Nee, dan nog liever Berg.quote:
En dat gaat toch niets worden. Die heeft echt geen kaas van 't spelletje gegeten en dat komt mede doordat hij zo laat is gaan voetballen denk ik.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:01 schreef rubbereend het volgende:
Dat Amrabat weg mag is niet heel gek, zijn contract loopt na volgend seizoen ook af.
Leuke speler voor de subtop en daaronder denk ik. Misschien dat hij bij een transfer gebruikt kan worden met één van die clubs.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, dan nog liever Berg.
[..]
En dat gaat toch niets worden. Die heeft echt geen kaas van 't spelletje gegeten en dat komt mede doordat hij zo laat is gaan voetballen denk ik.
Ja, dan zouden we alles zelf op moeten hoesten, praktisch onmogelijkquote:Op woensdag 17 november 2010 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
Stadionuitbreiding is ook van de baan wanneer Nederland en België het WK niet binnenslepen. Klinkt logisch.
Let it be soquote:Op woensdag 17 november 2010 23:57 schreef Doublepain het volgende:
Tegen Ajax, 2 goals en 4 assists..
Afellay...
Het Philipsstadion is nu niet het meest sfeervolle stadion in Nederland, dus ik ben niet rouwig om geen uitbereiding.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
Stadionuitbreiding is ook van de baan wanneer Nederland en België het WK niet binnenslepen. Klinkt logisch.
Mee eens, meerdere shirtsponsoren doen altijd zo goedkoop aan vind ik. Maar voor het groter belang zet ik me daar ook wel overheenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sanders zou binnenkort met een grote nieuwe sponsor komen en hij was ook met Philips in de slag. Vind reclame op de rug alleen erg lelijk
Misschien dat een beetje nieuwe aanwas van seizoenkaarthouders juist wat sfeer kan verhogen. Het stadion opzich vind ik niet sfeerloos, juist niet, lekker bovenop het veld.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het Philipsstadion is nu niet het meest sfeervolle stadion in Nederland, dus ik ben niet rouwig om geen uitbereiding.
Het doet een beetje Engels aan; geen hekken en dicht op het veld. Een uitbereiding á la ArenA is goed voor het laatje, maar ik vrees dat je dan wel de charme verliest. Ik vind de ArenA nou niet het toppunt van gezelligheid uitstralen.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Misschien dat een beetje nieuwe aanwas van seizoenkaarthouders juist wat sfeer kan verhogen. Het stadion opzich vind ik niet sfeerloos, juist niet, lekker bovenop het veld.
Het was ook geen uitbreiding ala Arena hč. slechts het doortrekken van drie tribunes. Verder blijft alles even dicht op het veld.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het doet een beetje Engels aan; geen hekken en dicht op het veld. Een uitbereiding á la ArenA is goed voor het laatje, maar ik vrees dat je dan wel de charme verliest. Ik vind de ArenA nou niet het toppunt van gezelligheid uitstralen.
Jammer. Ik sta op de wachtlijst voor een seizoenskaart en meer zitplaatsen betekend ook meer inkomsten voor psv lijkt me.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
ja en stadionuitbreiding is gratisquote:Op donderdag 18 november 2010 20:16 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Jammer. Ik sta op de wachtlijst voor een seizoenskaart en meer zitplaatsen betekend ook meer inkomsten voor psv lijkt me.
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja en stadionuitbreiding is gratis
Dat is beide een nee. Met de gemeente Ehvn valt helemaal niks te regelen en op het moment dat die extra stoeltjes gaan renderen is W.O. IV net afgelopen.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:21 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
![]()
Valt vast wel iets met de gemeente Eindhoven te regelen en uiteindelijk zullen ze met meer zitplaatsen er winst op maken.
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dat is beide een nee. Met de gemeente Ehvn valt helemaal niks te regelen en op het moment dat die extra stoeltjes gaan renderen is W.O. IV net afgelopen.
Natuurlijk ja.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:17 schreef Gorill0r het volgende:
Oja, en zaterdag wordt natuurlijk 0-3
tis al vaker gezegd, maar als philips echt zou willen pompen ze er 100 miljoen in en maken ze van psv een europese topploeg die in nederland keer op keer kampioen wordt. voor philips een schijntje.....toch raar dat philips zo ontzettend verweven is met psv en uiteindelijk maar half half met geld erin zit ipv een keer er een echt groot project van te maken.....quote:Op donderdag 18 november 2010 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
Gemeente Eindhoven en in PSV investeren in één zin. Die laten PSV nog liever failliet gaan dan er een cent in te stoppen.
Philips is een bedrijf, en wat jij net noemt is niet winstgevend...quote:Op donderdag 18 november 2010 22:31 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
tis al vaker gezegd, maar als philips echt zou willen pompen ze er 100 miljoen in en maken ze van psv een europese topploeg die in nederland keer op keer kampioen wordt. voor philips een schijntje.....toch raar dat philips zo ontzettend verweven is met psv en uiteindelijk maar half half met geld erin zit ipv een keer er een echt groot project van te maken.....
naamsverandering in Philips SV, 2 keer op rij de Champions League winnen en klaar is kees.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Philips is een bedrijf, en wat jij net noemt is niet winstgevend...
dat is waar.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:42 schreef LudoSanders het volgende:
Philips wint er alleen niets mee, om de naamsbekendheid hoeven ze het namelijk niet te doen.
Ze kunnen het wel gebruiken om nieuwe producten te promoten.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:42 schreef LudoSanders het volgende:
Philips wint er alleen niets mee, om de naamsbekendheid hoeven ze het namelijk niet te doen.
Welk gezeik? Je kunt toch gewoon realistisch zijn en concluderen dat je je oordoppen thuis kunt laten bij een thuiswedstrijd? Met dat publiek is de laatste tien jaar wel de titel 'Voetbalhoofdstad van Nederland' verworven, dus ik snap dat kwade bloed niet helemaal?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:05 schreef BeamofLight het volgende:
Ach dat gezeik over de sfeer de hele tijd. Stelletje jankerds. Ook op psv-netwerk steeds.
PSV heeft alle verbouwingen zelf opgehoest. We hebben niet voor niets zo'n enorme hypotheek om de nek hangenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:21 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
![]()
Valt vast wel iets met de gemeente Eindhoven te regelen en uiteindelijk zullen ze met meer zitplaatsen er winst op maken.
Klopt.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV heeft alle verbouwingen zelf opgehoest. We hebben niet voor niets zo'n enorme hypotheek om de nek hangenDe gemeente wilde zelfs niet eens garant staan zodat de rente wat lager zou worden
![]()
maar wel altijd goede sier maken met PSV. Bovendien heeft PSV een hele grote economische impact op Eindhoven.
Ja voor een WK, niet alleen voor PSV. Zo zijn ze dan weer wel.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:46 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Klopt.
Maar de reden waarom ik het zei is omdat ik toen op tv een interview zag met een wethouder over dat wk-bid en die zei dat de gemeente eventueel bij zou kunnen springen voor de kosten.
Onzin. Voor een club als PSV die zoveel voor Eindhoven heeft betekend lijkt me dat prima hoor. Dat zijn investeringen die zichzelf wel terugverdienen. Voor een club als Fortuna of Veendam is dat een ander verhaal...quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:09 schreef de_boswachter het volgende:
Natuurlijk ook waanzin dat gemeentes moeten bijspringen bij BVO's....
Zouden ze moeten verbieden.
En toch klopt het niet. Wanneer de plaatselijk meubelboer, die misschien wel 10000 mensen tevreden heeft gemaakt met stofferen, van de ene op de andere dag een liquiditeitsprobleem heeft.... dan springt de gemeente ook niet bij.quote:Op vrijdag 19 november 2010 07:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Onzin. Voor een club als PSV die zoveel voor Eindhoven heeft betekend lijkt me dat prima hoor. Dat zijn investeringen die zichzelf wel terugverdienen. Voor een club als Fortuna of Veendam is dat een ander verhaal...
Toen ik nog in Drenthe woonde ging ik regelmatig naar PSV toe met wat vrienden. Daarna nog de stad in. Denk je dat wij ooit naar Eindhoven zouden gaan zonder PSV? Eindhoven is helemaal niets zonder PSV.
Philishave Sport Vereenigingquote:Op donderdag 18 november 2010 22:47 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel gebruiken om nieuwe producten te promoten.
De nieuwe philishave ofzo
En dat is natuurlijk ook niet helemaal waar. De uitstraling die een club als PSV heeft op jonge voetballertjes is enorm. In het algemeen is het goed voor de volksgezondheid dat kinderen sporten. En daar speelt PSV actief op in met familiedagen Phoxy fanclub etc. > maatschappelijk doel.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En toch klopt het niet. Wanneer de plaatselijk meubelboer, die misschien wel 10000 mensen tevreden heeft gemaakt met stofferen, van de ene op de andere dag een liquiditeitsprobleem heeft.... dan springt de gemeente ook niet bij.
Een BVO is i.m.o. niets meer dan de ondernemer die een slager, bakker of wat dan ook runt.
Als het een andere wedstrijd was had ik het niet meer serieus genomen zeg maarquote:
Ik ga, maar heb gisteren gehoord dat ik niet zichtbaar PSV mag supportenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:07 schreef Doublepain het volgende:
Wat ben ik jaloers op de mensen die morgen gaan...![]()
Ik heb 2 jaar geleden nog een gratis kaart geweigerd. PSV zat toen in een dip en de vraag was meer met hoeveel ze zouden verliezen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:07 schreef Doublepain het volgende:
Vanwege de problemen in Utrecht of wat?quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:04 schreef kollie het volgende:
Geen psv-fans in de snelkookpan. Wat een aanfluiting.
yes.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:05 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Vanwege de problemen in Utrecht of wat?
Wtf? Een leeg uitvak?quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:04 schreef kollie het volgende:
Geen psv-fans in de snelkookpan. Wat een aanfluiting.
Daar zetten ze dan instant-fans neerquote:
WTF??Zat mij al af te vragen hoe ze het zouden oplossen, maar je kan toch een uur eerder vertrekken en omrijden?quote:
De buffer vakken..quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:30 schreef kollie het volgende:
en die stinkjoden gooien gewoon 1200 kaarten in de verkoop. Ze vullen het uitvak met ajax-supporters. Schande.
dan nog. Ik vind het nergens op lijken. PSV zonder uitsupporters en een uur later gooit Ajax kaarten in de verkoop. Belachelijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:43 schreef MMUFC het volgende:
[..]
De buffer vakken..De vakken rond het uit vak..
eigenlijk schandalig dat Ajax de kosten van het niet laten komen van de uitsupporters op PSV wil verhalen, om een half uur later zonder blikken of blozen ff 1200 kaarten á 34 euro p/s in de verkoop te doen
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:46 schreef kollie het volgende:
[..]
Wat zal een overwinning vanavond zoet smaken.
Maak je borst maar nat, het is een heel andere wedstrijd vanavond nu we niet naar Amsterdam kunnen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:37 schreef Buitendam het volgende:
53.000 Ajacieden, ik mag aannemen een sfeeractie, wat vuurwerk en geen enkele PSV-supporter in het uitvak.
Ik zie overigens dat Ajax naast de buffer vakken ook het uitvak in de verkoop wilde doen. Onder druk van PSV en supver-PSV hebben ze dat niet gedaan..quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:46 schreef kollie het volgende:
[..]
dan nog. Ik vind het nergens op lijken. PSV zonder uitsupporters en een uur later gooit Ajax kaarten in de verkoop. Belachelijk.
Wat zal een overwinning vanavond zoet smaken.
Ik vind het echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:51 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik zie overigens dat Ajax naast de buffer vakken ook het uitvak in de verkoop wilde doen. Onder druk van PSV en supver-PSV hebben ze dat niet gedaan..
Wat een droeftoeters die clubleiding daar..
stinkjoden.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:51 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik zie overigens dat Ajax naast de buffer vakken ook het uitvak in de verkoop wilde doen. Onder druk van PSV en supver-PSV hebben ze dat niet gedaan..
Wat een droeftoeters die clubleiding daar..
Rot toch op manquote:
Ga naar je eigen topic.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Rot toch op man
Net alsof PSV dat niet zou doen wanneer het uitvak leeg zou blijven om welke reden dan ook...
totale onzin. in deze situaties laat je het uitvak leeg. Dat het uberhaupt in je opkomt om het uitvak met thuissupporters te vullen is tekend.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Rot toch op man
Net alsof PSV dat niet zou doen wanneer het uitvak leeg zou blijven om welke reden dan ook...
Doet PSV ook regelmatig, een aantal weken terug tegen Twente ook. Maar dat is de discussie niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:58 schreef kollie het volgende:
[..]
totale onzin. in deze situaties laat je het uitvak leeg. Dat het uberhaupt in je opkomt om het uitvak met thuissupporters te vullen is tekend.
PSV heeft een gesplitst uitvak.. dus als er minder dan 800 kaartjes verkocht worden door de tegenstander, wordt dat vak gevuld.. dat is iets anders dan het hele uitvak vullen met thuissupporters..quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doet PSV ook regelmatig, een aantal weken terug tegen Twente ook. Maar dat is de discussie niet.
Dat dusquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:06 schreef MMUFC het volgende:
[..]
PSV heeft een gesplitst uitvak.. dus als er minder dan 800 kaartjes verkocht worden door de tegenstander, wordt dat vak gevuld.. dat is iets anders dan het hele uitvak vullen met thuissupporters..
Maar uiteindelijk zitten er 800 extra thuissupporters, nietwaar? Als ze net zoveel energie zouden steken in een compromis met PSV en de KNVB om de wedstrijd te verzetten, zou Ajax zich nog van een goede kant kunnen laten zien.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:06 schreef MMUFC het volgende:
[..]
PSV heeft een gesplitst uitvak.. dus als er minder dan 800 kaartjes verkocht worden door de tegenstander, wordt dat vak gevuld.. dat is iets anders dan het hele uitvak vullen met thuissupporters..
Laat maarquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:07 schreef Doublepain het volgende:
Aangezien PSV niet wil betalen voor die kaartjes is het het goedrecht van Ajax ze alsnog te willen verkopen. Logisch toch?quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:58 schreef kollie het volgende:
[..]
totale onzin. in deze situaties laat je het uitvak leeg. Dat het uberhaupt in je opkomt om het uitvak met thuissupporters te vullen is tekend.
Gewoon samen naar de KNVB gaan en zeggen dat omwille de eerlijkheid van de competitie deze wedstrijd verplaatst moet worden. Logisch toch?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Aangezien PSV niet wil betalen voor die kaartjes is het het goedrecht van Ajax ze alsnog te willen verkopen. Logisch toch?
Het is allemaal mogelijk gemaakt door PSV. Het braafste knulletje van de klas, wanneer de mogelijkheid zich voordoet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:06 schreef de_boswachter het volgende:
En daar zit je dan thuis... terwijl je eigenlijk op het spoor had moeten zitten in de geel blauwe rakker.
Bah
opbokken!quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Rot toch op man
Vind Bakkal niet meer toevoegen dan Engelaar, maarja...quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:47 schreef Sj0rSz het volgende:
Opstelling: Isaksson, Hutchinson, Marcelo, Bouma, Pieters, Afellay, Toivonen, Bakkal, Lens, Reis, Dzsudzsak
Bakkal voor Engelaar
Dat zat er wel in, he?quote:
quote:
Vind ze de laatste 10 minuten wel beter spelen. Wat kleine kansjes, en Ajax niet meer voor de goal verschenen. Dat doortrekken de tweede helft. Verdedigen mag overigens wel wat scherper..quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:33 schreef ganzenherder het volgende:
PSV speelt wel erg matig de 1e helft hoor, dat moet echt beter de 2e helft
Niks aan het handje joh. Dit komt nog niet eens in de buurt van die elleboog of death van Reis.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Benieuwd naar de reactie van de KNVB vanwege het voorval van Suarez
Bijten is normaal?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:51 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Niks aan het handje joh. Dit komt nog niet eens in de buurt van die elleboog of death van Reis.
En dan zeggen ze sowieso dat er niks aan de hand was.. Groot Ajax fan als presentatorquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:55 schreef Lemming22 het volgende:
El loco, die Suarez. Op dit moment is Ajax beter af zonder frusti Suarez op het veld dan met. Mooi moment voor "de tandafdruk van de week" morgenavond in studio voetbal.
quote:
Sarcasme is een bitch.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:57 schreef lookinforyou het volgende:
Ganzenherder spoort ook nie blijkbaar.
Niks aan de hand?
Bijten doen beesten
Net als dat ze op EL de snuifbeweging van suarez ook gemist hebben, ook dát doe je niet vuile smeerpijp!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:03 schreef StijnDa het volgende:
Bijten? Dat heb ik gemist denk ik...
Wat voor bijt beweging was het dan? Naar iemand gericht, in iemands nekvel?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Net als dat ze op EL de snuifbeweging van suarez ook gemist hebben, ook dát doe je niet vuile smeerpijp!
Serieus? Heb ik ook gemist. Suarez is over de grens gegaan vandaag. Bakkal moet absoluut oppassen voor hondsdolheid.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Net als dat ze op EL de snuifbeweging van suarez ook gemist hebben, ook dát doe je niet vuile smeerpijp!
Ik had ze hier toch wat hoger ingeschat na mijn toch wel obvious sarcasmquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Sarcasme is een bitch.
Soort van opstootje, Bakkal en Suarez staan tegenover elkaar, Suarez bijt als een dolle in de nek van Bakkal. Duidelijk te zien in slowmotion evenals de gebitsafdruk in de nek van Bakkal.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat voor bijt beweging was het dan? Naar iemand gericht, in iemands nekvel?
wtfquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Soort van opstootje, Bakkal en Suarez staan tegenover elkaar, Suarez bijt als een dolle in de nek van Bakkal. Duidelijk te zien in slowmotion evenals de gebitsafdruk in de nek van Bakkal.
Hij is gewoon unne vampier jonguhquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Soort van opstootje, Bakkal en Suarez staan tegenover elkaar, Suarez bijt als een dolle in de nek van Bakkal. Duidelijk te zien in slowmotion evenals de gebitsafdruk in de nek van Bakkal.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:40 schreef LudoSanders het volgende:
2 punten verloren, had veel meer ingezeten.
Zijn ze bij Ajax wel blij mee volgens mij, als suarez een schorsing zal krijgen.. volgens mij kan je em er beter niet als wél bij hebben op het moment. Als ik zo'n speler in mijn team heb zou ik em sowieso een rotschop verkopen met dat gezuig en gezeur naar scheidsen, tegenstander én teamgenoten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Suarez helemaal afzeiken (), terecht natuurlijk. Hoop dat hij een schorsing krijgt .. Zal niet gebeuren omdat de scheidsrechter het heeft gezien (tenminste, zo leek het). Maar Bakkal zal dan ook geschorst worden ..
We zullen zien.
Zal niet veel uitmaken of hij meedoet of niet. Hij is op dit moment helemaal op bij hem.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:32 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Zijn ze bij Ajax wel blij mee volgens mij, als ajax een schorsing zal krijgen.. volgens mij kan je em er beter niet als wél bij hebben op het moment. Als ik zo'n speler in mijn team heb zou ik em sowieso een rotschop verkopen met dat gezuig en gezeur naar scheidsen, tegenstander én teamgenoten.
Lager dan dat kan je bijna niet zakken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Naar wie dat dan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Maar gelukkig niet HET hoogtepunt.quote:Op zondag 21 november 2010 00:53 schreef de_boswachter het volgende:
Dat schot van Suarez was overigens wel een hoogtepuntje. WTF
QFT!quote:Op zondag 21 november 2010 00:18 schreef Doublepain het volgende:
Suarez is officieel de grootste mongool van de Eredivisie.. Tjonge jonge zeg..
Ja en als mijn tante een penis had gehad was het mijn oom geweest.quote:Op zondag 21 november 2010 02:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als PSV van Twente had gewonnen
PSV 37
FC Twente 28
Ajax 28
En ook vandaag van Ajax:
PSV 39
FC Twente 28
Ajax 27
Hij was alvast aan het oefenen voor een try-out bij het Spaanse elftal.quote:Op zondag 21 november 2010 00:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Naar wie dat dan?
Alhoewel Afelay ook wel wat kon van schwalbes vandaag... was ook niet om aan te zien met zijn gezuig. Speelde overigens wel goed.
Bakkal leek het wel lekker te vinden getuige zijn glimlachquote:Op zondag 21 november 2010 00:18 schreef Doublepain het volgende:
2e helft waren we echt goed, beetje jammer dat er niemand tegen die bal aanliep die 3x voor de goal werd gelegd. Langzaam begint het door te dringen dat ibi dalijk weg is. Had niet verwacht dat ik het zo erg zou vinden. Wanneer zou het officiele afscheids zijn van ibi ? Roda thuis ?quote:Op zondag 21 november 2010 02:56 schreef RijstNatie het volgende:
Zeer matige 1e helft van PSV, we hadden daar makkelijk kunnen winnen.
PSV was veel sterker in de 2e helft
die gast is echt goed ziek in zn hoofd......winnersmentaliteit prima, maar dit is gewoon gedrag rijp voor een psychiater.....je zult zo'n debiel maar als vader hebben zeg, ach ach ach.....dat je, wanneer je wat groter bent tv zit te kijken en je vader zo terugzietquote:Op zondag 21 november 2010 00:18 schreef Doublepain het volgende:
Maak je geen zorgen, niemand keurt dat gedrag van Ibi goed hier hoor... Maar de meeste hier zijn er al min of meer aan gewend geraakt...Bij sommige spelers krijg je het er blijkbaar gewoon niet uit....quote:Op zondag 21 november 2010 12:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik hoor niemand praten over het wangedrag van Afellay hier? Schwalbes maken en steeds zo overdreven vallen, is dat een aanvoerder van PSV waardig?
Kun je we allemaal gaan zeiken over Suarez, wat gewoon terecht is maar het gedrag van Afellay gaat ook nergens over.
Het programma van Ajax en Twente is ook wel een stukje lastiger.quote:NAC Breda - PSV
PSV - Heracles Almelo
De Graafschap - PSV
PSV - Roda JC Kerkrade
VVV-Venlo - PSV
PSV - Willem II
PSV - ADO Den Haag
Als Roda en NAC nou niet in dat lijstje hadden gestaan was ik het met je eens geweest...quote:Op zondag 21 november 2010 14:04 schreef Zwansen het volgende:
De volgende 7 wedstrijden moeten eigenlijk minimaal 6 overwinningen opleveren toch?
[..]
Het programma van Ajax en Twente is ook wel een stukje lastiger.
Thuis tegen Roda moet te doen zijn toch?quote:Op zondag 21 november 2010 14:08 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als Roda en NAC nou niet in dat lijstje hadden gestaan was ik het met je eens geweest...
Dat dacht ik ook jaren lang. Meestal werd ik teleurgesteld en had Roda weer eens een topdag tegen PSV....quote:Op zondag 21 november 2010 14:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Thuis tegen Roda moet te doen zijn toch?
Vorig seizoen wonnen we toch ook 3x tegen roda (1x voor de beker). En dit seizoen 1x gelijk ?quote:Op zondag 21 november 2010 14:12 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook jaren lang. Meestal werd ik teleurgesteld en had Roda weer eens een topdag tegen PSV....
Maar eens moet het afgelopen zijn met dat angstgegner gezeik laten we hopen
quote:1 PSV 15 34
2 TWE 15 31
3 GRO 15 30
4 AJA 15 28
5 AZ 15 28
6 ADO 15 25
7 ROD 14 24
8 HEE 15 23
9 UTR 13 19
10 NEC 14 19
11 NAC 15 19
12 GRA 14 16
13 VIT 15 16
14 HER 15 15
15 EXC 15 14
16 FEY 15 13
17 VVV 15 9
18 WIL 14 2
Nou, 6 punten achter op ons en slechts 3 op Twente. Ik zou niet te vroeg lachen. Om Feyenoord lachen mag trouwens wel.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 14:08 schreef fioooon het volgende:
Hallo! Hier een oud Ajax-supporter maar na het voorval van Suarez ben ik nu voor PSV!!
Laten ze dat in Barcelona maar oplossen.quote:Op zondag 21 november 2010 12:40 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, niemand keurt dat gedrag van Ibi goed hier hoor... Maar de meeste hier zijn er al min of meer aan gewend geraakt...Bij sommige spelers krijg je het er blijkbaar gewoon niet uit....
Iedereen zal nog wel wat punten laten liggen. Sterke sub top dit jaarquote:Op zondag 21 november 2010 02:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als PSV van Twente had gewonnen
PSV 37
FC Twente 28
Ajax 28
En ook vandaag van Ajax:
PSV 39
FC Twente 28
Ajax 27
Eerlijk, wat is daar erg aan?quote:Op zondag 21 november 2010 02:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie denk je?
[ afbeelding ]
Verrekte mongol
Omdat hij daar mee is gestopt.quote:Op zondag 21 november 2010 18:46 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Eerlijk, wat is daar erg aan?
Reis heeft toch destijds zelf die keuzes gemaakt? 't is niet rasistisch, 't is niet discriminerend, 't gaat niet over zijn moeder of zijn kind (bij wijze van), het gaat puur over het éigen gedrag van Reis.
Als het andersom geweest zou zijn (wat me vrij onmogelijk lijkt, denkt niet dat er veel clubbesturen zijn die hier een 2e kans voor geven, dat terzijde) zouden deze grappen wel leuk zijn.
Dat is niet respectvol neequote:Op zondag 21 november 2010 18:55 schreef kalinhos het volgende:
(das ook maar afwachten trouwensMutu was ook gestopt)
Maar, als hij gestopt is...dan mag je daar geen grappen meer over maken?
quote:Op zondag 21 november 2010 14:08 schreef fioooon het volgende:
Hallo! Hier een oud Ajax-supporter maar na het voorval van Suarez ben ik nu voor PSV!!
Dat is ook belachelijk jaquote:Op zondag 21 november 2010 19:00 schreef kalinhos het volgende:
Nja ik vind persoonlijk het beginnen met het opeten van Bakkal minder respectvol. Dit moet kunnen vind ik.
Dan moedig je toch alleen maar aan dat er geweld gebruikt wordt?quote:Op zondag 21 november 2010 19:14 schreef BeamofLight het volgende:
Misschien moet hij maar gewoon niet geschorst worden. Met hem loopt het iig helemaal niet en de rest van dat cluppie dus ook niet. Hoeveel zou hij inmiddels waard zijn? 8 miljoen of minder?
Een gevaar voor de andere spelers is het. Lekker schorsen.quote:Op zondag 21 november 2010 19:14 schreef BeamofLight het volgende:
Misschien moet hij maar gewoon niet geschorst worden. Met hem loopt het iig helemaal niet en de rest van dat cluppie dus ook niet. Hoeveel zou hij inmiddels waard zijn? 8 miljoen of minder?
Denk 2quote:Op zondag 21 november 2010 19:47 schreef leolinedance het volgende:
Hoeveel wedstrijden gaat Suarez krijgen?
Wat een ontzettende mongool zeg
Levensgevaarlijk...quote:Op zondag 21 november 2010 19:57 schreef Buitendam het volgende:
Het liefste gewoon geen schorsing. Die malloot zit nu echt op het kookpunt, die trekt heel dat team in zijn teleurstellingen. Als ie nu geschorst wordt krijgt die club een paar weken ademruimte om wat punten te pakken, dus geen schorsing is wat mij betreft het beste vooruitzicht.
Tja, we hebben hem nu toch al gehad. Laat hem maar flink huishouden, zou ik bijna willen zeggen. Hoe meer kortsluiting in die harses van 'm, hoe beterquote:Op zondag 21 november 2010 20:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Suarez rond laten lopen op het voetbalveld...
Ik doe zelfs onze concurrenten Suarez niet aanquote:Op zondag 21 november 2010 20:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tja, we hebben hem nu toch al gehad. Laat hem maar flink huishouden, zou ik bijna willen zeggen. Hoe meer kortsluiting in die harses van 'm, hoe beter!
Nee, oké. Maar het eerste team van Ajax gun ik Suarez met alle liefde.quote:Op zondag 21 november 2010 20:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik doe zelfs onze concurrenten Suarez niet aan
Het is een geniale voetballer, met hele rare trekjes. Zuigen, uitlokken, schwalbes, you name it. Maar dat 'ie zó gek was, als hij gister liet zien had ik echt nooit verwacht.quote:Op zondag 21 november 2010 20:08 schreef fioooon het volgende:
Die gast hoort niet op het voetbalveld thuis joh. Die moet echt een andere hobby gaan zoeken.
6/7 keer hequote:Op maandag 22 november 2010 00:05 schreef Doublepain het volgende:
Dus Bakkal moet geschorst worden omdat, hij op de tenen staat van Suarez..![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een faalhaas is die Suarez ook.. Na het WK vond ik hem een baas, maar nu mag hij mee in de zak van piet naar spanje..
Bedrijven worden vaak zat geholpen door gemeentes. MTV werd ook met vele mooie aanbiedingen naar de grote steden gelokt. IKEA's krijgen bergen voordelen etc. etc.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En toch klopt het niet. Wanneer de plaatselijk meubelboer, die misschien wel 10000 mensen tevreden heeft gemaakt met stofferen, van de ene op de andere dag een liquiditeitsprobleem heeft.... dan springt de gemeente ook niet bij.
Een BVO is i.m.o. niets meer dan de ondernemer die een slager, bakker of wat dan ook runt.
quote:PSV doet aangifte tegen fans Ajax om vlag
EINDHOVEN - PSV heeft bij de politie aangifte gedaan tegen Ajax-supporters die zaterdag in de ArenA een groot spandoek van de Eindhovense club probeerden te stelen.
Aan het einde van de wedstrijd tussen Ajax en PSV (0-0) hield de politie twee fans aan. Volgens ooggetuigen waren er meer betrokkenen, maar zij ontsnapten. De vlag is vervolgens aan PSV overgedragen en met de spelersbus mee terug naar Eindhoven gegaan. Op advies van de politie Amsterdam deed PSV aangifte van poging tot diefstal. De twee aangehouden personen krijgen een stadionverbod opgelegd.
quote:Op maandag 22 november 2010 14:28 schreef jpg97 het volgende:
graag wilde ik hier de nieuwste film onder de aandacht brengen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 november 2010 15:56 schreef LudoSanders het volgende:
Zo ontzettend slecht plus de reacties er op zorgen toch voor een heel kleine grijns.
quote:Op maandag 22 november 2010 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Reis tot 2014 (of 13?) bij PSV volgens de snor
http://psv.netwerk.to/nie(...)t%20aan%20Ojo%27.phpquote:Op maandag 22 november 2010 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kom toevallig deze tegen...
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=35642
quote:Afellay zonder Playmate naar Spanje
AMSTERDAM - De Spaanse media schrijven blij te zijn, dat voetballer Ibrahim Afellay Playmate Dorien Rose meeneemt naar Barcelona. Maar zij weet van niets...
Dorien wordt met open armen ontvangen in het zuidelijke land, waar ze al zou worden gezien als de 'nieuwe Sylvie van der Vaart'. Leuk, weer een mooie Nederlandse om de voetbaltribunes te sieren.
Het management van Dorien laat weten: "De berichten kloppen niet. Er is geen sprake van een relatie en zij gaat niet naar Spanje verhuizen. Er wordt in de wereldpers zelfs gesuggereerd dat ze verloofd zouden zijn, ook daar is absoluut geen sprake van."
Er is afgelopen zomer een gerucht geweest dat Playmate Dorien en Afellay iets met elkaar hadden, maar dat is niet bevestigd.
Onderzoek is gestart, verklaring van Bakkal is binnen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nog nieuws over suarez? Of laten ze het nu duidelijk bij de KNVB zien dat er Ajax liefde is?
Leedvermaak natuurlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom zouden wij PSV'ers ons zo bezig houden met een speler van de concurrent die we voorlopig toch niet treffen?
Ik haal meer vermaak uit het wekelijkse zwoegen van Suarez.quote:
ieder z'n ding. het meeste haat ik die walrus nog welquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik haal meer vermaak uit het wekelijkse zwoegen van Suarez.
Rare naam voor Jan Vertonghen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ieder z'n ding. het meeste haat ik die walrus nog wel
jol natuurlijk...quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Rare naam voor Jan Vertonghen?
Omdat ik het niks meer als normaal vind dat Suarez een schorsing van 4+ wedstrijdenquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom zouden wij PSV'ers ons zo bezig houden met een speler van de concurrent die we voorlopig toch niet treffen?
de vervanger van ibi bestaat niet, maar hutchinson naar midden en dan 2 gasten erbij uit Bakkal, Engelaar en Toiboiquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:18 schreef roodboefie het volgende:
Zullen we ibi missen ? ja allicht
Ik denk het wel,al hebben we genoeg geld om een vervanger te halen. hahaha genoeg geld
Maar mischien hebben we zijn vervanger al in de selectie ? ja en nee
Is er genoeg geld, ja?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:18 schreef roodboefie het volgende:
Zullen we ibi missen ?
Ik denk het wel,al hebben we genoeg geld om een vervanger te halen.
Maar mischien hebben we zijn vervanger al in de selectie ?
Man, ik heb laatst nog een kaartje gekocht van zo'n 30 euro en met mij het volledig uitverkochte stadion.quote:
We hadden er vorig jaar ook gewoon moeten winnen. En dit jaar hetzelfde recept; als je kampioen wilt worden moet je deze wedstrijden winnen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:59 schreef Rucebo het volgende:
Ben benieuwd dit weekend, laatste zege in Breda is uit april 2006(met die mooie goal van Cocu).
Ze zijn dit seizoen ook weer erg sterk thuis...
Roda presteert de laatste 5 wedstrijden al niet meer, hadden alleen een sterke startquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:59 schreef Rucebo het volgende:
Ben benieuwd dit weekend, laatste zege in Breda is uit april 2006(met die mooie goal van Cocu).
Ze zijn dit seizoen ook weer erg sterk thuis...
Roda Breda?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Roda presteert de laatste 5 wedstrijden al niet meer, hadden alleen een sterke start
Die gast met die maillot onder z'n broek.quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:59 schreef Rucebo het volgende:
laatste zege in Breda is uit april 2006(met die mooie goal van Cocu).
Omdat het de beste speler van de concurrent is?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
4 of 5 wedstrijden had ik wel genoeg gevonden...Maar dit zal vast te maken hebben met een of andere voorwaardelijke straf van een eerdere schorsing...quote:
Ajax gaat niet akkoord -> 9 wedstrijdenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:28 schreef Rucebo het volgende:
Het is een eis hoor, hij heeft ze nog niet.
Blij dat die mafkees van het voetbalveld af is...quote:Op woensdag 24 november 2010 16:47 schreef Buitendam het volgende:
Dus nu juichen we, omdat die malloot een tijdje met vakantie kan en Ajax weer orde op zaken kan stellen? Ik ben helemaal niet zo blij, om eerlijk te zijn.
De gefrustreerde rotte appel is, waarschijnlijk, 2 maanden weg. Dat is toch alleen maar gunstig voor Ajax? Ik snap de euforie niet helemaal.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Blij dat die mafkees van het voetbalveld af is...
Hoeven we er 7 weken niet meer tegenaan te kijken.
Ja misschien wel, maar ik vind het niet vervelend hem een tijdje niet te zien...quote:Op woensdag 24 november 2010 16:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De gefrustreerde rotte appel is, waarschijnlijk, 2 maanden weg. Dat is toch alleen maar gunstig voor Ajax? Ik snap de euforie niet helemaal.
Zingen ze daarna nou wij zijn de beste?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:56 schreef Buitendam het volgende:
Als je je dan toch druk wilt maken om Ajacieden, dan kijk onze vriendelijke vriend maar eens zodra er wordt ingezoomd, rond 4.05
"Fucking boeren gaan eraan!" En dan met een grote grijns op z'n smoelwerk, handjes in de zakken staan toekijken.
Dit soort ongedierte kan van mij part meteen uit de samenleving worden geruimd.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:56 schreef Buitendam het volgende:
Als je je dan toch druk wilt maken om Ajacieden, dan kijk onze vriendelijke vriend maar eens zodra er wordt ingezoomd, rond 4.05
"Fucking boeren gaan eraan!" En dan met een grote grijns op z'n smoelwerk, handjes in de zakken staan toekijken.
Ben ik niet met je eens. Dit vind ik namelijk erg tof. Dikke sfeerliedjes (niet allemaal even waar), vuurwerk etc. Waar ik mij aan stoor is dat een oud PSVspeler na nog geen halfjaar na het verlaten van de club ertussen gaat staan. Overigens stond vd Meyde er ook tussen, maar dat lijkt me logisch met die tattoo.quote:Op donderdag 25 november 2010 02:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dit soort ongedierte kan van mij part meteen uit de samenleving worden geruimd.
Dat heet volgens mij preventief opruimen toch?
Meteen doen.
Edit: Zou eigenlijk overal moeten gebeuren met hooligans, want hooliganisme verpest de voetbalsfeer.
Nee, dat niet. Maar tijdens die corteo werd er wel gezongen 'Andy, laat je tattoo zien'. Ooijer en vd Meyde, grootste sneuneuzen in de geschiedenis van PSV.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft ie weer een nieuwe laten zetten dan?
Wat een kneus.
Hij heeft effe terug een nieuwe tattoo laten zetten, betaald door Ajax supporters. Echt een stripfiguurquote:Op donderdag 25 november 2010 14:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar tijdens die corteo werd er wel gezongen 'Andy, laat je tattoo zien'. Ooijer en vd Meyde, grootste sneuneuzen in de geschiedenis van PSV.
Ja, maar BoWa vraagt of ie weer een nieuwe heeft laten zetten en daar weet ik niets van af. Wel werd er om zijn Ajax tattoo op zijn kuit geroepen, of hij die heeft laten zien weet ik niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:55 schreef Miele84 het volgende:
[..]
Hij heeft effe terug een nieuwe tattoo laten zetten, betaald door Ajax supporters. Echt een stripfiguur
Ik wou er verder niks mee zeggen. Las laatst dat hij een nieuwe had laten plaatsen.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar BoWa vraagt of ie weer een nieuwe heeft laten zetten en daar weet ik niets van af. Wel werd er om zijn Ajax tattoo op zijn kuit geroepen, of hij die heeft laten zien weet ik niet.
YES! Haha, he-le-maal niets in Adam. Yes.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:33 schreef Sj0rSz het volgende:
Eerste prijs is binnen hoor
PSV.nl is uitgeroepen tot de beste sportwebsite van het jaar.
Je kan de nadruk er ook op leggen dat de prijs voor PSV is, waarom altijd toch dat a'dam...quote:Op donderdag 25 november 2010 21:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
YES! Haha, he-le-maal niets in Adam. Yes.
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan de nadruk er ook op leggen dat de prijs voor PSV is, waarom altijd toch dat a'dam...
Helemaal niets! Helemaal niets! Helemaal niets in amsterdaaaaaaam!quote:Op donderdag 25 november 2010 21:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan de nadruk er ook op leggen dat de prijs voor PSV is, waarom altijd toch dat a'dam...
quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Eens even bekijken of ik er bij Heracles thuis bij kan zijn
quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, Ajax uit was ook niet je van het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |