Met de auto prima te doen, ook ongetraind.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en die bergen maken het kick te fietsen in Limbo-wereld.
Al is de cauberg ongetraind geen pretje!
Moet er wel benzine in zittenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met de auto prima te doen, ook ongetraind.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met de auto prima te doen, ook ongetraind.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat soort dingen doe ik nou nooitKun je ertegen schuppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat soort dingen doe ik nou nooitliegen mag nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Loop je een stukje met pgr mee?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, maar eens naar de fysio. Het is heerlijk weer voor een flinke wandeling
Is goed hoorquote:
Band plakken?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:14 schreef pgrferrari het volgende:
Fietsband is inderdaad lek.
Net even een fietspomp geleend, maar zo lek als een mandje.
Ik weet niet hoe ik moet thuiskomen.
![]()
Lekker toch, hoorn of headset naast je neerleggen, koffie drinken, en af en toe even luisteren offie al uitgeraasd isquote:
Jeejquote:
Whoah. Wat heb je moeten doen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Jeej
Daar was ik altijd goed in
Ik mag zo mijn allereerste huiswerk van mijn opleiding insturen
Spannend
20 vragen beantwoorden, zoals "wat is extramurale gezondheidszorg?" en "welke bezwaren hebben de allopatische geneeswijzen tegen de alternatieve geneeswijzen?"quote:
Mag je daar een woordenboek bij hebbenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
20 vragen beantwoorden, zoals "wat is extramurale gezondheidszorg?" en "welke bezwaren hebben de allopatische geneeswijzen tegen de alternatieve geneeswijzen?"
Nee, dat heb je geleerd in het eerste hoofdstuk als het goed isquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Mag je daar een woordenboek bij hebben?
Want het lijkt mij wel arabisch...
Ik heb het eerste hoofdstuk niet geleerdquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, dat heb je geleerd in het eerste hoofdstuk als het goed is
Over sommige begrippen moet ik hard denken en bij de meeste alternatieve geneeswijzen heb ik dit gezicht:
Maar het is wel verdomde interessant!
Zie editquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb het eerste hoofdstuk niet geleerd.
extramurale gezondheidszorg: 'daar waar je extra vaak van het kastje naar de muur gstuurd wordt'
allopathische geneeswijzen:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |