Het wordt ook niet veel spannender als er geen nieuw topic aangemaakt wordtquote:Op woensdag 17 november 2010 22:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
vooral als jezelf Jan heet...dan zal de naam van je kind niet veel spannender worden![]()
![]()
![]()
![]()
En Ne-Yo kan uit het lijstje zwanger, vorige week is zijn dochtertje te vroeg geborenquote:Grammy Award-winning singer Alanis Morissette flashed her glowing smile and growing baby bump while visiting a pet clinic in Los Angeles on Wednesday (November 17) with her husband Mario Souleye Treadway.
The 36-year-old Ottawa native has revealed the gender of her baby today. Proving rumorville correct, her reps confirm to Us that it's a boy!
Baby boy is due to arrive late 2010/early 2011
Ik vraag me af hoe het met Jennifer Jason Leigh is, er is in september 2009 gezegd dat ze zwanger zou zijn en in maart 2010 zou ze zijn uitgerekend. Maar over een kindje is verder niets bekend.quote:Paulina Rubio and husband Nicolas Vallejo welcomed a baby girl on November 14th. Andrea Nicolas Vallejo-Nagera Rubio weighed in just under seven pounds
quote:Its double trouble for Chris Daughtry.
The rocker and wife Deanna welcomed fraternal twins on Wednesday morning, Nov. 17, he announced via his Web site. Daughter Adalynn Rose arrived at 11:06 a.m. weighing 6 lbs, 5 oz., while son Noah James followed at 11:25 a.m. weighing in at 5 lbs, 5 oz.
Our family is overwhelmed with joy by these two precious gifts from God, Daughtry, 30, said. The babies are both healthy and resting. Thanks to everyone for their love and prayers.
The newborns carried by a gestational surrogate will join elder siblings Hannah and Griffin at home.
Ik vraag me af waar die baby van moet groeien in zo'n mager lijf..quote:Rachel Zoe literally has a new project: her baby on the way!
The stylist, 39, and husband Rodger Berman are expecting their first child next year, she announced via Twitter Wednesday.
Hey everyone! I want to officially confirm to my loyal friends and followers that I am pregnant! Zoe writes.
I feel great, Rodger and I are beyond excited and so thankful for all of your love and support.
The couple chronicled their struggle to decide if they should become parents this past season on their Bravo reality show, The Rachel Zoe Project.
zijn oren lijken wel op UFO's, dus wie weet.....quote:Op donderdag 18 november 2010 10:29 schreef Leandra het volgende:
Thnx, aangepast en de vrijheid genomen Jennifer Jason Leigh uit de lijst te halen...
De eerste (en enige) berichten zijn idd van september 2009 en National Enquirer is de bron, dus dat maakt het sowieso al net zo geloofwaardig als dat Michelle Obama zwanger zou zijn van een buitenaards wezenInmiddels zou het iig een olifantendracht betekenen van minimaal 17 maanden, en dat lijkt me op haar leeftijd (48) niet gezond
ik zoou het zeker willen wijzigen, maar hoe doe ik dat. Als ik naar de wiki ga, krijg ik het niet voor elkaar iets toe te voegen/wijzigen. Of moet ik de wiki-lijst hier plaatsen met aanvulligen/wijzigingen en kopieer jij die dan naar de OP en wiki?quote:Op donderdag 18 november 2010 11:19 schreef Leandra het volgende:
Zou je (jullie) dat even kunnen aanpassen in de wikipagina, dan hoef ik straks alleen maar een copy en paste daarvandaan te doen.... heb ook een beetje last van wat zwangerschapshormonen
Thnx
Fem en Em(ma)quote:Op donderdag 18 november 2010 11:51 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind Emma een leuke naam maar helmaal niet passen bij Jan Smit eigenlijk, geen idee waarom.
Het bekt ook niet lekker met Fem, Fem en Emma vind ik raar klinken.
Femma. 2 in 1quote:Op donderdag 18 november 2010 11:51 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind Emma een leuke naam maar helmaal niet passen bij Jan Smit eigenlijk, geen idee waarom.
Het bekt ook niet lekker met Fem, Fem en Emma vind ik raar klinken.
weet iemand het verhaal daar achter?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:55 schreef rena het volgende:
Chris Daughtry (van die zeikmuziek) heeft een tweeling gekregen.
[..]
he newborns carried by a gestational surrogate will join elder siblings Hannah and Griffin at home.
Zijn vrouw kon zelf geloof ik moeilijk zwanger worden, dus hebben ze een draagmoeder ingeschakeld, net als o.a. Sarah Jessica Parker.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
weet iemand het verhaal daar achter?
quote:Op donderdag 18 november 2010 18:03 schreef kvd het volgende:
Even kijken of dit zo lukt...Emma van Jan
[ afbeelding ]
Of M&Mquote:
Ik vind het ook een heel grof koppie voor een meisje.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:59 schreef Poppejans het volgende:
Ben ik erg als haar op Gerda Smit vind lijkenik vind het niet zo'n mooie foto, zo helemaal in positie gezet als je nog zo klein bent.. net zo'n foto van een pop
Haar wangetjes zijn wel lief
Wat een mooi kindjequote:Op donderdag 18 november 2010 18:03 schreef kvd het volgende:
Even kijken of dit zo lukt...Emma van Jan
[ afbeelding ]
quote:AMSTERDAM - Voetballer Royston Drenthe is vader geworden van een zoontje.
Het kindje heet Desley, meldt RTL Boulevard. Royston heeft al twee dochtertjes met zijn ex-vriendin.
Volgens de site van Shownieuws ruim 3500 gram.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:15 schreef sherezade het volgende:
is het geboortegewicht ook bekend van baby emma??
ze is best aan de flinke kant
quote:Sabia Boulahrouz opnieuw zwanger
van onze redactie
AMSTERDAM - Sabia Boulahrouz verwacht samen met haar man, voetballer Khalid Boulahrouz, haar derde kindje. Het stel verwacht in februari een jongetje.
De zwangerschap kwam wel onverwacht: "Het was absoluut niet gepland. Ik had net acht maanden met een dikke buik rondgelopen en was blij dat ik weer in mijn oude kleren paste", vertelt Sabia aan Grazia.
In 2008 werd het geluk van Sabia en Khalid tijdens het EK voetbal bruut verstoord toen ze hun te vroeg geboren dochtertje Anissa verloren. Hun tweede kindje, Amaya, werd in maart dit jaar geboren.
De voetbalvrouw is nog niet heel druk met de zwangerschap bezig: "Omdat ik 24/7 met Amaya bezig ben, vergeet ik vaak gewoon dat ik zwanger ben."
quote:Robin Zijlstra wordt vader
door Colette Boegman
AMSTERDAM - Goed nieuws voor Robin Zijlstra! De zanger/acteur wordt voor het eerst vader.
Zijn vriendin is in verwachting. Robin is erg blij met zijn aanstaande kind. "Eind mei is ze uitgerekend. We hebben net een echo gehad en alles is goed. Met Linda is ook alles goed. Ze heeft geen last meer van misselijkheid of moeheid. Maar wel een beetje van haar hormonen haha. We kijken er naar uit."
Robin probeerde lange tijd zijn brood te verdienen als zanger, totdat zijn vriendin ingreep. Het geduld van mijn vriendin was op. En gelijk heeft ze, vindt Robin. Linda en ik zagen elkaar nauwelijks meer. Ik trad op, of was in de studio. Tijd voor mijn relatie had ik niet. En ondertussen kwam er nauwelijks geld binnen.
Daarom moest Robin gewoon gaan werken. De Popstars-finalist werkt nu in een kinderopvang.
Darn, in februari verwachten ze dit kindje, terwijl ze in maart bevallen is... dan is ze 2 maanden na de bevalling weer zwanger gewordenquote:
en dan was het nog eind maart ook (de 25ste) dus in het 'ergste geval' (uitgaande van een begin februari kindje) is ze begin mei zwanger geworden, en dan is ze maar net een maandje niet zwanger geweest (als ik tenminste nog een beetje goed kan rekenenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, in februari verwachten ze dit kindje, terwijl ze in maart bevallen is... dan is ze 2 maanden na de bevalling weer zwanger geworden![]()
Das wel heel erg snel.
Twee keer bevallen in 11 maanden tijd... je moet er toch niet aan denken
Dat wordt zijn 4e kind alweer dan! Hij komt regelmatig met zijn dochter bij ons in de winkel, allebei van die charmante kaplaarzen aan altijdquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jan krijgt er nog een Rotkind bij
http://maandagdaandag.blo(...)-week-12th-week.html
Ik kan nou uit die hele weblog niet halen wie het is of waar hij bekend van is, of ben ik dan gekquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jan krijgt er nog een Rotkind bij
http://maandagdaandag.blo(...)-week-12th-week.html
Jan Rot. Ik moest even puzzelenquote:Op zaterdag 20 november 2010 08:35 schreef rena het volgende:
[..]
Ik kan nou uit die hele weblog niet halen wie het is of waar hij bekend van is, of ben ik dan gek?
Neuh. Same herequote:Op zaterdag 20 november 2010 08:35 schreef rena het volgende:
[..]
Ik kan nou uit die hele weblog niet halen wie het is of waar hij bekend van is, of ben ik dan gek?
Ik ken hem alleen van het feit dat zijn dochter Elvis heetquote:Op zaterdag 20 november 2010 08:35 schreef rena het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2010 08:35 schreef rena het volgende:
[..]
quote:Prinses Margarita zwanger van tweede
van onze redactie
AMSTERDAM - Prinses Margarita en haar echtgenoot Tjalling ten Cate verwachten aankomend voorjaar hun tweede kindje
Het secretariaat van de prinses heeft het blijde nieuws, na afloop van het huwelijk van Margarita's broer prins Carlos, bevestigd aan royaltyonline.nl.
Het echtpaar heeft al een dochter, Julia. Zij werd op 3 september 2008 geboren. Margarita's moeder, prinses Irene zou 'zeer verheugd' hebben gereageerd op het nieuws dat ze weer oma wordt.
Leuk nieuws, en wat een schattig meisje is dat dochtertje! Ik ben zo blij voor haar dat ze nooit kinderen heeft gekregen met die kwalbak waar ze eerst mee getrouwd was.quote:
Volgens mij was het de weblog van z'n vrouw.quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jan Rot. Ik moest even puzzelen.
Het is hier wel duidelijk te zien dat ze borstkanker had, of vergis ik me?quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Christina Applegate
Ja volgens mij ook, maar ik ken alleen de naam Jan Rot en niet die van zijn vrouwquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:55 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Volgens mij was het de weblog van z'n vrouw.
Dat kan niet denk ik, want ze heeft een dubbelzijdige amputatie gehad als ik me niet vergis en daarna een borstreconstructie, dus het zou bijna niet te zien moeten zijn aan de buitenkant, of het moet niet goed gegaan zijn..quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:34 schreef static het volgende:
[..]
Het is hier wel duidelijk te zien dat ze borstkanker had, of vergis ik me?
Ik snap wel wat je bedoelt, ja. Maar denk eerder dat het een gevalletje geen bh is....quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:34 schreef static het volgende:
[..]
Ja ze zei toch ooit dat ze zo blij was dat ze nu een leven lang geen beha meer hoeft te dragenquote:Op zondag 21 november 2010 10:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, ja. Maar denk eerder dat het een gevalletje geen bh is....
Ik denk dat het misschien opvalt omdat je gewoonlijk een paar cupmaten wint tijdens een zwangerschap en bij Christina zullen ze niet meer meegroeien omdat er geen klieren meer zitten. Dénk ik dan he.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:34 schreef static het volgende:
[..]
Daanquote:Op zondag 21 november 2010 00:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook, maar ik ken alleen de naam Jan Rot en niet die van zijn vrouw
quote:Another one?!
After five years together, actress Jennifer Jason Leigh and director Noah Baumbach are divorcing.
Jennifer cited irreconcilable differences as grounds for the split and wants physical custody of their infant son, but would allow her ex to have visitation.
We're sorry to hear that.
Zoon Rohmer zou nu 7 maanden oud zijn...quote:Just seven months after the birth of their son, Jennifer Jason Leigh is seeking to end her five-year marriage to director Noah Baumbach.
Leigh, 48, whose real name is Jennifer Morrow, filed for divorce on Nov. 15 in Los Angeles Superior Court, citing irreconcilable differences.
She's seeking spousal support as well as primary custody of their son, Rohmer, with visitation for Baumbach.
ik las het net al, dat hebben ze aardig geheim weten te houden danquote:Op woensdag 24 november 2010 07:44 schreef rena het volgende:
Iemand vroeg zich laatst af of Jennifer Jason Leigh ooit al was bevallen of ooit wel zwanger was geweest. Kennelijk wel, want in haar scheidingsbericht hebben ze het over een zoontje:
[..]
En nu staat het ineens wel in haar wiki-pagina, terwijl ik zeker weet dat ik die nog doorgelezen heb toen we het er over hadden of ze niet uit de lijst kon... en toen stond het er niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:32 schreef kvd het volgende:
[..]
ik las het net al, dat hebben ze aardig geheim weten te houden dan
quote:John Travolta verwelkomt zoon
John Travolta en Kelly Preston zijn de trotse ouders geworden van een zoon. Baby Benjamin kwam dinsdag ter wereld in een ziekenhuis in Florida. Travolta en Preston hebben al een dochter van 10 jaar. Hun 16-jarige zoon Jett overleed begin vorig jaar na een beroerte.
Benjamin weegt 3,7 kilo schoon aan de haak. "John, Kelly en hun dochter Ella Blue zijn in extase en ontzettend blij met hun nieuwe gezinslid. Moeder en baby zijn gezond en maken het goed", laat hun woordvoerder weten aan het Amerikaanse tijdschrift People.
De 56-jarige John Travolta en Kelly Preston maakten in mei bekend opnieuw ouders te worden. Dat nieuws was opvallend, aangezien Preston al 48 jaar is. De baby kreeg al voor zijn geboorte de naam Benjamin.
Klopt, ik zat daar net ook al aan te denken...zijn we toch even flink in het ootje genomen de afgelopen maanden...quote:Op woensdag 24 november 2010 09:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nu staat het ineens wel in haar wiki-pagina, terwijl ik zeker weet dat ik die nog doorgelezen heb toen we het er over hadden of ze niet uit de lijst kon... en toen stond het er niet.
quote:Gordon overweegt inzet draagmoeder
Uitgegeven: 24 november 2010 08:26
Laatst gewijzigd: 24 november 2010 08:25
AMSTERDAM - Gordon denkt erover om met de hulp van een draagmoeder een gezin te stichten. Na het overlijden van zijn moeder vorige maand uitte de 42-jarige zanger al zijn verlangen naar een eigen familie.
© ANPDe praktijk lijkt geen probleem, Gordon moet alleen overwegen of hij de verantwoordelijkheid aankan.
"Ik ben simpelweg jaloers op m'n broers en zussen die kinderen hebben", zegt de zanger in het AD. Gordon is sinds vorig jaar samen met zijn vriend Raoul.
"Een partner is toch niet hetzelfde als een gezin. Ik zou een leuke vader zijn, maar moet goed afwegen of ik de verantwoordelijkheid aankan en zoveel vrijheid kan opgeven."
Drugs
Gordon staat naar eigen zeggen al een stuk stabieler in het leven dan voorheen. "Ik ga me niet meer te buiten aan drank, drugs en excessen. Dat slechte leven sloeg ook op m'n stem. Ik ben zoekende geweest, verkeerde in een vervroegde midlifecrisis. Maar kleine jongens worden uiteindelijk groot."
Gordon weet al hoe hij eventueel vader wil worden. "We hebben twee vriendinnen tegen wie we alleen maar 'ja' hoeven zeggen voor een draagmoederschap", zegt de zanger.
"Raoul ziet het ook wel zitten. Maar we zouden wel moeten trouwen, vind ik. Eigenlijk wel een leuk plan. Ik ben er geestelijk meer klaar voor dan ooit."
quote:Dochtertje voor Jorinde MollJorinde Moll is bevallen van een meisje. De kleine heet Sunnah. Moeder en dochter maken het goed. Dit melden diverse sites.
Het is het tweede kindje voor de 39-jarige oud-Veronica-presentatrice en haar man Chalid Arrab. Jorinde trouwde in 2007 in het geheim met Chalid. Het stel heeft al een dochtertje: Loubna (2).
Ze maken wel een mooie fout in dit artikeltje: 'Max heeft twee zoons en een dochter uit een eerder huwelijk' knap, met z'n twee jaar...quote:J-Lo hoopt op gezinsuitbreiding
Jennifer Lopez (41) en Marc Anthony (42) willen dolgraag nog een kindje. "Jennifer is de jongste niet meer, dus de klok begint aardig te tikken", vertelt een bron aan Showbizspy. "Maar in Hollywood barst het van de vrouwen die na hun veertigste nog aan kinderen beginnen. Jennifer geeft de moed niet op."
Jennifer en Marc werden in 2008 de trotse ouders van een tweeling: Max en Emme. "Max heeft twee zoons en een dochter uit een eerdere relatie, dus we hebben het drukker dan ooit", vertelde de zangeres/actrice eerder dit jaar.
quote:Baby twee voor Project Runway's Nina Garcia (45)
Project Runway-jurylid Nina Garcia is bevallen van haar tweede zoontje.
Nina maakte het blijde nieuws wereldkundig via Twitter. "Met genoegen willen we bekend maken dat we Alexander David Conrod het afgelopen weekend hebben verwelkomd", zo schrijft ze.
David's grote broer Lucas (3,5) is ook gelukkig met de nieuwe aanwinst: "Met de baby gaat het goed en Lucas is door het dolle heen!"
quote:Pink wil zoontje Jameson noemen
Uitgegeven: 29 november 2010 16:29
Laatst gewijzigd: 29 november 2010 17:06
AMSTERDAM - Pink weet nog niet of ze in verwachting is van een jongen of een meisje, maar heeft al wel een naam verzonnen voor haar ongeboren baby. De zangeres en haar man Carey willen hun kind, als het een jongetje wordt, Jameson noemen.
"Mijn vader heet James, mijn broer heet Jason en Careys tweede naam is Jason", somt Pink op.
"En verder houden we van whisky, dus het spreekt voor zich", grapte de 31-jarige zangeres in het Amerikaanse entertainmentprogramma Access Hollywood.
Meisje
De zangeres maakte een paar weken geleden bekend dat ze zwanger is van haar eerste kind. Voor een eventueel dochtertje heeft ze nog geen naam. Onlangs zei Pink, die bekendstaat als een wildebras, dat haar dokter denkt dat ze een meisje krijgt. "Mijn moeder heeft me altijd een dochter toegewenst die op mij lijkt", verklapte de zangeres.
Pink, die wel van een glaasje houdt, vertelde momenteel helemaal geen zin te hebben in alcohol. "Ik dacht dat ik af en toe wel een glas wijn zou lusten", zei de Raise Your Glass-zangeres. "Maar dat is helemaal niet zo. Ik heb geen trek in slechte dingen."
quote:Update: Stella McCartney and her husband Alasdhair Willis have welcomed their fourth child, E! confirms.
The 39-year-old fashion designer welcomed daughter Reiley on Tuesday (November 23). The new addition weighed in at 8 lbs. Congrats to the McCartney-Willis family!
quote:Green Day Bassist -- My Wife Just Gave Birth!!!
11/30/2010 12:12 AM PST by TMZ Staff
Green Day bassist Mike Dirnt broke some pretty awesome baby news to TMZ yesterday -- telling us his wife had just given birth to a baby girl Sunday night!
Dirnt was in L.A. yesterday -- when he he told us he was "super happy" about the birth of his third kid.
We also asked Dirnt if he had any names lined up for his new daughter -- and he said, "Lots of special names ... but I'm not gonna let people Google them yet."
nie iedereen hoeft er als een fokzeug uit te zien als je zwanger bentquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:52 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik vind Doutzen's buik nog helemaal niet zo dik terwijl ze in januari uitgerekend is.
Zij speelde dat irritante ding in the O.C.quote:When Autumn Reeser said she was carrying a little extra weight, she wasnt referring to Thanksgiving: the No Ordinary Family star is expecting her first child!
Im pregnant, she told Jimmy Kimmel on Jimmy Kimmel Live! Tuesday night, after pointing to an as-of-now invisible baby bump.
The actress, 30, joked about her husband, writer-director Jesse Warren, finding out the news on television.
The two exchanged vows in May 2009 under a 200-year-old oak tree in Ojai, Calif.
http://www.nu.nl/achterkl(...)gevraagd-worden.htmlquote:Kinderen
Voor de presentatrice staat het wel of niet getrouwd zijn het krijgen van kinderen niet langer in de weg.
Vroeger dacht ik dat ik eerst wilde trouwen, voordat ik moeder word. Nu zie ik het wel, laat ik het los. Het is ook maar te hopen dat het zwanger worden lukt.
Carrière
De presentatrice denkt niet dat het krijgen van kinderen haar carrière bij de televisie in de weg zal staan. Ik zie bij collegas dat dat makkelijk kan. Mijn ouders werkten ook veel en daar zijn mijn broertje en ik ook niet slechter van geworden."
Het gaat hier wel om een van zijn stiefdochters (die met de kleurtjes in haar haar) en inmiddels is hij wel gescheiden van haar moeder ('t is en blijfy SHOquote:Cee Lo Green is opa
Cee Lo Green is op 35-jarige leeftijd opa geworden. Zijn 20-jarige dochter is bevallen van een zoontje.
De zanger van Gnarls Barkley vertelde dit aan de Amerikaanse talkshow-host Chelsea Handler. "Ik ben 35, maar zij heeft nu een zoon, en ik dus een kleinzoon."
De jonge opa, die tevens verantwoordelijk is voor de hitsingle Fuck You, gaf ook commentaar op het optreden van Gwyneth Paltrow in Glee waarin zij aan dit nummer een eigen draai gaf. "Ik stond perplex. Ik had geen idee dat ze zo goed kon zingen, ik vond het geweldig!"
Cee Lo Green is genomineerd voor de Grammy's in 2011 voor 'Beste Nummer' en 'Beste Album'.
Grappig,terwijl ik dit lees kijk ik met een half oog naar the voice of holland waar hij nu optreedquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:57 schreef kvd het volgende:
Zullen we er weer eens een bekende opa ingooien? Het gaat om Cee Lo Green
[..]
Het gaat hier wel om een van zijn stiefdochters (die met de kleurtjes in haar haar) en inmiddels is hij wel gescheiden van haar moeder ('t is en blijfy SHO)
[ afbeelding ]
wil je zeggen dat diegene met die kleuren in haar haren zijn dochter is?? en pas 20 jaar???quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:57 schreef kvd het volgende:
[..]
Het gaat hier wel om een van zijn stiefdochters (die met de kleurtjes in haar haar) en inmiddels is hij wel gescheiden van haar moeder ('t is en blijfy SHO)
[ afbeelding ]
quote:Goede @SintNicolaas ze is geboren! Met Alle mooie toebehoren. En dan ook nog op úw dag! Die u voortaan met Lucia Maria=(Lucy) delen mag!
quote:Op maandag 6 december 2010 17:33 schreef hexje het volgende:
Bokito vader geworden
De beroemde gorilla Bokito uit de Rotterdamse Diergaarde Blijdorp is afgelopen weekeinde vader geworden. Dat heeft een woordvoerder van de dierentuin maandag laten weten.
De moeder van het jong is de 15-jarige Aya. Moeder en haar jong maken het goed. Het is nog onduidelijk of de 'kleine aap' een jongen of een meisje is. Volgens een woordvoerster van de dierentuin is Bokito een „echte familieman” maar zoals het een stoere gorilla betaamt, houdt hij zich niet bezig met de opvoeding van het jong.
Het pasgeboren jong ligt gewoon in het binnenverblijf van de gorilla's. Het is overigens niet de eerste keer dat Bokito vader werd. Hij zorgde had al voor drie nazaten. Aya bracht al twee jongen groot.
Leuke naamquote:
er zijn details bekend:quote:Op woensdag 1 december 2010 10:59 schreef kvd het volgende:
er schijnt een nieuw Green Day lid te zijn
[..]
quote:Congratulations to Green Day bassist Mike Dirnt and wife Brittney who welcomed daughter Ryan Ruby Mae Pritchard on Monday, November 29.
The band announced the exciting news on their website, adding that baby Ryan weighed in at 7 lbs., 6 oz. The new addition joins big brother Brixton Michael, 2, as well as sister Estelle Desiree, 13, Mike’s daughter from a previous marriage.
quote:Drea de Matteo Is Expecting Baby No. 2!
ViewWhat links here
Dec 8, 2010 by JENNY SCHAFER
We thought we saw a baby bump!
Drea de Matteo is four months pregnant, a friend of the Sopranos alum reveals to Life & Style. “She's barely showing but is telling close friends and family how excited she is,” the friend reports.
The 38-year-old actress is best known for playing Adriana La Cerva on HBO’s The Sopranos. More recently, the played a pregnant woman in an episode of Law & Order: SVU. Drea was very pregnant in character. “That pregnancy bump was just for filming,” the source clarifies. “She hasn't popped yet.”
This will be Drea's second child with her fiancé, Shooter Jennings. The couple are already parents to 3-year-old daughter Alabama Gypsyrose.
Congrats to the growing family!
Drea, Shooter en Alabama Gypsyrose. Beloofd heel wat voor de komende telgquote:Op woensdag 8 december 2010 23:24 schreef kvd het volgende:
We hebben weer eens een nieuwe zwangere
[..]
quote:Ernst Daniël Smid is opa
Uitgegeven: 9 december 2010 20:44
Laatst gewijzigd: 9 december 2010 20:43
AMSTERDAM - Ernst Daniël Smid is de trotse opa geworden van Rembrandt. Het is het eerste kleinkind van de 57-jarige zanger.
© ANP
"Eindelijk is het zover", schrijft Smid donderdag op zijn website. "Vandaag mocht ik de trotse opa worden van mijn allereerste kleinkind." De ouders van Rembrandt zijn Smids dochter Lieneke en haar man Thijs.
"Een heerlijk klein jochie met zwarte krullen dat ons leven gaat vullen met overstelpende warmte en liefde", omschrijft de kersverse opa zijn kleinzoon. "Wat een geluk.
Bij mijn dochter zat een Rembrandt in de klasquote:Op donderdag 9 december 2010 21:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Rembrandt. Rembrandt. Hmmm...
Rem
Brandt
Brannie
Brandy
[ afbeelding ]
Amsterdamquote:Op donderdag 9 december 2010 22:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Lol, woon je in het Gooi?
Of een of ander hip dorp?
quote:Baby voor Ugly Betty-ster Becki Newton van onze redactie
Ugly Betty-actrice Becki Newton weet goed hoe ze een geheim moet bewaren...
De televisiester en haar echtgenoot Chris Diamantopoulos werden al begin november trotse ouders van hun eerste kindje, een jongetje.
Wat de naam van het jongetje is, is nog niet bekend, meldt US Weekly.com. Becki werd bij het grote publiek vooral bekend door haar rol als Amanda in de inmiddels gestopte hitserie Ugly Betty. Komend seizoen is ze weer op televisie te zien in de nieuwe serie Love Bites.
Heeft ze al voogdij over haar jongens inmiddels?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie? Baby of food-baby?
Dan hoop ik maar dat het zeker geen baby isquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nope, volgens mij gedeelde voogdij. Ik dacht zelfs laatst te hebben gelezen dat ze nog steeds onder toezicht van haar vader staat.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:41 schreef Bamba het volgende:
Ik keek niet eens naar d'r buik, maar kon alleen maar denken: Wat doet Ruud van Nistelrooy bij Britney Spears?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Ai, dat zou toch zo wel es kunnen, dr vetrollen hingen toch meer wat lager te hangen toen in die paal en zo he
quote:
Haar dochter is al lang geboren, eind Mei 2009quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:50 schreef Starlie het volgende:
Dacht trouwens dat Anouk Smulders ook in verwachting was van de 2e, of het is er al uit of ik heb me vergist.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar dochter is al lang geboren, eind Mei 2009
Oh, de kift....quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:50 schreef Starlie het volgende:
Bridget lijkt me iets te verstandig om al vrijwel direct zwanger te worden van haar nieuwe toyboy...
Had van Yolanthe eigenlijk allang verwacht dat ze zwanger zou zijn, hoop dat ze een dikke kont krijgt want ze heeft wel aanleg om chubby te worden![]()
Dacht trouwens dat Anouk Smulders ook in verwachting was van de 2e, of het is er al uit of ik heb me vergist.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:54 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Echt he, wat een jaloerse wijvenopmerking
Nou ben niet jaloers op haar! Maar als jij dat wil denken prima!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:54 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Echt he, wat een jaloerse wijvenopmerking
quote:Op zaterdag 11 december 2010 08:27 schreef rena het volgende:
Dan kunnen we SHO net zo goed opdoeken als je niet meer mag zeiken op mensenAls ze zeiken op Wesley is het oké, maar als er op een vrouw gekift word is de betreffende persoon jaloers? Mij lijkt Yolanthe ook een vreselijke teef qua persoonlijkheid, ben ik dan ook jaloers?
quote:Robbie Williams' wife Ayda Field says the couple are going to start trying for a baby next month. The American actress, who married the British pop star in August, admits she doesn't want their children to be "minging."
She said, "I can't wait to have kids. I hope they are not minging (A British slang word for unattractive). But some people at my school had the ugliest parents, and they came out pretty.
I hope ours gets all the best bits, but it's pot luck who gets the minging ones. Hmmm, I'll love them any way, I guess..."
The 31-year-old added, "But even supermodels can have ugly parents, and they turn out great. So I'm excited."
For the holidays the pair plan to spend Christmas at their home in California.
She said, "I'm really looking forward to Christmas in Los Angeles. But we'll have a British roast, just with the sunshine. Then we're coming back to Britain for four months."
Beetje oppervlakkig.quote:Op zaterdag 11 december 2010 08:57 schreef rena het volgende:
Nog niet zwanger, maar het gaat haar wel tegenvallen als het een lelijk kind word. De vrouw van Robbie Williams, ik quote:
[..]
Dat is toch iets heel anders dan iemand een dikke kont toewensen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 08:27 schreef rena het volgende:
Dan kunnen we SHO net zo goed opdoeken als je niet meer mag zeiken op mensenAls ze zeiken op Wesley is het oké, maar als er op een vrouw gekift word is de betreffende persoon jaloers? Mij lijkt Yolanthe ook een vreselijke teef qua persoonlijkheid, ben ik dan ook jaloers?
OMGquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:57 schreef kvd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ze zat in my sweet 16 en ja het is zijn stiefdochter.quote:Op zondag 12 december 2010 12:44 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
OMG
Dat meisje (met die kleurtjes in haar haren) zat toch in een aflevering van My Super Sweet 16??!!
En in een aflevering van Exiled, of niet?
Is dat ZIJN dochter? In MSS16 zag je eigenlijk alleen d'r moeder.
Charlotte-Sophie is ruim 12 weken zwangerquote:John Heitinga wordt weer vader
John Heitinga en zijn Charlotte Sophie zijn in blijde verwachting van hun tweede kindje. Dat heeft de voetballer vandaag bevestigd aan RTL Boulevard.
John en Charlotte Sophie trouwden afgelopen mei voor de wet en maakten er vervolgens een romantische driedaagse bruiloft van op Ibiza. Het stel heeft al een dochtertje.
Nah dat vind ik onzin. Ik mag heel die Yolanthe ook niet. Ik vind haar niet knap en ze irriteert me. Ik vind haar zo nep overkomenquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:50 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat is toch iets heel anders dan iemand een dikke kont toewensen.Dat laatste is echt typisch gedrag voor jaloerse vrouwen
quote:Jennifer Connelly Expecting Baby No. 3!
Congratulations to Jennifer Connelly and Paul Bettany!
A rep for the actress, who just celebrated her 40th birthday Sunday, confirms to Us that the happy couple is expecting a baby.
The pair are already parents to 7-year-old son Stellan. Jennifer also has a 13-year-old son Kai from her previous relationship with photographer David Dugan.
The couple wed in Scotland in 2003 after they met filming the Oscar-winning flick A Beautiful Mind.
klopt, en Blood diamond (met DiCaprio) en The day the earth stood still (met Reeves) en A beautifull mind (met Crowe) en nog wel meerquote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef HappyGirl91 het volgende:
Die man doet me denken Silas, van The Da Vinci Code![]()
Die vrouw ken ik wel, zij speelde in The Hulk, als ik me niet vergis.
Ik vond haar echt ontzettend mooi!
Ze heeft idd wel een beetje een hoe haargrens maar ik vind het niet ontsierend.
EDIT:
I knew it!!! Het is hem ook!![]()
[ afbeelding ]
quote:So, once and for all, is Mariah expecting twins? Straight from the horse's mouth, this rumor is so
True! Weren't expecting that, were you?
When asked by E! News to clear up the twin rumors, Cannon cryptically referred back to plural pronoun heard round the world.
"It's a touchy issue, because you never want to speak on too much stuff too early, but my wife, at one time, she referred to her stomach as 'they' and that probably wasn't the wrong thing for her to do," he said. "That's all I'm gonna say."
That's probably all he has to.
While it's possible he's just having a little fun with us, something tells us he already got that out of his system (remember Cleophisgate?). Guess we'll find out for sure when the bundle(s) of joy are delivered this spring.
Offtopic en doet niet ter zake qua tweelingen; maar wat een draaaaaaaaaaak van een jurkquote:Op donderdag 16 december 2010 08:52 schreef rena het volgende:
Geruchten gaan dat Mariah een tweeling krijgt, en nu heeft haar man zich een beetje versproken, maar hij heeft wel vaker iets gezegd en daarna ontkent, dus of het waar is weet ik niet
[..]
[ afbeelding ]
Oeh, ik zet in op meisje-jongen of 2 meiskesquote:Op donderdag 16 december 2010 08:52 schreef rena het volgende:
Geruchten gaan dat Mariah een tweeling krijgt, en nu heeft haar man zich een beetje versproken, maar hij heeft wel vaker iets gezegd en daarna ontkent, dus of het waar is weet ik niet
[..]
[ afbeelding ]
inderdaad...ik vind haar zo net een mislukte MonCheri bonbonquote:Op donderdag 16 december 2010 11:46 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Offtopic en doet niet ter zake qua tweelingen; maar wat een draaaaaaaaaaak van een jurk
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:23 schreef DjinN het volgende:
[..]
inderdaad...ik vind haar zo net een mislukte MonCheri bonbon
Telegraaf.nlquote:Mariah Carey met echtgenoot Nick Cannon
Nick Cannon bevestigde dit vandaag in zijn eigen radioshow Rollin' With Nick Cannon. De R&B zanger en radio-dj kon het nieuws niet meer langer voor zich houden.
Niemand minder dan Barack Obama hoorde het babynieuws als eerste. Tijdens een optreden in Washington afgelopen zondag, vroeg Barack Mariah naar de zwangerschap. "Hij vroeg mijn vrouw of we een tweeling krijgen. Mariah was zo blij en enthousiast dat ze het geheim aan de president verklapte", zo vertelde de trotse papa in spé.
Wanneer Mariah uitgerekend is en wat het geslacht is van de tweeling, wil Nick niet vertellen. In 2008 was het koppel ook al in verwachting, maar dat liep niet goed af. De dokters adviseerden hen daarom het nieuws voor zich te houden.
quote:Vice-aanvoerder Orlando Engelaar is gisteravond vader geworden van een gezonde zoon genaamd Terrence. Moeder en kind maken het goed. Terrence is geboren in het Máxima Medisch Centrum in Veldhoven omstreeks 22.00 uur dinsdagavond. Vandaag mag het gezin al naar huis toe. De middenvelder ontbrak daardoor vanochtend op de stadiontraining.
Veel geluk gewenst!
De op 14 december geboren Terrence maakt het goed. Vanochtend werd het nieuws bekend gemaakt bij PSV. De selectie trainde in het stadion op weg naar FC Metalist Kharkiv, terwijl Engelaar op dat moment bij moeder en kind was om hen naar huis te brengen. Namens heel PSV en alle supporters van harte gefeliciteerd en veel geluk samen!
Dat zijn kindjes die ze via een draagmoeder hebben gekregenquote:Op donderdag 16 december 2010 21:56 schreef Aventura het volgende:
Waarom krijgen (oude) rijke celebs altijd tweelingen?
Sarah Jessica Parker
Maar ook daar zullen ze voor de zekerheid meerdere eitjes geplaatst hebben bij de draagmoeder?quote:Op donderdag 16 december 2010 22:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat zijn kindjes die ze via een draagmoeder hebben gekregen.
Dat weet ik niet, durf niet te zeggen of dat normaal gesproken gebeurd bij draagmoeders. Daar weet ik niks overquote:Op donderdag 16 december 2010 22:10 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Maar ook daar zullen ze voor de zekerheid meerdere eitjes geplaatst hebben bij de draagmoeder?
Ja, als het om een natuurlijke zwangerschap gaat is die kans idd groter, maar bij al die celeb-ivf-zwangerschappen is het gewoon een kwestie van hoeveel embryo's plaats je terug...quote:Op donderdag 16 december 2010 22:42 schreef Lovechild het volgende:
Sowieso wordt als je wat ouder bent de kans op een tweeling groter.
Lieve naam wel.quote:Jongste Hanson-broer opnieuw vader
Uitgegeven: 17 december 2010 22:00
Laatst gewijzigd: 17 december 2010 22:00
AMSTERDAM - Zac Hanson is vader geworden van een dochter. De 25-jarige drummer van de Amerikaanse band Hanson, bekend van het nummer Mmmbop, had al een zoontje.
© WENN
Zac en zijn echtgenote Kate hebben het meisje Junia Rosa Ruth genoemd.
"We konden ons geen beter kerstcadeau indenken dan dit lieve, kleine meisje", zegt de drummer tegen het Amerikaanse tijdschrift People. Zac en Kate werden 2,5 jaar geleden al ouders van zoon Shepherd.
Zac en zijn twee broers Isaac en Taylor scoorden in 1997 een hit met Mmmbop. Het trio heeft net een Amerikaanse tournee achter de rug. Isaac, de oudste broer, heeft ook twee kinderen.
Middelste broer Taylor heeft vier kinderen.
er is ook geen extra info...was een herhaling van vorig jaar, dus ze is daar nog zwanger van haar eerste kindje. Tenminste, op haar eigen site staat dat ze vorig jaar november meedeed aan 'IHVH', kan me niet voorstellen dat ze 2 keer in 1 jaar daaraan meedoet. Daarbij vind ik op een andere site ook haar medekandidaten, en dat zijn precies dezelfden. Conclusie....Miljuschka is NIET zwangerquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:16 schreef Purdey het volgende:
Zie nu bij Ik hou van Holland dat Miljushka Witzenhausen (Of hoe je het ook schrijven mag) ook weer zwanger is. Verder geen informatie..
Sorryquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:42 schreef kvd het volgende:
[..]
er is ook geen extra info...was een herhaling van vorig jaar, dus ze is daar nog zwanger van haar eerste kindje. Tenminste, op haar eigen site staat dat ze vorig jaar november meedeed aan 'IHVH', kan me niet voorstellen dat ze 2 keer in 1 jaar daaraan meedoet. Daarbij vind ik op een andere site ook haar medekandidaten, en dat zijn precies dezelfden. Conclusie....Miljuschka is NIET zwanger
ik vergeef het je wel hoorquote:Op zondag 19 december 2010 00:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
SorryWat stom dat ze die uitzending herhalen dan, en doen alsof het van nu is :/
Ik schakelde halverwege in, dacht dus ook dat het gewoon "nu" was en dacht nog "goh, Miljuschka is wel chubby na de zwangerschap gebleven, en de kledingsmaak is wel drastisch geworden"quote:Op zondag 19 december 2010 00:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
SorryWat stom dat ze die uitzending herhalen dan, en doen alsof het van nu is :/
Gelukkigquote:Op zondag 19 december 2010 00:51 schreef kvd het volgende:
[..]
ik vergeef het je wel hoor
Kon me herinneren dat vorige week de laatste uitzending van het seizoen was. Vandaar dat ik 'wist' dat dit een herhaling moest zijn. Was het wel een leuke uitzending? (heb alleen de laatste 30 seconden ofzo gezien...)
.quote:Dochter voor Isabelle Brinkman
Isabelle Brinkman en haar vriend Rik zijn in de wolken. Afgelopen zijn ze de trotse ouders geworden van een meisje.
Sidney Mirjam Anna werd vrijdagochtend om 10.05 uur geboren. De baby is vernoemd naar Isabelle's moeder (Mirjam) en schoonmoeder (Anna). Moeder en dochter maken het goed.
De oud-TMF VJ presentatrice moest het de laatste weken van haar zwangerschap rustig aan doen vanwege bekkeninstabiliteit. Hierdoor moest ze tot haar bevalling plat liggen
quote:Acteur Vince Vaughn is vader
Acteur Vince Vaughn is vader geworden van een dochtertje.
Vince Vaughn Dit meldt Showbizspy. De echtgenote van Vince, Kyla Weeber, is bevallen van Locklyn Kyla Vaughn.
"Ze zijn allebei in de wolken met de komst van hun dochtertje", meldt een bron.
Vince, die eerder in verband werd gebracht met Jennifer Aniston, trouwde in januari met Kyla, die makelaar is van beroep. Hij was het jaar daarvoor op Valentijnsdag voor haar op de knieën gegaan.
Ik ben op zoek gegaan. Maar in juni 2010 (22/6/2010)is bekend geworden dat ze zwanger is van de tweede, ze was toen 4 maanden zwanger. Als ik dan ga rekenen is ze volgens mij dan halverwege ot eind december uitgerekend, of ben ik dan heel dom aan het rekenen?quote:Op maandag 20 december 2010 18:49 schreef Lovechild het volgende:
Denk dat dat een zoon is, voor Fedja.
Overigens; waar blijft de baby van Ellemieke Vermolen?! Volgens de op was ze in november uitgerekend. Zelfs voor de laatste dag van november is ze dan nu wel max overtijd.
Staat nu ook op de site:quote:Op maandag 20 december 2010 19:26 schreef Juud- het volgende:
Ik zag net een reclame van Shownieuws voorbij komen waarin gezegd werd dat Ellemieke bevallen is van een zoon.
quote:Ellemieke bevallen van zoontje
Ellemieke Vermolen is gistermiddag bevallen van een zoon. De SBS6-presentatrice en haar man, topkok Sergio Herman, hebben hem Zenna Jeremy Michel genoemd.
De broer van Ellemieke, Jeremy, is enorm vereerd dat zijn zus haar zoontje naar hem vernoemd heeft. Wij zochten de apetrotse tv-kok op in zijn kookwinkel in Roosendaal.
Dat dacht ik laatst ook. Vooral omdat ze normaliter zo slank is.quote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef Turbomuis het volgende:
Ik zag Sophie Hilbrand daarnet op tv. Is die weer zwanger of is ze nog steeds aan het uitbuiken? (Sophie, als je meeleest, sorry voor de impertinente vraag)
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef Turbomuis het volgende:
Ik zag Sophie Hilbrand daarnet op tv. Is die weer zwanger of is ze nog steeds aan het uitbuiken? (Sophie, als je meeleest, sorry voor de impertinente vraag)
quote:'Ex-patiënte zwanger van Keith Bakker
Keith Bakker en zijn vriendin, die vroeger bij hem in behandeling was, zijn zwanger. Dit meldt het weekblad Weekend.
De vriendin van Bakker zou volgens bronnen een tweeling verwachten. Dit was altijd een grote wens van Keith, maar omdat hij met het hiv-virus is besmet, zaten kinderen er jarenlang niet in. Nu is het dan toch gelukt met dank aan een nieuwe techniek.
Bakker ligt op dit moment zwaar onder vuur in Nederland wegens beschuldigingen van seksueel misbruik van zijn cliëntes. Hierdoor is hij alles kwijt geraakt. Volgens Weekend zijn er diverse bonnen die beweren dat Keith samen met zijn vriendin een nieuw leven in het buitenland wil opbouwen.
nou niet echt een mooi kindquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Shownieuws kan vandaag de eerste babyfoto laten zien van de kleine telg van Ellemieke Vermolen en haar man, topkok Sergio. Zenna Jeremy Michel is zondagmiddag geboren.
bron:nu.nlquote:Tijl Beckand vader van een dochter
AMSTERDAM - Tijl Beckand is dinsdagavond vader geworden. De 36-jarige komiek en zijn vriendin Nicolette zijn de trotse ouders van dochter Fine Willemtje Marie. Het meisje kwam om 20.02 uur ter wereld en maakt het goed.
"Alles verliep voorspoedig en ze zijn dolgelukkig", laat de manager van Beckand weten. Het meisje weegt 3700 gram. "Moeder en kind maken het goed. En Tijl is een trotse vader."
"Pas als je zoiets overkomt, dan realiseer je je wat er allemaal kan gebeuren en dan is het allemaal heel serieus", zei Beckand eerder over de komst van de baby.
Fine is Tijls eerste kind. Zijn vriendin had al een dochtertje genaamd Bente.
Bron??quote:Op woensdag 22 december 2010 20:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vivienne van Der Assem zwanger
Lieke van Lexmond zwanger
Is het niet zo dat beide dames vrijgezel zijn?! Ja ja dat zegt niets ik weet het...quote:Op woensdag 22 december 2010 20:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgens mij verveelt er iemand zichquote:Op woensdag 22 december 2010 20:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:David Schwimmer wordt vader
AMSTERDAM - David Schwimmer wordt vader. Zijn vrouw is in verwachting van hun eerste kindje. De 44-jarige Friends-acteur trouwde in juni met zijn vriendin Zoe Buckman.
Het koppel is dolblij met de zwangerschap. "Ze zijn ontzettend opgetogen", laat de woordvoerder van Schwimmer, die bekend werd als Ross in de komische serie Friends, aan het Amerikaanse tijdschrift People weten.
Schwimmer maakte er nooit een geheim van dat hij graag vader wilde worden. "Ik denk dat ik moet wachten tot ik ga settelen", zei hij vier jaar geleden. "Het gebeurt als het goed voelt." Een jaar later ontmoette hij de achttien jaar jongere fotograag Zoe in Londen.
quote:It's been quite the day for baby announcements!
First we heard about Ali Larter's baby, then we learned that David Schwimmer and his wifey have got one on the wayand NOW it looks like the royal family has got some baby news as well!
Queen Elizabeth is expecting her first great-grandchild from Princess Anne's son Peter Phillips and his wife Autumn.
The child is expected to arrive around Christmas.
Very exciting times for the royal family!
quote:Joey McIntyre & Wife Expecting Baby No. 3!
There's going to be another new kid on the block!
Joey McIntyre and wife Barrett are expecting their third child, Us reports. The New Kids on the Block singer, 37, and Barrett are already parents to sons, Rhys, 1, and Griffin Thomas, 3.
The couple met in 2002 and were wed a year later.
Congrats to them!
nee hoor, die is sinds Zuma niet meer zwanger geweest. Ze heeft wel wat foto's gehad waarop ze iets minder flatteus met haar buik stond, maar de geruchten zijn steeds de kop ingedruktquote:Op maandag 27 december 2010 12:04 schreef Purdey het volgende:
Gwen Stefani was toch ook zwanger momenteel?
Ik heb alleen het idee dat die minstens al 3 jaar zwanger is nu?
quote:Alanis Morissette got a very special Christmas package: a new baby boy, PEOPLE has confirmed.
"Alanis Morissette and Mario 'Souleye' Treadway welcomed a baby boy, Ever Imre Morissette-Treadway, on Dec. 25th," says a rep for the new mom. "All are healthy and happy."
quote:Natalie Portman Engaged AND Preggers!
Filed under: Love Line > Natalie Portman
Welcome to left field! Did not see this coming!
In a shocking twist, sources are reporting that not only is Natalie Portman engaged to her new boyfriend and Black Swan choreographer Benjamin Millepied, but she is also expecting her first child with him!
We suppose they are blissfully happy and we are happy for them!
Looks like Black Swan was the best thing that every happened to her. Congrats!
quote:Elton John is vader geworden
Uitgegeven: 28 december 2010 09:12
Laatst gewijzigd: 28 december 2010 09:12
AMSTERDAM - Elton John is deze Kerst vader geworden van een jongetje. De baby kwam eerste kerstdag ter wereld en heet Zachary Jackson Levon Furnish-John.
De zanger en zijn echtgenoot David Furnish kregen hun zoon met behulp van een draagmoeder.
De kersverse ouders zijn dolbij met hun zoon. "Zachary is gezond en maakt het goed", liet het koppel in een verklaring weten. "We zijn overspoeld door geluk en blijheid door deze hele speciale gebeurtenis."
De identiteit van de draagmoeder blijft geheim.
Weesje
Zachary is het eerste kind van de 63-jarige Elton en zijn 48-jarige man. Het stel trouwde in 2005. Het koppel gaf al eerder aan graag een kind te willen adopteren.
Een poging vorig jaar om een Oekraïens weesje te adopteren, mislukte. John werd te oud bevonden. Bovendien erkent het land geen homopartnerschappen.
Als je maar genoeg geld hebt kom je een heel eind met onzinnige wensen.quote:
toen kon dat toch nog niet? als homo's zijnde een kindje adopteren? En volgens mij hebben ze pas vorig jaar/2 jaar geleden het plan opgevat om dat te gaan doen omdat ze toen verliefd werden op een weesje ergens in een oostblokland. Toen waren ze bezig met adoptie, maar ging het op het laatste moment niet doorquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:50 schreef AnnaStesia het volgende:
Had ie dat niet 20 jaar geleden kunnen bedenken?
Normaal kun je op die leeftijd niet eens adopteren, maar als celeb (met geld) zijn er geen grenzenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:56 schreef kvd het volgende:
[..]
toen kon dat toch nog niet? als homo's zijnde een kindje adopteren? En volgens mij hebben ze pas vorig jaar/2 jaar geleden het plan opgevat om dat te gaan doen omdat ze toen verliefd werden op een weesje ergens in een oostblokland. Toen waren ze bezig met adoptie, maar ging het op het laatste moment niet door
Nou inderdaad... vind het echt triest dat dat kan hoor! Vind Elton veeeel te oud om vader te worden en dat wil niet zeggen dat ik het hem niet gun maar hij had het kind zijn opa kunnen zijn!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Normaal kun je op die leeftijd niet eens adopteren, maar als celeb (met geld) zijn er geen grenzen
Best ver al zo te zien!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:22 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Leuk!
En een foto erbij:
[ afbeelding ]
Het kindje is toch via een draagmoeder gekomen,dat kon 20 jaar gelden toch wel?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:56 schreef kvd het volgende:
[..]
toen kon dat toch nog niet? als homo's zijnde een kindje adopteren? En volgens mij hebben ze pas vorig jaar/2 jaar geleden het plan opgevat om dat te gaan doen omdat ze toen verliefd werden op een weesje ergens in een oostblokland. Toen waren ze bezig met adoptie, maar ging het op het laatste moment niet door
Baby komt in de lente dus ze is al zeker vijf maanden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:11 schreef hexje het volgende:
Natalie Portman eind november.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:22 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Leuk!
En een foto erbij:
[ afbeelding ]
For realquote:Op woensdag 29 december 2010 08:17 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
Dit is een foto uit een film genaamd Where the heart is o.i.d. en dat weet ik omdat ik hem ooit eens gezien heb. Ze speelt daarin een tienermoeder.
quote:Mounira Hadj Mansour bevallen
Spangas-actrice Mounira Hadj Mansour is zondag bevallen van haar eerste kindje, maar dat ging niet zonder slag of stoot.
Mounira en haar echtgenoot Alex zijn sinds een dag de trotse ouders van zoon Noah. Het jongetje kreeg express een naam mee die zowel in de Koran als in de Bijbel voorkomt. "Dat vonden we mooi symbolisch", vertelt de kersverse moeder trots.
De actrice heeft een pijnlijke bevalling achter de rug: "Ik heb twaalf uur lang weeën gehad, maar toen ik in het ziekenhuis om een ruggenprik vroeg kon ik die niet krijgen omdat er geen anesthesist aanwezig was. Ik kreeg te horen dat 'ik het wel aan kon', maar soms zijn er gewoon momenten in je leven dat je niet zo stoer bent."
Inmiddels maken de baby én moeder het weer prima. "Het geluk dat je voelt als je in de ogen van je eerste kindje kijkt is onbeschrijfelijk. Het is een ontzettend mooi mannetje."
quote:Dochter voor acteur Jason Schwartzman
Jason Schwartzman (30) is begin december voor het eerst vader geworden.
Het meisje, Marlowe Rivers Schwartzman, kwam op 4 december ter wereld in Los Angeles, zo heeft de woordvoerder van de acteur bevestigd aan People.com.
Moeder van de kleine is Jason's vrouw Brady Cunningham. Het tweetal stapte in juli 2009 in het huwelijksbootje.
Jason liet eerder al weten er tijdens de zwangerschap voor te zorgen dat het zijn echtgenote aan niets ontbrak. "Ik behandel haar goed zodat ik ook van deze maanden kan genieten."
quote:Aaf Brandt Corstius heeft een dochter
Uitgegeven: 5 januari 2011 14:59
Laatst gewijzigd: 5 januari 2011 14:59
AMSTERDAM - Aaf Brandt Corstius is bevallen van een dochter. Dat heeft haar schoonmoeder Hanneke Groenteman bevestigd aan RTL Boulevard.
© ANP
De 35-jarige Volkskrant-columniste beviel in 2009 al van een zoon.
Aaf heeft een relatie met Gijs Groenteman. "Ik ben gisteren oma geworden, het is een meisje", zei zijn moeder Hanneke Groenteman.
Brandt Corstius is de dochter van schrijver Hugo Brandt Corstius en de zus van Zomergasten-presentator Jelle Brandt Corstius. Haar uitgever kon de geboorte van een nieuwe telg nog niet bevestigen.
quote:Elton John Is The Biological Father Of Baby Zachary!
Filed under: Gay Gay Gay > Baby Blabber > Love Line > Elton John
Well, that answers that question!
Although it was initially unclear as to whether or not Elton John or his husband, David Furnish, was the biological father of their new baby boy, Zachary - who was born to a surrogate mother - the child's birth certificate now reveals that the singer, in fact, is the official dad!
A source explains:
"Elton really wanted the child to have his genes. He has a god-given talent and wanted to pass that one to a child. And after years of discussion and thought, Elton and David decided together that Elton's sperm would be used. As the little boy grows it will become obvious that Elton is the biological dad. Elton has already purchased a $2 million adjoining apartment in Los Angeles to turn into the perfect nursery. Elton's son already has four round-the-clock nannies and his own chef. This little boy is going to want for nothing except a mom."
Just wonderful! And we're so thrilled that they gave the matter some thought and discussion before making their decision!
Not that it matters!
That little boy is going to grow up with so much love from his dads!
Congratulations again, you guys!
daar heb je de RTL Boulevard site voor, hij heet Seb, voluit Sebastiaan Bram Barendquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:51 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Barbara Barend is bevallen, aldus RTL Boulevard. Het is een jongetje, naam is me even ontschoten.
Hij heet geloof ik Sep!quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:51 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Barbara Barend is bevallen, aldus RTL Boulevard. Het is een jongetje, naam is me even ontschoten.
Dat verklaart het enorme kussen onder haar jurk!quote:Op woensdag 29 december 2010 08:17 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
Dit is een foto uit een film genaamd Where the heart is o.i.d. en dat weet ik omdat ik hem ooit eens gezien heb. Ze speelt daarin een tienermoeder.
Mijn ingeving:quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Sep. Zo heette mijn oma's hond.
Seb. Seb. Klinkt zo hard.
Waarom niet gewoon Sebas of Sebastiaan
quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Sep. Zo heette mijn oma's hond.
Seb. Seb. Klinkt zo hard.
Waarom niet gewoon Sebas of Sebastiaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rifkaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:41 schreef Livra het volgende:
De dochter van Aaf Brandt Corstius heet Rifka
Wat een naam voor een hond. Rifkaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:41 schreef Livra het volgende:
De dochter van Aaf Brandt Corstius heet Rifka
quote:From 30 Rock to rockabye baby Jane Krakowski pregnant!
A rep for the 42-actress confirmed to UsMagazine.com that Jane and her clothing designer fiancé, Robert Godley, are expecting their first child: Both soon-to-be first time parents could not be happier.
Recently, the former Ally McBeal star opened up about her wedding plans, or lack thereof, saying, Were blissfully engaged but we have no planned one ounce of our wedding yet.
I think were waiting for that moment where we check out some place and say, Yes, this is it!
I think because Ive been working so much we havent had time to look around at what exactly we want to do, she explained.
Congrats to the happy couple!
aardig buikje?? dat mens is van alle kanten gigantisch uitgedijtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 08:43 schreef rena het volgende:
Mariah Carey begint een aardig buikje te kweken, niet gek met een tweeling
[ afbeelding ]
Hmm, ik dacht ook zoiets te zien ja. Het zou mij niks verbazenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
En ik zet wederom, na al die weken, in op Wendy van Dijk.
Na vanavond in een shot van afstand in een zwart jurkje zó duidelijk een buik.
En met haar tengere lijf is dat toch wat vreemd
Ze is bijna 40 dacht ik dus klok tikt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:06 schreef sherezade het volgende:
ben benieuwd of wendy weer zwanger is , ik moet er niet aan denken om zo snel achter elkaar kinderen te krijgen...maar goed gelukkig is iedereen anders ...en zou ik het wel leuk vinden voor haar
Ze draagt er 2, niet 1.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:50 schreef sherezade het volgende:
ze zal niet zo vet zijn geworden omdat ze teveel aan groente en fruit eet...
ik dacht al dat je klok bijna is uitgetikt als je rond de 40 bentquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is bijna 40 dacht ik dus klok tikt.
ja maar hoe ver is nu eigenlijk, daar wordt ook zo geheimzinnig over gedaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze draagt er 2, niet 1.
En een hormonenkuur of meerdere om zwanger te worden, dus tel maar uit de extra kilo's.
Als mensen dat geheim willen houden dan doen ze dat toch lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja maar hoe ver is nu eigenlijk, daar wordt ook zo geheimzinnig over gedaan
in het voorjaar is geloof ik gezegd geworden ...maarja wanneer
ja dan wordt het idd tijd,,, had gedacht dat ze rond de 35/36 wasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
Opgezocht, ze wordt 40 eind deze maand.
jazeker maarja zou het toch graag willen wetenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als mensen dat geheim willen houden dan doen ze dat toch lekker
nou het kan nog erger mijn collega is 25 en haar vader is 68quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:20 schreef Purdey het volgende:
Ik denk dat 40 echt wel het matje is. Mijn moeder was 37 toen ik kwam, en ik ervaar dat persoonlijk als vrij laat. Niet té laat, maar best laat
Leuk!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:27 schreef J-net het volgende:
In Denemarken is Prinses Mary bevallen van een zoon (10.30 uur) en een dochter (10.56 uur).
Tot de doop zullen ze vast als lilleprinsen en lilleprinsessin door het leven gaan
Ik vind 37 al oud, en zo'n beetje de max.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:20 schreef Purdey het volgende:
Ik denk dat 40 echt wel het matje is. Mijn moeder was 37 toen ik kwam, en ik ervaar dat persoonlijk als vrij laat. Niet té laat, maar best laat
quote:Miranda Kerr en Orlando Bloom zouden de trotse ouders zijn geworden van een jongetje.
Het model en de acteur hebben het blijde nieuws nog niet bevestigd, maar een vriend van het koppel heeft na de bevalling gesproken met de krant The Sydney Morning Herald. Ook een familielid heeft laten weten dat het kindje is geboren.
Miranda is bevallen in het ziekenhuis in Los Angeles. Op 1 januari werd ze al opgenomen met weeën, maar het jongetje liet nog even op zich wachten.
Het is het eerste kindje voor Miranda en Orlando. Het koppel stapte vorig jaar in
Volgens mij ben je nu nummer 3 in dit topicquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:37 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Miranda Kerr schijnt te zijn bevallen: (bron: Telegraaf)
[..]
ja vind ik ook maarja bij sommige gaat het ook vaak niet zo snel als ze willenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind 37 al oud, en zo'n beetje de max.![]()
Maar uiteraard moet iedereen het voor zich weten.
ja daarom zei ik al eerder het ligt aan de situatie je weet niet wat het verhaal erachter is, maar ik snap goed jouw gevoel erbij...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:22 schreef Purdey het volgende:
Ik ben nu 23, en hoop ook op m'n 35e wel 'klaar' te zijn met het krijgen van kindjes. Nu is dat gewoon iets wat ik nu hoop, maar is het natuurlijk niet eens zeker of het mij gegeven isOp sommige dingen heb je nu eenmaal geen invloed. Mijn beide ouders zijn overigens 'oud'. Voor mijn vader was het huwelijk met mijn moeder zijn 2e huwelijk, en hij had al 2 kinderen. Uiteindelijk is hij dus nu al 71. En vooral de laatste jaren merk ik, dat ik dat jammer vind. Als kind heb je daar weinig 'last' van, maar als ik er nu over nadenk hoe kort ik misschien nog maar plezier van m'n vader kan hebben, doet dat weleens pijn. Uiteindelijk zijn mijn halfbroer en zus al tegen de 50. Want die kreeg hij wél jong..
Mijn moeder is net 60quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:37 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja daarom zei ik al eerder het ligt aan de situatie je weet niet wat het verhaal erachter is, maar ik snap goed jouw gevoel erbij...
hoe oud is je moeder dan eigenlijk als ik vragen mag?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:40 schreef Purdey het volgende:
[..]
Mijn moeder is net 6037+23
Daarom weet ik voor mezelf wél dat ik sowieso vroeg kinderen wil. Ik heb momenteel geen relatie, maar als ik een stabiele relatie hád gehad, al een paar jaar, dan had ik er zeker binnen nu en een jaar aan gaan beginnen. Ik vind het een must om jong moeder te worden.
Ik heb net de sing off zitten kijken en ja.....ze heeft een buikje,ben benieuwd!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
En ik zet wederom, na al die weken, in op Wendy van Dijk.
Na vanavond in een shot van afstand in een zwart jurkje zó duidelijk een buik.
En met haar tengere lijf is dat toch wat vreemd
Ha, wat leuk, totaal niet (meer) verwachtquote:Op zondag 9 januari 2011 18:17 schreef Bostonian het volgende:
Victoria Beckham is zwanger van haar 4e kindje.
http://www.people.com/people/article/0,,20456324,00.html
Yep, daarom hoop ik op weer een jongetje.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Cool! Goed verborgen gehouden ook!
Ik hoopte al dat zij er nog een zouden krijgen. Gewoon, omdat de Beckham-genes doorgegeven moeten worden.
ik ookquote:Op zondag 9 januari 2011 19:12 schreef Livra het volgende:
[..]
Yep, daarom hoop ik op weer een jongetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |