Naar wie dat dan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Net als dat ze op EL de snuifbeweging van suarez ook gemist hebben, ook dát doe je niet vuile smeerpijp!
Maar gelukkig niet HET hoogtepunt.quote:Op zondag 21 november 2010 00:53 schreef de_boswachter het volgende:
Dat schot van Suarez was overigens wel een hoogtepuntje. WTF
QFT!quote:Op zondag 21 november 2010 00:18 schreef Doublepain het volgende:
Suarez is officieel de grootste mongool van de Eredivisie.. Tjonge jonge zeg..
Ja en als mijn tante een penis had gehad was het mijn oom geweest.quote:Op zondag 21 november 2010 02:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als PSV van Twente had gewonnen
PSV 37
FC Twente 28
Ajax 28
En ook vandaag van Ajax:
PSV 39
FC Twente 28
Ajax 27
Hij was alvast aan het oefenen voor een try-out bij het Spaanse elftal.quote:Op zondag 21 november 2010 00:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Naar wie dat dan?
Alhoewel Afelay ook wel wat kon van schwalbes vandaag... was ook niet om aan te zien met zijn gezuig. Speelde overigens wel goed.
Bakkal leek het wel lekker te vinden getuige zijn glimlachquote:Op zondag 21 november 2010 00:18 schreef Doublepain het volgende:
2e helft waren we echt goed, beetje jammer dat er niemand tegen die bal aanliep die 3x voor de goal werd gelegd. Langzaam begint het door te dringen dat ibi dalijk weg is. Had niet verwacht dat ik het zo erg zou vinden. Wanneer zou het officiele afscheids zijn van ibi ? Roda thuis ?quote:Op zondag 21 november 2010 02:56 schreef RijstNatie het volgende:
Zeer matige 1e helft van PSV, we hadden daar makkelijk kunnen winnen.
PSV was veel sterker in de 2e helft
die gast is echt goed ziek in zn hoofd......winnersmentaliteit prima, maar dit is gewoon gedrag rijp voor een psychiater.....je zult zo'n debiel maar als vader hebben zeg, ach ach ach.....dat je, wanneer je wat groter bent tv zit te kijken en je vader zo terugzietquote:Op zondag 21 november 2010 00:18 schreef Doublepain het volgende:
Maak je geen zorgen, niemand keurt dat gedrag van Ibi goed hier hoor... Maar de meeste hier zijn er al min of meer aan gewend geraakt...Bij sommige spelers krijg je het er blijkbaar gewoon niet uit....quote:Op zondag 21 november 2010 12:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik hoor niemand praten over het wangedrag van Afellay hier? Schwalbes maken en steeds zo overdreven vallen, is dat een aanvoerder van PSV waardig?
Kun je we allemaal gaan zeiken over Suarez, wat gewoon terecht is maar het gedrag van Afellay gaat ook nergens over.
Het programma van Ajax en Twente is ook wel een stukje lastiger.quote:NAC Breda - PSV
PSV - Heracles Almelo
De Graafschap - PSV
PSV - Roda JC Kerkrade
VVV-Venlo - PSV
PSV - Willem II
PSV - ADO Den Haag
Als Roda en NAC nou niet in dat lijstje hadden gestaan was ik het met je eens geweest...quote:Op zondag 21 november 2010 14:04 schreef Zwansen het volgende:
De volgende 7 wedstrijden moeten eigenlijk minimaal 6 overwinningen opleveren toch?
[..]
Het programma van Ajax en Twente is ook wel een stukje lastiger.
Thuis tegen Roda moet te doen zijn toch?quote:Op zondag 21 november 2010 14:08 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Als Roda en NAC nou niet in dat lijstje hadden gestaan was ik het met je eens geweest...
Dat dacht ik ook jaren lang. Meestal werd ik teleurgesteld en had Roda weer eens een topdag tegen PSV....quote:Op zondag 21 november 2010 14:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Thuis tegen Roda moet te doen zijn toch?
Vorig seizoen wonnen we toch ook 3x tegen roda (1x voor de beker). En dit seizoen 1x gelijk ?quote:Op zondag 21 november 2010 14:12 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook jaren lang. Meestal werd ik teleurgesteld en had Roda weer eens een topdag tegen PSV....
Maar eens moet het afgelopen zijn met dat angstgegner gezeik laten we hopen
quote:1 PSV 15 34
2 TWE 15 31
3 GRO 15 30
4 AJA 15 28
5 AZ 15 28
6 ADO 15 25
7 ROD 14 24
8 HEE 15 23
9 UTR 13 19
10 NEC 14 19
11 NAC 15 19
12 GRA 14 16
13 VIT 15 16
14 HER 15 15
15 EXC 15 14
16 FEY 15 13
17 VVV 15 9
18 WIL 14 2
Nou, 6 punten achter op ons en slechts 3 op Twente. Ik zou niet te vroeg lachen. Om Feyenoord lachen mag trouwens wel.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 14:08 schreef fioooon het volgende:
Hallo! Hier een oud Ajax-supporter maar na het voorval van Suarez ben ik nu voor PSV!!
Laten ze dat in Barcelona maar oplossen.quote:Op zondag 21 november 2010 12:40 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, niemand keurt dat gedrag van Ibi goed hier hoor... Maar de meeste hier zijn er al min of meer aan gewend geraakt...Bij sommige spelers krijg je het er blijkbaar gewoon niet uit....
Iedereen zal nog wel wat punten laten liggen. Sterke sub top dit jaarquote:Op zondag 21 november 2010 02:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als PSV van Twente had gewonnen
PSV 37
FC Twente 28
Ajax 28
En ook vandaag van Ajax:
PSV 39
FC Twente 28
Ajax 27
Eerlijk, wat is daar erg aan?quote:Op zondag 21 november 2010 02:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie denk je?
[ afbeelding ]
Verrekte mongol
Omdat hij daar mee is gestopt.quote:Op zondag 21 november 2010 18:46 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Eerlijk, wat is daar erg aan?
Reis heeft toch destijds zelf die keuzes gemaakt? 't is niet rasistisch, 't is niet discriminerend, 't gaat niet over zijn moeder of zijn kind (bij wijze van), het gaat puur over het éigen gedrag van Reis.
Als het andersom geweest zou zijn (wat me vrij onmogelijk lijkt, denkt niet dat er veel clubbesturen zijn die hier een 2e kans voor geven, dat terzijde) zouden deze grappen wel leuk zijn.
Dat is niet respectvol neequote:Op zondag 21 november 2010 18:55 schreef kalinhos het volgende:
(das ook maar afwachten trouwensMutu was ook gestopt)
Maar, als hij gestopt is...dan mag je daar geen grappen meer over maken?
quote:Op zondag 21 november 2010 14:08 schreef fioooon het volgende:
Hallo! Hier een oud Ajax-supporter maar na het voorval van Suarez ben ik nu voor PSV!!
Dat is ook belachelijk jaquote:Op zondag 21 november 2010 19:00 schreef kalinhos het volgende:
Nja ik vind persoonlijk het beginnen met het opeten van Bakkal minder respectvol. Dit moet kunnen vind ik.
Dan moedig je toch alleen maar aan dat er geweld gebruikt wordt?quote:Op zondag 21 november 2010 19:14 schreef BeamofLight het volgende:
Misschien moet hij maar gewoon niet geschorst worden. Met hem loopt het iig helemaal niet en de rest van dat cluppie dus ook niet. Hoeveel zou hij inmiddels waard zijn? 8 miljoen of minder?
Een gevaar voor de andere spelers is het. Lekker schorsen.quote:Op zondag 21 november 2010 19:14 schreef BeamofLight het volgende:
Misschien moet hij maar gewoon niet geschorst worden. Met hem loopt het iig helemaal niet en de rest van dat cluppie dus ook niet. Hoeveel zou hij inmiddels waard zijn? 8 miljoen of minder?
Denk 2quote:Op zondag 21 november 2010 19:47 schreef leolinedance het volgende:
Hoeveel wedstrijden gaat Suarez krijgen?
Wat een ontzettende mongool zeg
Levensgevaarlijk...quote:Op zondag 21 november 2010 19:57 schreef Buitendam het volgende:
Het liefste gewoon geen schorsing. Die malloot zit nu echt op het kookpunt, die trekt heel dat team in zijn teleurstellingen. Als ie nu geschorst wordt krijgt die club een paar weken ademruimte om wat punten te pakken, dus geen schorsing is wat mij betreft het beste vooruitzicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |