quote:From 30 Rock to rockabye baby Jane Krakowski pregnant!
A rep for the 42-actress confirmed to UsMagazine.com that Jane and her clothing designer fiancé, Robert Godley, are expecting their first child: Both soon-to-be first time parents could not be happier.
Recently, the former Ally McBeal star opened up about her wedding plans, or lack thereof, saying, Were blissfully engaged but we have no planned one ounce of our wedding yet.
I think were waiting for that moment where we check out some place and say, Yes, this is it!
I think because Ive been working so much we havent had time to look around at what exactly we want to do, she explained.
Congrats to the happy couple!
aardig buikje?? dat mens is van alle kanten gigantisch uitgedijtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 08:43 schreef rena het volgende:
Mariah Carey begint een aardig buikje te kweken, niet gek met een tweeling
[ afbeelding ]
Hmm, ik dacht ook zoiets te zien ja. Het zou mij niks verbazenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
En ik zet wederom, na al die weken, in op Wendy van Dijk.
Na vanavond in een shot van afstand in een zwart jurkje zó duidelijk een buik.
En met haar tengere lijf is dat toch wat vreemd
Ze is bijna 40 dacht ik dus klok tikt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:06 schreef sherezade het volgende:
ben benieuwd of wendy weer zwanger is , ik moet er niet aan denken om zo snel achter elkaar kinderen te krijgen...maar goed gelukkig is iedereen anders ...en zou ik het wel leuk vinden voor haar
Ze draagt er 2, niet 1.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:50 schreef sherezade het volgende:
ze zal niet zo vet zijn geworden omdat ze teveel aan groente en fruit eet...
ik dacht al dat je klok bijna is uitgetikt als je rond de 40 bentquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is bijna 40 dacht ik dus klok tikt.
ja maar hoe ver is nu eigenlijk, daar wordt ook zo geheimzinnig over gedaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze draagt er 2, niet 1.
En een hormonenkuur of meerdere om zwanger te worden, dus tel maar uit de extra kilo's.
Als mensen dat geheim willen houden dan doen ze dat toch lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja maar hoe ver is nu eigenlijk, daar wordt ook zo geheimzinnig over gedaan
in het voorjaar is geloof ik gezegd geworden ...maarja wanneer
ja dan wordt het idd tijd,,, had gedacht dat ze rond de 35/36 wasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
Opgezocht, ze wordt 40 eind deze maand.
jazeker maarja zou het toch graag willen wetenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als mensen dat geheim willen houden dan doen ze dat toch lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |