Bij hervormen denk ik aan aanpakken van een stelsel, niet aan een onderdeel van een stelsel een komma verzetten...quote:Op donderdag 18 november 2010 21:13 schreef Holograph het volgende:
[..]
Per definitie wel. Dat je een eigen definitie aan het woord hervormen geeft is een ander verhaal.
Rechts Nederland:quote:Op donderdag 18 november 2010 21:13 schreef remlof het volgende:
Maar goed, per saldo komen er dus 500 agenten minder, want dat worden animalcops
Ik heb telefoon, dus kan het debat ff niet volgen.. Graag opmerkelijke dingen posten!!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zat even niet op te letten, maar zat de CDA-mevrouw nou het vorige CDA-kabinet af te branden?
ja doeiquote:Op donderdag 18 november 2010 21:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb telefoon, dus kan het debat ff niet volgen.. Graag opmerkelijke dingen posten!!
Opmerkelijke dingen: er staat nu een enorme debiel bij de microfoon. Gekke Geert is gesprekjes voeren?quote:Op donderdag 18 november 2010 21:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb telefoon, dus kan het debat ff niet volgen.. Graag opmerkelijke dingen posten!!
Dank!quote:Op donderdag 18 november 2010 21:21 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Volgens mij kwam het er op neer dat dit kabinet wel daadkrachtig is en dingen aanpakt en het vorige niet.
Evenveel of minder dan nuquote:Op donderdag 18 november 2010 21:36 schreef Imzadi het volgende:
Waarom nou van niemand een goed antwoord over hoeveel politieagenten we straks echt zullen hebben. (Al dan niet inclusief 'De Animal-cops van Gaus'.)
Minder vanwege "onvoorziene" economische schommelingen.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:36 schreef Imzadi het volgende:
Waarom nou van niemand een goed antwoord over hoeveel politieagenten we straks echt zullen hebben. (Al dan niet inclusief 'De Animal-cops van Gaus'.)
http://www.liberalemedia.(...)ervormingen-van.htmlquote:Op donderdag 18 november 2010 21:43 schreef Tem het volgende:
Iemand een link naar die lijst toevallig?
thanxquote:Op donderdag 18 november 2010 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
http://www.liberalemedia.(...)ervormingen-van.html
Agnes Kant heeft het hart op de goede plek maar bracht het niet altijd geniaal (understatement)...quote:Op donderdag 18 november 2010 21:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
SP is mn partij niet, maar Roemer is wel een verademing tov die geit die een jaartje geleden aan het blaten was
Vind ik ook..quote:Op donderdag 18 november 2010 21:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Agnes Kant heeft het hart op de goede plek maar bracht het niet altijd geniaal (understatement)...
Verder wel een topwijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |