nou het kan nog erger mijn collega is 25 en haar vader is 68quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:20 schreef Purdey het volgende:
Ik denk dat 40 echt wel het matje is. Mijn moeder was 37 toen ik kwam, en ik ervaar dat persoonlijk als vrij laat. Niet té laat, maar best laat
Leuk!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:27 schreef J-net het volgende:
In Denemarken is Prinses Mary bevallen van een zoon (10.30 uur) en een dochter (10.56 uur).
Tot de doop zullen ze vast als lilleprinsen en lilleprinsessin door het leven gaan
Ik vind 37 al oud, en zo'n beetje de max.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:20 schreef Purdey het volgende:
Ik denk dat 40 echt wel het matje is. Mijn moeder was 37 toen ik kwam, en ik ervaar dat persoonlijk als vrij laat. Niet té laat, maar best laat
quote:Miranda Kerr en Orlando Bloom zouden de trotse ouders zijn geworden van een jongetje.
Het model en de acteur hebben het blijde nieuws nog niet bevestigd, maar een vriend van het koppel heeft na de bevalling gesproken met de krant The Sydney Morning Herald. Ook een familielid heeft laten weten dat het kindje is geboren.
Miranda is bevallen in het ziekenhuis in Los Angeles. Op 1 januari werd ze al opgenomen met weeën, maar het jongetje liet nog even op zich wachten.
Het is het eerste kindje voor Miranda en Orlando. Het koppel stapte vorig jaar in
Volgens mij ben je nu nummer 3 in dit topicquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:37 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Miranda Kerr schijnt te zijn bevallen: (bron: Telegraaf)
[..]
Op zaterdag 8 januari 2011 14:41 schreef Felixa het volgende:
ja vind ik ook maarja bij sommige gaat het ook vaak niet zo snel als ze willenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind 37 al oud, en zo'n beetje de max.![]()
Maar uiteraard moet iedereen het voor zich weten.
ja daarom zei ik al eerder het ligt aan de situatie je weet niet wat het verhaal erachter is, maar ik snap goed jouw gevoel erbij...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:22 schreef Purdey het volgende:
Ik ben nu 23, en hoop ook op m'n 35e wel 'klaar' te zijn met het krijgen van kindjes. Nu is dat gewoon iets wat ik nu hoop, maar is het natuurlijk niet eens zeker of het mij gegeven isOp sommige dingen heb je nu eenmaal geen invloed. Mijn beide ouders zijn overigens 'oud'. Voor mijn vader was het huwelijk met mijn moeder zijn 2e huwelijk, en hij had al 2 kinderen. Uiteindelijk is hij dus nu al 71. En vooral de laatste jaren merk ik, dat ik dat jammer vind. Als kind heb je daar weinig 'last' van, maar als ik er nu over nadenk hoe kort ik misschien nog maar plezier van m'n vader kan hebben, doet dat weleens pijn. Uiteindelijk zijn mijn halfbroer en zus al tegen de 50. Want die kreeg hij wél jong..
Mijn moeder is net 60quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:37 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja daarom zei ik al eerder het ligt aan de situatie je weet niet wat het verhaal erachter is, maar ik snap goed jouw gevoel erbij...
hoe oud is je moeder dan eigenlijk als ik vragen mag?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:40 schreef Purdey het volgende:
[..]
Mijn moeder is net 6037+23
Daarom weet ik voor mezelf wél dat ik sowieso vroeg kinderen wil. Ik heb momenteel geen relatie, maar als ik een stabiele relatie hád gehad, al een paar jaar, dan had ik er zeker binnen nu en een jaar aan gaan beginnen. Ik vind het een must om jong moeder te worden.
Ik heb net de sing off zitten kijken en ja.....ze heeft een buikje,ben benieuwd!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
En ik zet wederom, na al die weken, in op Wendy van Dijk.
Na vanavond in een shot van afstand in een zwart jurkje zó duidelijk een buik.
En met haar tengere lijf is dat toch wat vreemd
Ha, wat leuk, totaal niet (meer) verwachtquote:Op zondag 9 januari 2011 18:17 schreef Bostonian het volgende:
Victoria Beckham is zwanger van haar 4e kindje.
http://www.people.com/people/article/0,,20456324,00.html
Yep, daarom hoop ik op weer een jongetje.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Cool! Goed verborgen gehouden ook!
Ik hoopte al dat zij er nog een zouden krijgen. Gewoon, omdat de Beckham-genes doorgegeven moeten worden.
ik ookquote:Op zondag 9 januari 2011 19:12 schreef Livra het volgende:
[..]
Yep, daarom hoop ik op weer een jongetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |