Eerst zien..quote:Op donderdag 18 november 2010 22:51 schreef Tem het volgende:
Over een half jaar zijn ze al weer weg.....
Ik hoop het niet want ik wil het wel eens zien allemaal maar zoals het nu gaat met dat PVV gedoe valt het straks bij het eerste ingewikkelde punt.quote:
daar zit ik al paar dagen aan te denken, het knalt straks uit elkaar, ik denk echt dat dit kabinet het niet haaltquote:Op donderdag 18 november 2010 22:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want ik wil het wel eens zien allemaal maar zoals het nu gaat met dat PVV gedoe valt het straks bij het eerste ingewikkelde punt.
Ze kunnen daar wel wat OWZ subsidie gebruiken idd.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want ik wil het wel eens zien allemaal maar zoals het nu gaat met dat PVV gedoe valt het straks bij het eerste ingewikkelde punt.
Beetje laat, en dus moe, wat is OWZ??quote:Op donderdag 18 november 2010 22:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze kunnen daar wel wat OWZ subsidie gebruiken idd.
Ik ben het niet met zijn uitgangspunten eens, maar vaak is hij vrij goed (concreet en redelijk)quote:
ik lui, ik bedoelde ontwikkelingssamenwerking.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beetje laat, en dus moe, wat is OWZ??
Gelukkig, je bent er nog!quote:Op donderdag 18 november 2010 23:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee nee, zit ondertussen ook even te posten in andere POL-topics.
Hopelijk heb je eindelijk gestudeerd??quote:Op donderdag 18 november 2010 23:02 schreef Zolcon het volgende:
Hoi![]()
Ik mis gewoon een leuk debatBen ook echt kapot na deze dag van 14 uur....
Wat heb ik gemist?
Vandaag van 09:00 tot 15:00 college en vanaf 16:30 tot 22:00 gewerkt. Wat je al niet moet doen om als student een beetje rond te kunnen komenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je eindelijk gestudeerd??
Weinig denk ik..quote:Op donderdag 18 november 2010 23:05 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Vandaag van 09:00 tot 15:00 college en vanaf 16:30 tot 22:00 gewerkt. Wat je al niet moet doen om als student een beetje rond te kunnen komen![]()
Maar wat heb ik gemist vandaag? aan topics en aan het debat of nieuws.
Goedenavondquote:Op donderdag 18 november 2010 23:02 schreef Zolcon het volgende:
Hoi![]()
Ik mis gewoon een leuk debatBen ook echt kapot na deze dag van 14 uur....
Wat heb ik gemist?
Dank voor de infoquote:Op donderdag 18 november 2010 23:08 schreef Toverheks het volgende:
P&W gasten
peter r de vries-paul van vliet-en iemand die over sharpe komt praten.
Hoiquote:
Als De vriest er is dan kijk ik niet. Vervelend ventje vind ik hemquote:Op donderdag 18 november 2010 23:08 schreef Toverheks het volgende:
P&W gasten
peter r de vries-paul van vliet-en iemand die over sharpe komt praten.
Vertelquote:Op donderdag 18 november 2010 23:10 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Als De vriest er is dan kijk ik niet. Vervelend ventje vind ik hem
Verder heugelijk nieuws, ik heb vandaag een discussie gevoerd met een PVV'er! (Een stemmer, geen lid)
Kon je hem verstaan?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:10 schreef Zolcon het volgende:
Verder heugelijk nieuws, ik heb vandaag een discussie gevoerd met een PVV'er! (Een stemmer, geen lid)
Hormoontjes??quote:Op donderdag 18 november 2010 23:12 schreef Zolcon het volgende:
Thieme ziet er kinky uit met die staart en een spijkerbroek.
Ja. Hij was het eens met de standpunten. Maar had verder niet zoveel tegen de Islam. Beetje een non discussie. Wordt hopelijk vervolgd.quote:
hard gewerktquote:
En nu laat je de hormoontjes losquote:
Mannenwerk gedaan. Dan krijg je dat.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En nu laat je de hormoontjes los
Het CDA gaat er bij de PS verkiezingen met de zetels vandoor, dus voor het kabinet zal het niet gek veel uitmaken als ze verantwoordingsdag aanhouden.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja. Hij was het eens met de standpunten. Maar had verder niet zoveel tegen de Islam. Beetje een non discussie. Wordt hopelijk vervolgd.
En een deskundige op het gebied van verkiezingen en kiezersgedrag heeft me gemeld dat de klap bij de PVV n.a.v. deze hele 'crisis' over een paar maanden pas echt komt.
Ik heb zelfs getwijfeld OF ik het zou openen.. Gezien dat punt is het een doorslaand succesquote:Op donderdag 18 november 2010 23:15 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Mannenwerk gedaan. Dan krijg je dat.
Waarom is dit trouwens pas deel 1. Weinig animo vandaag?
Hoe deden cohen en wilders het?
Of het CDA de kiezers over neemt zou ik niet te zeker zijn. Ik denk eerder dat de VVD flink gaat winnen maar ook de SP zal licht profiteren. CDA en PvdA zullen alleen maar verder dalen.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het CDA gaat er bij de PS verkiezingen met de zetels vandoor, dus voor het kabinet zal het niet gek veel uitmaken als ze verantwoordingsdag aanhouden.
Maar dit is een VEEEL interessanter debat dan dat over Lucassen. Dit gaat over ECHTE beslissingen van het kabinet.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs getwijfeld OF ik het zou openen.. Gezien dat punt is het een doorslaand succes
Maar "men" is minder geinteresseerdquote:Op donderdag 18 november 2010 23:17 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Maar dit is een VEEEL interessanter debat dan dat over Lucassen. Dit gaat over ECHTE beslissingen van het kabinet.
Ik vind Rutte een beetje hetzelfde als met de regeringsverklaring een hoop gebral en overal omheen lullen.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:17 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Maar dit is een VEEEL interessanter debat dan dat over Lucassen. Dit gaat over ECHTE beslissingen van het kabinet.
Simpele zielen.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar "men" is minder geinteresseerd
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:19 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Simpele zielen.
Heb trouwens een 7 voor mijn tentamen![]()
(Nu genoeg over mij)
Omdat ze als het om belangrijke zaken gaat, ineens in een voor 90% mensen onverstaanbare taal beginnen te praten. Als het om pietleutigheden gaat waar ze elkaar lekker af kunnen vallen en met een verheven vingertje wijzen, dan is het net RTL Boulevard.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar "men" is minder geinteresseerd
Ja, ik ookquote:Op donderdag 18 november 2010 23:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vind Rutte een beetje hetzelfde als met de regeringsverklaring een hoop gebral en overal omheen lullen.
Vergeet niet dat er bij PS verkiezingen over de laatste 3x een opkomst beneden de 50% hadden en dat juist de PVV/SP stemmers zijn die bij dat soort verkiezingen thuis blijven.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:17 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Of het CDA de kiezers over neemt zou ik niet te zeker zijn. Ik denk eerder dat de VVD flink gaat winnen maar ook de SP zal licht profiteren. CDA en PvdA zullen alleen maar verder dalen.
Daar heb je gelijk in. Maar ik ben overtuigd van een definitieve neergang van de PvdA en het CDA. Hoewel dat bij het CDA vanwege de trouwere achterban (veelal ouderen) langer zal duren.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er bij PS verkiezingen over de laatste 3x een opkomst beneden de 50% hadden en dat juist de PVV/SP stemmers zijn die bij dat soort verkiezingen thuis blijven.
Wedden dat je ook over D66 leest?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar ik ben overtuigd van een definitieve neergang van de PvdA en het CDA. Hoewel dat bij het CDA vanwege de trouwere achterban (veelal ouderen) langer zal duren.
Ik ben op dit moment veel aan het lezen over de VDB (Vrijzinnig democratische bond) en een eventuele nieuwe oprichting van die partij. Ik denk dat zo'n partij het gat in het midden goed kan opvullen. Misschien binnenkort een topic van mij over die partij (en waarin die verschilt van D66)
Wie is dat wijf?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:24 schreef betyar het volgende:
volg ook een beetje P&W wat een maf mens is dat zeg.
Ja dat doe ik ook, heel veel. Maar er zitten verschillen tussen beide partijen. Maar inderdaad D66 is de partij die het op dit moment het beste opvangt. Die post komt ergens volgende week denk ik (ben nu bezig met een vergelijking tussen Oude-VDB, Nieuwe VDB en D66 )quote:Op donderdag 18 november 2010 23:25 schreef JoaC het volgende:
[..]
Wedden dat je ook over D66 leest?
Oh die!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:27 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Oh die!!Een "vinex moslim"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |