Het wordt ook niet veel spannender als er geen nieuw topic aangemaakt wordtquote:Op woensdag 17 november 2010 22:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
vooral als jezelf Jan heet...dan zal de naam van je kind niet veel spannender worden![]()
![]()
![]()
![]()
En Ne-Yo kan uit het lijstje zwanger, vorige week is zijn dochtertje te vroeg geborenquote:Grammy Award-winning singer Alanis Morissette flashed her glowing smile and growing baby bump while visiting a pet clinic in Los Angeles on Wednesday (November 17) with her husband Mario Souleye Treadway.
The 36-year-old Ottawa native has revealed the gender of her baby today. Proving rumorville correct, her reps confirm to Us that it's a boy!
Baby boy is due to arrive late 2010/early 2011
Ik vraag me af hoe het met Jennifer Jason Leigh is, er is in september 2009 gezegd dat ze zwanger zou zijn en in maart 2010 zou ze zijn uitgerekend. Maar over een kindje is verder niets bekend.quote:Paulina Rubio and husband Nicolas Vallejo welcomed a baby girl on November 14th. Andrea Nicolas Vallejo-Nagera Rubio weighed in just under seven pounds
quote:Its double trouble for Chris Daughtry.
The rocker and wife Deanna welcomed fraternal twins on Wednesday morning, Nov. 17, he announced via his Web site. Daughter Adalynn Rose arrived at 11:06 a.m. weighing 6 lbs, 5 oz., while son Noah James followed at 11:25 a.m. weighing in at 5 lbs, 5 oz.
Our family is overwhelmed with joy by these two precious gifts from God, Daughtry, 30, said. The babies are both healthy and resting. Thanks to everyone for their love and prayers.
The newborns carried by a gestational surrogate will join elder siblings Hannah and Griffin at home.
Ik vraag me af waar die baby van moet groeien in zo'n mager lijf..quote:Rachel Zoe literally has a new project: her baby on the way!
The stylist, 39, and husband Rodger Berman are expecting their first child next year, she announced via Twitter Wednesday.
Hey everyone! I want to officially confirm to my loyal friends and followers that I am pregnant! Zoe writes.
I feel great, Rodger and I are beyond excited and so thankful for all of your love and support.
The couple chronicled their struggle to decide if they should become parents this past season on their Bravo reality show, The Rachel Zoe Project.
zijn oren lijken wel op UFO's, dus wie weet.....quote:Op donderdag 18 november 2010 10:29 schreef Leandra het volgende:
Thnx, aangepast en de vrijheid genomen Jennifer Jason Leigh uit de lijst te halen...
De eerste (en enige) berichten zijn idd van september 2009 en National Enquirer is de bron, dus dat maakt het sowieso al net zo geloofwaardig als dat Michelle Obama zwanger zou zijn van een buitenaards wezenInmiddels zou het iig een olifantendracht betekenen van minimaal 17 maanden, en dat lijkt me op haar leeftijd (48) niet gezond
ik zoou het zeker willen wijzigen, maar hoe doe ik dat. Als ik naar de wiki ga, krijg ik het niet voor elkaar iets toe te voegen/wijzigen. Of moet ik de wiki-lijst hier plaatsen met aanvulligen/wijzigingen en kopieer jij die dan naar de OP en wiki?quote:Op donderdag 18 november 2010 11:19 schreef Leandra het volgende:
Zou je (jullie) dat even kunnen aanpassen in de wikipagina, dan hoef ik straks alleen maar een copy en paste daarvandaan te doen.... heb ook een beetje last van wat zwangerschapshormonen
Thnx
Fem en Em(ma)quote:Op donderdag 18 november 2010 11:51 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind Emma een leuke naam maar helmaal niet passen bij Jan Smit eigenlijk, geen idee waarom.
Het bekt ook niet lekker met Fem, Fem en Emma vind ik raar klinken.
Femma. 2 in 1quote:Op donderdag 18 november 2010 11:51 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind Emma een leuke naam maar helmaal niet passen bij Jan Smit eigenlijk, geen idee waarom.
Het bekt ook niet lekker met Fem, Fem en Emma vind ik raar klinken.
weet iemand het verhaal daar achter?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:55 schreef rena het volgende:
Chris Daughtry (van die zeikmuziek) heeft een tweeling gekregen.
[..]
he newborns carried by a gestational surrogate will join elder siblings Hannah and Griffin at home.
Zijn vrouw kon zelf geloof ik moeilijk zwanger worden, dus hebben ze een draagmoeder ingeschakeld, net als o.a. Sarah Jessica Parker.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
weet iemand het verhaal daar achter?
quote:Op donderdag 18 november 2010 18:03 schreef kvd het volgende:
Even kijken of dit zo lukt...Emma van Jan
[ afbeelding ]
Of M&Mquote:
Ik vind het ook een heel grof koppie voor een meisje.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:59 schreef Poppejans het volgende:
Ben ik erg als haar op Gerda Smit vind lijkenik vind het niet zo'n mooie foto, zo helemaal in positie gezet als je nog zo klein bent.. net zo'n foto van een pop
Haar wangetjes zijn wel lief
Wat een mooi kindjequote:Op donderdag 18 november 2010 18:03 schreef kvd het volgende:
Even kijken of dit zo lukt...Emma van Jan
[ afbeelding ]
quote:AMSTERDAM - Voetballer Royston Drenthe is vader geworden van een zoontje.
Het kindje heet Desley, meldt RTL Boulevard. Royston heeft al twee dochtertjes met zijn ex-vriendin.
Volgens de site van Shownieuws ruim 3500 gram.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:15 schreef sherezade het volgende:
is het geboortegewicht ook bekend van baby emma??
ze is best aan de flinke kant
quote:Sabia Boulahrouz opnieuw zwanger
van onze redactie
AMSTERDAM - Sabia Boulahrouz verwacht samen met haar man, voetballer Khalid Boulahrouz, haar derde kindje. Het stel verwacht in februari een jongetje.
De zwangerschap kwam wel onverwacht: "Het was absoluut niet gepland. Ik had net acht maanden met een dikke buik rondgelopen en was blij dat ik weer in mijn oude kleren paste", vertelt Sabia aan Grazia.
In 2008 werd het geluk van Sabia en Khalid tijdens het EK voetbal bruut verstoord toen ze hun te vroeg geboren dochtertje Anissa verloren. Hun tweede kindje, Amaya, werd in maart dit jaar geboren.
De voetbalvrouw is nog niet heel druk met de zwangerschap bezig: "Omdat ik 24/7 met Amaya bezig ben, vergeet ik vaak gewoon dat ik zwanger ben."
quote:Robin Zijlstra wordt vader
door Colette Boegman
AMSTERDAM - Goed nieuws voor Robin Zijlstra! De zanger/acteur wordt voor het eerst vader.
Zijn vriendin is in verwachting. Robin is erg blij met zijn aanstaande kind. "Eind mei is ze uitgerekend. We hebben net een echo gehad en alles is goed. Met Linda is ook alles goed. Ze heeft geen last meer van misselijkheid of moeheid. Maar wel een beetje van haar hormonen haha. We kijken er naar uit."
Robin probeerde lange tijd zijn brood te verdienen als zanger, totdat zijn vriendin ingreep. Het geduld van mijn vriendin was op. En gelijk heeft ze, vindt Robin. Linda en ik zagen elkaar nauwelijks meer. Ik trad op, of was in de studio. Tijd voor mijn relatie had ik niet. En ondertussen kwam er nauwelijks geld binnen.
Daarom moest Robin gewoon gaan werken. De Popstars-finalist werkt nu in een kinderopvang.
Darn, in februari verwachten ze dit kindje, terwijl ze in maart bevallen is... dan is ze 2 maanden na de bevalling weer zwanger gewordenquote:
en dan was het nog eind maart ook (de 25ste) dus in het 'ergste geval' (uitgaande van een begin februari kindje) is ze begin mei zwanger geworden, en dan is ze maar net een maandje niet zwanger geweest (als ik tenminste nog een beetje goed kan rekenenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, in februari verwachten ze dit kindje, terwijl ze in maart bevallen is... dan is ze 2 maanden na de bevalling weer zwanger geworden![]()
Das wel heel erg snel.
Twee keer bevallen in 11 maanden tijd... je moet er toch niet aan denken
Dat wordt zijn 4e kind alweer dan! Hij komt regelmatig met zijn dochter bij ons in de winkel, allebei van die charmante kaplaarzen aan altijdquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jan krijgt er nog een Rotkind bij
http://maandagdaandag.blo(...)-week-12th-week.html
Ik kan nou uit die hele weblog niet halen wie het is of waar hij bekend van is, of ben ik dan gekquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jan krijgt er nog een Rotkind bij
http://maandagdaandag.blo(...)-week-12th-week.html
Jan Rot. Ik moest even puzzelenquote:Op zaterdag 20 november 2010 08:35 schreef rena het volgende:
[..]
Ik kan nou uit die hele weblog niet halen wie het is of waar hij bekend van is, of ben ik dan gek?
Neuh. Same herequote:Op zaterdag 20 november 2010 08:35 schreef rena het volgende:
[..]
Ik kan nou uit die hele weblog niet halen wie het is of waar hij bekend van is, of ben ik dan gek?
Ik ken hem alleen van het feit dat zijn dochter Elvis heetquote:Op zaterdag 20 november 2010 08:35 schreef rena het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2010 08:35 schreef rena het volgende:
[..]
quote:Prinses Margarita zwanger van tweede
van onze redactie
AMSTERDAM - Prinses Margarita en haar echtgenoot Tjalling ten Cate verwachten aankomend voorjaar hun tweede kindje
Het secretariaat van de prinses heeft het blijde nieuws, na afloop van het huwelijk van Margarita's broer prins Carlos, bevestigd aan royaltyonline.nl.
Het echtpaar heeft al een dochter, Julia. Zij werd op 3 september 2008 geboren. Margarita's moeder, prinses Irene zou 'zeer verheugd' hebben gereageerd op het nieuws dat ze weer oma wordt.
Leuk nieuws, en wat een schattig meisje is dat dochtertje! Ik ben zo blij voor haar dat ze nooit kinderen heeft gekregen met die kwalbak waar ze eerst mee getrouwd was.quote:
Volgens mij was het de weblog van z'n vrouw.quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jan Rot. Ik moest even puzzelen.
Het is hier wel duidelijk te zien dat ze borstkanker had, of vergis ik me?quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Christina Applegate
Ja volgens mij ook, maar ik ken alleen de naam Jan Rot en niet die van zijn vrouwquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:55 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Volgens mij was het de weblog van z'n vrouw.
Dat kan niet denk ik, want ze heeft een dubbelzijdige amputatie gehad als ik me niet vergis en daarna een borstreconstructie, dus het zou bijna niet te zien moeten zijn aan de buitenkant, of het moet niet goed gegaan zijn..quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:34 schreef static het volgende:
[..]
Het is hier wel duidelijk te zien dat ze borstkanker had, of vergis ik me?
Ik snap wel wat je bedoelt, ja. Maar denk eerder dat het een gevalletje geen bh is....quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:34 schreef static het volgende:
[..]
Ja ze zei toch ooit dat ze zo blij was dat ze nu een leven lang geen beha meer hoeft te dragenquote:Op zondag 21 november 2010 10:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, ja. Maar denk eerder dat het een gevalletje geen bh is....
Ik denk dat het misschien opvalt omdat je gewoonlijk een paar cupmaten wint tijdens een zwangerschap en bij Christina zullen ze niet meer meegroeien omdat er geen klieren meer zitten. Dénk ik dan he.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:34 schreef static het volgende:
[..]
Daanquote:Op zondag 21 november 2010 00:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook, maar ik ken alleen de naam Jan Rot en niet die van zijn vrouw
quote:Another one?!
After five years together, actress Jennifer Jason Leigh and director Noah Baumbach are divorcing.
Jennifer cited irreconcilable differences as grounds for the split and wants physical custody of their infant son, but would allow her ex to have visitation.
We're sorry to hear that.
Zoon Rohmer zou nu 7 maanden oud zijn...quote:Just seven months after the birth of their son, Jennifer Jason Leigh is seeking to end her five-year marriage to director Noah Baumbach.
Leigh, 48, whose real name is Jennifer Morrow, filed for divorce on Nov. 15 in Los Angeles Superior Court, citing irreconcilable differences.
She's seeking spousal support as well as primary custody of their son, Rohmer, with visitation for Baumbach.
ik las het net al, dat hebben ze aardig geheim weten te houden danquote:Op woensdag 24 november 2010 07:44 schreef rena het volgende:
Iemand vroeg zich laatst af of Jennifer Jason Leigh ooit al was bevallen of ooit wel zwanger was geweest. Kennelijk wel, want in haar scheidingsbericht hebben ze het over een zoontje:
[..]
En nu staat het ineens wel in haar wiki-pagina, terwijl ik zeker weet dat ik die nog doorgelezen heb toen we het er over hadden of ze niet uit de lijst kon... en toen stond het er niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:32 schreef kvd het volgende:
[..]
ik las het net al, dat hebben ze aardig geheim weten te houden dan
quote:John Travolta verwelkomt zoon
John Travolta en Kelly Preston zijn de trotse ouders geworden van een zoon. Baby Benjamin kwam dinsdag ter wereld in een ziekenhuis in Florida. Travolta en Preston hebben al een dochter van 10 jaar. Hun 16-jarige zoon Jett overleed begin vorig jaar na een beroerte.
Benjamin weegt 3,7 kilo schoon aan de haak. "John, Kelly en hun dochter Ella Blue zijn in extase en ontzettend blij met hun nieuwe gezinslid. Moeder en baby zijn gezond en maken het goed", laat hun woordvoerder weten aan het Amerikaanse tijdschrift People.
De 56-jarige John Travolta en Kelly Preston maakten in mei bekend opnieuw ouders te worden. Dat nieuws was opvallend, aangezien Preston al 48 jaar is. De baby kreeg al voor zijn geboorte de naam Benjamin.
Klopt, ik zat daar net ook al aan te denken...zijn we toch even flink in het ootje genomen de afgelopen maanden...quote:Op woensdag 24 november 2010 09:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nu staat het ineens wel in haar wiki-pagina, terwijl ik zeker weet dat ik die nog doorgelezen heb toen we het er over hadden of ze niet uit de lijst kon... en toen stond het er niet.
quote:Gordon overweegt inzet draagmoeder
Uitgegeven: 24 november 2010 08:26
Laatst gewijzigd: 24 november 2010 08:25
AMSTERDAM - Gordon denkt erover om met de hulp van een draagmoeder een gezin te stichten. Na het overlijden van zijn moeder vorige maand uitte de 42-jarige zanger al zijn verlangen naar een eigen familie.
© ANPDe praktijk lijkt geen probleem, Gordon moet alleen overwegen of hij de verantwoordelijkheid aankan.
"Ik ben simpelweg jaloers op m'n broers en zussen die kinderen hebben", zegt de zanger in het AD. Gordon is sinds vorig jaar samen met zijn vriend Raoul.
"Een partner is toch niet hetzelfde als een gezin. Ik zou een leuke vader zijn, maar moet goed afwegen of ik de verantwoordelijkheid aankan en zoveel vrijheid kan opgeven."
Drugs
Gordon staat naar eigen zeggen al een stuk stabieler in het leven dan voorheen. "Ik ga me niet meer te buiten aan drank, drugs en excessen. Dat slechte leven sloeg ook op m'n stem. Ik ben zoekende geweest, verkeerde in een vervroegde midlifecrisis. Maar kleine jongens worden uiteindelijk groot."
Gordon weet al hoe hij eventueel vader wil worden. "We hebben twee vriendinnen tegen wie we alleen maar 'ja' hoeven zeggen voor een draagmoederschap", zegt de zanger.
"Raoul ziet het ook wel zitten. Maar we zouden wel moeten trouwen, vind ik. Eigenlijk wel een leuk plan. Ik ben er geestelijk meer klaar voor dan ooit."
quote:Dochtertje voor Jorinde MollJorinde Moll is bevallen van een meisje. De kleine heet Sunnah. Moeder en dochter maken het goed. Dit melden diverse sites.
Het is het tweede kindje voor de 39-jarige oud-Veronica-presentatrice en haar man Chalid Arrab. Jorinde trouwde in 2007 in het geheim met Chalid. Het stel heeft al een dochtertje: Loubna (2).
Ze maken wel een mooie fout in dit artikeltje: 'Max heeft twee zoons en een dochter uit een eerder huwelijk' knap, met z'n twee jaar...quote:J-Lo hoopt op gezinsuitbreiding
Jennifer Lopez (41) en Marc Anthony (42) willen dolgraag nog een kindje. "Jennifer is de jongste niet meer, dus de klok begint aardig te tikken", vertelt een bron aan Showbizspy. "Maar in Hollywood barst het van de vrouwen die na hun veertigste nog aan kinderen beginnen. Jennifer geeft de moed niet op."
Jennifer en Marc werden in 2008 de trotse ouders van een tweeling: Max en Emme. "Max heeft twee zoons en een dochter uit een eerdere relatie, dus we hebben het drukker dan ooit", vertelde de zangeres/actrice eerder dit jaar.
quote:Baby twee voor Project Runway's Nina Garcia (45)
Project Runway-jurylid Nina Garcia is bevallen van haar tweede zoontje.
Nina maakte het blijde nieuws wereldkundig via Twitter. "Met genoegen willen we bekend maken dat we Alexander David Conrod het afgelopen weekend hebben verwelkomd", zo schrijft ze.
David's grote broer Lucas (3,5) is ook gelukkig met de nieuwe aanwinst: "Met de baby gaat het goed en Lucas is door het dolle heen!"
quote:Pink wil zoontje Jameson noemen
Uitgegeven: 29 november 2010 16:29
Laatst gewijzigd: 29 november 2010 17:06
AMSTERDAM - Pink weet nog niet of ze in verwachting is van een jongen of een meisje, maar heeft al wel een naam verzonnen voor haar ongeboren baby. De zangeres en haar man Carey willen hun kind, als het een jongetje wordt, Jameson noemen.
"Mijn vader heet James, mijn broer heet Jason en Careys tweede naam is Jason", somt Pink op.
"En verder houden we van whisky, dus het spreekt voor zich", grapte de 31-jarige zangeres in het Amerikaanse entertainmentprogramma Access Hollywood.
Meisje
De zangeres maakte een paar weken geleden bekend dat ze zwanger is van haar eerste kind. Voor een eventueel dochtertje heeft ze nog geen naam. Onlangs zei Pink, die bekendstaat als een wildebras, dat haar dokter denkt dat ze een meisje krijgt. "Mijn moeder heeft me altijd een dochter toegewenst die op mij lijkt", verklapte de zangeres.
Pink, die wel van een glaasje houdt, vertelde momenteel helemaal geen zin te hebben in alcohol. "Ik dacht dat ik af en toe wel een glas wijn zou lusten", zei de Raise Your Glass-zangeres. "Maar dat is helemaal niet zo. Ik heb geen trek in slechte dingen."
quote:Update: Stella McCartney and her husband Alasdhair Willis have welcomed their fourth child, E! confirms.
The 39-year-old fashion designer welcomed daughter Reiley on Tuesday (November 23). The new addition weighed in at 8 lbs. Congrats to the McCartney-Willis family!
quote:Green Day Bassist -- My Wife Just Gave Birth!!!
11/30/2010 12:12 AM PST by TMZ Staff
Green Day bassist Mike Dirnt broke some pretty awesome baby news to TMZ yesterday -- telling us his wife had just given birth to a baby girl Sunday night!
Dirnt was in L.A. yesterday -- when he he told us he was "super happy" about the birth of his third kid.
We also asked Dirnt if he had any names lined up for his new daughter -- and he said, "Lots of special names ... but I'm not gonna let people Google them yet."
nie iedereen hoeft er als een fokzeug uit te zien als je zwanger bentquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:52 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik vind Doutzen's buik nog helemaal niet zo dik terwijl ze in januari uitgerekend is.
Zij speelde dat irritante ding in the O.C.quote:When Autumn Reeser said she was carrying a little extra weight, she wasnt referring to Thanksgiving: the No Ordinary Family star is expecting her first child!
Im pregnant, she told Jimmy Kimmel on Jimmy Kimmel Live! Tuesday night, after pointing to an as-of-now invisible baby bump.
The actress, 30, joked about her husband, writer-director Jesse Warren, finding out the news on television.
The two exchanged vows in May 2009 under a 200-year-old oak tree in Ojai, Calif.
http://www.nu.nl/achterkl(...)gevraagd-worden.htmlquote:Kinderen
Voor de presentatrice staat het wel of niet getrouwd zijn het krijgen van kinderen niet langer in de weg.
Vroeger dacht ik dat ik eerst wilde trouwen, voordat ik moeder word. Nu zie ik het wel, laat ik het los. Het is ook maar te hopen dat het zwanger worden lukt.
Carrière
De presentatrice denkt niet dat het krijgen van kinderen haar carrière bij de televisie in de weg zal staan. Ik zie bij collegas dat dat makkelijk kan. Mijn ouders werkten ook veel en daar zijn mijn broertje en ik ook niet slechter van geworden."
Het gaat hier wel om een van zijn stiefdochters (die met de kleurtjes in haar haar) en inmiddels is hij wel gescheiden van haar moeder ('t is en blijfy SHOquote:Cee Lo Green is opa
Cee Lo Green is op 35-jarige leeftijd opa geworden. Zijn 20-jarige dochter is bevallen van een zoontje.
De zanger van Gnarls Barkley vertelde dit aan de Amerikaanse talkshow-host Chelsea Handler. "Ik ben 35, maar zij heeft nu een zoon, en ik dus een kleinzoon."
De jonge opa, die tevens verantwoordelijk is voor de hitsingle Fuck You, gaf ook commentaar op het optreden van Gwyneth Paltrow in Glee waarin zij aan dit nummer een eigen draai gaf. "Ik stond perplex. Ik had geen idee dat ze zo goed kon zingen, ik vond het geweldig!"
Cee Lo Green is genomineerd voor de Grammy's in 2011 voor 'Beste Nummer' en 'Beste Album'.
Grappig,terwijl ik dit lees kijk ik met een half oog naar the voice of holland waar hij nu optreedquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:57 schreef kvd het volgende:
Zullen we er weer eens een bekende opa ingooien? Het gaat om Cee Lo Green
[..]
Het gaat hier wel om een van zijn stiefdochters (die met de kleurtjes in haar haar) en inmiddels is hij wel gescheiden van haar moeder ('t is en blijfy SHO)
[ afbeelding ]
wil je zeggen dat diegene met die kleuren in haar haren zijn dochter is?? en pas 20 jaar???quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:57 schreef kvd het volgende:
Zullen we er weer eens een bekende opa ingooien? Het gaat om Cee Lo Green
[..]
Het gaat hier wel om een van zijn stiefdochters (die met de kleurtjes in haar haar) en inmiddels is hij wel gescheiden van haar moeder ('t is en blijfy SHO)
[ afbeelding ]
quote:Goede @SintNicolaas ze is geboren! Met Alle mooie toebehoren. En dan ook nog op úw dag! Die u voortaan met Lucia Maria=(Lucy) delen mag!
quote:Op maandag 6 december 2010 17:33 schreef hexje het volgende:
Bokito vader geworden
De beroemde gorilla Bokito uit de Rotterdamse Diergaarde Blijdorp is afgelopen weekeinde vader geworden. Dat heeft een woordvoerder van de dierentuin maandag laten weten.
De moeder van het jong is de 15-jarige Aya. Moeder en haar jong maken het goed. Het is nog onduidelijk of de 'kleine aap' een jongen of een meisje is. Volgens een woordvoerster van de dierentuin is Bokito een „echte familieman” maar zoals het een stoere gorilla betaamt, houdt hij zich niet bezig met de opvoeding van het jong.
Het pasgeboren jong ligt gewoon in het binnenverblijf van de gorilla's. Het is overigens niet de eerste keer dat Bokito vader werd. Hij zorgde had al voor drie nazaten. Aya bracht al twee jongen groot.
Leuke naamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |