Dat moest ik effe kwijt.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok hoor, de mannen spreken.. Tsss
Bad uit moet laten??quote:Op donderdag 18 november 2010 23:50 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ze zat aan de telefoon, of het leek zo
ja idd en een knappe politica is ook nog leuk om te kijken die zure kop van halsema heb ik nu wel genoeg gezien.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:49 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Spijkerbroek met strak truitje eroverheen. Alleen jammer dat haar jasje niet gewoon een zwart jasje is. Ze pas zo tussen van die kinky studentesAls ze heksen kleding aan doet is het wel echt heel erg slecht
Ik zou femmie anders wel flink gevenquote:Op donderdag 18 november 2010 23:51 schreef RidgeF het volgende:
[..]
ja idd en een knappe politica is ook nog leuk om te kijken die zure kop van halsema heb ik nu wel genoeg gezien.
Thieme is mooier dan Halsema?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:51 schreef RidgeF het volgende:
[..]
ja idd en een knappe politica is ook nog leuk om te kijken die zure kop van halsema heb ik nu wel genoeg gezien.
Tony saxofonyquote:
Of is deze godwin te makkelijk (ik was alleen aan het wikipediaen. 3e hit op google hehe)quote:Antoon (Tony) van Dijck (Berchem, 1922, - Boechout, 19 december 2009) was een Vlaamse SS-officier uit Antwerpen.
Ik vind ze allebei wel iets hebben, beetje van die milfsquote:Op donderdag 18 november 2010 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thieme is mooier dan Halsema?
laat maar, ze had een pittige avond geplant. Vandaar de haast.quote:
Thieme heeft meer ehm bepaald appeal dan halsema zeg maar zo ongeveerquote:Op donderdag 18 november 2010 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thieme is mooier dan Halsema?
Excuus: knapper?? Aanntrekkelijker??
nog veel energie om half twaalf. Die gaat nog wel even door tot een uur of 4.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:53 schreef Friek_ het volgende:
"En nu: the one and only mevrouw Halsema."
Femke ziet er jammer genoeg steeds vermoeider en ouder uit. Anders is ze nog best welquote:Op donderdag 18 november 2010 23:51 schreef RidgeF het volgende:
[..]
Ja toch, je kunt erger krijgen. Maar die linkse idealistentypjes zijn soms wel lekker pittig. Jammer dat ze geen vlees eet (sorry deze gestolen van rutger van geen stijl)quote:Op donderdag 18 november 2010 23:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei wel iets hebben, beetje van die milfs
haha, het zit nog steeds niet lekker tussen beiden.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:53 schreef Friek_ het volgende:
"En nu: the one and only mevrouw Halsema."
Wel een beetje slecht dat Halsema zo met haar pen zit te pielen. Komt zo zenuwachtig over.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:54 schreef betyar het volgende:
[..]
nog veel energie om half twaalf. Die gaat nog wel even door tot een uur of 4.
Als je het puur op schoonheid wil gooien kunnen zowel marianne als femke natuurlijk niet tippen aan sabine uitslagquote:Op donderdag 18 november 2010 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Even afgezien van seksuele voorkeuren: doe Halsema maar...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |