We hadden er vorig jaar ook gewoon moeten winnen. En dit jaar hetzelfde recept; als je kampioen wilt worden moet je deze wedstrijden winnen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:59 schreef Rucebo het volgende:
Ben benieuwd dit weekend, laatste zege in Breda is uit april 2006(met die mooie goal van Cocu).
Ze zijn dit seizoen ook weer erg sterk thuis...
Roda presteert de laatste 5 wedstrijden al niet meer, hadden alleen een sterke startquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:59 schreef Rucebo het volgende:
Ben benieuwd dit weekend, laatste zege in Breda is uit april 2006(met die mooie goal van Cocu).
Ze zijn dit seizoen ook weer erg sterk thuis...
Roda Breda?quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Roda presteert de laatste 5 wedstrijden al niet meer, hadden alleen een sterke start
Die gast met die maillot onder z'n broek.quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:59 schreef Rucebo het volgende:
laatste zege in Breda is uit april 2006(met die mooie goal van Cocu).
Omdat het de beste speler van de concurrent is?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom zouden wij PSV'ers ons zo bezig houden met een speler van de concurrent die we voorlopig toch niet treffen?
4 of 5 wedstrijden had ik wel genoeg gevonden...Maar dit zal vast te maken hebben met een of andere voorwaardelijke straf van een eerdere schorsing...quote:
Ajax gaat niet akkoord -> 9 wedstrijdenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:28 schreef Rucebo het volgende:
Het is een eis hoor, hij heeft ze nog niet.
Blij dat die mafkees van het voetbalveld af is...quote:Op woensdag 24 november 2010 16:47 schreef Buitendam het volgende:
Dus nu juichen we, omdat die malloot een tijdje met vakantie kan en Ajax weer orde op zaken kan stellen? Ik ben helemaal niet zo blij, om eerlijk te zijn.
De gefrustreerde rotte appel is, waarschijnlijk, 2 maanden weg. Dat is toch alleen maar gunstig voor Ajax? Ik snap de euforie niet helemaal.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Blij dat die mafkees van het voetbalveld af is...
Hoeven we er 7 weken niet meer tegenaan te kijken.
Ja misschien wel, maar ik vind het niet vervelend hem een tijdje niet te zien...quote:Op woensdag 24 november 2010 16:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De gefrustreerde rotte appel is, waarschijnlijk, 2 maanden weg. Dat is toch alleen maar gunstig voor Ajax? Ik snap de euforie niet helemaal.
Zingen ze daarna nou wij zijn de beste?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:56 schreef Buitendam het volgende:
Als je je dan toch druk wilt maken om Ajacieden, dan kijk onze vriendelijke vriend maar eens zodra er wordt ingezoomd, rond 4.05
"Fucking boeren gaan eraan!" En dan met een grote grijns op z'n smoelwerk, handjes in de zakken staan toekijken.
Dit soort ongedierte kan van mij part meteen uit de samenleving worden geruimd.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:56 schreef Buitendam het volgende:
Als je je dan toch druk wilt maken om Ajacieden, dan kijk onze vriendelijke vriend maar eens zodra er wordt ingezoomd, rond 4.05
"Fucking boeren gaan eraan!" En dan met een grote grijns op z'n smoelwerk, handjes in de zakken staan toekijken.
Ben ik niet met je eens. Dit vind ik namelijk erg tof. Dikke sfeerliedjes (niet allemaal even waar), vuurwerk etc. Waar ik mij aan stoor is dat een oud PSVspeler na nog geen halfjaar na het verlaten van de club ertussen gaat staan. Overigens stond vd Meyde er ook tussen, maar dat lijkt me logisch met die tattoo.quote:Op donderdag 25 november 2010 02:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dit soort ongedierte kan van mij part meteen uit de samenleving worden geruimd.
Dat heet volgens mij preventief opruimen toch?
Meteen doen.
Edit: Zou eigenlijk overal moeten gebeuren met hooligans, want hooliganisme verpest de voetbalsfeer.
Nee, dat niet. Maar tijdens die corteo werd er wel gezongen 'Andy, laat je tattoo zien'. Ooijer en vd Meyde, grootste sneuneuzen in de geschiedenis van PSV.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft ie weer een nieuwe laten zetten dan?
Wat een kneus.
Hij heeft effe terug een nieuwe tattoo laten zetten, betaald door Ajax supporters. Echt een stripfiguurquote:Op donderdag 25 november 2010 14:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar tijdens die corteo werd er wel gezongen 'Andy, laat je tattoo zien'. Ooijer en vd Meyde, grootste sneuneuzen in de geschiedenis van PSV.
Ja, maar BoWa vraagt of ie weer een nieuwe heeft laten zetten en daar weet ik niets van af. Wel werd er om zijn Ajax tattoo op zijn kuit geroepen, of hij die heeft laten zien weet ik niet.quote:Op donderdag 25 november 2010 15:55 schreef Miele84 het volgende:
[..]
Hij heeft effe terug een nieuwe tattoo laten zetten, betaald door Ajax supporters. Echt een stripfiguur
Ik wou er verder niks mee zeggen. Las laatst dat hij een nieuwe had laten plaatsen.quote:Op donderdag 25 november 2010 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar BoWa vraagt of ie weer een nieuwe heeft laten zetten en daar weet ik niets van af. Wel werd er om zijn Ajax tattoo op zijn kuit geroepen, of hij die heeft laten zien weet ik niet.
YES! Haha, he-le-maal niets in Adam. Yes.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:33 schreef Sj0rSz het volgende:
Eerste prijs is binnen hoor
PSV.nl is uitgeroepen tot de beste sportwebsite van het jaar.
Je kan de nadruk er ook op leggen dat de prijs voor PSV is, waarom altijd toch dat a'dam...quote:Op donderdag 25 november 2010 21:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
YES! Haha, he-le-maal niets in Adam. Yes.
quote:Op donderdag 25 november 2010 21:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan de nadruk er ook op leggen dat de prijs voor PSV is, waarom altijd toch dat a'dam...
Helemaal niets! Helemaal niets! Helemaal niets in amsterdaaaaaaam!quote:Op donderdag 25 november 2010 21:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan de nadruk er ook op leggen dat de prijs voor PSV is, waarom altijd toch dat a'dam...
quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Eens even bekijken of ik er bij Heracles thuis bij kan zijn
quote:Op vrijdag 26 november 2010 09:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, Ajax uit was ook niet je van het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |