs te liggen. Deze 'scheefhuurders' gaan dus minder scheef huren, maar hebben - door het recht op koop - ook een alternatief. Politiek: het rechtse kabinet beperkt de huurstijging voor de onderkant van de inkomensverdeling, en laat de HWN'ers, de Hard Werkende Nederlanders, extra betalen voor hun woongenot.
Ik denk dat dit het antwoord is waar je naar zocht. En mijn welgemeende excuses.
Femke vraagt goed door, en laat Rutte niet zomaar ergens mee wegkomenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:38 schreef Tem het volgende:
Femke is altijd de enige die over vrouwen emancipatie begintdat kan ik altijd erg waarderen.
Nu pas??? Is vast zo afgelopen..quote:
Jammer.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu pas??? Is vast zo afgelopen..
Heb mijn best gedaan om het hier (in min of meer relevante topics) aan te kondigenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jammer.Zag net pas dat het op was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |