Het wordt ook niet veel spannender als er geen nieuw topic aangemaakt wordtquote:Op woensdag 17 november 2010 22:54 schreef sherezade het volgende:
[..]
vooral als jezelf Jan heet...dan zal de naam van je kind niet veel spannender worden![]()
![]()
![]()
![]()
En Ne-Yo kan uit het lijstje zwanger, vorige week is zijn dochtertje te vroeg geborenquote:Grammy Award-winning singer Alanis Morissette flashed her glowing smile and growing baby bump while visiting a pet clinic in Los Angeles on Wednesday (November 17) with her husband Mario Souleye Treadway.
The 36-year-old Ottawa native has revealed the gender of her baby today. Proving rumorville correct, her reps confirm to Us that it's a boy!
Baby boy is due to arrive late 2010/early 2011
Ik vraag me af hoe het met Jennifer Jason Leigh is, er is in september 2009 gezegd dat ze zwanger zou zijn en in maart 2010 zou ze zijn uitgerekend. Maar over een kindje is verder niets bekend.quote:Paulina Rubio and husband Nicolas Vallejo welcomed a baby girl on November 14th. Andrea Nicolas Vallejo-Nagera Rubio weighed in just under seven pounds
quote:Its double trouble for Chris Daughtry.
The rocker and wife Deanna welcomed fraternal twins on Wednesday morning, Nov. 17, he announced via his Web site. Daughter Adalynn Rose arrived at 11:06 a.m. weighing 6 lbs, 5 oz., while son Noah James followed at 11:25 a.m. weighing in at 5 lbs, 5 oz.
Our family is overwhelmed with joy by these two precious gifts from God, Daughtry, 30, said. The babies are both healthy and resting. Thanks to everyone for their love and prayers.
The newborns carried by a gestational surrogate will join elder siblings Hannah and Griffin at home.
Ik vraag me af waar die baby van moet groeien in zo'n mager lijf..quote:Rachel Zoe literally has a new project: her baby on the way!
The stylist, 39, and husband Rodger Berman are expecting their first child next year, she announced via Twitter Wednesday.
Hey everyone! I want to officially confirm to my loyal friends and followers that I am pregnant! Zoe writes.
I feel great, Rodger and I are beyond excited and so thankful for all of your love and support.
The couple chronicled their struggle to decide if they should become parents this past season on their Bravo reality show, The Rachel Zoe Project.
zijn oren lijken wel op UFO's, dus wie weet.....quote:Op donderdag 18 november 2010 10:29 schreef Leandra het volgende:
Thnx, aangepast en de vrijheid genomen Jennifer Jason Leigh uit de lijst te halen...
De eerste (en enige) berichten zijn idd van september 2009 en National Enquirer is de bron, dus dat maakt het sowieso al net zo geloofwaardig als dat Michelle Obama zwanger zou zijn van een buitenaards wezenInmiddels zou het iig een olifantendracht betekenen van minimaal 17 maanden, en dat lijkt me op haar leeftijd (48) niet gezond
ik zoou het zeker willen wijzigen, maar hoe doe ik dat. Als ik naar de wiki ga, krijg ik het niet voor elkaar iets toe te voegen/wijzigen. Of moet ik de wiki-lijst hier plaatsen met aanvulligen/wijzigingen en kopieer jij die dan naar de OP en wiki?quote:Op donderdag 18 november 2010 11:19 schreef Leandra het volgende:
Zou je (jullie) dat even kunnen aanpassen in de wikipagina, dan hoef ik straks alleen maar een copy en paste daarvandaan te doen.... heb ook een beetje last van wat zwangerschapshormonen
Thnx
Fem en Em(ma)quote:Op donderdag 18 november 2010 11:51 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind Emma een leuke naam maar helmaal niet passen bij Jan Smit eigenlijk, geen idee waarom.
Het bekt ook niet lekker met Fem, Fem en Emma vind ik raar klinken.
Femma. 2 in 1quote:Op donderdag 18 november 2010 11:51 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind Emma een leuke naam maar helmaal niet passen bij Jan Smit eigenlijk, geen idee waarom.
Het bekt ook niet lekker met Fem, Fem en Emma vind ik raar klinken.
weet iemand het verhaal daar achter?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:55 schreef rena het volgende:
Chris Daughtry (van die zeikmuziek) heeft een tweeling gekregen.
[..]
he newborns carried by a gestational surrogate will join elder siblings Hannah and Griffin at home.
Zijn vrouw kon zelf geloof ik moeilijk zwanger worden, dus hebben ze een draagmoeder ingeschakeld, net als o.a. Sarah Jessica Parker.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
weet iemand het verhaal daar achter?
quote:Op donderdag 18 november 2010 18:03 schreef kvd het volgende:
Even kijken of dit zo lukt...Emma van Jan
[ afbeelding ]
Of M&Mquote:
Ik vind het ook een heel grof koppie voor een meisje.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:59 schreef Poppejans het volgende:
Ben ik erg als haar op Gerda Smit vind lijkenik vind het niet zo'n mooie foto, zo helemaal in positie gezet als je nog zo klein bent.. net zo'n foto van een pop
Haar wangetjes zijn wel lief
Wat een mooi kindjequote:Op donderdag 18 november 2010 18:03 schreef kvd het volgende:
Even kijken of dit zo lukt...Emma van Jan
[ afbeelding ]
quote:AMSTERDAM - Voetballer Royston Drenthe is vader geworden van een zoontje.
Het kindje heet Desley, meldt RTL Boulevard. Royston heeft al twee dochtertjes met zijn ex-vriendin.
Volgens de site van Shownieuws ruim 3500 gram.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:15 schreef sherezade het volgende:
is het geboortegewicht ook bekend van baby emma??
ze is best aan de flinke kant
quote:Sabia Boulahrouz opnieuw zwanger
van onze redactie
AMSTERDAM - Sabia Boulahrouz verwacht samen met haar man, voetballer Khalid Boulahrouz, haar derde kindje. Het stel verwacht in februari een jongetje.
De zwangerschap kwam wel onverwacht: "Het was absoluut niet gepland. Ik had net acht maanden met een dikke buik rondgelopen en was blij dat ik weer in mijn oude kleren paste", vertelt Sabia aan Grazia.
In 2008 werd het geluk van Sabia en Khalid tijdens het EK voetbal bruut verstoord toen ze hun te vroeg geboren dochtertje Anissa verloren. Hun tweede kindje, Amaya, werd in maart dit jaar geboren.
De voetbalvrouw is nog niet heel druk met de zwangerschap bezig: "Omdat ik 24/7 met Amaya bezig ben, vergeet ik vaak gewoon dat ik zwanger ben."
quote:Robin Zijlstra wordt vader
door Colette Boegman
AMSTERDAM - Goed nieuws voor Robin Zijlstra! De zanger/acteur wordt voor het eerst vader.
Zijn vriendin is in verwachting. Robin is erg blij met zijn aanstaande kind. "Eind mei is ze uitgerekend. We hebben net een echo gehad en alles is goed. Met Linda is ook alles goed. Ze heeft geen last meer van misselijkheid of moeheid. Maar wel een beetje van haar hormonen haha. We kijken er naar uit."
Robin probeerde lange tijd zijn brood te verdienen als zanger, totdat zijn vriendin ingreep. Het geduld van mijn vriendin was op. En gelijk heeft ze, vindt Robin. Linda en ik zagen elkaar nauwelijks meer. Ik trad op, of was in de studio. Tijd voor mijn relatie had ik niet. En ondertussen kwam er nauwelijks geld binnen.
Daarom moest Robin gewoon gaan werken. De Popstars-finalist werkt nu in een kinderopvang.
Darn, in februari verwachten ze dit kindje, terwijl ze in maart bevallen is... dan is ze 2 maanden na de bevalling weer zwanger gewordenquote:
en dan was het nog eind maart ook (de 25ste) dus in het 'ergste geval' (uitgaande van een begin februari kindje) is ze begin mei zwanger geworden, en dan is ze maar net een maandje niet zwanger geweest (als ik tenminste nog een beetje goed kan rekenenquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, in februari verwachten ze dit kindje, terwijl ze in maart bevallen is... dan is ze 2 maanden na de bevalling weer zwanger geworden![]()
Das wel heel erg snel.
Twee keer bevallen in 11 maanden tijd... je moet er toch niet aan denken
Dat wordt zijn 4e kind alweer dan! Hij komt regelmatig met zijn dochter bij ons in de winkel, allebei van die charmante kaplaarzen aan altijdquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jan krijgt er nog een Rotkind bij
http://maandagdaandag.blo(...)-week-12th-week.html
Ik kan nou uit die hele weblog niet halen wie het is of waar hij bekend van is, of ben ik dan gekquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jan krijgt er nog een Rotkind bij
http://maandagdaandag.blo(...)-week-12th-week.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |