abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90099347
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:16 schreef Purdey het volgende:
Zie nu bij Ik hou van Holland dat Miljushka Witzenhausen (Of hoe je het ook schrijven mag ;) ) ook weer zwanger is. Verder geen informatie..
er is ook geen extra info...was een herhaling van vorig jaar, dus ze is daar nog zwanger van haar eerste kindje. Tenminste, op haar eigen site staat dat ze vorig jaar november meedeed aan 'IHVH', kan me niet voorstellen dat ze 2 keer in 1 jaar daaraan meedoet. Daarbij vind ik op een andere site ook haar medekandidaten, en dat zijn precies dezelfden. Conclusie....Miljuschka is NIET zwanger
  zondag 19 december 2010 @ 00:04:58 #177
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90105350
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 21:42 schreef kvd het volgende:

[..]

er is ook geen extra info...was een herhaling van vorig jaar, dus ze is daar nog zwanger van haar eerste kindje. Tenminste, op haar eigen site staat dat ze vorig jaar november meedeed aan 'IHVH', kan me niet voorstellen dat ze 2 keer in 1 jaar daaraan meedoet. Daarbij vind ik op een andere site ook haar medekandidaten, en dat zijn precies dezelfden. Conclusie....Miljuschka is NIET zwanger
Sorry :@ Wat stom dat ze die uitzending herhalen dan, en doen alsof het van nu is :/
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_90107508
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:04 schreef Purdey het volgende:

[..]

Sorry :@ Wat stom dat ze die uitzending herhalen dan, en doen alsof het van nu is :/
ik vergeef het je wel hoor ;)
Kon me herinneren dat vorige week de laatste uitzending van het seizoen was. Vandaar dat ik 'wist' dat dit een herhaling moest zijn. Was het wel een leuke uitzending? (heb alleen de laatste 30 seconden ofzo gezien...)
pi_90114214
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:04 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik schakelde halverwege in, dacht dus ook dat het gewoon "nu" was en dacht nog "goh, Miljuschka is wel chubby na de zwangerschap gebleven, en de kledingsmaak is wel drastisch geworden" :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 19 december 2010 @ 10:42:02 #180
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90114676
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:51 schreef kvd het volgende:

[..]

ik vergeef het je wel hoor ;)
Kon me herinneren dat vorige week de laatste uitzending van het seizoen was. Vandaar dat ik 'wist' dat dit een herhaling moest zijn. Was het wel een leuke uitzending? (heb alleen de laatste 30 seconden ofzo gezien...)
Gelukkig ;)
Hij was wel gezellig ja :Y Ik wist ook dat vorige week de laatste was, en meneer Tjoe (?) die nam afscheid. Dus toen hij nu weer kwam, om Ópzij opzij opzij' te zingen, was ik wel verbaasd.
pi_90179539
quote:
Dochter voor Isabelle Brinkman

Isabelle Brinkman en haar vriend Rik zijn in de wolken. Afgelopen zijn ze de trotse ouders geworden van een meisje.

Sidney Mirjam Anna werd vrijdagochtend om 10.05 uur geboren. De baby is vernoemd naar Isabelle's moeder (Mirjam) en schoonmoeder (Anna). Moeder en dochter maken het goed.

De oud-TMF VJ presentatrice moest het de laatste weken van haar zwangerschap rustig aan doen vanwege bekkeninstabiliteit. Hierdoor moest ze tot haar bevalling plat liggen
.
pi_90187765
Iemand vroeg zich laatst toch af hoe het kind van Fedja van Hut heette geloof ik, ik las vandaag in een blad dat hij/zij/het Chava heet. Ik kan er nog steeds niet uit opmaken wat het geslacht is.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_90190168
Denk dat dat een zoon is, voor Fedja.

Overigens; waar blijft de baby van Ellemieke Vermolen?! Volgens de op was ze in november uitgerekend. Zelfs voor de laatste dag van november is ze dan nu wel max overtijd.
Don't you love her madly?
pi_90191656
quote:
Acteur Vince Vaughn is vader
Acteur Vince Vaughn is vader geworden van een dochtertje.

Vince Vaughn Dit meldt Showbizspy. De echtgenote van Vince, Kyla Weeber, is bevallen van Locklyn Kyla Vaughn.

"Ze zijn allebei in de wolken met de komst van hun dochtertje", meldt een bron.

Vince, die eerder in verband werd gebracht met Jennifer Aniston, trouwde in januari met Kyla, die makelaar is van beroep. Hij was het jaar daarvoor op Valentijnsdag voor haar op de knieën gegaan.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_90192015
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 18:49 schreef Lovechild het volgende:
Denk dat dat een zoon is, voor Fedja.

Overigens; waar blijft de baby van Ellemieke Vermolen?! Volgens de op was ze in november uitgerekend. Zelfs voor de laatste dag van november is ze dan nu wel max overtijd.
Ik ben op zoek gegaan. Maar in juni 2010 (22/6/2010)is bekend geworden dat ze zwanger is van de tweede, ze was toen 4 maanden zwanger. Als ik dan ga rekenen is ze volgens mij dan halverwege ot eind december uitgerekend, of ben ik dan heel dom aan het rekenen?
pi_90192075
Ik zag net een reclame van Shownieuws voorbij komen waarin gezegd werd dat Ellemieke bevallen is van een zoon.
pi_90192922
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 19:26 schreef Juud- het volgende:
Ik zag net een reclame van Shownieuws voorbij komen waarin gezegd werd dat Ellemieke bevallen is van een zoon.
Staat nu ook op de site:

quote:
Ellemieke bevallen van zoontje

Ellemieke Vermolen is gistermiddag bevallen van een zoon. De SBS6-presentatrice en haar man, topkok Sergio Herman, hebben hem Zenna Jeremy Michel genoemd.

De broer van Ellemieke, Jeremy, is enorm vereerd dat zijn zus haar zoontje naar hem vernoemd heeft. Wij zochten de apetrotse tv-kok op in zijn kookwinkel in Roosendaal.
pi_90193900
Zenna.. :N ik krijg het er niet warm van
pi_90194525
Ik vind het wel een lieve naam. Al had ik voor een jongen eerder voor Zenne gekozen.
  maandag 20 december 2010 @ 20:26:06 #190
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_90195862
Ik zag Sophie Hilbrand daarnet op tv. Is die weer zwanger of is ze nog steeds aan het uitbuiken? (Sophie, als je meeleest, sorry voor de impertinente vraag :) )
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_90210483
Zo zeg, wat een timing van mij over die baby van Ellemieke ;)
Don't you love her madly?
pi_90210671
Je kind Zenna noemen :')

Kind staat nu al 1-0 achter in het leven.
pi_90212745
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef Turbomuis het volgende:
Ik zag Sophie Hilbrand daarnet op tv. Is die weer zwanger of is ze nog steeds aan het uitbuiken? (Sophie, als je meeleest, sorry voor de impertinente vraag :) )
Dat dacht ik laatst ook. Vooral omdat ze normaliter zo slank is.
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:32:16 #194
251095 Purdey
Better off alone..
pi_90248574
Ze had van de week een gigantische wijdvallende trui aan, zo'n Cosby show trui ;)
pi_90252034

Shownieuws kan vandaag de eerste babyfoto laten zien van de kleine telg van Ellemieke Vermolen en haar man, topkok Sergio. Zenna Jeremy Michel is zondagmiddag geboren.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 21 december 2010 @ 22:13:26 #196
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_90258535
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef Turbomuis het volgende:
Ja dat dacht ik dus ook :Y
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_90281694
Toch een soort van beroemd:

quote:
'Ex-patiënte zwanger van Keith Bakker
Keith Bakker en zijn vriendin, die vroeger bij hem in behandeling was, zijn zwanger. Dit meldt het weekblad Weekend.

De vriendin van Bakker zou volgens bronnen een tweeling verwachten. Dit was altijd een grote wens van Keith, maar omdat hij met het hiv-virus is besmet, zaten kinderen er jarenlang niet in. Nu is het dan toch gelukt met dank aan een nieuwe techniek.

Bakker ligt op dit moment zwaar onder vuur in Nederland wegens beschuldigingen van seksueel misbruik van zijn cliëntes. Hierdoor is hij alles kwijt geraakt. Volgens Weekend zijn er diverse bonnen die beweren dat Keith samen met zijn vriendin een nieuw leven in het buitenland wil opbouwen.

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_90291793
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 20:29 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Shownieuws kan vandaag de eerste babyfoto laten zien van de kleine telg van Ellemieke Vermolen en haar man, topkok Sergio. Zenna Jeremy Michel is zondagmiddag geboren.
nou niet echt een mooi kind
  woensdag 22 december 2010 @ 17:15:59 #199
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_90296986
Ik vind Zenna heel lief en leuk klinken.
En ook in combinatie met de naam van broertje.
Noah (volgens mij) & Zenna, dat is stoer.
  woensdag 22 december 2010 @ 19:03:54 #200
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_90300988
Tijl Beckland is vader geworden van een dochtertje

quote:
Tijl Beckand vader van een dochter

AMSTERDAM - Tijl Beckand is dinsdagavond vader geworden. De 36-jarige komiek en zijn vriendin Nicolette zijn de trotse ouders van dochter Fine Willemtje Marie. Het meisje kwam om 20.02 uur ter wereld en maakt het goed.

"Alles verliep voorspoedig en ze zijn dolgelukkig", laat de manager van Beckand weten. Het meisje weegt 3700 gram. "Moeder en kind maken het goed. En Tijl is een trotse vader."
"Pas als je zoiets overkomt, dan realiseer je je wat er allemaal kan gebeuren en dan is het allemaal heel serieus", zei Beckand eerder over de komst van de baby.

Fine is Tijls eerste kind. Zijn vriendin had al een dochtertje genaamd Bente.
bron:nu.nl

meteen de wiki weer ffies aangepast

[ Bericht 2% gewijzigd door J-net op 22-12-2010 19:20:57 ]
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')