Als het een andere wedstrijd was had ik het niet meer serieus genomen zeg maarquote:
Ik ga, maar heb gisteren gehoord dat ik niet zichtbaar PSV mag supportenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:07 schreef Doublepain het volgende:
Wat ben ik jaloers op de mensen die morgen gaan...![]()
Ik heb 2 jaar geleden nog een gratis kaart geweigerd. PSV zat toen in een dip en de vraag was meer met hoeveel ze zouden verliezen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:07 schreef Doublepain het volgende:
Vanwege de problemen in Utrecht of wat?quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:04 schreef kollie het volgende:
Geen psv-fans in de snelkookpan. Wat een aanfluiting.
yes.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:05 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Vanwege de problemen in Utrecht of wat?
Wtf? Een leeg uitvak?quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:04 schreef kollie het volgende:
Geen psv-fans in de snelkookpan. Wat een aanfluiting.
Daar zetten ze dan instant-fans neerquote:
WTF??Zat mij al af te vragen hoe ze het zouden oplossen, maar je kan toch een uur eerder vertrekken en omrijden?quote:
De buffer vakken..quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:30 schreef kollie het volgende:
en die stinkjoden gooien gewoon 1200 kaarten in de verkoop. Ze vullen het uitvak met ajax-supporters. Schande.
dan nog. Ik vind het nergens op lijken. PSV zonder uitsupporters en een uur later gooit Ajax kaarten in de verkoop. Belachelijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:43 schreef MMUFC het volgende:
[..]
De buffer vakken..De vakken rond het uit vak..
eigenlijk schandalig dat Ajax de kosten van het niet laten komen van de uitsupporters op PSV wil verhalen, om een half uur later zonder blikken of blozen ff 1200 kaarten á 34 euro p/s in de verkoop te doen
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:46 schreef kollie het volgende:
[..]
Wat zal een overwinning vanavond zoet smaken.
Maak je borst maar nat, het is een heel andere wedstrijd vanavond nu we niet naar Amsterdam kunnen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:37 schreef Buitendam het volgende:
53.000 Ajacieden, ik mag aannemen een sfeeractie, wat vuurwerk en geen enkele PSV-supporter in het uitvak.
Ik zie overigens dat Ajax naast de buffer vakken ook het uitvak in de verkoop wilde doen. Onder druk van PSV en supver-PSV hebben ze dat niet gedaan..quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:46 schreef kollie het volgende:
[..]
dan nog. Ik vind het nergens op lijken. PSV zonder uitsupporters en een uur later gooit Ajax kaarten in de verkoop. Belachelijk.
Wat zal een overwinning vanavond zoet smaken.
Ik vind het echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:51 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik zie overigens dat Ajax naast de buffer vakken ook het uitvak in de verkoop wilde doen. Onder druk van PSV en supver-PSV hebben ze dat niet gedaan..
Wat een droeftoeters die clubleiding daar..
stinkjoden.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:51 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik zie overigens dat Ajax naast de buffer vakken ook het uitvak in de verkoop wilde doen. Onder druk van PSV en supver-PSV hebben ze dat niet gedaan..
Wat een droeftoeters die clubleiding daar..
Rot toch op manquote:
Ga naar je eigen topic.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Rot toch op man
Net alsof PSV dat niet zou doen wanneer het uitvak leeg zou blijven om welke reden dan ook...
totale onzin. in deze situaties laat je het uitvak leeg. Dat het uberhaupt in je opkomt om het uitvak met thuissupporters te vullen is tekend.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Rot toch op man
Net alsof PSV dat niet zou doen wanneer het uitvak leeg zou blijven om welke reden dan ook...
Doet PSV ook regelmatig, een aantal weken terug tegen Twente ook. Maar dat is de discussie niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:58 schreef kollie het volgende:
[..]
totale onzin. in deze situaties laat je het uitvak leeg. Dat het uberhaupt in je opkomt om het uitvak met thuissupporters te vullen is tekend.
PSV heeft een gesplitst uitvak.. dus als er minder dan 800 kaartjes verkocht worden door de tegenstander, wordt dat vak gevuld.. dat is iets anders dan het hele uitvak vullen met thuissupporters..quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doet PSV ook regelmatig, een aantal weken terug tegen Twente ook. Maar dat is de discussie niet.
Dat dusquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:06 schreef MMUFC het volgende:
[..]
PSV heeft een gesplitst uitvak.. dus als er minder dan 800 kaartjes verkocht worden door de tegenstander, wordt dat vak gevuld.. dat is iets anders dan het hele uitvak vullen met thuissupporters..
Maar uiteindelijk zitten er 800 extra thuissupporters, nietwaar? Als ze net zoveel energie zouden steken in een compromis met PSV en de KNVB om de wedstrijd te verzetten, zou Ajax zich nog van een goede kant kunnen laten zien.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:06 schreef MMUFC het volgende:
[..]
PSV heeft een gesplitst uitvak.. dus als er minder dan 800 kaartjes verkocht worden door de tegenstander, wordt dat vak gevuld.. dat is iets anders dan het hele uitvak vullen met thuissupporters..
Laat maarquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:07 schreef Doublepain het volgende:
Aangezien PSV niet wil betalen voor die kaartjes is het het goedrecht van Ajax ze alsnog te willen verkopen. Logisch toch?quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:58 schreef kollie het volgende:
[..]
totale onzin. in deze situaties laat je het uitvak leeg. Dat het uberhaupt in je opkomt om het uitvak met thuissupporters te vullen is tekend.
Gewoon samen naar de KNVB gaan en zeggen dat omwille de eerlijkheid van de competitie deze wedstrijd verplaatst moet worden. Logisch toch?quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Aangezien PSV niet wil betalen voor die kaartjes is het het goedrecht van Ajax ze alsnog te willen verkopen. Logisch toch?
Het is allemaal mogelijk gemaakt door PSV. Het braafste knulletje van de klas, wanneer de mogelijkheid zich voordoet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:06 schreef de_boswachter het volgende:
En daar zit je dan thuis... terwijl je eigenlijk op het spoor had moeten zitten in de geel blauwe rakker.
Bah
opbokken!quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Rot toch op man
Vind Bakkal niet meer toevoegen dan Engelaar, maarja...quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:47 schreef Sj0rSz het volgende:
Opstelling: Isaksson, Hutchinson, Marcelo, Bouma, Pieters, Afellay, Toivonen, Bakkal, Lens, Reis, Dzsudzsak
Bakkal voor Engelaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |