Uitstellen tm Prinsjesdag volgend jaar, klinkt een beetje als Balkenende IV, alleen dan met gedoogsteun.quote:
Eerst zien..quote:Op donderdag 18 november 2010 22:51 schreef Tem het volgende:
Over een half jaar zijn ze al weer weg.....
Ik hoop het niet want ik wil het wel eens zien allemaal maar zoals het nu gaat met dat PVV gedoe valt het straks bij het eerste ingewikkelde punt.quote:
daar zit ik al paar dagen aan te denken, het knalt straks uit elkaar, ik denk echt dat dit kabinet het niet haaltquote:Op donderdag 18 november 2010 22:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want ik wil het wel eens zien allemaal maar zoals het nu gaat met dat PVV gedoe valt het straks bij het eerste ingewikkelde punt.
Ze kunnen daar wel wat OWZ subsidie gebruiken idd.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want ik wil het wel eens zien allemaal maar zoals het nu gaat met dat PVV gedoe valt het straks bij het eerste ingewikkelde punt.
Beetje laat, en dus moe, wat is OWZ??quote:Op donderdag 18 november 2010 22:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze kunnen daar wel wat OWZ subsidie gebruiken idd.
Ik ben het niet met zijn uitgangspunten eens, maar vaak is hij vrij goed (concreet en redelijk)quote:
ik lui, ik bedoelde ontwikkelingssamenwerking.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beetje laat, en dus moe, wat is OWZ??
Gelukkig, je bent er nog!quote:Op donderdag 18 november 2010 23:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee nee, zit ondertussen ook even te posten in andere POL-topics.
Hopelijk heb je eindelijk gestudeerd??quote:Op donderdag 18 november 2010 23:02 schreef Zolcon het volgende:
Hoi![]()
Ik mis gewoon een leuk debatBen ook echt kapot na deze dag van 14 uur....
Wat heb ik gemist?
Vandaag van 09:00 tot 15:00 college en vanaf 16:30 tot 22:00 gewerkt. Wat je al niet moet doen om als student een beetje rond te kunnen komenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je eindelijk gestudeerd??
Weinig denk ik..quote:Op donderdag 18 november 2010 23:05 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Vandaag van 09:00 tot 15:00 college en vanaf 16:30 tot 22:00 gewerkt. Wat je al niet moet doen om als student een beetje rond te kunnen komen![]()
Maar wat heb ik gemist vandaag? aan topics en aan het debat of nieuws.
Goedenavondquote:Op donderdag 18 november 2010 23:02 schreef Zolcon het volgende:
Hoi![]()
Ik mis gewoon een leuk debatBen ook echt kapot na deze dag van 14 uur....
Wat heb ik gemist?
Dank voor de infoquote:Op donderdag 18 november 2010 23:08 schreef Toverheks het volgende:
P&W gasten
peter r de vries-paul van vliet-en iemand die over sharpe komt praten.
Hoiquote:
Als De vriest er is dan kijk ik niet. Vervelend ventje vind ik hemquote:Op donderdag 18 november 2010 23:08 schreef Toverheks het volgende:
P&W gasten
peter r de vries-paul van vliet-en iemand die over sharpe komt praten.
Vertelquote:Op donderdag 18 november 2010 23:10 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Als De vriest er is dan kijk ik niet. Vervelend ventje vind ik hem
Verder heugelijk nieuws, ik heb vandaag een discussie gevoerd met een PVV'er! (Een stemmer, geen lid)
Kon je hem verstaan?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:10 schreef Zolcon het volgende:
Verder heugelijk nieuws, ik heb vandaag een discussie gevoerd met een PVV'er! (Een stemmer, geen lid)
Hormoontjes??quote:Op donderdag 18 november 2010 23:12 schreef Zolcon het volgende:
Thieme ziet er kinky uit met die staart en een spijkerbroek.
Ja. Hij was het eens met de standpunten. Maar had verder niet zoveel tegen de Islam. Beetje een non discussie. Wordt hopelijk vervolgd.quote:
hard gewerktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |