Haar dochter is al lang geboren, eind Mei 2009quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:50 schreef Starlie het volgende:
Dacht trouwens dat Anouk Smulders ook in verwachting was van de 2e, of het is er al uit of ik heb me vergist.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar dochter is al lang geboren, eind Mei 2009
Oh, de kift....quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:50 schreef Starlie het volgende:
Bridget lijkt me iets te verstandig om al vrijwel direct zwanger te worden van haar nieuwe toyboy...
Had van Yolanthe eigenlijk allang verwacht dat ze zwanger zou zijn, hoop dat ze een dikke kont krijgt want ze heeft wel aanleg om chubby te worden![]()
Dacht trouwens dat Anouk Smulders ook in verwachting was van de 2e, of het is er al uit of ik heb me vergist.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:54 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Echt he, wat een jaloerse wijvenopmerking
Nou ben niet jaloers op haar! Maar als jij dat wil denken prima!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:54 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Echt he, wat een jaloerse wijvenopmerking
quote:Op zaterdag 11 december 2010 08:27 schreef rena het volgende:
Dan kunnen we SHO net zo goed opdoeken als je niet meer mag zeiken op mensenAls ze zeiken op Wesley is het oké, maar als er op een vrouw gekift word is de betreffende persoon jaloers? Mij lijkt Yolanthe ook een vreselijke teef qua persoonlijkheid, ben ik dan ook jaloers?
quote:Robbie Williams' wife Ayda Field says the couple are going to start trying for a baby next month. The American actress, who married the British pop star in August, admits she doesn't want their children to be "minging."
She said, "I can't wait to have kids. I hope they are not minging (A British slang word for unattractive). But some people at my school had the ugliest parents, and they came out pretty.
I hope ours gets all the best bits, but it's pot luck who gets the minging ones. Hmmm, I'll love them any way, I guess..."
The 31-year-old added, "But even supermodels can have ugly parents, and they turn out great. So I'm excited."
For the holidays the pair plan to spend Christmas at their home in California.
She said, "I'm really looking forward to Christmas in Los Angeles. But we'll have a British roast, just with the sunshine. Then we're coming back to Britain for four months."
Beetje oppervlakkig.quote:Op zaterdag 11 december 2010 08:57 schreef rena het volgende:
Nog niet zwanger, maar het gaat haar wel tegenvallen als het een lelijk kind word. De vrouw van Robbie Williams, ik quote:
[..]
Dat is toch iets heel anders dan iemand een dikke kont toewensen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 08:27 schreef rena het volgende:
Dan kunnen we SHO net zo goed opdoeken als je niet meer mag zeiken op mensenAls ze zeiken op Wesley is het oké, maar als er op een vrouw gekift word is de betreffende persoon jaloers? Mij lijkt Yolanthe ook een vreselijke teef qua persoonlijkheid, ben ik dan ook jaloers?
OMGquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:57 schreef kvd het volgende:
Zullen we er weer eens een bekende opa ingooien? Het gaat om Cee Lo Green
[..]
Het gaat hier wel om een van zijn stiefdochters (die met de kleurtjes in haar haar) en inmiddels is hij wel gescheiden van haar moeder ('t is en blijfy SHO)
[ afbeelding ]
Ja ze zat in my sweet 16 en ja het is zijn stiefdochter.quote:Op zondag 12 december 2010 12:44 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
OMG
Dat meisje (met die kleurtjes in haar haren) zat toch in een aflevering van My Super Sweet 16??!!
En in een aflevering van Exiled, of niet?
Is dat ZIJN dochter? In MSS16 zag je eigenlijk alleen d'r moeder.
Charlotte-Sophie is ruim 12 weken zwangerquote:John Heitinga wordt weer vader
John Heitinga en zijn Charlotte Sophie zijn in blijde verwachting van hun tweede kindje. Dat heeft de voetballer vandaag bevestigd aan RTL Boulevard.
John en Charlotte Sophie trouwden afgelopen mei voor de wet en maakten er vervolgens een romantische driedaagse bruiloft van op Ibiza. Het stel heeft al een dochtertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |