Dat zat er wel in, he?quote:
quote:
Vind ze de laatste 10 minuten wel beter spelen. Wat kleine kansjes, en Ajax niet meer voor de goal verschenen. Dat doortrekken de tweede helft. Verdedigen mag overigens wel wat scherper..quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:33 schreef ganzenherder het volgende:
PSV speelt wel erg matig de 1e helft hoor, dat moet echt beter de 2e helft
Niks aan het handje joh. Dit komt nog niet eens in de buurt van die elleboog of death van Reis.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Benieuwd naar de reactie van de KNVB vanwege het voorval van Suarez
Bijten is normaal?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:51 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Niks aan het handje joh. Dit komt nog niet eens in de buurt van die elleboog of death van Reis.
En dan zeggen ze sowieso dat er niks aan de hand was.. Groot Ajax fan als presentatorquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:55 schreef Lemming22 het volgende:
El loco, die Suarez. Op dit moment is Ajax beter af zonder frusti Suarez op het veld dan met. Mooi moment voor "de tandafdruk van de week" morgenavond in studio voetbal.
quote:
Sarcasme is een bitch.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:57 schreef lookinforyou het volgende:
Ganzenherder spoort ook nie blijkbaar.
Niks aan de hand?
Bijten doen beesten
Net als dat ze op EL de snuifbeweging van suarez ook gemist hebben, ook dát doe je niet vuile smeerpijp!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:03 schreef StijnDa het volgende:
Bijten? Dat heb ik gemist denk ik...
Wat voor bijt beweging was het dan? Naar iemand gericht, in iemands nekvel?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Net als dat ze op EL de snuifbeweging van suarez ook gemist hebben, ook dát doe je niet vuile smeerpijp!
Serieus? Heb ik ook gemist. Suarez is over de grens gegaan vandaag. Bakkal moet absoluut oppassen voor hondsdolheid.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Net als dat ze op EL de snuifbeweging van suarez ook gemist hebben, ook dát doe je niet vuile smeerpijp!
Ik had ze hier toch wat hoger ingeschat na mijn toch wel obvious sarcasmquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[..]
Sarcasme is een bitch.
Soort van opstootje, Bakkal en Suarez staan tegenover elkaar, Suarez bijt als een dolle in de nek van Bakkal. Duidelijk te zien in slowmotion evenals de gebitsafdruk in de nek van Bakkal.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat voor bijt beweging was het dan? Naar iemand gericht, in iemands nekvel?
wtfquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Soort van opstootje, Bakkal en Suarez staan tegenover elkaar, Suarez bijt als een dolle in de nek van Bakkal. Duidelijk te zien in slowmotion evenals de gebitsafdruk in de nek van Bakkal.
Hij is gewoon unne vampier jonguhquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Soort van opstootje, Bakkal en Suarez staan tegenover elkaar, Suarez bijt als een dolle in de nek van Bakkal. Duidelijk te zien in slowmotion evenals de gebitsafdruk in de nek van Bakkal.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:40 schreef LudoSanders het volgende:
2 punten verloren, had veel meer ingezeten.
Zijn ze bij Ajax wel blij mee volgens mij, als suarez een schorsing zal krijgen.. volgens mij kan je em er beter niet als wél bij hebben op het moment. Als ik zo'n speler in mijn team heb zou ik em sowieso een rotschop verkopen met dat gezuig en gezeur naar scheidsen, tegenstander én teamgenoten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Suarez helemaal afzeiken (), terecht natuurlijk. Hoop dat hij een schorsing krijgt .. Zal niet gebeuren omdat de scheidsrechter het heeft gezien (tenminste, zo leek het). Maar Bakkal zal dan ook geschorst worden ..
We zullen zien.
Zal niet veel uitmaken of hij meedoet of niet. Hij is op dit moment helemaal op bij hem.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:32 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Zijn ze bij Ajax wel blij mee volgens mij, als ajax een schorsing zal krijgen.. volgens mij kan je em er beter niet als wél bij hebben op het moment. Als ik zo'n speler in mijn team heb zou ik em sowieso een rotschop verkopen met dat gezuig en gezeur naar scheidsen, tegenstander én teamgenoten.
Lager dan dat kan je bijna niet zakken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |