Met de auto prima te doen, ook ongetraind.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en die bergen maken het kick te fietsen in Limbo-wereld.
Al is de cauberg ongetraind geen pretje!
Moet er wel benzine in zittenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met de auto prima te doen, ook ongetraind.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met de auto prima te doen, ook ongetraind.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat soort dingen doe ik nou nooitKun je ertegen schuppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat soort dingen doe ik nou nooitliegen mag nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Loop je een stukje met pgr mee?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, maar eens naar de fysio. Het is heerlijk weer voor een flinke wandeling
Is goed hoorquote:
Band plakken?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:14 schreef pgrferrari het volgende:
Fietsband is inderdaad lek.
Net even een fietspomp geleend, maar zo lek als een mandje.
Ik weet niet hoe ik moet thuiskomen.
![]()
Lekker toch, hoorn of headset naast je neerleggen, koffie drinken, en af en toe even luisteren offie al uitgeraasd isquote:
Jeejquote:
Whoah. Wat heb je moeten doen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Jeej
Daar was ik altijd goed in
Ik mag zo mijn allereerste huiswerk van mijn opleiding insturen
Spannend
20 vragen beantwoorden, zoals "wat is extramurale gezondheidszorg?" en "welke bezwaren hebben de allopatische geneeswijzen tegen de alternatieve geneeswijzen?"quote:
Mag je daar een woordenboek bij hebbenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
20 vragen beantwoorden, zoals "wat is extramurale gezondheidszorg?" en "welke bezwaren hebben de allopatische geneeswijzen tegen de alternatieve geneeswijzen?"
Nee, dat heb je geleerd in het eerste hoofdstuk als het goed isquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Mag je daar een woordenboek bij hebben?
Want het lijkt mij wel arabisch...
Ik heb het eerste hoofdstuk niet geleerdquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, dat heb je geleerd in het eerste hoofdstuk als het goed is
Over sommige begrippen moet ik hard denken en bij de meeste alternatieve geneeswijzen heb ik dit gezicht:
Maar het is wel verdomde interessant!
Zie editquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb het eerste hoofdstuk niet geleerd.
extramurale gezondheidszorg: 'daar waar je extra vaak van het kastje naar de muur gstuurd wordt'
allopathische geneeswijzen:
ik ook en die zou het gesprek opnemen en maar schreeuwen/schelden/zeuren. Toen die begon over dat hij Van Het Hek belde en ik zei: Complimenteer hem met zijn nieuwe show "Omdat de nacht" werd die nog bozer en heb ik hem een fijne ochtend gewenst en gezegd dat ik het niet tof vindt dat die het opgenomen heeft en dus bezwaar maak tegen het openbaar maken.quote:
Waarom zeggen die kneuzen dan niet 'de gewone doktert' dan snap ik het tenminstequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Zie edit
allopatische geneeswijzen = gewoon dokters enzo, de reguliere gezondheidszorg, het tegenovergestelde van alternatieve geneeswijzen dus
komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Jeej
Daar was ik altijd goed in
Ik mag zo mijn allereerste huiswerk van mijn opleiding insturen
Spannend
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ook en die zou het gesprek opnemen en maar schreeuwen/schelden/zeuren. Toen die begon over dat hij Van Het Hek belde en ik zei: Complimenteer hem met zijn nieuwe show "Omdat de nacht" werd die nog bozer en heb ik hem een fijne ochtend gewenst en gezegd dat ik het niet tof vindt dat die het opgenomen heeft en dus bezwaar maak tegen het openbaar maken.
Omdat het meeeeeedisch is, en dus ingewikkeld moet zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom zeggen die kneuzen dan niet 'de gewone doktert' dan snap ik het tenminste.
Joah, ik vind het ontzettend interessant, net nog ":') "gedaan naar homeopatenquote:
quote:
Maar whyyyyyyyy?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:16 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Omdat het meeeeeedisch is, en dus ingewikkeld moet zijn
tegen mij zeggen ze ook: "u heeft waarschijnlijk een dillatatie van het linker ventrikel"
i.p.v. "Muckie, je hartje is stuk, de linkerkamer is groter dan de rechter!"
Dat vraag ik me ook weleens af ja...quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar whyyyyyyyy?
Dat eerste snapt geen hond, terwijl dat tweede gewoon duidelijk is.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:18 schreef wel.o.k het volgende:
spoed vergadering![]()
van 16:00 tot 18:00
ik ga om 16:00 naar huis.
o dan doen we het van 15:00 tot 17:00
welk deel begrijp je niet van "ik ga om 16:00 naar huis"
managers
een dillatatie is toch om materiaal bewegingen op te vangen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:16 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
tegen mij zeggen ze ook: "u heeft waarschijnlijk een dillatatie van het linker ventrikel"
Het stuk tussen "i" en "s"quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:18 schreef wel.o.k het volgende:
spoed vergadering![]()
managers
Stom werkvolk dat niet snapt dat een spoedvergadering BELANGRIJK is en dat het daarom kan zijn dat ze daardoor ietsje langer moeten blijvenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:18 schreef wel.o.k het volgende:
spoed vergadering![]()
managers
Je hou gewoon teveel van Toek waardoor je hart gek doetquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:16 schreef Muck het volgende:
Handigquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:18 schreef wel.o.k het volgende:
spoed vergadering![]()
managers
Volgens mij is het een verwijding...quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een dillatatie is toch om materiaal bewegingen op te vangen?
ik heb een dillatatie voeg in mijn huis om schuur te voorkomen
Oh, is dat het?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je hou gewoon teveel van Toek waardoor je hart gek doet
alleen jammer dat wij vorige week al voorspeld hadden dat zou gebeuren wat gebeurd is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Stom werkvolk dat niet snapt dat een spoedvergadering BELANGRIJK is en dat het daarom kan zijn dat ze daardoor ietsje langer moeten blijven. Komop zeg, die twee uurtjes maken toch niks uit
?
beide gelijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Handig
[..]
Volgens mij is het een verwijding...
Edit: volgens het woordenboek is het allebei
krijg ik nu een voeg in mijn hart?![]()
[..]
Oh, is dat het?
Ik mag hopen dat ie beweegt jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beide gelijk![]()
je hart voegt bewegingen in
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ie beweegt ja
Oehhhh, ik heb een 10 voor mijn huiswerk
*Rondedansje doet*
Vertel! Was ist los? Is de prei stuk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |