Tja, we hebben hem nu toch al gehad. Laat hem maar flink huishouden, zou ik bijna willen zeggen. Hoe meer kortsluiting in die harses van 'm, hoe beterquote:Op zondag 21 november 2010 20:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Suarez rond laten lopen op het voetbalveld...
Ik doe zelfs onze concurrenten Suarez niet aanquote:Op zondag 21 november 2010 20:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tja, we hebben hem nu toch al gehad. Laat hem maar flink huishouden, zou ik bijna willen zeggen. Hoe meer kortsluiting in die harses van 'm, hoe beter!
Nee, oké. Maar het eerste team van Ajax gun ik Suarez met alle liefde.quote:Op zondag 21 november 2010 20:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik doe zelfs onze concurrenten Suarez niet aan
Het is een geniale voetballer, met hele rare trekjes. Zuigen, uitlokken, schwalbes, you name it. Maar dat 'ie zó gek was, als hij gister liet zien had ik echt nooit verwacht.quote:Op zondag 21 november 2010 20:08 schreef fioooon het volgende:
Die gast hoort niet op het voetbalveld thuis joh. Die moet echt een andere hobby gaan zoeken.
6/7 keer hequote:Op maandag 22 november 2010 00:05 schreef Doublepain het volgende:
Dus Bakkal moet geschorst worden omdat, hij op de tenen staat van Suarez..![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een faalhaas is die Suarez ook.. Na het WK vond ik hem een baas, maar nu mag hij mee in de zak van piet naar spanje..
Bedrijven worden vaak zat geholpen door gemeentes. MTV werd ook met vele mooie aanbiedingen naar de grote steden gelokt. IKEA's krijgen bergen voordelen etc. etc.quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En toch klopt het niet. Wanneer de plaatselijk meubelboer, die misschien wel 10000 mensen tevreden heeft gemaakt met stofferen, van de ene op de andere dag een liquiditeitsprobleem heeft.... dan springt de gemeente ook niet bij.
Een BVO is i.m.o. niets meer dan de ondernemer die een slager, bakker of wat dan ook runt.
quote:PSV doet aangifte tegen fans Ajax om vlag
EINDHOVEN - PSV heeft bij de politie aangifte gedaan tegen Ajax-supporters die zaterdag in de ArenA een groot spandoek van de Eindhovense club probeerden te stelen.
Aan het einde van de wedstrijd tussen Ajax en PSV (0-0) hield de politie twee fans aan. Volgens ooggetuigen waren er meer betrokkenen, maar zij ontsnapten. De vlag is vervolgens aan PSV overgedragen en met de spelersbus mee terug naar Eindhoven gegaan. Op advies van de politie Amsterdam deed PSV aangifte van poging tot diefstal. De twee aangehouden personen krijgen een stadionverbod opgelegd.
quote:Op maandag 22 november 2010 14:28 schreef jpg97 het volgende:
graag wilde ik hier de nieuwste film onder de aandacht brengen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 november 2010 15:56 schreef LudoSanders het volgende:
Zo ontzettend slecht plus de reacties er op zorgen toch voor een heel kleine grijns.
quote:Op maandag 22 november 2010 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Reis tot 2014 (of 13?) bij PSV volgens de snor
http://psv.netwerk.to/nie(...)t%20aan%20Ojo%27.phpquote:Op maandag 22 november 2010 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kom toevallig deze tegen...
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=35642
quote:Afellay zonder Playmate naar Spanje
AMSTERDAM - De Spaanse media schrijven blij te zijn, dat voetballer Ibrahim Afellay Playmate Dorien Rose meeneemt naar Barcelona. Maar zij weet van niets...
Dorien wordt met open armen ontvangen in het zuidelijke land, waar ze al zou worden gezien als de 'nieuwe Sylvie van der Vaart'. Leuk, weer een mooie Nederlandse om de voetbaltribunes te sieren.
Het management van Dorien laat weten: "De berichten kloppen niet. Er is geen sprake van een relatie en zij gaat niet naar Spanje verhuizen. Er wordt in de wereldpers zelfs gesuggereerd dat ze verloofd zouden zijn, ook daar is absoluut geen sprake van."
Er is afgelopen zomer een gerucht geweest dat Playmate Dorien en Afellay iets met elkaar hadden, maar dat is niet bevestigd.
Onderzoek is gestart, verklaring van Bakkal is binnen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nog nieuws over suarez? Of laten ze het nu duidelijk bij de KNVB zien dat er Ajax liefde is?
Leedvermaak natuurlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom zouden wij PSV'ers ons zo bezig houden met een speler van de concurrent die we voorlopig toch niet treffen?
Ik haal meer vermaak uit het wekelijkse zwoegen van Suarez.quote:
ieder z'n ding. het meeste haat ik die walrus nog welquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik haal meer vermaak uit het wekelijkse zwoegen van Suarez.
Rare naam voor Jan Vertonghen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ieder z'n ding. het meeste haat ik die walrus nog wel
jol natuurlijk...quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Rare naam voor Jan Vertonghen?
Omdat ik het niks meer als normaal vind dat Suarez een schorsing van 4+ wedstrijdenquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom zouden wij PSV'ers ons zo bezig houden met een speler van de concurrent die we voorlopig toch niet treffen?
de vervanger van ibi bestaat niet, maar hutchinson naar midden en dan 2 gasten erbij uit Bakkal, Engelaar en Toiboiquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:18 schreef roodboefie het volgende:
Zullen we ibi missen ? ja allicht
Ik denk het wel,al hebben we genoeg geld om een vervanger te halen. hahaha genoeg geld
Maar mischien hebben we zijn vervanger al in de selectie ? ja en nee
Is er genoeg geld, ja?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:18 schreef roodboefie het volgende:
Zullen we ibi missen ?
Ik denk het wel,al hebben we genoeg geld om een vervanger te halen.
Maar mischien hebben we zijn vervanger al in de selectie ?
Man, ik heb laatst nog een kaartje gekocht van zo'n 30 euro en met mij het volledig uitverkochte stadion.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |