Als het een andere wedstrijd was had ik het niet meer serieus genomen zeg maarquote:
Ik ga, maar heb gisteren gehoord dat ik niet zichtbaar PSV mag supportenquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:07 schreef Doublepain het volgende:
Wat ben ik jaloers op de mensen die morgen gaan...![]()
Ik heb 2 jaar geleden nog een gratis kaart geweigerd. PSV zat toen in een dip en de vraag was meer met hoeveel ze zouden verliezen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:07 schreef Doublepain het volgende:
Wat ben ik jaloers op de mensen die morgen gaan...![]()
Vanwege de problemen in Utrecht of wat?quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:04 schreef kollie het volgende:
Geen psv-fans in de snelkookpan. Wat een aanfluiting.
yes.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:05 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Vanwege de problemen in Utrecht of wat?
Wtf? Een leeg uitvak?quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:04 schreef kollie het volgende:
Geen psv-fans in de snelkookpan. Wat een aanfluiting.
Daar zetten ze dan instant-fans neerquote:
WTF??Zat mij al af te vragen hoe ze het zouden oplossen, maar je kan toch een uur eerder vertrekken en omrijden?quote:
De buffer vakken..quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:30 schreef kollie het volgende:
en die stinkjoden gooien gewoon 1200 kaarten in de verkoop. Ze vullen het uitvak met ajax-supporters. Schande.
dan nog. Ik vind het nergens op lijken. PSV zonder uitsupporters en een uur later gooit Ajax kaarten in de verkoop. Belachelijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:43 schreef MMUFC het volgende:
[..]
De buffer vakken..De vakken rond het uit vak..
eigenlijk schandalig dat Ajax de kosten van het niet laten komen van de uitsupporters op PSV wil verhalen, om een half uur later zonder blikken of blozen ff 1200 kaarten á 34 euro p/s in de verkoop te doen
quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:46 schreef kollie het volgende:
[..]
Wat zal een overwinning vanavond zoet smaken.
Maak je borst maar nat, het is een heel andere wedstrijd vanavond nu we niet naar Amsterdam kunnen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:37 schreef Buitendam het volgende:
53.000 Ajacieden, ik mag aannemen een sfeeractie, wat vuurwerk en geen enkele PSV-supporter in het uitvak.
Ik zie overigens dat Ajax naast de buffer vakken ook het uitvak in de verkoop wilde doen. Onder druk van PSV en supver-PSV hebben ze dat niet gedaan..quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:46 schreef kollie het volgende:
[..]
dan nog. Ik vind het nergens op lijken. PSV zonder uitsupporters en een uur later gooit Ajax kaarten in de verkoop. Belachelijk.
Wat zal een overwinning vanavond zoet smaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |