quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Maar eerst........quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Gefeliciteerd mooi lief suikerbeebjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd mooi lief suikerbeebje![]()
.
![]()
Te jongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd mooi lief suikerbeebje![]()
.
![]()
Helemaal mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
Kan deze vandaag in de OP? Onze geliefde Suikertaartje is Jarig
Seksquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed zo
Nou missie voltooid, nu maar eens wat nuttigs doen
alles wat je voor suikertaartje doet is nutigquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed zo
Nou missie voltooid, nu maar eens wat nuttigs doen
Lopen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:14 schreef pgrferrari het volgende:
Fietsband is inderdaad lek.
Net even een fietspomp geleend, maar zo lek als een mandje.
Ik weet niet hoe ik moet thuiskomen.
![]()
Nee, op zwei benen is dat makkelijker.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
HAHAHHAEINZ!!!!!!!!!!!!!!11111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Band plakken is geen optie?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
HAHAHHAEINZ!!!!!!!!!!!!!!11111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De bus!quote:
Zou kunnen, maar OVquote:
Suikertaartjeeeeeeeequote:
Muck heeft weer gelijkquote:
Dan alsnog lopen. Of ben je in de sahara?quote:
Een haiku van jouquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Muck heeft weer gelijk
er is weer een topic vol
maar we zijn er weer
8KM lopen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan alsnog lopen. Of ben je in de sahara?
Toekiequote:
Blegh, zover hoef ik zelfs niet naar de bushalte te lopenquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
8KM lopen.![]()
Ik breng mijn fiets wel naar de fietsenmaker, en bel naar huis om me op te halen.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:27 schreef pgrferrari het volgende:
Ohja, bellen.
Daar is dit gezeik allemaal mee begonnen.
pheno pakt de foonquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Een haiku van jou
doet mijn hartje sneller slaan
bel de cardio
leg maar weer neer hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
pheno pakt de foon
maar 0 6 11 is gestopt
1 1 2 dan maar
Negeer me maar, want ik moest zo lachen dat ik me verslikte in mijn beschuitquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ja hoor komtie dan he? De blunder van de maand november.....
LL gaat de kapstok opruimen, vesten en zomerjassen kunnen wel naar boven... vind een verdacht tasje met kadootjes... HUH? Smst vriendlief met de mededeling: Uhm... dat tasje met kadootjes moet dat ergens heen![]()
Krijg een smsje terug: kadootjes? in een tasje? Ik weet van niks?
'Zou het van je moeder zijn?' vroeg ik nog.
Nee ook niet...
Ik dacht nog: Jeetje wat spannend... tot ik me realiseerde dat ik die kadootjes daar ZELF heb neergelegd want het zijn de kadootjes voor de meet
DUS
<insert laughing crowd>
Ik heb wel vaker van dit soort acties.....quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:34 schreef Muck het volgende:
Negeer me maar, want ik moest zo lachen dat ik me verslikte in mijn beschuit
Je kan zo lid worden van het Alzheimer fonds.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker van dit soort acties.....
Of ik maak dingen heel erg stuk
Dat soort dingen doe ik nou nooitquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker van dit soort acties.....
Of ik maak dingen heel erg stuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Dus ik mag bij jouw clubjequote:Op dinsdag 16 november 2010 10:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je kan zo lid worden van het Alzheimer fonds.
da's heulemoal niet zo slimquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
Of het gas aan laten staan en de glasplaat dicht doen
[ afbeelding ]
dat kan gebeuren, die dingen lijken ook zoveel op elkaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
Of je sluit de verkeerde adapter aan je externe HD (de adapter van de laptop) waardoor er rook uit je HD komt
Of een testobject van Pien wordenquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je kan zo lid worden van het Alzheimer fonds.
Ach LL, ik hoop niet dat het het laatste stomme is wat je hebt gedaan, iedereen heeft wel eens van dat soort dingen...quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
Volgend jaar nieuwe kansen nieuwe ronden! Ik verwacht geen blunders voor de maand december
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
Of het gas aan laten staan en de glasplaat dicht doen
[ afbeelding ]
karamel-explosie?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:41 schreef Muck het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel erg ja
Naast een kleine karamel-explosie en een fikse kras in het parket door het doorgezakt bed, heb ik nooit echt schade aan mijn huis toegebracht godzijdank
Doe ik ook niet maar zo sufquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach LL, ik hoop niet dat het het laatste stomme is wat je hebt gedaan, iedereen heeft wel eens van dat soort dingen...
Ik heb het ook vaak zat... Maar heb besloten om te stoppen met me er druk over maken...
Ja, daarna is mijn banoffee-pie ook omgedoopt tot ontploffietaartquote:
Kan de gemiddelde tiener tegenwoordig nog zelf zijn band plakken danquote:
Je bent niet de enige die er last van heeft, heb ik uit zéér betrouwbare bronquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:46 schreef friemelaar het volgende:
kon GVD al een half uur niet posten
KPN
TNT doet ook al niets met postquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:46 schreef friemelaar het volgende:
kon GVD al een half uur niet posten
KPN
In mijn geval doen ze dat nooit. Er is al ergens een lichting games twv 200 euro + weggebietst door die hoeren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan weet je nu zeker dat ze niet bezorgen
oefffffff auwquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, daarna is mijn banoffee-pie ook omgedoopt tot ontploffietaart
Ik had Dulce de leche gemaakt door een blikje gecondenseerde melk te verwarmen in kokend water. Dit had ik al een keer of 100 gedaan daarvoor, maar deze keer mislukte het. Toen ik het blikje op het aanrecht zette, spatte het compleet van elkaar, zodat mijn handen, muren, kastjes en plafond onder de kokende toffee zaten
Zolang hier de wc nog doortrekt ook!quote:
de mist is hier nu bijna helemaal opgetrokken, en het ziet eruit als een prachtig weertje voor een wandeling langs de weilanden hierquote:
'mogguhquote:
Goed bezigquote:
hier kon je de overkant van de straat bijna niet meer zienquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
Hier is heul geen mist geweest.. en wauw prachtig mooie dag vandaag, lekker koud en met een zonnetje
hier ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
Hier is heul geen mist geweest.. en wauw prachtig mooie dag vandaag, lekker koud en met een zonnetje
Klinkt bekend ja...quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:51 schreef Pheno het volgende:
En als bedrijf dan gewoon zeggen "kunnen we niets aan doen". Ja wat de fuck, er zijn dieven in je bedrijf, opsporen en elimineren die 'mensen'.
Jup, fikse brandwonden aan mijn handen. Godzijdank had ik alleen een paar kleine spettertjes in mijn gezicht omdat ik mijn hoofd snel wegdraaide.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oefffffff auwbrandwonen aan over gehouden?
Ik ben TE moe om me ergens druk om te maken, zeker omdat soort dingen...quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezigJa, suf is het zeker, ik zondag nog een glas met sinas omgegooid op een tafel die niet behandeld was met olie of verf ofzo... oeps
Het heeft bij mij wel een tijd geduurd hoor voordat ik me niet meer druk maakte over dat soort dingen, voorheen kon ik me echt dagen rot voelen als ik weer eens 'lomp' was geweest...
ahj ahj ahj, wat ergquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Klinkt bekend ja...
Ik kreeg wekenlang mijn weekblad niet of veel te laat, Sanoma verwijst me door naar TNT en die zegt dat ze er niets aan kunnen doen
[..]
Jup, fikse brandwonden aan mijn handen. Godzijdank had ik alleen een paar kleine spettertjes in mijn gezicht omdat ik mijn hoofd snel wegdraaide.
Ik woonde toen nog in Didam en de huisartsenpost zat in Zevenaar, toch een aardig eindje fietsen, zeker met afgefikte handen... Dus ik dacht 'ik bel even!'
Na een hoop gezeur ("nee, ik heb écht geen auto!") kreeg ik een arts aan de lijn die aangaf dat ik het moest koelen (ja dodo, wat denk je dat ik aan het doen ben?) en dat als de klachten aanhielden, ik na een paar dagen maar naar mijn huisarts moest gaan.
Na een paar dagen deed het nog steeds erg zeer en de blaren trokken niet weg, dus ik langs bij mijn huisarts. Ze begon aardig te flippen, want het had zeker even vakkundig verbonden moeten worden
Pffff heftig zeg, dan heb je mazzel dat je je gezicht nog kon wegdraaien. Je wil niet weten wat er zou gebeurd zijn als het in je ogen kwam oidquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:57 schreef Muck het volgende:
Jup, fikse brandwonden aan mijn handen. Godzijdank had ik alleen een paar kleine spettertjes in mijn gezicht omdat ik mijn hoofd snel wegdraaide.
Ik woonde toen nog in Didam en de huisartsenpost zat in Zevenaar, toch een aardig eindje fietsen, zeker met afgefikte handen... Dus ik dacht 'ik bel even!'
Na een hoop gezeur ("nee, ik heb écht geen auto!") kreeg ik een arts aan de lijn die aangaf dat ik het moest koelen (ja dodo, wat denk je dat ik aan het doen ben?) en dat als de klachten aanhielden, ik na een paar dagen maar naar mijn huisarts moest gaan.
Na een paar dagen deed het nog steeds erg zeer en de blaren trokken niet weg, dus ik langs bij mijn huisarts. Ze begon aardig te flippen, want het had zeker even vakkundig verbonden moeten worden
Nog steeds moe? Balen... ik ben ook wat moe de laatste tijd, maar dat ligt ook gewoon aan mezelf... gewoon te laat gaan slapen, terwijl je weet dat de kleine weer vroeg wakker isquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben TE moe om me ergens druk om te maken, zeker omdat soort dingen...
Kan gebeuren, tis ff kut, maar later kan ik ook wel weer lachen om mijn eigen dommigheid
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 16 november 2010 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben TE moe om me ergens druk om te maken, zeker omdat soort dingen...
Kan gebeuren, tis ff kut, maar later kan ik ook wel weer lachen om mijn eigen dommigheid
Belachelijk gewoon!quote:
Daar heb ik ook vaak aan gedacht jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pffff heftig zeg, dan heb je mazzel dat je je gezicht nog kon wegdraaien. Je wil niet weten wat er zou gebeurd zijn als het in je ogen kwam oid![]()
Engerd... niet meer zo gevaarlijk doen hoor.
Veel littekens aan overgehouden? Of valt het mee?
brandwonden zijn zo vreselijk!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:01 schreef Muck het volgende:
Daar heb ik ook vaak aan gedacht ja
Op school alle mogelijke veiligheids-shizzle tegen branden en zuren, en dan thuis een ontploffing veroorzaken
Nee, godzijdank alleen een klein littekentje op mijn handpalm, die ook nog eens in één van de vouwtjes valt, dus amper te zien is
Mooi dat je er niks aan over hebt gehouden...quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
Wil je ook een mok koffie?
[..]
Belachelijk gewoon!
Later heb ik ergens gelezen dat Huisartsenpost Zevenaar één van de slechtste was van NL
[..]
Daar heb ik ook vaak aan gedacht ja
Op school alle mogelijke veiligheids-shizzle tegen branden en zuren, en dan thuis een ontploffing veroorzaken
Nee, godzijdank alleen een klein littekentje op mijn handpalm, die ook nog eens in één van de vouwtjes valt, dus amper te zien is
mooi uitzicht!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:02 schreef Muck het volgende:
Hier is het overigens nog behoorlijk mistig, dit is mijn uitzicht:
[ afbeelding ]
Daar achter de bomen loopt een rivier, maar die is nu niet te zien
Ik ben volgens mij chronisch moe ofzo... ik ga wel ergens deze week bloedprikkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nog steeds moe? Balen... ik ben ook wat moe de laatste tijd, maar dat ligt ook gewoon aan mezelf... gewoon te laat gaan slapen, terwijl je weet dat de kleine weer vroeg wakker is
Lekker ja.. tussendoor heb ik al een halve liter thee op....quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
Wil je ook een mok koffie?
Jeetje dan ben je daar maar weer goed vanaf gekomen zegquote:Daar heb ik ook vaak aan gedacht ja
Zo sneu is datquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
brandwonden zijn zo vreselijk!
hier achter loopt een klein jongetje rond met z'n hele buik en nek onder de brandwonden, omdat toen ie een baby was z'n moeder een theepot liet vallen oid, vreselijk dat je daar de rest van je leven mee rond moet lopen ;'(
Nou... Met brandwonden moet je zo oppassen. Het infecteert makkelijk en kan zulke lelijke littekens opleverenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi dat je er niks aan over hebt gehouden...
En dat die huisartsenpost slecht was, dat viel toch wel mee
Ja he?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mooi uitzicht!
ik kijk hier op een (té) nette straat uit, waar (bijna) nooit een auto langsrijd, echt extreem rustig hier
Goh, wat een verrassingquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
eej lieffie
Tweakers weet weer eens meer dan wij............
Poeh, dat zijn geen fijne dingen neequote:Op dinsdag 16 november 2010 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij chronisch moe ofzo... ik ga wel ergens deze week bloedprikken
Tis een beetje druk allemaal, schoonmoeder ligt in het ziekenhuis, vriendin heeft een kaakontsteking dus ik draai noodopvang voor extra kindje
Ik heb me braaf voorgenomen vandaag eens wat meer te drinkenquote:[..]
Lekker ja.. tussendoor heb ik al een halve liter thee op....
Jaquote:[..]
Jeetje dan ben je daar maar weer goed vanaf gekomen zeg
Ik hoop dat ze wat vinden dan! En super dat je even noodopvang bentquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij chronisch moe ofzo... ik ga wel ergens deze week bloedprikken
Tis een beetje druk allemaal, schoonmoeder ligt in het ziekenhuis, vriendin heeft een kaakontsteking dus ik draai noodopvang voor extra kindje
[..]
Lekker ja.. tussendoor heb ik al een halve liter thee op....
[..]
Jeetje dan ben je daar maar weer goed vanaf gekomen zeg
Joah... dat dacht ook!quote:
Ja het is een beetje druk gelukkig gaan er zo 3 van de 4 slapen en is het even rustigerquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze wat vinden dan! En super dat je even noodopvang bent
Zit je hier dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:18 schreef OA het volgende:
Omdat ST jarig is, heb ik net een roze koek gegeten
Ik ga je nog wat jaloerser maken:quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mooi uitzicht!
ik kijk hier op een (té) nette straat uit, waar (bijna) nooit een auto langsrijd, echt extreem rustig hier
Wel vervelend, zo'n persoon constant voor jequote:Op dinsdag 16 november 2010 11:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga je nog wat jaloerser maken:
[ afbeelding ]
Zo dicht woon ik aan het water
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel vervelend, zo'n persoon constant voor je
Ja, irritant mannetje dat het er isquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel vervelend, zo'n persoon constant voor je
Nope hier nog mist... maar wel een zonnetje die probeert erdoorheen te komen...quote:
Nice! Nu maar hopen dat het water niet te hoog komt te staanquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:12 schreef Muck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, irritant mannetje dat het er is
Geen idee, ik ken MPG niet van achterenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, irritant mannetje dat het er is
wat zit daar voor aap?!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:12 schreef Muck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gedraag je anders ben je morgen de pineutquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken MPG niet van achteren
Mwoah, daar hebben we in 1996 voor het laatst last van gehad, dus het zal wel meevallenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope hier nog mist... maar wel een zonnetje die probeert erdoorheen te komen...
[..]
Nice! Nu maar hopen dat het water niet te hoog komt te staan
Jammer dan, het is MPG helemaal nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
De blauwe brilaapquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wat zit daar voor aap?!
[..]
gedraag je anders ben je morgen de pineut
Dat tweakers meer weet irriteert me mateloos. Zeker omdat het 2 totaal andere verhalen zijn!
Kijk een smurf!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:12 schreef Muck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah, dat is wel even geledenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Mwoah, daar hebben we in 1996 voor het laatst last van gehad, dus het zal wel meevallen
[..]
Jammer dan, het is MPG helemaal niet
[..]
De blauwe brilaap
He, dat is de enige persoon die weet dat ik besta. En Fles, maar dat is van way for the KSC.quote:
Ik weet van MPG dat jij bestaatquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, dat is de enige persoon die weet dat ik besta. En Fles, maar dat is van way for the KSC.
quote:
Zeg het eens?quote:
Smeer je ook een broodje voor mij?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even broodjes smeren en kindjes voeren
En dan er 3 naar bed doen
blij dat ik niet ook nog de oudste tussendoor moet halen
Is ie ooit gestopt over dat Nespresso-apparaat?quote:
Nee, hij beraamt nog steeds een invalquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is ie ooit gestopt over dat Nespresso-apparaat?
Datapparaat kan me dan ook gestolen worden. Als ie maar van mijn sushi shizzle afblijftquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, hij beraamt nog steeds een inval
Liefquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nahja kan net zo goed nog wel een broodje erbij doen
Hij houdt toch niet zo van vis.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Datapparaat kan me dan ook gestolen worden. Als ie maar van mijn sushi shizzle afblijft
Neequote:Op dinsdag 16 november 2010 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Datapparaat kan me dan ook gestolen worden. Als ie maar van mijn sushi shizzle afblijft
Zeg, vergelijk mij eens even niet met dat rotterdams geteisemquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
ga jij ff lekker water uit je woning scheppenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg, vergelijk mij eens even niet met dat rotterdams geteisem.
Ik woon op een berg, geen water dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ga jij ff lekker water uit je woning scheppen
Ik herken je alleen met een nespresso-cup voor je mond.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg, vergelijk mij eens even niet met dat rotterdams geteisem.
en die bergen maken het kick te fietsen in Limbo-wereld.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik woon op een berg, geen water dus.
Want zoals je weet, hebben wij niet alleen de Maas, maar ook bergen.
Met de auto prima te doen, ook ongetraind.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en die bergen maken het kick te fietsen in Limbo-wereld.
Al is de cauberg ongetraind geen pretje!
Moet er wel benzine in zittenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met de auto prima te doen, ook ongetraind.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met de auto prima te doen, ook ongetraind.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat soort dingen doe ik nou nooitKun je ertegen schuppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat soort dingen doe ik nou nooitliegen mag nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Loop je een stukje met pgr mee?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, maar eens naar de fysio. Het is heerlijk weer voor een flinke wandeling
Is goed hoorquote:
Band plakken?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:14 schreef pgrferrari het volgende:
Fietsband is inderdaad lek.
Net even een fietspomp geleend, maar zo lek als een mandje.
Ik weet niet hoe ik moet thuiskomen.
![]()
Lekker toch, hoorn of headset naast je neerleggen, koffie drinken, en af en toe even luisteren offie al uitgeraasd isquote:
Jeejquote:
Whoah. Wat heb je moeten doen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Jeej
Daar was ik altijd goed in
Ik mag zo mijn allereerste huiswerk van mijn opleiding insturen
Spannend
20 vragen beantwoorden, zoals "wat is extramurale gezondheidszorg?" en "welke bezwaren hebben de allopatische geneeswijzen tegen de alternatieve geneeswijzen?"quote:
Mag je daar een woordenboek bij hebbenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
20 vragen beantwoorden, zoals "wat is extramurale gezondheidszorg?" en "welke bezwaren hebben de allopatische geneeswijzen tegen de alternatieve geneeswijzen?"
Nee, dat heb je geleerd in het eerste hoofdstuk als het goed isquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Mag je daar een woordenboek bij hebben?
Want het lijkt mij wel arabisch...
Ik heb het eerste hoofdstuk niet geleerdquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, dat heb je geleerd in het eerste hoofdstuk als het goed is
Over sommige begrippen moet ik hard denken en bij de meeste alternatieve geneeswijzen heb ik dit gezicht:
Maar het is wel verdomde interessant!
Zie editquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb het eerste hoofdstuk niet geleerd.
extramurale gezondheidszorg: 'daar waar je extra vaak van het kastje naar de muur gstuurd wordt'
allopathische geneeswijzen:
ik ook en die zou het gesprek opnemen en maar schreeuwen/schelden/zeuren. Toen die begon over dat hij Van Het Hek belde en ik zei: Complimenteer hem met zijn nieuwe show "Omdat de nacht" werd die nog bozer en heb ik hem een fijne ochtend gewenst en gezegd dat ik het niet tof vindt dat die het opgenomen heeft en dus bezwaar maak tegen het openbaar maken.quote:
Waarom zeggen die kneuzen dan niet 'de gewone doktert' dan snap ik het tenminstequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Zie edit
allopatische geneeswijzen = gewoon dokters enzo, de reguliere gezondheidszorg, het tegenovergestelde van alternatieve geneeswijzen dus
komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Jeej
Daar was ik altijd goed in
Ik mag zo mijn allereerste huiswerk van mijn opleiding insturen
Spannend
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ook en die zou het gesprek opnemen en maar schreeuwen/schelden/zeuren. Toen die begon over dat hij Van Het Hek belde en ik zei: Complimenteer hem met zijn nieuwe show "Omdat de nacht" werd die nog bozer en heb ik hem een fijne ochtend gewenst en gezegd dat ik het niet tof vindt dat die het opgenomen heeft en dus bezwaar maak tegen het openbaar maken.
Omdat het meeeeeedisch is, en dus ingewikkeld moet zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom zeggen die kneuzen dan niet 'de gewone doktert' dan snap ik het tenminste.
Joah, ik vind het ontzettend interessant, net nog ":') "gedaan naar homeopatenquote:
quote:
Maar whyyyyyyyy?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:16 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Omdat het meeeeeedisch is, en dus ingewikkeld moet zijn
tegen mij zeggen ze ook: "u heeft waarschijnlijk een dillatatie van het linker ventrikel"
i.p.v. "Muckie, je hartje is stuk, de linkerkamer is groter dan de rechter!"
Dat vraag ik me ook weleens af ja...quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar whyyyyyyyy?
Dat eerste snapt geen hond, terwijl dat tweede gewoon duidelijk is.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:18 schreef wel.o.k het volgende:
spoed vergadering![]()
van 16:00 tot 18:00
ik ga om 16:00 naar huis.
o dan doen we het van 15:00 tot 17:00
welk deel begrijp je niet van "ik ga om 16:00 naar huis"
managers
een dillatatie is toch om materiaal bewegingen op te vangen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:16 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
tegen mij zeggen ze ook: "u heeft waarschijnlijk een dillatatie van het linker ventrikel"
Het stuk tussen "i" en "s"quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:18 schreef wel.o.k het volgende:
spoed vergadering![]()
managers
Stom werkvolk dat niet snapt dat een spoedvergadering BELANGRIJK is en dat het daarom kan zijn dat ze daardoor ietsje langer moeten blijvenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:18 schreef wel.o.k het volgende:
spoed vergadering![]()
managers
Je hou gewoon teveel van Toek waardoor je hart gek doetquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:16 schreef Muck het volgende:
Handigquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:18 schreef wel.o.k het volgende:
spoed vergadering![]()
managers
Volgens mij is het een verwijding...quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een dillatatie is toch om materiaal bewegingen op te vangen?
ik heb een dillatatie voeg in mijn huis om schuur te voorkomen
Oh, is dat het?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je hou gewoon teveel van Toek waardoor je hart gek doet
alleen jammer dat wij vorige week al voorspeld hadden dat zou gebeuren wat gebeurd is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Stom werkvolk dat niet snapt dat een spoedvergadering BELANGRIJK is en dat het daarom kan zijn dat ze daardoor ietsje langer moeten blijven. Komop zeg, die twee uurtjes maken toch niks uit
?
beide gelijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Handig
[..]
Volgens mij is het een verwijding...
Edit: volgens het woordenboek is het allebei
krijg ik nu een voeg in mijn hart?![]()
[..]
Oh, is dat het?
Ik mag hopen dat ie beweegt jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beide gelijk![]()
je hart voegt bewegingen in
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ie beweegt ja
Oehhhh, ik heb een 10 voor mijn huiswerk
*Rondedansje doet*
Vertel! Was ist los? Is de prei stuk?quote:
dat is stomquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig maar ze willen mij niet
preien rukkersquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig maar ze willen mij niet
Nope, de machine is nog steeds stuk en de ploegchef heeft een beetje de pik op mij vandaag en dan hebben we ook nog eens prei wat klote te verwerken isquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel! Was ist los? Is de prei stuk?
Ha, fijn zoquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:33 schreef Trevland het volgende:
@ST: Echt niet
[..]
Nope, de machine is nog steeds stuk en de ploegchef heeft een beetje de pik op mij vandaag en dan hebben we ook nog eens prei wat klote te verwerken is
Als het goed gaat is dat wel fijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:33 schreef Trevland het volgende:
@ST: Echt niet
Nope, de machine is nog steeds stuk en de ploegchef heeft een beetje de pik op mij vandaag en dan hebben we ook nog eens prei wat klote te verwerken is
Yups, dank jequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ha, fijn zo.
De bekende problemen dus.
Succes ermee!
* suikertaartje vangt LL op (if needed met mijn tietenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo gemeen en dan vraag ik niet eens de dure versie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:38 schreef Panda72 het volgende:
tsssk van je collega's moet je het maar hebben.
Volgende maand ben ik 10 jaar in dienst aan mij word gevraagd wat ik wel hebben laat ik een plaatje zien wat mijn wensen zijn zeggen die gemenerikken dat het te duur is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo gemeen en dan vraag ik niet eens de dure versie
moeten ze het ook maar niet vragen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:38 schreef Panda72 het volgende:
Volgende maand ben ik 10 jaar in dienst aan mij word gevraagd wat ik wel hebben laat ik een plaatje zien wat mijn wensen zijn zeggen die gemenerikken dat het te duur is.
Wat een naai streek zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* LovelyLady is gelijk wakkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje vangt LL op (if needed met mijn tieten)
Ja ben het helemaal met je eens. Ik vraag niet eens zoveelquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
moeten ze het ook maar niet vragen he?
Ik werk hier meer dan 10 jaar en heb nog nooit wat gehoord. Niet eens een melding in de weekmail, wat normaal wel gedaan wordtquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:38 schreef Panda72 het volgende:
Volgende maand ben ik 10 jaar in dienst aan mij word gevraagd wat ik wel hebben laat ik een plaatje zien wat mijn wensen zijn zeggen die gemenerikken dat het te duur is.![]()
Goedemiddag, cappuccinootje?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady is gelijk wakker
je plaatje doet kut panda
fix it
Ja hequote:
Ik verwachtte eigenlijk een lekkere vent achter spoiler nummer 1quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:40 schreef Panda72 het volgende:
Ja ben het helemaal met je eens. Ik vraag niet eens zoveel
Hier doet het plaatje niet kutquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady is gelijk wakker
je plaatje doet kut panda
fix it
ja zo'n hele fijne lekkere niet al te gespierde manquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigenlijk een lekkere vent achter spoiler nummer 1![]()
Oh dat is een goeie ga dat dan maar vragenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigenlijk een lekkere vent achter spoiler nummer 1![]()
Nou ja zeg dat is helemaal een naaistreekquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werk hier meer dan 10 jaar en heb nog nooit wat gehoord. Niet eens een melding in de weekmail, wat normaal wel gedaan wordt
ja, zo eentjequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
ja zo'n hele fijne lekkere niet al te gespierde man
Bestel ook even eentje voor mijquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:42 schreef Panda72 het volgende:
Oh dat is een goeie ga dat dan maar vragen
Doe ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bestel ook even eentje voor mij
suikertaartjequote:
GFquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
er hangt hier wel een hele dichte mist![]()
kan nog geen 20 meter ver kijken
leg maar een infuus aan, en zeg eens dat Koen moet gaan slapenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goedemiddag, cappuccinootje?![]()
dat deed ik dus ook netquote:
Ach, ik zoek ondertussen rustig verder. Ze willen al niet meer in me investeren, dus dan is het voor mij hier wel gedaanquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou ja zeg dat is helemaal een naaistreek
Doe mij maar een lekker manquote:
dank uquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
suikertaartje![]()
gefeliciteerd
Hoiquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Doe mij maar een lekker man
Zo eentje die er wat van kan
Maar niet een met te veel spieren
Want dat zijn alleen maar klieren
Een beetje hersens is ook wel fijn
En daar beneden graag niet te klein
KOEN! SLAPEN! NU!quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leg maar een infuus aan, en zeg eens dat Koen moet gaan slapen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Doe mij maar een lekker man
Zo eentje die er wat van kan
Maar niet een met te veel spieren
Want dat zijn alleen maar klieren
Een beetje hersens is ook wel fijn
En daar beneden graag niet te klein
Hellowquote:
Goed gereedschap staat onder een afdakjequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:52 schreef Pheno het volgende:
De mannen die nu positief reageren denken dat het om de bierbuik gaat?
jij bent magerder dan een splinter gek!quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed gereedschap staat onder een afdakje...
goed gereedschap wordt gebruiktquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
lekkere mannen
eentje met wat borsthaar graag
en een lieve lach
En grote handenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
lekkere mannen
eentje met wat borsthaar graag
en een lieve lach
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:52 schreef Pheno het volgende:
De mannen die nu positief reageren denken dat het om de bierbuik gaat?
maar niet onder een hangarquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
definieer groot, ik heb nog aardige kolenscheppenquote:
handen die je stevig vast kunnen pakken,niet van die kleine mietjes handenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
definieer groot, ik heb nog aardige kolenscheppen
paar jaar in de garage gewerkt
dat heeft niks met de grote te makenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
handen die je stevig vast kunnen pakken,niet van die kleine mietjes handen
dat paste niet meer in de haiquote:
Ik kan geen haiquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat paste niet meer in de haikoe
dat lukt welquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ferrariquote:
quote:
quote:
Dat is beter gereedschap. Dat moet gebruikt worden.quote:
Die jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:12 schreef Barretje80 het volgende:
middag...
taart! lekker!!![]()
en.. grote handen???
van die handen waar je eigen poezeligge handjes in verdwijnen??
ik heb heul geen poezelige handjesquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:12 schreef Barretje80 het volgende:
middag...
taart! lekker!!![]()
en.. grote handen???
ik kan een plastic bekertje helemaal omsluiten met mijn hand, is dat groot genoeg?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:12 schreef Barretje80 het volgende:
middag...
taart! lekker!!![]()
en.. grote handen???
dat dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat kan ik ook, als ik in het bekertje knijpquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan een plastic bekertje helemaal omsluiten met mijn hand, is dat groot genoeg?
dat hoef ik dan weer nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kan ik ook, als ik in het bekertje knijp
heheh..quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb heul geen poezelige handjes
wel andere dingen die in handen kunnen verdwijnen, mits grote handen![]()
![]()
mja.. jouw binnen-omtrek dient dan weer iets kleiner te zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kan ik ook, als ik in het bekertje knijp
hey die heb ik ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
barretjequote:Op dinsdag 16 november 2010 13:12 schreef Barretje80 het volgende:
middag...
taart! lekker!!![]()
en.. grote handen???
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
middag!quote:
duidelijk de kaboutersquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
middag!
de kabouters waren hier toch langs geweest..
(of was het nou de stagiare??)
Dude, wtf, doe eens niet zo aangebrandquote:
checkquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:18 schreef Barretje80 het volgende:
mja.. jouw binnen-omtrek dient dan weer iets kleiner te zijn
Ben je nou stiekem toch weer met je Limburgeringscursus bezigquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:31 schreef Muck het volgende:
Bruin brood met appelstroop! Dat was lang geleden zeg!
Ik had vanmorgen nog een cd van Rowwen heze opstaan ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben je nou stiekem toch weer met je Limburgeringscursus bezig?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen nog een cd van Rowwen heze opstaan ook
welke? Saus sta nog altijd op mijn Toekiefoonquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen nog een cd van Rowwen heze opstaan ook
je laat je toch niet door een een beetje mist weerhouden om boodschapjes te gaan doenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik hoop wel dat de mist wegtrekt![]()
ik moet straks nog boodschappen gaan doen
Hmm, degene waar kwestie van geduld op staatquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
welke? Saus staat nog altijd op mijn Toekiefoon
Dat dus!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
je laat je toch niet door een een beetje mist weerhouden om boodschapjes te gaan doen
Mist???quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik hoop wel dat de mist wegtrekt![]()
ik moet straks nog boodschappen gaan doen
een beetje mistquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
je laat je toch niet door een een beetje mist weerhouden om boodschapjes te gaan doen
Oke maar dan nogquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een beetje mist![]()
je ziet hier nog geen 20 meter ver
ik ookquote:
Cool!quote:
en ik moet 20 kilometer verderop de spullen gaan halenquote:
waarquote:
Nou en? Je hebt toch gezegd dat je om 1600 weg gaat? Dan sta je dus halverwege op. Doeiquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:18 schreef wel.o.k het volgende:
spoed vergadering![]()
managers
in de mistquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en? Je hebt toch gezegd dat je om 1600 weg gaat? Dan sta je dus halverwege op. Doei
Dat kan ik bevestigenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |