er is ook geen extra info...was een herhaling van vorig jaar, dus ze is daar nog zwanger van haar eerste kindje. Tenminste, op haar eigen site staat dat ze vorig jaar november meedeed aan 'IHVH', kan me niet voorstellen dat ze 2 keer in 1 jaar daaraan meedoet. Daarbij vind ik op een andere site ook haar medekandidaten, en dat zijn precies dezelfden. Conclusie....Miljuschka is NIET zwangerquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:16 schreef Purdey het volgende:
Zie nu bij Ik hou van Holland dat Miljushka Witzenhausen (Of hoe je het ook schrijven mag) ook weer zwanger is. Verder geen informatie..
Sorryquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:42 schreef kvd het volgende:
[..]
er is ook geen extra info...was een herhaling van vorig jaar, dus ze is daar nog zwanger van haar eerste kindje. Tenminste, op haar eigen site staat dat ze vorig jaar november meedeed aan 'IHVH', kan me niet voorstellen dat ze 2 keer in 1 jaar daaraan meedoet. Daarbij vind ik op een andere site ook haar medekandidaten, en dat zijn precies dezelfden. Conclusie....Miljuschka is NIET zwanger
ik vergeef het je wel hoorquote:Op zondag 19 december 2010 00:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
SorryWat stom dat ze die uitzending herhalen dan, en doen alsof het van nu is :/
Ik schakelde halverwege in, dacht dus ook dat het gewoon "nu" was en dacht nog "goh, Miljuschka is wel chubby na de zwangerschap gebleven, en de kledingsmaak is wel drastisch geworden"quote:Op zondag 19 december 2010 00:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
SorryWat stom dat ze die uitzending herhalen dan, en doen alsof het van nu is :/
Gelukkigquote:Op zondag 19 december 2010 00:51 schreef kvd het volgende:
[..]
ik vergeef het je wel hoor
Kon me herinneren dat vorige week de laatste uitzending van het seizoen was. Vandaar dat ik 'wist' dat dit een herhaling moest zijn. Was het wel een leuke uitzending? (heb alleen de laatste 30 seconden ofzo gezien...)
.quote:Dochter voor Isabelle Brinkman
Isabelle Brinkman en haar vriend Rik zijn in de wolken. Afgelopen zijn ze de trotse ouders geworden van een meisje.
Sidney Mirjam Anna werd vrijdagochtend om 10.05 uur geboren. De baby is vernoemd naar Isabelle's moeder (Mirjam) en schoonmoeder (Anna). Moeder en dochter maken het goed.
De oud-TMF VJ presentatrice moest het de laatste weken van haar zwangerschap rustig aan doen vanwege bekkeninstabiliteit. Hierdoor moest ze tot haar bevalling plat liggen
quote:Acteur Vince Vaughn is vader
Acteur Vince Vaughn is vader geworden van een dochtertje.
Vince Vaughn Dit meldt Showbizspy. De echtgenote van Vince, Kyla Weeber, is bevallen van Locklyn Kyla Vaughn.
"Ze zijn allebei in de wolken met de komst van hun dochtertje", meldt een bron.
Vince, die eerder in verband werd gebracht met Jennifer Aniston, trouwde in januari met Kyla, die makelaar is van beroep. Hij was het jaar daarvoor op Valentijnsdag voor haar op de knieën gegaan.
Ik ben op zoek gegaan. Maar in juni 2010 (22/6/2010)is bekend geworden dat ze zwanger is van de tweede, ze was toen 4 maanden zwanger. Als ik dan ga rekenen is ze volgens mij dan halverwege ot eind december uitgerekend, of ben ik dan heel dom aan het rekenen?quote:Op maandag 20 december 2010 18:49 schreef Lovechild het volgende:
Denk dat dat een zoon is, voor Fedja.
Overigens; waar blijft de baby van Ellemieke Vermolen?! Volgens de op was ze in november uitgerekend. Zelfs voor de laatste dag van november is ze dan nu wel max overtijd.
Staat nu ook op de site:quote:Op maandag 20 december 2010 19:26 schreef Juud- het volgende:
Ik zag net een reclame van Shownieuws voorbij komen waarin gezegd werd dat Ellemieke bevallen is van een zoon.
quote:Ellemieke bevallen van zoontje
Ellemieke Vermolen is gistermiddag bevallen van een zoon. De SBS6-presentatrice en haar man, topkok Sergio Herman, hebben hem Zenna Jeremy Michel genoemd.
De broer van Ellemieke, Jeremy, is enorm vereerd dat zijn zus haar zoontje naar hem vernoemd heeft. Wij zochten de apetrotse tv-kok op in zijn kookwinkel in Roosendaal.
Dat dacht ik laatst ook. Vooral omdat ze normaliter zo slank is.quote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef Turbomuis het volgende:
Ik zag Sophie Hilbrand daarnet op tv. Is die weer zwanger of is ze nog steeds aan het uitbuiken? (Sophie, als je meeleest, sorry voor de impertinente vraag)
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef Turbomuis het volgende:
Ik zag Sophie Hilbrand daarnet op tv. Is die weer zwanger of is ze nog steeds aan het uitbuiken? (Sophie, als je meeleest, sorry voor de impertinente vraag)
quote:'Ex-patiënte zwanger van Keith Bakker
Keith Bakker en zijn vriendin, die vroeger bij hem in behandeling was, zijn zwanger. Dit meldt het weekblad Weekend.
De vriendin van Bakker zou volgens bronnen een tweeling verwachten. Dit was altijd een grote wens van Keith, maar omdat hij met het hiv-virus is besmet, zaten kinderen er jarenlang niet in. Nu is het dan toch gelukt met dank aan een nieuwe techniek.
Bakker ligt op dit moment zwaar onder vuur in Nederland wegens beschuldigingen van seksueel misbruik van zijn cliëntes. Hierdoor is hij alles kwijt geraakt. Volgens Weekend zijn er diverse bonnen die beweren dat Keith samen met zijn vriendin een nieuw leven in het buitenland wil opbouwen.
nou niet echt een mooi kindquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Shownieuws kan vandaag de eerste babyfoto laten zien van de kleine telg van Ellemieke Vermolen en haar man, topkok Sergio. Zenna Jeremy Michel is zondagmiddag geboren.
bron:nu.nlquote:Tijl Beckand vader van een dochter
AMSTERDAM - Tijl Beckand is dinsdagavond vader geworden. De 36-jarige komiek en zijn vriendin Nicolette zijn de trotse ouders van dochter Fine Willemtje Marie. Het meisje kwam om 20.02 uur ter wereld en maakt het goed.
"Alles verliep voorspoedig en ze zijn dolgelukkig", laat de manager van Beckand weten. Het meisje weegt 3700 gram. "Moeder en kind maken het goed. En Tijl is een trotse vader."
"Pas als je zoiets overkomt, dan realiseer je je wat er allemaal kan gebeuren en dan is het allemaal heel serieus", zei Beckand eerder over de komst van de baby.
Fine is Tijls eerste kind. Zijn vriendin had al een dochtertje genaamd Bente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |