Ik ben volgens mij chronisch moe ofzo... ik ga wel ergens deze week bloedprikkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nog steeds moe? Balen... ik ben ook wat moe de laatste tijd, maar dat ligt ook gewoon aan mezelf... gewoon te laat gaan slapen, terwijl je weet dat de kleine weer vroeg wakker is
Lekker ja.. tussendoor heb ik al een halve liter thee op....quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
Wil je ook een mok koffie?
Jeetje dan ben je daar maar weer goed vanaf gekomen zegquote:Daar heb ik ook vaak aan gedacht ja
Op school alle mogelijke veiligheids-shizzle tegen branden en zuren, en dan thuis een ontploffing veroorzaken
Nee, godzijdank alleen een klein littekentje op mijn handpalm, die ook nog eens in één van de vouwtjes valt, dus amper te zien is
Zo sneu is datquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
brandwonden zijn zo vreselijk!
hier achter loopt een klein jongetje rond met z'n hele buik en nek onder de brandwonden, omdat toen ie een baby was z'n moeder een theepot liet vallen oid, vreselijk dat je daar de rest van je leven mee rond moet lopen ;'(
Nou... Met brandwonden moet je zo oppassen. Het infecteert makkelijk en kan zulke lelijke littekens opleverenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi dat je er niks aan over hebt gehouden...
En dat die huisartsenpost slecht was, dat viel toch wel mee
Ja he?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mooi uitzicht!
ik kijk hier op een (té) nette straat uit, waar (bijna) nooit een auto langsrijd, echt extreem rustig hier
Goh, wat een verrassingquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
eej lieffie
Tweakers weet weer eens meer dan wij............
Poeh, dat zijn geen fijne dingen neequote:Op dinsdag 16 november 2010 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij chronisch moe ofzo... ik ga wel ergens deze week bloedprikken
Tis een beetje druk allemaal, schoonmoeder ligt in het ziekenhuis, vriendin heeft een kaakontsteking dus ik draai noodopvang voor extra kindje
Ik heb me braaf voorgenomen vandaag eens wat meer te drinkenquote:[..]
Lekker ja.. tussendoor heb ik al een halve liter thee op....
Jaquote:[..]
Jeetje dan ben je daar maar weer goed vanaf gekomen zeg
Ik hoop dat ze wat vinden dan! En super dat je even noodopvang bentquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij chronisch moe ofzo... ik ga wel ergens deze week bloedprikken
Tis een beetje druk allemaal, schoonmoeder ligt in het ziekenhuis, vriendin heeft een kaakontsteking dus ik draai noodopvang voor extra kindje
[..]
Lekker ja.. tussendoor heb ik al een halve liter thee op....
[..]
Jeetje dan ben je daar maar weer goed vanaf gekomen zeg
Joah... dat dacht ook!quote:
Ja het is een beetje druk gelukkig gaan er zo 3 van de 4 slapen en is het even rustigerquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze wat vinden dan! En super dat je even noodopvang bent
Zit je hier dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:18 schreef OA het volgende:
Omdat ST jarig is, heb ik net een roze koek gegeten
Ik ga je nog wat jaloerser maken:quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mooi uitzicht!
ik kijk hier op een (té) nette straat uit, waar (bijna) nooit een auto langsrijd, echt extreem rustig hier
Wel vervelend, zo'n persoon constant voor jequote:Op dinsdag 16 november 2010 11:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga je nog wat jaloerser maken:
[ afbeelding ]
Zo dicht woon ik aan het water
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel vervelend, zo'n persoon constant voor je
Ja, irritant mannetje dat het er isquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel vervelend, zo'n persoon constant voor je
Nope hier nog mist... maar wel een zonnetje die probeert erdoorheen te komen...quote:
Nice! Nu maar hopen dat het water niet te hoog komt te staanquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:12 schreef Muck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, irritant mannetje dat het er is
Geen idee, ik ken MPG niet van achterenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, irritant mannetje dat het er is
wat zit daar voor aap?!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:12 schreef Muck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gedraag je anders ben je morgen de pineutquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken MPG niet van achteren
Mwoah, daar hebben we in 1996 voor het laatst last van gehad, dus het zal wel meevallenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope hier nog mist... maar wel een zonnetje die probeert erdoorheen te komen...
[..]
Nice! Nu maar hopen dat het water niet te hoog komt te staan
Jammer dan, het is MPG helemaal nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken MPG niet van achteren
De blauwe brilaapquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wat zit daar voor aap?!
[..]
gedraag je anders ben je morgen de pineut
Dat tweakers meer weet irriteert me mateloos. Zeker omdat het 2 totaal andere verhalen zijn!
Kijk een smurf!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:12 schreef Muck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah, dat is wel even geledenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Mwoah, daar hebben we in 1996 voor het laatst last van gehad, dus het zal wel meevallen
[..]
Jammer dan, het is MPG helemaal niet
[..]
De blauwe brilaap
He, dat is de enige persoon die weet dat ik besta. En Fles, maar dat is van way for the KSC.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |